Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som si deku Ranity new, pretože tento produkt som si už 3x objednala zhruba pred rokom a bola som veľmi spokojná s kvalitou tovaru, dodaním atd. Teraz som chcela deku darovať a spoliehala som sa na to, že deka dojde v podobne dlhom termíne ako predtým . Nielenže tovar meškal, ešte mi prišiel výrobok ktorý je len akousi napodobeninou deky spred roka. Iná farba, kvalita , hmotnosť, ale rovnaká cena. Človek si za kvalitu priplatí rád, ale tentoraz žiaľ nebolo za čo. Vašu spoločnosť som považovala za veľmi serióznu, no sklamala som sa, pretože za sumu 60 eur som čakala úplne iný výrobok ako mi bol doručenýa aký poznám. Ak tento typ deky nebol na sklade alebo sa už neponúka, je férovejšie napísať to zákazníkovi, ako poslať niečo , čo sa na daný výrobok len vzdialene podobá.
    Reklamácie a podobné prieťahy riešiť nebudem, pretože som zaneprázdnený človek a deku som potrebovala ako dar a už som ju sľúbila.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pani Ema,

    veľmi nás mrzí, že nie ste spokojná s objednávkou v našom eshope.
    Žiaľ, v tomto prípade ťažko radiť, nakoľko si neprajete deku ani vrátiť ani reklamovať.
    To, že dodávateľ zmenil vzhľad alebo prevedenie výrobku my neovplyvníme.
    Ďakujeme pekne za vás postreh a veríme, že budúcnosti Vás budeme môcť presvedčiť o našej spoľahlivosti.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Po prvé deklaruje termín ktorý nedodrží a na základe toho sme sa rozhodli pre tento obchod. Po druhé tovar za tie peniaze nezodpovedá kvalite. Poškodený z opačnej strany a aj na povrchu sú malé nedostatky. Pre ďalší nákup sa už v tomto obchode nerozhodnem.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu. Vybrali ste si v našom obchode jedálenský stôl AT-3006 WT v bielej farbe. Je nám veľmi ľúto, že sme Vašu objednávku nedoručili v deklarovanej dodacej dobe a stalo sa tak o dva dni neskôr o čom ste boli aj informovaný.
    Konečný termín doručenia sa môže líšiť v závislosti od miesta doručenia, nakoľko naša cena dopravy je veľmi priateľská a nie vždy sa nám ju podarí úplne optimálne naplánovať.
    Čo sa týka Vašej nespokojnosti s prevedením daného stola, veľmi radi Vám pomôžeme s riešením tejto situácie. Je však potrebné postupovať v zmysle inštrukcií na našej stránke alebo Vám veľmi radi poradíme aj na našej zákazníckej infolinke.
    Prosíme Vás teda o čo najrýchlejšie zaslanie reklamačného formuláru a fotografií poškodenia. Tento reklamačný formulár nájdete tu: https://www.novynabytok.sk/index.php?main_page=rekform.

    Veríme, že sa nám spoločnými silami podarí docieliť Vašu spokojnosť a Váš stôl bude svedkom príjemných stretnutí s rodinou.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Obchod je fajn ale tovar je shit
    • Porušenie dyby po odlepeni nakepky
    • Je to shit

    Nakupujte túto zostavu Tempo Kondela nekvalitný nabytok

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše postrehy aj za Vaše hodnotenie.
    Ak Váš objednaný nábytok nebol v poriadku, čo nás veľmi mrzí, je možnosť riešenia formou reklamácie a to vypísaním reklamačného formuláru, ktorý nájdete tu: https://www.novynabytok.sk/index.php?main_page=rekform
    Vašu reklamáciu sa budeme snažiť vybaviť čo v najskoršom možnom termíne.
    Veríme, že Vám budeme môcť takto pomôcť .

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ak budete reklamovať tovar, tak Vám reklamáciu nikto nevyrieši

    neodporúčam nič kupovať, nekvalitný tovar

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že objednávka, ktorú sme Vám doručili, bola dodaná v nie 100%-nom stave. Podľa údajov v systéme ste si u nás objednali šatníkovú skriňu a komodu. Váš písomný podnet - reklamáciu - naše reklamačné oddelenie zaevidovalo a reklamácia je v riešení. Na vyriešenie máme zákonnú lehotu 30 dní - táto lehota zatiaľ neuplynula. Kolegovia Vás budú informovať hneď, ako obdržia informáciu od výrobcu ohľadom termínu naskladnenia jednotlivých komponentov. Veríme, že to bude v čo najkratšom čase, aby ste mohli objednaný tovar využívať.

