Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Otrasné, otrasné že jeden rozbytí konferenčný stolík nevyete doriešiť dva,dva mesiace.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    je nám ľúto pokiaľ príde akákoľvek objednávka poškodená a za komplikácie sa ospravedlňujeme.
    Vždy sa snažíme reklamáciu vyriešiť tak aby bol zákazník spokojný.
    Vašu reklamáciu sme vyriešili tiež v rámci možností a veríme, že ste spokojní.
    Ďakujeme za ústretovosť pri riešení Vašej reklamácie.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Mali sme smolu ?! Tovar prišiel poškodený už z výroby. Vybavujeme reklamáciu...

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie, hoc nie veľmi príjemné.
    Áno aj poškodenia a reklamácie sú bežnou súčasťou obchodu s nábytkom. Jedná sa koniec koncov o krehký tovar, ktorý prejde tisíce kilometrov kým sa dostane do Vášho domova.
    Ospravedlňujeme sa za komplikácie, reklamáciu sme sa snažili vyriešiť v rámci možností, náhradný diel Vám bol dodaný, veríme, že ste napokon so stolíkom spokojný.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

    • 3.11.2020 objednaný tovar doba dodania bola 3 týždne teraz je 6.12.2020 a tovar stále nemám doma

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    je nám úprimne ľúto pokiaľ vznikli komplikácie pri Vašej objednávke a veľmi sa ospravedlňujeme.
    Žiaľ pandémia postihla aj výrobcov a dodávateľov, pokiaľ ochorie čo len jeden zamestananec spôsobí to lavínu a nastanú komplikácie.
    Sme radi, že sme Vám napokon Vašu objednávku doručili a môžete šatníkovú skriňu používať.

    Ďakujeme za Váš nákup.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Objednavku mi sice poslali, ale chbali tam sucasti. Sroby. A uz cakam pomaly mesiac a stale nic...
    • Ako sa da poslat neprekontrolovanu objednavku??? Tak ze tam robia nezodpovedny zamestnanci!!!

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pani Júlia,

    osparvedlňujeme sa za komplikácie, ktoré vznikli pri Vašej objednávke a veríme, že v súčasnosti je už vec doriešená.
    Ďakujeme za Vašu trpezlivosť a ústretovosť.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Týždeň pred dodaciou dobou, mi prišiel oznamovací e-mail, že sedačka mi nepríde v stanovenom čase 4 týždne. Ak by som to vedela, tak by som nakupovala v inom obchode, kde nezavádzaju s dobou dodania.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    je nám veľmi ľúto, že sme Vám Vašu objednávku nemohli doručiť v deklarovanom čase. Určite nie je naším zámerom zavádzať s dobami dodania. Náš obchod prevádzkujeme už niekoľko rokov a radi by sme aj v budúcnosti a toto si, ako iste uznáte, nemôžeme dovoliť. Žiaľ, sú to veci, ktoré sa stávajú a napriek veľkému úsiliu ich nedokážeme ovpyvniť.
    Vašu sedačku sme Vám doručili pre Vianocami, veríme, že napokon všetko dopadlo v poriadku a ste s ňou spokojná.
    Ďakujeme za Váš nákup.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nespokojny, z dlzkou dodania ,

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že v súvislosti z Vašou objednávkou nastalo omeškanie.
    O všetkom sme Vás informovali a boli sme v kontakte.
    Sme radi, že ste napokon súhlasili s neskorším dodaním a mohli sme Vám Vašu objednávku doručiť.

    Ďakujeme za Vašu ústretovosť.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar objednany uz 2 mesiac a nic nedoslo

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    úprimne nás mrzí, že pri vybavení Vašej objednávky nastali neočakávané komplikácie. V tejto chvíli je matrac už na ceste k Vám. Veríme, že pri nákupe nám ostanete aj naďalej verný, a že tak, ako pri Vašich minulých objednávkach, Vám tovar doručíme včas.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar meškal mesiac, a termín dodania sa niekolko krát menil

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň.

    Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie s posunom termínu doručenia Vašej objednávky. Veríme však, že so stoličkami ste spokojní.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Zial, cakali sme cca 1,5 mesiaca na vyrobu skrine. Kde sa nam po tomto cakani ozval dodavatel, ze pri prezisteni nasej objednavky zistili, ze tato skrina sa uz nevyraba. Tak si do zajtra mame vybrat inu. Strata nasho casu, kedy sme len cakali.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že sme Vám nemohli vybaviť Vašu objednávku a ospravedlňujeme sa za komplikácie.
    Škoda, že ste si nevybrali z našej širokej ponuky, veľmi radi by sme Vašu objednávku vybavili.
    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednavka nebola dorucena kompletna

    Keby viem tak z tohto obchodu nekupim ani policku na stenu.Zjavne maju v obchode riadny bordel.Objednana bola komoda a TV stolik.Prisiel sofer vykladal krabice a zistili sme ze jedna krabica chyba.Oni ju ani nevyrobili.Takze nam nebola dorucena cela objednavka.Neodporucam.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pani Nikola,

    ospravedlňujeme sa za komplikácie. Denne doručujeme stovky objednávok a žiaľ napriek technickým vymoženostiam sa chybička stane, sme len ľudia.
    V súčasnosti by ste mali mať už chýbajúci balík doručený.
    Veríme, že napriek tejto nepríjemnej skúsenosti Vám nábytok bude dobre slúžiť.

    S pozdravom

    Tím nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedodržali termín dodania
    • Prišla mi úplne ina posteľ než som objednala
    • Miesto jednoduchého vrátenia ako v iných obchodoch nieje možné hneď vrátiť ale rieši sa to cez reklamáciu
    • Na info linke sa s vami nebavia o reklamácii lebo to nieje ich práca, odkazu vás na formulár na ich webe
    • Takzvaná reklamácia je pomalá- komunikácia z ich strany jeden email za jeden deň
    • neodporúčam

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pani Katarína,

    Vašu objednávku sme Vám potvrdili odo dňa objednania do 2 týždňov a doručili sme Vám ju o jeden deň neskôr.
    Poplatok za dopravu je viac než priateľský v sume 7,90 € a túto cenu by sme radi čo najdlhšie zachovali.
    Mrzí nás, že sa nám Vašu objednávku nepodarilo doručiť skôr.
    Vrátenie je možné v zmysle našich obchodných podmienok tak ako ich máme uvedené na stránke a s ktorými ste súhlasili pri vytváraní objednávky. Reklamácia je iný druh procesu, ako vrátenie tovaru.
    Kolegovia s ktorými ste riešili Váš problém Vám iste vysvetlili ako postupovať.
    Áno, máte pravdu sú to komplikácie a je to veľmi nepríjemné pokiaľ je potrebné riešiť reklamáciu alebo vrátenie, veríme, že aj touto cestou príjmete naše ospravedlnenie. Vec však bola vyriešená a to je podstatné.


    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • poškodený tovar

    Tovar mi bol doručený poškodený.Všetko som vám nafotil,zdokumentoval aposlal. Ja som si tovar nechal ale čo ma najviac zamrzelo bolo,že ste ma odignorovali a ani len zo slušnosti a profesionality neodpovedali. Nevadí je to vaša vizitka profesionalnej práce a váženia si zákaznika. Ja sa teda zase postarám aby sa co naiviac ludí dozvedelo aká ste super firma. S pozdravom zakazník Martin.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pán Martin,

    ďakujeme za vašu správu, ktorá nás veľmi prekvapila. Vždy sa snažíme odpovedať čo v najkratšom možnom čase na každý email, každý telefonát, lebo nám na Vás skutočne záleží a máme radi našu prácu.
    Prosíme Vás však o zhovievavosť, na základe jedného emailu, ktorý ste poslali a ktorý nemusel byť doručený aj akoukoľvek technickou chybou je veľmi jednostranné a veľmi rýchle odsúdenie.
    Denne odpovedáme na tisícky správ, je veľmi nepravdepodobné, že by sme Váš email, len tak prehliadli.
    Kolega Vám odpovedal na email oneskorene to je pravda, ale odpovedal a navrhol riešenie. Vy ste naň neodpovedali, nedostali ste ho? My to žiaľ nemáme ako zistiť, len od Vás.
    Je možné nás kontaktovať aj telefonicky aj na online čete sú naše kolegyne od 8 do 22 hej a obratom odpovedajú. Taktiež na našej stránke máme veľmi podrobnú informáciu ako tovar reklamovať a je možné reklamáciu zaslať priamo zo stránky, čo je najjednoduchší a naistejší spôsob.
    Veríme, že sa stalo len drobné nedorozumenie a určite by sme Vašu reklamáciu vedeli riešiť.
    Prosíme skontrolujte si Váš email.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Vedia zavolat, nehanbia sa komunikovat.
    • Nedodrzali termin dorucenia. Ako ospravedlnenie vam zaslu email s popisom ze aj ked vam to pride neskoro tak ajtak budete spokojny... no ale niesom... 8 dnove oneskorenie.
    • Velmi zla farba, toto ma daleko od kvalitnej farby monolith - 77... je to taky divny hybrid medzi farbou 37 a 77 .. Spracovanie tovaru je velmi lacne. Krive sitie po stranach, stredna opeirka hlavy deformovana-urcite nie pri pre preprave, to by bola jedna z krajnych opierok a nie stredna. Vo vnutri ulozneho priestoru bordel - piliny a spony do zasobnika na sponovanie latky o drevo... Som velmi nespokojny, za tie peniaze co som zaplatil som mohol nakupit u konkurencie, sice by bolo dlhsie dodanie alebo kvalitativne by to bolo omnoho lepsie. Sedenie hlavne operadlova cast je velmi tvrda. Nepohodlny gauc, dodany bez akejkolvek dokumentacie... zrejme polske šmeci...

