Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • rychle vybavenie a dodavka tovaru
    • ovela draksi produkt ako ineho predajcu az o 17eu.

    Reakcia obchodu Prva.sk

    Dobrý deň prajeme.

    Predpokladáme ,že ste sa pri hodnotení pomýlil nakoľko bolo z našej strany dodržané všetko čo sme deklarovali... Prajeme veľa spokojnosti so spotrebičom od nás a príjemné prežitie Vianočných sviatkov!

    Ešte raz Vám ďakujeme a prajeme všetko dobré.

    S pozdravom
    team PRVA.SK

  • Na stránke máte uvedenú dodaciu lehotu do 24 hodín, čo nebolo dodržané a pri pokuse mailovo sa s vami spojiť som nedostala odpoveď ani na druhý mail.

  • Doručená faktúra je nečitateľná, nepoužitelná.
    Dvakrát som posielal mail ale odpoveď neprišla.
    Ale prišiel mi dotazník spokojnosti.
    Tovar prišiel v poriadku a rýchlo.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • ceny
    • zlá komunikácia

    Kuchynský robot objednaný 14. 10. (uznávam, nedeľa, ale objednávka bola prijatá, prišli automatické maily) dorazil 23. 10. Ešte v ten deň som ho doma podľa návodu poskladal, zapol a - NIČ. Červené svetielko, chyba prístroja. Vcelku promptná odpoveď na moju mailovú otázku (čo mám robiť, ak chcem tovar vymeniť), ale s obsahom: tovar vráťte aj s faktúrou a vyplneným formulárom na odstúpenie od zmluvy, všetko je to v obchodných podmienkach. Odstúpenie od zmluvy elektronicky 26. 10., balík poslaný Slovenskou poštou v ten istý deň. Dobierku by neprevzali, nech sa dá vypchať Zákon č. 102/2014 Z. z., § 9, ods. 2 (Predávajúci je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby podľa odseku 1 rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ pri svojej platbe). Balík predajcom prijatý 31. 10., ticho po pěšině napriek cit. zákonu, § 8, ods. 4 (Ak predávajúci na svojom webovom sídle umožňuje, aby spotrebiteľ odstúpil od zmluvy použitím na to určenej osobitnej funkcie alebo formulára na odstúpenie od zmluvy, predávajúci je povinný ihneď po prijatí odstúpenia od zmluvy poskytnúť o tom spotrebiteľovi potvrdenie na trvanlivom nosiči). Na mailovú urgenciu 7. 11. odpoveď: "vyrobok je na expertize do 14 pracovnych dni bude samozrejme v ramci zakona vasa vratka vybavena". BTW "pracovných" nie celkom podľa cit. zákona, § 9, ods. 1 (Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou...). Peniaze prišli (po lehote, ale kašľať na to), ale od predajcu ani bú. Viem, že chyby sa stávajú a po internetových obchodoch častejšie ako inde "kolujú" chybné výrobky (dúfam, že ten "môj" vyradili z obehu a neotrávi ďalšieho nešťastníka) - ale toto nie je dobrý prístup k zákazníkovi. Celkový "úžitok" z celej transakcie: strata 5,90 € za doručenie dobierkou + 7,50 € za poštovné pri vrátení + čas + nervy. Veľmi pochybujem, že ešte niekedy využijem služby tohto predajcu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Tovar bol poškodený

    Reakcia obchodu Prva.sk

    Dobrý deň prajeme,

    Ďakujeme pekne za prejavenú dôveru pri vytváraní objednávky. Zároveň sa chcem vyjadriť k vašemu stanovisku.

    1.Veľmi nás mrzí poškodenie tovaru zapríčené prepravnou spoločnosťou respektíve zlyhaním šoféra.
    2.Daný šofér je tiež len človek a bohužiaľ aj takéto veci sa stávajú.

    ZÁVER: Veľmi nás mrzí vaše hodnotenie nakoľko spoločnosť PRVA.SK si do bodky splnila čo deklarovala,bohužial poškodenie tovaru pri preprave je jedna z vecí ktorú ovplivniť nedokážeme...