    S úctivým pozdravom

    tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Môj tovar stále nedoraz, je to len jedno kreslo a je to už mesiac

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš nákup. Mrzí nás, že sme Vašu objednávku ešte neexpedovali. Kreslo Esan, ktoré ste si u nás objednali, zatiaľ nie je naskladnené. Preverujeme priamo u výrobcu - na sklade, kedy bude pripravené na expedovanie a budeme Vás určite informovať. Úprimne sa ospravedlňujeme za nedodržanie vopred komunikovanej dodacej lehoty.

    S pozdravom

    tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Za mna neodporučam a určite som objednala posledný krát. Ak mate tovar na objednávku, zaplatíte si vopred 50% zalohu, myslela som že okej pri doručení tuto sumu odrataju,peniaze za zalohu vraj Vam vratia do niekolkych dní až po dorucení... jedna predajkyna Vam povie tak,druhá zas inak. Asi najhorší eshop z akym som sa stretla.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    dovoľujeme si s Vašou recenziou nesúhlasiť. V prípade, že si objednávate tovar "na objednávku", teda nie štandardne predávaný, je bežné ako v kamenných predajniach, tak aj v iných e-shopoch, že je požadovaná úhrada zálohy.

    Informácie o tom, akým spôsobom sa záloha vracia, Vám radi a ochotne poskytnú naši operátori na telefonickej linke, na základe Vášho e-mailového podnetu alebo na online chate = ak si zákazník praje upresnenie, ako a kedy bude záloha vrátená, ochotne mu tento dotaz zodpovieme ešte pred potvrdením objednávky.

    Vašu objednávku evidujeme ako nákup na splátky. Po uhradení zálohovej platby sme zadali požiadavku na výrobu produktu tak, ako ste si ho priali objednať. Po doručení tovaru na Vašu dodaciu adresu bude zálohová platba vrátená spôsobom, ako bola prijatá - prevodom. V prípade ďalších dotazov sme tu pre Vás.

    S pozdravom

    tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dodaný tovar bol nekompletný, to sa stáva, pre komunikáciu len cez email na každú ich odpoveď treba čakať 1.5 dňa, telefonicky by sa ich nevedomosť dala vyriešiť do 5 minút, týždeň trvalo kým mi reklamáciu zaevidovali. Teraz uplynuly tri týždne nič sa nerieši a to na začiatku povedali, že reklamáciu budú vybavovať okamžite.
    • Tovar máme rozložený zavadzia a môžeme len čakať, reklamačný protokol cez mail je v poriadku ale prípadné otázky už nie.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, pokiaľ bol tovar doručený v nie 100%nom stave. Naše reklamačné oddelenie je oddelením písomného styku, každá reklamácia je štandardne riešená písomnou - e-mailovou formou. Je nám ľúto, že Vám tovar zavadzia a uisťujeme Vás, že nás daná situácia neteší.

    Reklamačné oddelenie oslovilo výrobcu a čakáme na dodanie chýbajúcich dielov. Po ich naskladnení Vás budeme informovať o ich expedovaní. Veríme, že reklamácia bude uzavretá v čo najkratšom čase, aby ste mohli používať objednaný a zaplatený tovar.

    S úctivým pozdravom

    tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dostal som aj mail, kde sa ospravedlňujú za nedodržanie termínu doručenia, ale tovar už majú týždeň pripravený a stále nieje expedovaný, neviem načo čakajú...

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš nákup a za spätnú väzbu. Overujeme na oddelení logistiky, prečo ešte neprišlo k expedovaniu Vami objednaného tovaru. Odoslanie objednávky na Vašu dodaciu adresu bude realizované v najbližších pracovných dňoch.

    S úctivým pozdravom

    tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Výhoda žiadna

    Dodacia lehota nedodržaná.........Platba mala prebehnúť kartou pri prevzatí - zrazu vraj pokazený platobný terminál.....takže zase starosti ísť do susedného mesta vybrať hotovosť.....Pri montáži zistené, že jedna skrinka má iné farebné prevedenie......Už nemám slov......Je toto možné, v dnešnej dobe a pri takej konkurencii e-shopov? Toto bol náš prvý nákup v tejto spoločnosti, no aj posledný.....

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pani Monika,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Objednali ste si kuchynský nábytok s dodacou dobou do 7 týždňov. Ospravedlňujeme sa za nedodržanie dodacej doby spôsobené nedodaním kompletnej objednávky zo strany výrobcu.

    O posune v termíne dodania každého zákazníka priebežne informujeme e-mailovou správou. V prípade, že zákazník má možnosť počkať na dodanie aj po uplynutí dodacej doby, vážime si trpezlivosť a ústretovosť zákazníkov.

    Technická porucha platobného terminálu je nepríjemným prekvapením, ale niektoré veci sa žiaľ nedajú z našej strany ovplyvniť. Veríme, že vodič prejavil ochotu počkať na zabezpečenie hotovosti.

    Čo sa týka dodania skrinky v nesprávnom farebnom prevedení, evidujeme Váš písomný podnet a naše reklamačné oddelenie spraví všetko pre to, aby ste mali v čo najkratšej dobe dodaný správny tovar.

    S úctivým pozdravom

    tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • prehladny
    • ceny nabytku
    • nemaju tel cislo na reklamacne oddelenie, na emaily neodpisuju
    • draha doprava

    Objednal som si stol, dosiel poskodeny, ale to uz pravdepodobne z vyroby (zle zvary, korozia, preliacenie kovovej nozicky), vyplnil som reklamacny formular, vraj reklamaciu zevidovali, mali sa mi ozvat ci to mam posielat, ci mi pride nova cast a odozvdam staru, alebo hocijaka info. Nie, nic... Na telefone co maju uvedeny len info ze vedia o tom, ale priamy kontakt na reklamacne oddelenie nemaju, len email [email protected], pisal som aj tam, ani po niekolkych dnoch ziadna odpoved. Tovar dam na vratenie do 14tich dni... radsej objednam z inakade

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    je nám veľmi ľúto, že Vás objednaný stôl nedorazil v poriadku. Vašu reklamáciu sme zaevidovali, posunuli dodávateľovi a čakáme na vyjadrenie. O tomto postupe sme Vás písomne informovali, takže nie je pravdou, že by sa k Vám nedostala spätná väzba. Prosíme o trpezlivosť, veríme, že Vašu reklamáciu vybavíme čo najskôr.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar nie je možné vidieť. Pri poškodených častiach starosti s reklamáciou

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie a Vašu správu. Veľmi nás mrzí, že Váš objednaný tovar nedorazil v poriadku. Kolegovia sa snažia Vašu reklamáciu riešiť v čo najkratšom čase, o navrhovanom riešení Vás budú informovať písomne emailom. Veríme, že celá situácia bude vyriešená čo najskôr a bude vyriešená k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    20 %

    objednala som bompix postel a dostala som polovicu terez cakam kedi pojde druhy cast

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pani Rozália,

    tak toto nás skutočne veľmi mrzí, že ste si prešli takouto nepríjemnosťou.
    Kolegovia sa snažia Vašu reklamáciu čo najrýchlejšie vyriešiť a budú Vás informovať emailom, hneď ako to bude možné.
    Ďakujeme pekne za trpezlivosť a ústretovosť.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar prišiel poškodený

    Zrkadlo prišlo asi s 10 cm. škrabancom. Poškodenie som nafotila a odoslala do spoločnosti kde som zrkadlo objednávala, ako reklamáciu. ( Zrkadlo prišlo zabalené z Polska) . Zo spoločnosti sa mi ozval p. Michal Dávid a ponukol mi kompenzaciu 10 € alebo reklamaciu u dodavateľa. Nakoľko ma zrkadlo stálo vyše 80 € chcela som reklamaciu teda výmenu. Po asi 3 tyzdnoch moju reklamaciu uzavreli s tým že sa jedna o estetickú chybu čo mi nebráni v používani. ( doslovne ). Zrkadlo som si dala opraviť do stolarskej dielne v PN, na vlastné náklady čo ma stálo 18 €. Nakoľko som nebola spokojna s riešenim mojej reklamácie firmou novynabytok.sk, nebudem ju ani nikomu odporúčať.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pani Mária,

    ďakujeme za Vaše postrehy, sme vďační za každú spätnú väzbu. Mrzí nás, že nie ste spokojná s vybavením reklamácie, kolega Vám navrhol riešenie v rámci zákonných možností uzavretia reklamácie. V prípade nesúhlasu je vhodné obrátiť sa priamo na reklamačné oddelenie a prípadne preukázať reálne náklady na opravu produktu vo Vašej réžii.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    bohuzial mam zlu skusenu s tymto obchodom , prvy krat som tu nakupovala , a uz nebudem , bolo mi slubene do tyzdna dodanie tovaru , bohuzial uz je aj druhy tyzden a tovar stale nemam doma , iba slubuju a nedodaju vcas

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,


    veľmi nás mrzí, že v prípade Vašej objednávky došlo k posunu dodacieho termínu.
    Niekedy sa žiaľ situácia vyvinie tak, že ani pri najvyššom úsilí nie je možné tovar doručiť v deklarovanom termíne.
    Úprimne sa ospravedlňujeme. V týchto dňoch Vám už bude Vaša zásielka doručovaná a veríme, že budete spokojná.
    Ďakujeme pekne za trpezlivosť a ústretovosť pri vybavovaní Vašej objednávky.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna..
    • To ze 2 ks tovaru zo 4 boli reklamovane už pred mesiacom aj pol sa do dnešného dňa reklamácia nevybavila. Stále mi prichádza tovar namiesto reklamovaného bud úplne iný alebo len čiastočný.
    • Najhoršie na tom je ze hrajú nemeho chrobáka. Reklamačné ma len email aj to odpovedá sporadicky raz do týždňa. Nedovolate sa tam lebo niet kam.
    • Odstúpila som od zmluvy a do dnešného dňa mi vysi doma reklamovaný tovar, nový nie je ani v dohľadne a peniaze nikde
    • Zákaznícky servis nevie nič a nikam sa sním nepohnete

