Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    týždeň od objednania a NIČ

    Reakcia obchodu zlavacik.sk

    Vážený zákazník podľa čísla balíka vaša objednávka je na doručení. Dodacia doba tovaru je 3 - 5 pracovných dní, túto informáciu máte uvedenú aj na našej stránke sekcia najčastejšie otázky. Pravdepodobne ste si neprečítali túto sekciu aby ste mali prehlaď o dodacích dobách. Podľa dátumu vytvorenia objednávky dnes je 5ti pracovný deň od vytvorenia objednávky čím sme naše podmienky neporušili a splnili to čo uvádzame na našej stránke. Ospravedlňujeme sa za dlhšiu dodaciu dobu.

    zlavacik.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Zlá komunikácia.Bol som upozornený, že tovar je pripravený pre kuriéra a odvtedy nič.Tovar doprisiel a žiadne upozornenie.

    Reakcia obchodu zlavacik.sk

    Vážený zákazník podľa čísla balíka tovar vám bol doručený. Štandardná dodacia doba tovaru je 3 - 5 pracovných dni túto informáciu mate uvedenú aj na nasej stránke sekcia najčastejšie otázky. Preto odporúčame čítať informácie aj na stránkach. Tiež ak Vám nechodia emaily odporúčame sa pozrieť aj do spamového priečinku pretože sem tam sa stane že email zaradí do spamu začo sa ospravedlňujeme.

    zlavacik.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Klamu

    Reakcia obchodu zlavacik.sk

    Vážený zákazník v čom koho klameme? Podľa čísla balíka Vám objednávka bola doručená.

    zlavacik.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Tovar prišiel poškodený, reklamovala som , ale nechcú uznať reklamáciu, vymýšľajú si všetky možné argumenty len aby nemuseli vymeniť tovar. Trvá to už 5 dní a okrem min.50-email nič. Neodporúčam tento obchod !!!
    Samé klamstvo.

    Reakcia obchodu zlavacik.sk

    Vážený zákazník na uplatnenie reklamácie poškodeného tovaru pri preprave máte na našej stránke inštrukcie ako máte postupovať v prípade že preberiete tovar a zistíte že je poškodený. Žiadali sme vás niekoľko krát aby ste nám zaslali potrebné fotografie na uplatnenie reklamácie. Tieto fotografie ste nám odmietali poslať ale bez fotografií nevieme riešiť reklamáciu poškodeného tovaru pri preprave keďže tieto fotografie od nás žiada prepravca a nie my. Nakoniec sme sa rozhodli stiahnuť tovar na nás sklad po vrátení tovaru sme zistili že výrobok bol už používaný pretože na sklenenej nádobe boli stopy po vode preto si myslíme že k poškodeniu prišlo až pri manipulácií s výrobkom prípadne do horúcej nádoby ste naliali studenu vodu alebo opačne kedy nádoba praskla. Ale aj napriek tomu Vám daná nádoba bola vymenená.

    zlavačik.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Hoci na stránke majú napísané že tovar je skladom, ani po týždni mi nič neprišlo:-(

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Neodporučam nikomu som sklamaný objednal som SENA 20S EVO DUO.ZA 295 EUR.
    A dostal som Senu 20S evo Single.
    Tj.maximálme sklamanie pre zákazníkov,
    Nespolahlivá firma ,telefon nezdvíhajú,jednoznaćne neodporúćám
    Budete aj Vy sklamaný.......

    Reakcia obchodu zlavacik.sk

    Vážený zákazník neobjednali ste si SENA 20S EVO DUO ale Senu 20S evo Single. Chyba nastala na heureke, ktorá zle zaradila výrobok. Stačilo čítať informácie v popise kde mate uvedene že ide o 1ks zariadenia a nie o 2ks.

    zlavacik.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tyzden po objednani sa ozvali, ze z 2 poloziek 1 nemaju skladom, ale samozrejme nenapisali ktoru. K tomu este nemozno platit kartou, len na dobierku, ktora stoji 3 eur.

    Reakcia obchodu zlavacik.sk

    Vážený zákazník mrzí nás vzniknutá nepríjemnosť. Platiť sa u nás dá vo pred na účet kde máte ešte zľavu 0,5% z celej hodnoty objednávky.

    zlavacik.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Zlavacik.sk sa nad ramec zakonnych podmienok snazi zneprijemnit vratenie tovaru, resp. odstupenie od zmluvy. Ich podmienky su nezakonne a hranicia so sikanovanim zakaznika. Podal som staznost a podnet na SOI.
    Nato aby ste ziskali udaje na vratenie tovaru, musite splnit seriu "uloh". Po zaslani riadne vyplneneho odstupenia od zmluvy, ste kontaktovani eshopom a musite zdovodnit preco tovar vraciate, potom Vas vyzvu aby ste tovar zo vsetkych stran nafotili a fotky im poslali. Ked to odmietnete z dovodu, ze tovar uz mate zabaleny a upozornite ich, ze konaju nad ramec zakona, proste vam odmietnu dat udaje na vratenie, cim vam defacto znemoznia vratenie tovaru v zakonnej lehote.

    Toto bolo moja 4. objednavka od nich, v minulosti som cez eshop objednal tovar za viac ako 1000e. Prvy-krat som vracal tovar, takze neslo o to, ze by som bol problemovy zakaznik, takto sa spravaju ku kazdemu, kto chce tovar vratit.

    Moj osobny nazor je, ze tak robia umyselne aby cast zakaznikov, ktori radi skusaju a vracaju tovar, odradili od nakupu na ich strankach. Cim oproti konkurencii setria naklady a mozu podliezat ceny.

    Reakcia obchodu zlavacik.sk

    Vážený zákazník budeme radi ak nebudeme uvádzať zavádzajúce informácie. Požiadali sme Vás len o zaslanie fotografií z toho dôvodu že ľudia vracajú použite opotrebovane alebo poškodené výrobky, kde je potom prácne sa s nimi dohadovať či to bolo pred odoslaním alebo nie. Každý zákazník by si aj tak mal tovar pred vrátením nafotiť aby mal dôkazy v prípade neočakávaných komplikacií. Toto nevyžadujeme vždy vyžadujeme to len ojedinele hlavne pri pracovných strojoch. Čo je aj Váš prípad. Vôbec nám nejde skomplikovať vrátenie tovaru.

    zlavacik.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Na tretí pracovný deň prišiel email že tovar nebude expedovaný ďalších 14 DNÍ ...
    • Zložitý postup na stornovanie objednávky
  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • tovar dorazil v poriadku
    • doba dodania
    • komunikácia
    • platobné systémy

    Obchod nemusí byť zlý, no ďalší nákup tu budem realizovať len v prípade, že ho nebudú mať nikde inde ...
    Kupoval som nejaký tovar. Potreboval som urobiť zmenu adresy a poslal som požiadavku mailom. Požiadavka síce bola splnená, ale keby som si nevšimol v dodacom liste, že už je nová adresa, tak som nedostal žiadne echo, že požiadavku akceptujeme, alebo aspoň "hotovo" ...
    Napísal som tiež, že potrebujem tovar relatívne rýchlo ... opäť žiadna reakcia a len priebežne chodili statusy o pripísaní platby, vybavovaní, odovzdaní kuriérovi atď ... Na jednej strane som mal síce prehľad priebežne, čo sa s tovarom deje, na druhej strane medzi každým úkonom bolo "pár" hodín a tovar sa ku mne dostal až cca o týždeň, čo pri iných obchodoch trvá max 48hod ...
    Týždeň nie je síce zlá doba, no ak sa niekto chce udržať v konkurencii iných e-shopov, tak by som očakával väčšiu rýchlosť ...

    Všeobecne, tovar bol relatívne lacný. Obchod relatívne prehľadný, mal som pocit spoľahlivosti obchodu, no ostatnými vecami ma naozaj neohúril.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednany tovar nesedel s popisom vyrobku. Zavadzaju zakaznika a tvaria sa ze nevedia o chybe pri popise vyrobku. Nikdy viac z tejto stranky
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • obchod nepostupuje podla zakonnych nalezitosti pri vrateni tovaru bez udania dovodu do 14 dni,
  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Zle zabalený tovar, ktorý sa prepravcovi poškodil
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar až v 3 bodoch nespĺňal parametre uvedené v e-shope. Všetky 3 boli v neprospech kupujúceho.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Objednala som 10 balíkov kávy do firmy a poslali 9, zaúčtovali 10. Sú nespoľahlivý obchod. Neodporúčam

    zlý obchod

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Tovar (herna stolička) mi bol doručeny nie novy ale už raz zloženy a použity. So zlavačikom som komunikovala mailom (neda sa dovolať)10 dni, posielala rôzne fotografie na ich žiadosť, vysvetľovala, nechceli uznať vratenie tovaru. Potom zrazu poslali kuriera pre tovar a hneď vratili tovar .

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • V dnesnej dobe za tyzden nedodat tovar hovori sama zaseba. Ked sa takti speavaju pri didani tovaru, co bude pri nahodnej reklamacii. Uz niesu covid obmedzenia no oni su este vzdy home offis ale cez telefon sa nesiria vyrusi tak neviem precu nemozu telefonicky komunikovat.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    niesom spokojna dlho sa caka na objednavku,objednala som si to iste z ineho obchodu a do dvoch dni prisiel

  • Neodporúča obchod

    80 %

    • dobrá komunikácia,ale aj to iba cez emaily.

    aj keď tak písali,že tovar majú skladom veľmi pomaly sa posiela, spolupracujú asi s najhoršou kurierskou službou,nabudúce asi zvolím iný obchod.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nikdy viac nespravím takú chybu, že kvôli pár ušetreným € využijem služby tejto spoločnosti ani iných malých noname internetových predajcov! Obchod odmieta vrátenie tovaru v zákonom stanovenej lehote aj keď tovar, ktorý aj napriek popisu na ich stránke nie je určený pre daný produkt!
    Toto sa mi pri zavedených veľkých predajcoch (napr. Alza, HEJ) nikdy nestalo! Úplne iný level služieb! Tento obchod u mňa spadá do kategórie "šmejdi" a určite sa mu vyhnite. Nejde o tých pár € ale prístup k zákazníkovi, keď platíš si vážený zákazník, potom pri prvom probléme dovi-dopo! Nakoniec dobrá skúsenosť, že som nekupoval u nich nič väčšie.