-
Chcela som napísať klasickú recenziu, no prva.sk mi odmietla zaslať dotazník napriek mojim opakovaným žiadostiam. Už to hovorí samo za seba. Problémov s nimi je viacero:
- poznámku v objednávke odignorujú
- nepošlú automaticky číslo zákazky pre sledovanie stavu objednávky, musíte pýtať
- o doručení matracu sa dozviete, keď je kuriér pred domom
- kúpili sme 2 matrace Benab tuhosti 3-4/5 a 4-5/5. Výsledok pri normováhe mňa aj muža: 3-mäkký, 4-mäkký, 5 – ako tak. A bez vankúša ležíte na matracoch dole hlavou.
- Benab odflákol značenie tuhosti strán – treba si skontrolovať podľa obrázkov na nete
- Na matrac dali návlek, ktorý bol nadrozmerný. Zistil by to aj slepec – pohmatom, návlek odstával na všetkých stranách
- Na reklamáciu reagovali až po 3. maily.
- Na 28. deň reklamácie žiadali zaslať fotky, ktoré sme im poslali pred mesiacom. Začali byť arogantní aj v písomnom prejave.
- Bolo treba návlek zabaliť a poslať späť – čas, energia, fin. náklady. Náklady nerefundujú ani čiastočne, i keď vás oklamú, že peniaze pri uznanej reklamácii pošlú na účet.
- Nie je možné doobjednať si výmenu/vrátenie matracu ani v prípade reklamácie; ľahko na nete zistíte, že vás to vyjde na viac sto € /podľa váhy a rozmeru matracu + vzdialenosť/
- V prípade problémov nepošlú dotazník spokojnosti, takže údaj o počte pzt a ngt recenzií je zavádzajúci
- Všetko môžem zdokladovať mailovou a foto komunikáciou. -
Píšem zatiaľ tu, keď mi príde e-mail s dotazníkom, tak to len skopírujem do recenzie. Číslo objednávky: 2024224234229437
E-shop zásadne neodporúčam. Tovar poslaný po stanovenom termíne. Na e-maili nezodpovedajú, ospravedlnenie o neskorej objednávke žiadne.
Odoslanie tovaru je kapitola sama o sebe. Kupoval som drahú rýchlovarnú kanvicu. Zabalená prišla iba v priehľadnej fólií. Pýtam sa vás prva.sk, kde je zabezpečenie krabice proti poškodeniu? Kde je diskrétnosť pri odoslaní a kde je označenie KREHKÉ? Ktokoľvek mi mohol balík ukradnúť, keďže vedel, čo v ňom je. Keďže bola iba výrobcom daná krabica, tak prišla poobíjaná, ale našťastie kanvica bola v poriadku.
Ste na trhu 33 rokov, ale baliť zásielky ste sa ešte nenaučili. Prvý a poslednýkrát. -
takychto SUFLIKANTOV treba obchadzat, po tyzdni mi napisali ze tovar nedodaju aj napriek tomu ze este telefonicky som si overval termin dorucenia. Zabity cas ...
Neviem si predstavit ako by riesili pripadnu reklamaciu, alebo cokolvek ine ... -
Neodporúčam
Vrátila som tovar ..a nemám ani tovar ani peniaze
Komunikácia len výhovorky...
Veľké sklamanie
Hnus -
Neodporúčam
Vrátila som tovar ..a nemám ani tovar ani peniaze
Komunikácia len výhovorky...
Veľké sklamanie
Hnus -
S Prva.sk ma výnimočne pozitívne prekvapila.14 júna 2024 som si u nich objednal skleník,číre pvc 8x12.Bol som pracovne vyťažený takže som skleník prvíkrát vybalil až v polovici septembra.Boky boli postavené, aj základný rám strechy.Až vtedy som zistil,že neviem osadiť strešné panely,lebo neboli dodané komponenty na úchyt strešných tabúľ,ani krytky a niekoľko ďalších komponentov.Tak som okamžite volal do Prva.sk.Tam ma ihneď presmerovali na servisné oddelenie.Komunikácia bola perfektná.Mal som poslať kód výrobku,č.zmluvy a údaje s počtom chýbajúcich komponentov.Do dvoch týždňov mi všetko poslali.Klobúk dole.To som za 20r.ešte nezažil.A nemuseli,bola to moja chyba že som hneď neskonroloval dodaný skleník.Ešte raz,môžem obchod iba pochváliť za dôveru,že nie som špekulant.Obcod doporučujem.Ján.
-
Objednali sme výrivku, po rozbalení sme zistili, že je dieravá. Reklamovali sme v lehote. Diskusia s nami bola hrozná, rozprávali s nami odmietavo. Po neviem koľkých týždňov spolupráci so SOI, celkom odmietli našu reklamáciu. V takom istom stave sme dostali poškodený tovar, samozrejme na naše náklady. 640euro+ 35euro poštovné za reklamaciu+ 40euro poštovné za vrátenie, a máme doma vyrivku, nepouzivatelnu, ktorú podľa firmy ,,overenej zákazníkmi,, sme poškodili sami. Každému odporúčam pred nákupom, prečítať diskusie!