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pán Martin,

    ďakujeme za Vašu recenziu a mrzí nás Vaše hodnotenie.
    Pokiaľ nie ste spokojní s Vašou objednávkou sú rôzne možnosti ako danú vec riešiť.
    Vy ste však ani v jednej veci nepodali žiadny podnet. Pôvod výrobku nie je dôvodom posudzovania kvality či nekvality.
    Tiež pri objednávaní si viete jednoducho overiť tieto informácie o pôvode, látke a podobne. Naše kolegyne sú Vám k dispozícii na telefonickej linke, online čete, emaily a veľmi radi Vám odpovedia na akúkoľvek otázku.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • vyber
    • katastrofalna komunikacia obchodu
    • reklamacne oddelenie bez telefonu
    • doba odozvy obchodu

    Kupovany stol v prvej polke septembra... je koniec novembra a este stale nemam to co som si objednal. Stol stal cez 170eur, dosiel poskodeny, prva reklamacia: "komunikacia" s dodavatelom obchodu trvala viac ako 30 dni, poslali novy stol, ktory poskodeny nebol, ale nohy nepasovali k doske... po 2 mesiacoch som myslel ze budem mat na com jest, ale nie... zase reklamacia, a "komunikacia s dodavatelom", keby to nebol 30kg stol v dvoch balikoch a velkych rozmerov, daaaavno by som poslal postou za par eur nech mi to zmizne z oci vratia peniaze a uz nikdy viac objednavat z tohto obchodu. Ich dodavatelia su asi az z ciny a dopisuju si holubami. Po jednom emaile na reklamaciu (ano, nemaju tel. cislo, riesi sa to emailami) cakam na odpoved aj tyzden.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za Vašu nepríjemnú skúsenosť. Riešenie reklamácie je podmienené písomnou komunikáciou.
    Tovar je možné vrátiť akoukoľvek kuriérskou spoločnosťou, denne sú zasielané aj väčšie kúsky bez problémov.
    Mohli ste sa obrátiť s touto vecou na našich kolegov na reklamačnom oddelení, ochotne by Vám poradili ako postupovať.

    Ďakujeme za Vašu ústretovosť, že ste na reklamáciu počkali.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Poškodené časti postele ( odliepajuca sa tapeta)

    Posteľ v celku super som spokojný, obtiažna montáž ale dalo sa to zvládnuť

    Ako veľké mínus beriem to že mi prišlo čelo s odliepajucou tapetou

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň.

    Veľmi nás mrzí, že doručená posteľ nie je v úplnom poriadku. Poškodené čelo postele máte možnosť reklamovať. Pre začatie reklamačného konania prosím vyplňte reklamačný formulár, ktorý nájdete na našej stránke.
    Veríme, že situácia bude vyriešená k Vašej spokojnosti a Vy budete s nákupom aj tovarom spokojný.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar prišiel neskôr ako mal a tiež bol poškodený. Na stole sú stekance farby, povrchová úprava je úplne nekvalitná a tiež na stole vyštiepene a jedna stolička je tiež poškodená

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pani Lenka,

    ďakujeme za Vaše postrehy. Mrzí nás, že nie ste s doručeným nábytkom spokojná.
    Kolegovia sa Vašej reklamácií venujú a veríme, že sa vec dorieši k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Tovar je pekný no človek ktorí dorucuje veľmi arogantný nepríjemný mala som pocit že tovar ani neprenesiem nie dobrá reklama . Spoz Vargova

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš nákup v našom eshope a tešíme sa, že sa Vám Vaše nové kreslo s taburetkou páči a ste spokojná.
    Naši vodiči denne doručujú obrovské množstvo objednávok a najazdia veľa kilometrov, ospravedlňujeme sa, ak prístup nášho vodiča nebol úplne podľa Vašich predstáv, tiež je len človek a ako každému človeku sa podarí sem tam zareagovať nie práve najsprávnejšie.
    Veríme, že radosť z Vášho nového kresla zatieni túto nepríjemnejšiu stránku Vašej objednávky a z kresla sa budete tešiť dlho.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

    • Velmy slaba kvalita tovaru a vyzera to len na oko dobre .