    S pozdravom
    team PRVA.SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Alibizmus

    Obchod odmietol prevziať zodpovednosť za doručenie tovaru a riešiť neochotu kuriérskej spoločnosti. Pokiaľ viem, kúpou tovaru kupujúci "uzatvára zmluvu" s predávajúcim a nie s doručovateľom. O toho by sa mala "postarať" firma, ktorá tento tovar predáva a predajom sa stáva kupujúcemu "obchodným partnerom". Povedať citujem: "my sme tovar odovzdali doručovacej službe a nás už sa to netýka..." je podľa mňa vrchol arogancie.

    Reakcia obchodu Prva.sk

    Dobrý deň prajeme,

    Ďakujeme pekne za prejavenú dôveru pri vytváraní objednávky. Zároveň sa chcem vyjadriť k vašemu stanovisku.

    1.Veľmi nás mrzí meškanie tovaru zapríčené prepravnou spoločnosťou respektíve zlyhaním jednej osoby.
    2.Daný šofér prepravnej spoločnosti bol sankciovaný a už v prepravnej spoločnosti nepracuje.
    3.Od 1.10.2018 prepravujeme už novým prepravcom a pevne veríme,že vaša spokonosť už bude 100 %.



    ZÁVER: Veľmi nás mrzí ak z našej strany vyvynieme maximálne úsielie a potom to vetko zneguje jedna osoba respektíve prepravná spoločnosť.



    S pozdravom
    team PRVA.SK

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Mali tovar, ktorý nikde inde nemali
    • Po telefonickom informovaní sa ohľadom tovaru ešte v ten deň zdvihli cenu, následne som sa informovala ako je to možné na čo mi nechtiac zamestnanec povedal, že chladničku o ktorú mám záujem majú ako eshop jediný na Slovensku. A čo sa týka dopravy ohľadom ktorej som sa tiež telefonicky informovala mi zamestnankyňa poznamenala, že ťažká technika ako v mojom prípade je doprava aj preto drahšia, lebo ju doručia 2 pracovníci , čo sa však vôbec nestalo, firma ktorá doručovala tovar nemala o tom ani vedomosť. Takže za mňa eshop prvá neodporúčam.

    Žiaľ nemám dobrú skúsenosť ako som už podrobnejšie uviedla a tak z môjho pohľadu obchod neodporúčam, tovar by som si v tomto eshop už nekúpila.

    Reakcia obchodu Prva.sk

    Dobrý deň prajeme pani Zuzana

    Ďakujeme pekne za prejavenú dôveru pri vytváraní objednávky. Zároveň sa chceme hrubo dištancovať od vašich vyjadrení.

    1.Zásielku ste mali doručenú v deklarovanom termíne za vopred dohodnutých podmienok a ceny ktorá bola potvrdená aj na vašu mailový adresu a nikdy by sme si nedovoli cenu zmeniť.
    2.Bohužiaľ akcia na daný produkt skončila a trvala 3 týždne,preto sa pýtame prečo ste objednávku nevytvorila počas tejto doby, nakoľko ako ste tvrdila produkt ste sledovala dlchšie...To sú veci ktoré ovlivniť nedokážeme.
    3.Nakoľko ste NEMALI zvolenú vynášku spotrebiča ale v zmysle obchodných podmienok doručenie po prvé uzamikateľne dvere,šofér bol sám.

    ZÁVER: Boli by sme veľmi radi ak by ste zvážila vaše vyjadrenia nakoľko sme si do bodky splnili čo sme deklarovali.



    S pozdravom
    team PRVA.SK

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Cena, preprava to vsak vyrovna s konkurenciou.
    • Nerealne draha preprava.

    Reakcia obchodu Prva.sk

    Dobrý deň prajeme.

    Ďakujeme pekne za prejavenú dôveru počas vytvorenia objednávky.Zároveň nás mrzí vaša reakacia nakoľko sme si do bodky
    splnili čo sme deklarovali.Prepravné náklady závisia od váhy každého jedného produktu a pred vytvorením objednávky ste sumu za prepravu mali jasne deklarovanú a súhlasili ste s ňou,preto sme z vašej reakcie sklamaný.

    Ešte raz Vám ďakujeme a prajeme všetko dobré.

    S pozdravom
    team PRVA.SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Chldnicka prišla napriek potvrdeniu dodania s 5 dňovým meškaním v katastrofálnom stave- doslova 3. trieda

    Reakcia obchodu Prva.sk

    Dobrý deň prajeme.

    Ďakujeme pekne za prejavenú dôveru počas vytvorenia objednávky.Zároveň nás mrzí situácia ktorá nastala a aj z vašeho podnetu sme zmenili prepravcu aby naša snaha nebola znegovaná prepravnou spoločnosťou.

    Ešte raz Vám ďakujeme a prajeme všetko dobré.

    S pozdravom
    team PRVA.SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • rýchlosť objednávky a dodaním
    • väčšina výrobkov je dodávaných z Poľska, resp. ide o poľskú distribúciu, je veľký problém s reklamáciou, resp. servisom takéhoto výrobku! V prípade reklamácie budete musieť v takomto prípade dodať výrobok priamo predajcovi teda prva.sk. Servisák za Vami nedôjde......Ak by to mali niekde zverejnené, nikdy by som nenakúpil....
    • neochota personálu niečo riešiť

    Reakcia obchodu Prva.sk

    Dobrý deň prajeme.

    Ďakujeme pekne za prejavenú dôveru pri vytvaraní objednávky. Zároveň sa chceme dištancovať od vašich vyjadrení.

    1.Zásielku ste mali doručenú v deklarovanom termíne.
    2.V prípade RMA možte kontaktovať akékoľvek servisné stredisko danej značky v EU alebo priamo nás.Stačí ak produkt zašlete do servisu alebo priamo nám a v rámci zákona Vám bude produkt počas 2 rokov zoservisovaný.
    3.Ak máte záujem o prémiový servis na mieste je potrebé dodržať oficiálnu cenu produktu,ktorá pri vašom produkte dodržaná nebola.
    4.Všetky tieto informácie sú zverejnené v obchodných podmienkach s ktorými ste počas vytváraní objednávky súhlasil tz. predpokladáme,že ste si ch preštudoval.

    Záver: mrzí nás vaše vyjadrenie avšak treba zdôrazniť ,že PRVA.SK si do bodky splnila čo mala,jedinú vec ktorú ovplivniť nedokážeme je funkčnosť produktov.



    S pozdravom
    team PRVA.SK

    • Nepreberie naspäť tovar čo je stanovená lehota

    Reakcia obchodu Prva.sk

    Dobrý deň prajeme.

    Ďakujeme pekne za prejavenú dôveru pri vytvaraní objednávky. Zároveň sa chceme hrubo dištancovať od vašich klamlivých vyjadrení.

    1.Zásielku ste mali doručenú v deklarovanom termíne.
    2.Podľa zákona máte samozrejme nárok na vrátenie tovaru do 14 dní v zmysle obchodných podmienok.
    3.Ak zásielku zašlete na dobierku je samozrejme neprevzatá z patričných dôvodov.Nakoľko na vrátenie tovaru je presný postup ktorý je uvedený na našich stránkach a takisto v obchodných podmienkach.



    S pozdravom
    team PRVA.SK

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Tovar s dodacou dobou 2-5 dni po troch telefonatoch z mojej iniciativy (3x odpoved typu "Ano, dnes nam pride tovar, rovno Vam ho posleme.") dnes dorazil. Od objednania uplynulo 16 dni. Mozno som len mala smolu na nespravny tovar objednany v nespravnu dobu...

    Reakcia obchodu Prva.sk

    Dobrý deň prajeme.

    v prvom rade by som chceli poďakovať za prejavenú dôveru počas obejdnávky a zároveň sa hrubo dištancovať od vašeho vyjadrenia nakoľko spoločnosť PRVA.SK si do bodky splnila čo mala.

    1.Nižšie zasielam kompletnú požiadavku od Vás ktorú ste zadala pri vytváraní objednávky dňa 24.5.2018

    Prosím nedoručiť tovar v dňoch 23.5.2018 a 1.6.2018 - v uvedených dňoch nemôžem byť na danej adrese.
    Prosím o informáciu o dátume doručenia najneskôr deň vopred, aby som sa mohla včas dostaviť na miesto doručenia.

    2.Zásielku sme vyexpedovali presne ako ste si želala 1.6.2018 s doručením 4.6.2018.

    Záver:
    Boli by sme veľmi radi ak by ste svoju recenziu upravila nakoľko z našej strany bolo dodržané všetko a snažilisme sa Vám vyjsť maximálne v ústrety..


    Ešte raz Vám ďakujeme a prajeme všetko dobré.

    S pozdravom
    team PRVA.SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nekmunikuju
    • Ziadne emaili o platbe az na mij podnet ju poslali neinformovanost

    Neodporucam eshop nakolko ich komunikacia je biedna .....

    Reakcia obchodu Prva.sk

    Dobrý deň prajeme.

    Pri vašej objednávke ste mali vybraný ako spôsob platby-platbu vopred,po jej prijatí sme zásielku ihneď vyexpedovali.Pred expedíciou Vam bol zaslaný mail a v deň doručenia sms notifikácia.Preto nás nesmierne mrzí vaša reakcia.

    S pozdravom
    team PRVA.SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • prisiel uz rozbaleny tovar, krabica polepena lepiacou paskou, napriek tomu ze deklarovali NOVY TOVAR

    prisiel uz rozbaleny tovar, krabica polepena lepiacou paskou, napriek tomu ze deklarovali NOVY TOVAR

    Reakcia obchodu Prva.sk

    V prvom rade by som chcel poďakovať za prejavenú dôveru počas objednávky.

    1.Zásielku ste mali doručenú v deklarovanom termíne do 24 hodín v najlepšej cene na SK.
    2.Jednalo sa samozrejme o nový tovar iný naša spoločnosť nepredáva.Veľmi ľahko si to viete skontrolovať cez IMEI daného produktu.
    3.Produkt bol kôli bezpečnosti pri preprave upevnený páskami.Stačilo otvoriť a dôkladne skontrolovať produkt,kde je zrejmé že sa jedná o nový neprebalovaný kus.

    Záver: Spoločnosť PRVA.SK si do bodky splnila čo deklarovala preto nás mrzí vaše hodnotenie.

    S pozdravom
    team PRVA.SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Píšu chémiu ako bonus, čo ostatní dodávatelia dávajú štandartne. Potom aký je to bonus?

    Reakcia obchodu Prva.sk

    Dobrý deň prajeme.

    V prvom rade by som chcel poďakovať za prejavenú dôveru počas objednávky.
    1.Zásielku ste mali doručenú v deklarovanom termíne do 24 hodín s prepravou zadarmo.
    2.Obsah zásielky sa zhodoval s obsahom ktorý ste si objednával a stým čo bolo uvedené v popise produktu,mrzí nás ak ste si to nedopatrením zle preštudoval,respektíve čital na iných stránkach.

    Záver: Spoločnosť PRVA.SK si do bodky splnila čo deklarovala preto nás mrzí vaše hodnotenie.

    S pozdravom
    team PRVA.SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zavádzanie zákazníka.

    Tovar mal byť dodaný do 24.hod. po troch dňoch sme kontaktovali predajcu, ten nám odpovedal, že sa vzápätí ozve späť, čo sa samozrejme nestalo. Na ďalší deň sme ho kontaktovali znovu a bolo nám povedané že idú tovar len teraz objednať.

    Reakcia obchodu Prva.sk

    V prvom rade by som chcel poďakovať za prejavenú dôveru počas objednávky.Sme radi,že po všetkých nedorozumeniach máte zásielku už doma.Bohužiaľ zlyhal ľudský faktor,čo nás nesmierne mrzí.Vytvorili sme opatrenia aby sa to už v budúcnosti neopakovalo.


    S pozdravom
    team PRVA.SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • cena
    • dodali nefunkčný tovar a momentálne nemám tovar ani peniaze. Tovar mi nefunkčný firma posiela späť.

    nikdy viac nechcem ani vidieť ani počuť o firme Prvá

    Reakcia obchodu Prva.sk

    Dobrý deň prajeme.

    Ďakujeme pekne za prejavenú dôveru počas objednávky.

    Avšak chceli by sme na pravú mieru uviesť vaše klamlivé vyjadrenie,ktoré sa absolútne nezakladajú na pravde.

    1.Objednávku ste vytvoril 24.02.2018 09:55 obratom Vám boli zaslané platobné údaje.
    26.02.2018 bola vaša platba prijatá a v ten istý deň aj vyexpedovaná a na druhý deň Vám bola zásielka doručená.
    2.Produkt ste objednával v najlepšej cene na SK.
    3.02.03.2018 ste nahlásili odstúpenie od zmluvy,ktoré bolo samozrejme prijaté.
    4.Po vybalení vašej zásielky bolo zistené aj zdokumentované značné poškodenie prístroja a nekompletné balenie,z tochto dôvodu bola vaša vrátka zamietnutá.
    5.Ani v jednom dokumente ste nepsomenul,že výrobok je nefunkčný a chcete ho reklamovať.
    6.Ak máte záujem o reklamáciu veľmi radi Vám pomožeme a naše servisné oddelnie je Vám plne k dispozícii.

    Záver:
    1.Veľmi by sme chceli ovplivniť funkčnosť každého výrobku,ale to je asi jediná vec ktorú ovplivniť nedokážeme...preto sa zamýšlame nad vašimi vyjadreniami a zároveň nás veľmi mrzí vaše hodnotenie.

    S pozdravom
    team PRVA.SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • rýchlosť
    • drahá doprava,
    • komunikácia,
    • nepotvrdený záručný list,

    Zistil som prečo sa tento obchod volá prvá, lebo tam urobíte prvý nákup a keď budete mať také "šťastie" ako mi tak to bude asi tak všetko. Najhoršia skúsenosť akú sme kedy v živote celkovo mali s internetovým obchodom. Toto bol prvý nákup v prvej.sk a posledný Majú rýchlu dopravu, všetko je v poriadku až kým nechcete niečo reklamovať. vďaka tejto spoločnosti už nikdy nebudem kupovať elektroniku cez internet, radšej si zaplatím viacej napr. v jednom nemenovanom elektre na tri písmená tam sme nikdy nemali zlé skúsenosti pri reklamácii. A to ešte aké majú drahé dodanie 22€ doprava to by som akože ešte chápal ale že kuriér si zapýtal 29€ za vynesenie 10 schodov a pár metrov tak to už je fakt sila. Tak to sme ani nemohli využiť keďže obchod o tom neinformuje a manželka narýchlo dobehla s roboty len s mobilom a bez peňazí. Potom sa chcel zjednať na polovicu čo bolo aj tak zbytočné keďže manželka nemala u seba ani 1€. Mysleli sme si že horšie sa stať nemôže no je tu ešte horšia vec. Práčka ktorú sme objednali má nefunkčné dotykové tlačidlo ovládania teploty. Po odbalení práčky s nej vytiekla voda to by bolo zrejme v poriadku keďže práčky po vyrobení asi testujú ale ako si mohli nevšimnúť že jedno dotykové tlačidlo nereaguje, nechápem. Práčku treba pred prvým použitím pustiť bez prádla s trochou prášku a na najvyššiu teplotu čo je 90 stupňov lebo ložiská, bubón všetko je lisované, mastné od výrobného procesu a keď neviem práčku nastaviť na 90 stupňov mastnoty sa jednoducho nezbavím, tým pádom mi je na nič. S reklamačného mi odpísali že citujem: v prípade vrátenia tovaru je potrebné výrobok zaslať na našu adresu, pribaliť odstúpenie od zmluvy a doklady o kupe (fakturu,dodací list). Po prijatí vrátky Vám príde informačny mail - vrátka prijatá/odoslaná + linka na sledovanie stavu Vašej vrátky tovaru. V prípade, že tovar príde bez dokladov, ktoré sú potrebné na vybavenie odstúpenia od zmluvy, bude výrobok poslaný spať na Vašu adresu bez akejkoľvek informácie zákazníkovi.
    Tovar musí byť vrátený na našu adresu v pôvodnom stave ( ak sa používal tak vyčistení a bez akéhokoľvek škrabanca a poškodenia ) a v pôvodnom kompletnom balení. To zrejme písal niekto, kto ani netuší ako sú práčky balené. Ako to má prísť v pôvodnom obale keď igelit ktorý je strojovo silno omotaný okolo práčky treba rozrezať. Ďalej je práčka na polystyréne ktorý ktorý sa pri presúvaní práčky s neho poláme. My určite práčku nikdy nezabalíme ani z ďaleka tak ako vo výrobe s toho je jasné že by sa nám vrátila naspať čo sú ďalšie zbytočné náklady a čas. Namiesto toho aby sa starali o to aby bol problém čo najrýchlejšie vybavený tak robia presný opak. Komunikácia reklamačného oddelenia je na nízkej úrovni na otázky typu ako to mám zabaliť do pôvodného obalu alebo prečo nieje potvrdený záručný list ani neodpovedia veď prečo by aj biznis sa im podaril a čo je to občas jeden nepokojný zákazník, majú tu dosť kladných recenzii. Ano, aj ja by som ich len chválil ak by práčka bola v 100% funkčnom stave. Max. by som napísal ako nevýhodu cenu dopravy a nepotvrdený záručný list by som si možno ani nevšimol. To je ďalšia vec ako môžu niečo predať bez vyplneného a potvrdeného záručného listu.??
    Po 12 dňoch čo máme práčku doma prišiel konečne potvrdený, podpísaný a orazený záručný list tak ako to malo byť hneď. Síce s dátumom kedy sme práčku ešte len objednávali ale už to neriešim lebo je to zbytočné. Aspoň môžem konečne zavolať opravára. Opravár zistil že ovládací panel bol zle zložený, zložil ho ako bolo treba a všetko funguje ako má. Našťastie to bola len drobnosť a s kvalitou mechaniky a elektroniky to nemá nič spoločné ale mám pocit že je to poľská výroba a ako to mohlo prejsť výstupnou kontrolou nechápem. Takže takúto máme skúsenosť s prvou.sk prvú,jedinú a poslednú. Chceme ešte kúpiť PS4 500GB teraz ju tento obchod predáva najlacnejšie no radšej si priplatím tých 30-40€ a kúpim v normálnom obchode.
    Teraz mi sem odpíšu "mrzí nás vaša reakcia" bla,bla,bla"máme najlepšiu dopravu a to niečo stojí" bla,bla,bla "sme tiež len ľudia tak sa nám stalo že sme záručný list jednoducho nepotvrdili" bla,bla,bla postupujeme podľa zákona bla,bla a ten najväčší problém aj tak obrátia proti mne. Ale je mi to jedno, reakcia obchodu ma absolútne nezaujíma lebo aj tak to bude len kopa prázdnych slov aby si chránili kožu. Ja sa sem už nevrátim a nebudem to čítať, nechcem už o nich počuť to len ak ušetrím aspoň jedného človeka toho čo sme zažili mi tak budem rád. A to mi ešte s reklamačného napísal že sa riadia zákonom ako aj každý iný eshop čo teda nieje pravda. Dosť som nakupoval a reklamovali sme chladničku a aj umývačku na ktorej bol preliačený plech. V dvoch rôznych obchodoch a oba to riešili rovnako. Stačil jeden mail, na druhý deň prišli, sami to celé zabalili a keby mali na sklade hneď novú tak ju hneď aj prinesú. Nestálo nás to absolútne nič, a nemuseli sme ani nič vypisovať žiadne zbytočné formuláre, proste v momente konali a hotovo. Je to len o tom ako komu naozaj záleží na zákazníkoch že či o tom budú len v sloganoch písať alebo budú konať. A či chcú zisk za každú cenu alebo si chcú budovať aj dobré meno. Takže ľudia neulakomte sa na pár ušetrených eur a radšej nakúpte niekde inde.

    Reakcia obchodu Prva.sk

    Vážený zákazník,

    Veľmi ma mrzí vyjadrenie ktoré ste napísali na našu adresu.
    Zásielku ste mali doručenú v deklarovanom termíne v bezkonkurenčnej cene na trhu za vopred avizovaných podmienok ak je váha produktu s balením cez 70 KG nieje možné daný produkt doručiť rýchlo,bezpečne a zároveň lacno.

    VYJADRENIE:

    1.Veľmi by sme chceli ovplivniť funkčnosť každého výrobku,ale to je asi jediná vec ktorú ovplivniť nedokážeme...preto sa zamýšlame nad vašimi vyjadreniami a zároveň nás veľmi mrzí vaše hodnotenie.
    2.V prípade RMA je Vám plne k dispozícií servisné odelenie v zmysle obchodných podmienok,ktoré niesu náš výmyseľ ale sú jasne dané zákonom.
    3.Spoločnosť PRVA.SK si do bodky splnila čo mala a čo káže zákon.
    4.Vynášku naša spoločnosť nezabespečuje a je vyslovene na dohode s daným šoferom prepravnej spoločnosti,ak ste si prečitali obchodné podmienky s ktorým ste pri vytváraní obejdnávky súhlasili všetko do posledného detailu je v nich uvedené.

    V prípade nejasností nás kedykoľvek kontaktujte či už mailom,alebo telefonicky a celú záležitosť môžme individuálne prekonzultovať.Táto dlhá recenzia Vás určite stála nemalé úsielie preto dúfame,že si pár minút na našu komunikáciu nájdete a pochopíte jasne dané argumenty.

    s pozdravom TEAM PRVA.SK

  • Tá chémia čo mala byt zdarma bola len mala vzorka na použitie. Typicky reklamny klam ako oblbnúť zákazníka. to rozhodnutie s tou chémiou hralo veľkú rolu pri rozhodovaní kde si produkt objednam. Klamlivými výrokmi som objednala samozrejme drahšie a dostala som menej.

    Reakcia obchodu Prva.sk

    Dobrý deň prajeme.

    Ďakujeme pekne za prejavenú dôveru počas objednávky.

    Avšak chceli by sme na pravú mieru uviesť vaše klamlivé vyjadrenie,ktoré sa absolútne nezakladajú na pravde.

    1.Objednávku ste vytvorila 16.01.2018 ,na druhý deň Vám bola zásielka doručená.
    2.Produkt ste objednávala v najlepšej cene na SK s chémiou grátis ktorá je uvedená na obale produktu!

    Záver:
    Boli by sme veľmi radi ak by ste zvážili vaše slová a nepoužívali klamlivé vyjadrenia,nakoľko spoločnosť PRVA.SK si do bodky splnila čo mala a čo deklarovala.


    S pozdravom
    team PRVA.SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • na stránke obchodu si vytvoríte objednávku bez dopravy , odošlete ju bez dopravy ale obchod vám zašle potvrdenú objednávku z dopravou čiže plus 6,99 eur , jednoducho zavádzajú !!!!!!

    Reakcia obchodu Prva.sk

    Dobrý deň prajeme.

    Ďakujeme pekne za prejavenú dôveru počas objednávky.

    Avšak chceli by sme na pravú mieru uviesť vaše klamlivé vyjadrenie,ktoré sa absolútne nezakladajú na pravde.

    1.Objednávku ste vytvoril 03.01.2018 10:24,na druhý deň Vám bola zásielka doručená.
    2.Produkt SAMSUNG MS 23F301 TAS ste objednával v cene 81,91 Eur tak ako je UVEDENÉ NA STRÁNKE + poštovné 6,99 Eur v rámci celej SR.
    3.Pri vytvoreni objednávky sú samozrejme prepravné náklady uvedené takisto Vám prišlo POTVRDENIE OBJEDNÁVKY, kde všetko sedí tak ako ste si to objednával.

    Preto by sme boli veľmi radi aby ste zvážili vaše slová a nepoužívali klamlivé vyjadrenia,nakoľko spoločnosť PRVA.SK si do bodky splnila čo mala a čo deklarovala.


    S pozdravom
    team PRVA.SK