Overené zákazníkmi????
Nespočetné negatívne skúsenosti!!!! -
Neodporucam. Objednal som kompresor, prisiel poskodeny rozbite veko oleja. Po telefonickom kontakte velmi neprijemny obcania na opacnej strane telefonu s velkou neochotou riesit problem. Odoslane emaily na reklamaciu a po niekolkych dnoch odpoved ze reklamaciu posunuli prepravcovi?!!! Takze ja ako konecny zakaznik nemam ani tovar ani peniaze!!! Tovar objednany 27.6. dnes je 13.7. a nic sa zo strany predajcu nedeje... NEKUPUJTE v tomto esope
-
Tovar, kávovar, prišiel vadný. Reklamoval som ho.
Komunikácia prebieha iba z mojej iniciatívy. Ak sa neozvem ja, obchod to neurobí.
Lehota na vybavenie reklamácie už uplynula a od vtedy zo strany obchodu ani obraz, ani zvuk.
Nemám ani kávovar ani prachy. Ako toto dopadne?
V tomto obchode by som si už v živote nič nekúpil ani keby to bol jediný obchod na svete. -
Miro
V tomto obchode PRVA.sk už v živote nebudem nakupovať. Tovar (televízor) my prišiel s poškodenou obrazovkou. Poslal som reklamáciu samozrejme ktorú my zamietli a len samé výhovorky s ich strany. Tak že nemám eurá ani tovar. Týmto upozorňujem ostatných ľudí aby zvážili nákup v tomto obchode PRVA.sk -
Neodporúčam nákup v e-shope prva.sk, dotazník na hodnotenie mi ani neposlali - dobre vedeli prečo! Nikdy v živote už od tejto spoločnosti nič nekúpim, spokojnosť zákazníka končí dodaním tovaru ktorý nie je v poriadku, komunikácia zo strany obchodu o ničom, pamätajte si že na vine je vždy zákazník a prepravca, tovar skladom nemajú, sú to len priekupníci, tovar mi po rozbalení prišiel celý zatečený, špinavý, neostávalo mi nič iné ako odstúpiť od zmluvy (nebudem riskovať skryté vady v budúcnosti)a tovar na moje náklady vrátiť späť do Kežmarku. V budúcnosti mám ponaučenie využívať overené e-shopy kde nie je problém s riešením reklamácie aj keď sú ceny vyššie.
-
Dalsi garazovy "eshop"-reseller.
Tovar skladom, dorucenie do 24h.
Po objednani telefonat, ospravedlnenie ze tovar nemaju, ze je externe bla bla, ze o cca 7 dni.
Holt Kezmarok... Hlavne je mat najnizsiu cenu na heureke, nechapem ako mozu mat 95%, neda sa im verit a ani heureke nie, sa nasli tieto dve entity.-
Hlavne nic neplatit dopredu !
-
-
Možno ako obchod s doručením by som ohodnotila kladne, ale ten prístup pri reklamácii, to už je presný opak. Pred Vianocami som si objednala tovar, ktorý prišiel behom troch dní, ale reklamácia trvá dodnes. Dvakrát som tam už posielala mail, kde som všetko konkrétne rozpísala, priložila aj fotografie poškodeného tovaru. Žiadny spätný mail mi neprišiel, dokonca som tam aj volala. Tovar mám doma nepoužitý a to len kvôli tomu, že stále čakám ešte asi na zázrak, že sa niekto ozve a tento problém sa vyrieši. :)
Takže za mňa veľké sklamanie a vopred už viem, že z tohto obchodu už nič objednávať nebudem! -
Zvlastny predajca - ponuka TOVAR NA SKLADE, doručenie DO 24 HOD,
No ale ked odoslete objednavku tak sa dozviete ze tovar nieje na sklade, doruceny bude najskor o 7 DNÍ !!!
Hmm, keby to bolo vynimočne tak ani nepisem...ale tieto divne praktiky na "ziskanie" zakaznika sa vyskytuju akosi často aj u inych predajcov :(
Kazi to nielen ich povest, ale aj HEUREKA.sk-
potom čo som si prečital dalsie prispevky mozem iba podakovat že som si nic od nich nekupil - reklamacia by bola asi hardcore. Odpočívajte v pokoji!
-
24. 4. 2020
Registrovaný užívateľ
Nemôžem sa nevyjadriť
Keďže recenziu na shop môžu písať len overení zákazníci na základe zaslania dotazníka spokojnosti po realizovanom nákupe, musím reagovať takto.
Že ponúkate tovar, ktorý nemáte naskladnený s reklamou "do 24 hodín" je ozaj nefér voči odberateľom , pri objednávaní strávi človek dosť času a jeden z parametrov je aj čas dodania , nemáte žiadne sklady a zavádzate do 24hod ste schopní napísať email s poznámkou že sa neviete dovolať čo nie je pravda a po 24hod mi oznámite telefonom to čo ste napísali do emailu nemáme a nevieme zohnať najskôr do 14 dní bez komentáru nedoporučujem obchod!!!! -
24. 4. 2020
Registrovaný užívateľ
Nemôžem sa nevyjadriť
Keďže recenziu na shop môžu písať len overení zákazníci na základe zaslania dotazníka spokojnosti po realizovanom nákupe, musím reagovať takto.
Že ponúkate tovar, ktorý nemáte naskladnený s reklamou "do 24 hodín" je ozaj nefér voči odberateľom , pri objednávaní strávi človek dosť času a jeden z parametrov je aj čas dodania , nemáte žiadne sklady a zavádzate do 24hod ste schopní napísať email s poznámkou že sa neviete dovolať čo nie je pravda a po 24hod mi oznámite telefonom to čo ste napísali do emailu nemáme a nevieme zohnať najskôr do 14 dní bez komentáru nedoporučujem obchod!!!! -
14. 11. 2019
Registrovaný užívateľ
Klamliví obchod. Tovar ktorý prezentujú že je skladom ihneď je do 2 týždňov, ak vôbec. Podvodnící
-
-
Ja som tiež kupil cez prva.sk TV lebo cena bola lepšia ako v kamennom obchode. Obchod prebehol velmi rýchlo na druhy den bol TV doma len po zapnutí som zistil že obrazovka je poškodená, nie mechanicky. Trocha som spanikaril a hned som písal do eshopu. poslali my reklamacný list a ja som poslal TV späť. Po týždni alebo dvoch to nieje podstatné my poslali nový kus čo ocenujem lebo pri posuvaní a predaji krabic sa takato vec može stať. Týmto sa chcem podakovať reklamačnému oddeleniu a som celkovo spokojný a získal som skúsenosti. Ja doporučujem.
Miroslav Žilina -
Kúpil som od nich televízor, to ze prišiel neskor mi nevadilo,ale prišiel s prasknutým displejom ,ide o hodnotu 500 € a oni mi napísali že im nemám ako dokázať zemi spadol sám, písal som im v ten deň keď prišiel že je prasknutý ,poslal som im ho kurierom za 27 eur ďalších a som zvedavý či mi ho reklamuju ak nie riešim trestným oznámením a cez policiu alebo právnika!! Komunikacia žiadna na emaily nereagujú ,cez telefón nevedia nič a kážu písať emaily ,proste cirkus!!
-
NEODPORÚČAM!!!!!!!!!
Výrobok, ktorý sme zakúpili fungoval cca rok. Tesne pred skončením záručnej doby sa nám pokazil, na čo sme ho ihneď zaslali na reklamáciu. Výrobok nám zaslali "opravený" po pár týždňoch späť. Následne asi dva mesiace po údajnej oprave sa nám výrobok opätovne pokazil (podotýkam, že po "oprave" bol použitý asi dvakrát). Na žiadosť o reklamáciu nám prišla odpoveď, že po skončení záručnej doby si opravu musíme zaplatiť sami. S opravou a jej úhradou sme teda súhlasili a výrobok zaslali ľudia z e-shopu do servisu. Vrátil sa nám opäť "opravený" s tým, že údajne boli chybné nejaké súčiastky. Prešlo zopár týždňov od ďalšej "opravy" a výrobok opäť nefunguje (po jednom použití od opravy)!!!!!
E-shop poskytuje pofidérne servisné služby. Určite si výrobok dáme skontrolovať v inom servise, a pri zistení pochybenia tohto servisu si budeme nárokovať náhradu škody po zapojení príslušných úradov!!! -
Som zvedavy teraz idem reklamovat TV po prvom zapnuti uz obrazovka nebola v poriadku mal dobre viditelne tmave kruhy.Idem poslat naspat TV.
-
1. STRANKA SU PODVODNICI
2. BOL SOM OCHOTNY zaplatit 100% prirazku kedze na westech ju po 300eur tato ista karta a na aliexpress 360EUR len koli tomu ze ich zoberiem 5ks na quattro
3. Dostal som sokujuci telefonat ze mi vyhoveju AVSAK musim kupit ku kazdej grafickej karte aj ZAKLADNU DOSKU !!
Taketo vydierancie praktiky su trestne a budem zvazovat podavat tr. oznamenie za NEKALE PRAKTIKY a ZNEUZITIE PRAVOMCI voci spotrebitelovi !
UPLNY HNUS ! -
Mozem doprorucit na testosteron na zaciatok produkt Yamamoto TestoROL 40 tabliet z prva.sk a pre dlhodobe uzivanie tabletky TESTOMAX S zo stranky https://www.stimulant.sk/kategoria/testosteron-nakopavac-prohormony-sarms-nahrada-steroidov-spalovace/testomax-s-maximalny-testosteron-najlepsi-produkt-na-zvysenie-hladiny-testosteronu-prirodny-nakopavac-pre-pokrocilych-top-produkt-na-predaj-pre-muzov/