    Odporúčam nikdy tu nenakupovat!!!!!
    Od objednávky zo dňa 2.8.2020 ešte stále čakám na vybavenie reklamácie.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, že ste sa stretli s takou nepríjemnou skúsenosťou v našom obchode.
    Kolegovia Vašu reklamáciu intenzívne riešia a pravidelne s Vami komunikujú.
    Veríme, že Vaša reklamácia bude napokon vybavená úspešne a budete spokojná.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som ani po 26 dnoch nedostal, preto som velmi sklamany

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, že ste sklamaný a úprimne sa ospravedlňujeme za meškanie.
    Máme však pre Vás dobrú správu, Vaša objednávka je už čiastočne skladom - rošt a posteľ Stanford by mala byť naskladnená v priebehu pár dní. Čoskoro Vás budeme telefonicky kontaktovať ohľadom doručenia Vašej objednávky a veríme, že radosť z novej postele prevýši trošku dlhšie čakanie a budete napokon spokojný.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Cakame kazdy den,kedy uz konecne,dostaneme tu objednavku,od 3-ho septembra?

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    je nám veľmi ľúto čítať takéto zúfalé slová. Poznáme ten pocit, keď sa na niečo tešíte a čakáte a neviete sa dočkať. Skutočne nás to veľmi mrzí. Ospravedlňujeme sa za omeškanie, ďakujeme pekne za trpezlivosť a radi Vás informujeme, že Vaša objednávka je už nachystaná, takže v priebehu týchto nasledujúcich dní Vás budeme telefonicky kontaktovať ohľadom doručovania.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    20 %

    skrinka na topanky objednana biela ...dorazila hneda s polamanima rohmi....

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, ak Vaša objednávka nedorazila v poriadku. Vašu objednávku sme odoslali dňa 27.8. a v našom systéme dosiaľ neevidujeme z Vašej strany žiadnu informáciu o poškodení a nesprávnom dodaní. Prosíme, ak si teda prajete túto nepríjemnú situáciu riešiť, zašlite nám vypísaný reklamačný formulár, ktorý nájdete na našej stránke tu: https://www.novynabytok.sk/index.php?main_page=rekform s popisom poškodenia a fotografiami, prípadne nás kontaktujte na našej zákazníckej infolinke, kde Vám naše kolegyne radi poradia, ako ďalej postupovať.

    V prípade, že nám nezašlete Váš podnet s upresnením konkrétnej chyby, nevieme žiaľ Vašu situáciu riešiť.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nepresne odmerané časti nábytku.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu a veľmi nás mrzí, pokiaľ niečo nebolo v poriadku. V prípade, že rozmery produktu nie sú také, ako uvádzame na stránke, prosím, vypíšte reklamačný formulár - reklamačné oddelenie sa bude Vaším podnetom zaoberať. V prípade otázo nás kontaktujte na našej zákazníckej infolinke, radi Vám poradíme, ako ďalej postupovať.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednával som dve rovnaké skrine. Na tovar som čakal niečo vyše týždňa ale bol som na to upozornený, takže ok. Jedna skriňa bola v poriadku, v druhom balení boli poškodené tri dielce, jeden úplne polámaný, dva ošúchané, navyše sa odlepovala hranovacia páska.
    Pred dvoma týždňami som im poslal reklamáciu , na čo mi obratom prišiel mail, že ju budú riešiť a od vtedy čakám a čakám a čakám :)

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pán Peter,

    je nám veľmi ľúto, že nemôžete plnohodnotne používať Váš objednaný tovar a hlboko sa ospravedlňujeme za komplikácie. Kolegovia momentálne Vašu reklamáciu riešia s dodávateľom a žiaľ, niekedy sme rukojemníkmi aj my - a tým pádom aj Vy ako zákazník. Pokiaľ sa nám dodávateľ nevyjadrí, prípadne nezašle náhradné diely, nevieme pokračovať ani Vaším smerom.
    Veríme, že už čoskoro Vám budeme môcť v tomto pomôcť a danú situáciu uzavrieť vo Váš prospech. Kolegovia Vás budú informovať emailom, prípadne nás kontaktujte na našej zákazníckej infolinke.

    Ďakujeme za trpezlivosť a ústretovosť.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok