Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Tovar po 3 týždňoch nedorazil
- Na maily neodpovedaju
- Snažím sa odstúpiť od zmluvy cez ich eshop, ale po vyplnení údajov ma nepúšťalo dalej
- Snažím sa mailovo odstúpiť od zmluvy, ale takisto nezodpovedajú
Neodporúčam, nenakupujte, treba ich nahlásiť na SOI a nechápem ako sa mohol dostať medzi overené eshopy heureky. Ta by to mala začať takisto riešiť
-
- Ani tovar, ani odpoved o stave objednavky nedorucena
-
Neodporúča obchod
- Tovar po tižni nedorazil
Reakcia obchodu zlavacik.sk
Vážený zákazník ospravedlňujeme sa za meškanie vašej objednávky. Meškanie spôsobila porucha na prepravnom vozidle. Podľa informácií tovar je už na ceste k Vám.
zlavacik.sk