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pán Marek,

    skutočne nám je veľmi ľúto, že nie ste spokojný s nákupom v našom eshope.
    V prípade, že nie ste spokojný so vzhľadom, kvalitou, farebnosťou, s čímkoľvek, je možné tovar vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu a za určitých podmienok až do 60 dní.
    Určite by ste v našom eshope našli aj tovar podľa Vašich predstáv, naša ponuka je veľmi široká a v rôznych cenových kategóriách.
    Veľmi radi Vám poradíme na našej zákazníckej infolinke, prípadne čete, ktorý prevádzkujeme na našej stránke.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

    • Uz viac ako tyzden pisete ze tovar bude doruceny a stale nic. Tak prosim piste pravdu. Je 2 tyzdne po termine

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za omeškanie Vašej objednávky a veríme, že sme Vám nespôsobili priveľké komplikácie pri zariaďovaní Vašej spálne. Objednali ste si u náa dva kusy nočných stolíkov veľmi obľúbenej kolekcie Benson.
    V týchto dňoch Vám budeme Vašu objednávku doručovať a veríme, že budete spokojný.
    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • zatiaľ žiadna :(
    • nemôžem napísať zatiaľ žiadnu výhodu, pretože neexistuje. Možno to, že tovar, ktorý som si objednala sa mi páči, ale....
    • Hoci môj tovar je v štádiu reklamácie, už druhýkrát ma vyzývate, aby som napísala, aká je moja spokojnosť s nákupom. Tak teda Vám napíšem. Vy veľmi dobre viete, že som nespokojná. Prišiel mi nekompletný tovar, objednala som si dve šatníkové skrine. Prišli síce 4 / neviem načo by mi boli/, no len vonkajší skelet - čiže bočné steny, poličky, ale bez dverí, bez zadnej výplne. "Najväčší internetový obchod s nábytkom na Slovensku" má veľmi primitívnu odpoveď. Vraj oni sú len distribučný sklad a je to chyba výrobcu. Prečo ja , ako zákazník, mám niečo také vôbec vedieť. Ja sa sťažujem tam, kde platím. Neprešlo ešte 30 dní od reklamácie, ale ja som aj tak prekvapená, že výstupná kontrola v distribučnom sklade neexistuje? Podľa štítkov na krabiciach ste hneď identifikovali, že krabice boli zle nabalené u výrobcu. Prečo ste mi to posielali? Takže skrine stoja, sú nestabilné, mám tri vnúčence, ktoré nemôžem pustiť do izby, aby na ne skrine nespadli, keďže nemajú zadnú výplň , sú veľmi nestabilné. Ale keď čítam, že ľudia, ktorí si objednali posteľ, spia dva mesiace na zemi na matraci, že nedokážete poslať matrac primeranej veľkosti do detskej postieľky.... No počkám do naplnenia zákonného termínu. Ale už som Vám to raz písala... takúto robotu nech robia ľudia, ktorí to vedia a chcú robiť tak, aby zákazník nielenže bol spokojný, ale aby nemal toľko zbytočných starostí. Že sa niečo nepodarí, je normálne, ale reakcie zákazníkov svedčia o tom, že reklamácia je pre Vás samozrejmosťou. A to by nemalo tak byť!!!

    Na záver len toľko...medzitým som si objednávala vitrínu aj skriňu do verandy. Prišli mi ta tri dni a v super kvalite...ale bohužiaľ, nie od Vás :( Práve tu vidím, že sa to dá...

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    skutočne nás veľmi mrzí, že Vaša objednávka nebola kompletne a správne doručená a spôsobili sme Vám komplikácie.
    Musíme Vás ubezpečiť, že každá reklamácia je pre nás veľmi nepríjemná a určite nie je samozrejmosťou. Naši zamestnanci robia svoju prácu s vysokým nasadením a každej objednávke sa venujú dôsledne.
    V prípade Vašej objednávky sa stretlo viac nepriaznivých okolností v dôsledku nezrovnalostí nakládky a označenia jednotlivých balíkov. Keďže Vám naším zákazníkom chceme ponúkať kvalitné výrobky vo veľmi priaznivých cenách snažíme sa neustále hľadať nových dodávateľov a ladiť ich systém z naším systémom a pracovať na obojstranne vyhovujúcich podmienkach čo sa týka skladového systému, prepravy a balenia. Prosíme preto o pochopenie, trpezlivosť a ústretovosť pri riešení. Veríme, že Vás budeme môcť skoro kontaktovať a chýbajúce balíky Vám doposlať.
    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok