Vážení zákazníci, z dôvodu zlúčenia skupiny ELEKTROSPED, a. s. a skupiny NAY a.s., dochádza od 1. 9. 2024 na Heureke k zjednoteniu e-shopov datart.sk a nay.sk pod názvom NAY. Bližšie informácie o spojení nájdete na stránkach https://www.nay.sk/datart-je-nay

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ponúkajú tovar, ktorý nemajú na sklade. Dodacia lehota stále predĺžovaná.

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Vaša negatívna skúsenosť nás veľmi mrzí a ospravedlňujeme sa za ňu. Ako sme Vás informovali telefonicky, preverujeme dodanie z externého skladu inej predajne. O priebehu vybavenia budete informovaná. Ešte raz sa ospravdlňujeme za dlhší termín dodania.

    S pozdravom,
    Mária

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Toto je nejaky nechutny stupidny vtip. Ja este nemam tovar ale uz mam hodnotit obchod. Blahozelam

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Vaša negatívna skúsenosť nás veľmi mrzí a ospravedlňujeme sa za ňu. Ako sme Vás informovali telefonicky, hodnotenie nákupu je zasielané automaticky cez portál Heuréka.sk. Čo sa týka Vašej objednávky, je na ceste na predajňu, o vyzdvihnutí Vás budeme kontaktovať SMS správou a emailom.
    Ešte raz sa ospravedlňujeme.

    S pozdravom,
    Mária

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • mám ho blízko
    • predáva šmejdy; ak niečo odíde po odznení záruky, no budiž, zvykli sme si a cenu pomerujeme k dvom rokom; ak niečo nefunguje hneď po zakúpení, to je na zmenu obchodu (ale všetky sú podobné, lebo všetko ide z Číny)
    • nevezme do reklamácie - rieši sa to (na dlhé lakte)
    • pýta sa dvakrát to isté - na otázku som už odpovedala; vtedy minule som mínusovo hodnotila len nákup, teraz aj obchod
    • ani nereagujte, nech sa zbytočne nerozčuľujem

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, ak máte takúto nepríjemnú skúsenosť. Danú situáciu ste podľa dostupných informácií už riešili formou emailu. Poprosím Vás, postupujte podľa posledného emailu. Tovar môžete zadať na reklamáciu, na ktorejkoľvek predajni Nay, s dokladom a vysávačom, kde Vám ho predajca vyreklamuje.

    S pozdravom,
    Mária

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Chceli sme kúpiť produkt na splátky u vás v predajni NZ ale vaši zamestnanci nám povedali že to neprejde nakoľko manžel pracuje v zahraničí, ani neboli ochotný vyskúšať to. Nuž nechcelo sa im. Išli sme do planea a tam ochotný predajca že nerozumie prečo by nám to nemali schváliť a naozaj nám to hneď aj schválili a produkt sme teda kúpili na splátky v planeo elektro.

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Vaša negatívna skúsenosť nás veľmi mrzí a ospravedlňujeme sa za ňu. Ako sme Vás informovali telefonicky, personál sme upozornili aby sa to do budúcna neopakovalo a veríme, že ďalší nákup prebehne v poriadku. Ešte raz sa ospravedlňujeme.

    S pozdravom,
    Mária

  • Neodporúča obchod

    20 %

    To čo NAY mi nevedela dodať, Alza dodala na druhý deň do 12 hodiny aj vyniesli aj zapojili, starý spotrebič a obaly odviezli.

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Snažili sme sa s Vami telefonicky kontaktovať ohľadom negatívnej skúsenosti, avšak, žiaľ bezúspešne. Za vzniknuté komplikácie sa Vám ospravedlňujeme. Vybraný tovar, bol na objednanie u dodávateľa, kde nám následne bolo oznámené ukončenie predaja. O tejto skutočnosti sme Vás telefonicky informovali. Mrzí nás táto situácia. Veríme, že ďalší nákup prebehne v poriadku.

    S pozdravom,
    Mária

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Akcia na tovar výhodná kúpa.
    • Neochotný nepríjemný personál.
    • Nič sa nepýtajte iba zaplaťte a vypadnite to je prístup v Nay Trnava pobočka pri Kauflande!

    Ak máte radi nepríjemnú atmosféru odporúčam navštíviť túto predajňu!

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Snažili sme sa s Vami telefonicky kontaktovať ohľadom negatívnej skúsenosti, avšak, žiaľ bezúspešne. Za vzniknuté komplikácie sa Vám ospravedlňujeme. Uisťujeme Vás, že takýto prístup nie je v našej spoločnosti akceptovaný. Personál upozorníme aby sa to už neopakovalo a veríme, že ďalší nákup prebehne v poriadku.

    S pozdravom,
    Mária

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Neinformovanie že zásielka bude trvať viac ako mesiac
    • Komunikacia

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Snažili sme sa s Vami telefonicky kontaktovať ohľadom negatívnej skúsenosti, avšak, žiaľ bezúspešne. Za vzniknuté komplikácie sa Vám ospravedlňujeme. Tovar, ktorý ste si vybrali je objednaný u dodávateľa a po vytvorení objednávky sme Vás o tom emailovo informovali. Termín dodania sa bude opätovne preverovať a informáciu Vám zašleme do emailu. Ďakujeme za trpezlivosť.

    S pozdravom,
    Mária

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Nakup bol na predajni a mal prísť do 15 minút, ani po 2 hodinách tovar nebol prichystaný. Objednávku som zrušila a išla ku konkurencii.

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Vaša negatívna skúsenosť nás veľmi mrzí a ospravedlňujeme sa za ňu. Ako sme Vás informovali v zaslanej správe, príslušná pobočka bude na danú situáciu upozornená, aby sa neopakovala. Veríme, že i napriek negatívnej skúsenosti nezanevriete na našu spoločnosť a že ďalšie nákupy budú vybavené k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom,
    Alena

  • Neodporúča obchod

    10 %

    12.3.2025 odpoveď predajcu.
    Vážený zákazník,
    predpokladaný dátum dodania tovaru OSRAM OVEN 40W 230V G9, Žiarovka do rúry z Vašej objednávky číslo 6156172617, stále preverujeme.
    Žiadne nové info od 12.3.2025.

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Vaša negatívna skúsenosť s NAY nás veľmi mrzí. Ako sme Vás telefonicky informovali, výrobok nie je dostupný na sklade, ani na predajni, kde ste si zvolili osobný odber, preto sme ho objednali u dodávateľa. Je dostupný len na niektorých predajniach. Objednávku sme stornovali, tak, ako sme sa dohodli, s odporúčaním vytvorenia objednávky s doručením prostredníctvom dopravnej spoločnosti, prípadne s vyzdvihnutím Z Boxe, alebo na výdajnom mieste dopravcu. Výrobok Vám následne zašleme z pobočky, na ktorej sa aktuálne nachádza. Veríme, že nákup bude vybavený k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom,
    Alena

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Ceny tovaru

    Dorucenie neprebehlo tak ako malo, dorucenie som si objednal do balikoboxu slovenskej pošty pri dome, balik vsak bol ulozeny na poste asi 2km od mojho domu, teda bolo tam treba ist, cakat na poste, atd. Nerozumiem preco to tak bolo, ale je to zbytocna a velka komplikacia...

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu odozvu. Veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť s doručením objednávky a za situáciu sa ospravedlňujeme. Slovenskú poštu budeme o situácii informovať. Uveďte nám v odpovedi na email, ktorý sme Vám zaslali, či súhlasíte so zaslaním zľavového kupónu na ďalší nákup. Veríme, že v budúcnosti budú nákupy vybavené k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom,
    Alena

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Dostalam používaný tovar. Dlhá doba doručenia, komplikovaná výmena. Nikdy viac tu ne budem nakupovať. Sú veľa iných obchodov, kde sa da nakupovať bez takých problémov aj s rýchlym doručením. Neodporúčam

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť s nákupom v spoločnosti NAY. Evidujeme, že ste riešili situáciu prostredníctvom infolinky, kde Vám bola ponúknutá možnosť vrátenia výrobku. Za vzniknutú situáciu sa Vám ospravedlňujeme a veríme, že sa v budúcnosti nebude opakovať a že budete s ďalšími nákupmi v našej spoločnosti spokojný. Ďakujeme Vám za pochopenie.

    S pozdravom,
    Alena

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neschopny dorucit online shopping

    Nay nie je schopny dorucit tovar ak objednate cez internet. 3 dni mi chodily emaily ze tovar bude doruceny dnes, 3 dni som ich cakala a vodic ani sa neunuva dojst k bydlisku. Len vam tri dni dojde sprava tovar sa nepodarilo dorucit. Nakoniec objednavku zrusili. Dufam ze aspon peniaze sa im podari vratit aj s donaskou ktoru som zaplatila. Hanba

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť s NAY. Ako sme Vás informovali v emailovej správe. Dopravca nám uviedol, že pri doručovaní zásielky nebolo možné, žiaľ, so zákazníkom lokalizovať konkrétnu doručovaciu adresu. Po vrátení zásielky ku nám Vám bude vrátená platba za objednávku. Ďakujeme Vám za pochopenie. Veríme, že ďalšie nákupy budú vybavené k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom,
    Alena

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Rýchlosť dodania
    • Cena
    • Stav v akom produkt dorazil

    Všetko bolo fajn kym som nerozbalil balík
    Originálne balenie produktu bolo roztrhané ako psia hracka Tovar síce funguje ako má ale očividne ho uz niekto asi používal Mozno je to vrátený alebo opravovaný tovar To sa už nanešťastie nedozviem

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť pri nákupe, za situáciu sa ospravedlňujeme. Ako sme Vás informovali v emaile, výrobok je možné v rámci 14 dňovej lehoty vrátiť. Prípadne, ak by ste boli ochotný si výrobok ponechať, môžeme Vám zaslať ponúknutý zľavový kupón. Veríme, že ďalšie nákupy v NAY budú vybavené k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom,
    Alena

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod nay je najhorší a najdrahší na trhu a vyjadrenie k storne objednávky ja som si tovar objednal riadne zaplatil a oni mi stornovali objednávku z technických príčin a teras nemám ani tovar ani peniaze takže na vašu firmu som dal trestné oznámenie .

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť pri nákupe, avšak, ako sme Vás informovali niekoľkokrát na našej infolinke, jednalo sa o systémovú chybu. Objednávka bola stornovaná a suma Vám bola vrátená v plnej výške do 2-5 dní. Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom,
    Mária

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na objednalvku som čakala 3 týždne, žiaľ obchod nemá záujem komunikovať o dodaní tovaru. Odpoveď obchodu, že dostupnosť kontrolujú každé tri týždne , tak som objednalvku zrušila. Daný výrobok som kúpila cez konkurenciu a mala som ju hneď na druhý deň po objednaní . Za mňa Nay veľké sklamanie.

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť pri nákupe. Ako sme Vás informovali v telefonáte, výrobok u dodávateľa nemal potvrdený termín naskladnenia, z daného dôvodu sme Vám nevedeli v správe predpokladaný termín naskladnenia uviesť. Veríme, že ďalší nákup bude vybavený k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom,
    Alena

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nechápem zaslanie dotazníka. Objednávka nebola vybavená

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť. Portál Heuréka je nastavený tak, že môže byť zaslaný dotazník s ohodnotením nákupu ešte v procese vybavovania objednávky. Ako sme Vás informovali emailom, v prípade, ak by ste s vybavením objednávky neboli spokojný, informujte nás prosím o tom v odpovedi na správu, ktorú sme Vám zaslali. Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom,
    Alena

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Objednaný tovar mi obchod zmenil čas dodania, predĺžil ho kedy nebol dodržaný pôvodný dátum dodania , a aj ten náhradný nebol dodržaný znovu prehodil tak som objednávku zrušil.

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Je nám veľmi ľúto, že ste neboli spokojný s vybavením objednávky. Ako sme Vás v telefonickom hovore informovali, tovar, ktorý ste si objednali nie je žiaľ dostupný na sklade, ani na predajni, kde ste si zvolili osobný odber, je dostupný aktuálne len na jednej predajni, preto sme ho objednali od dodávateľa. Výrobky v rámci predajní nepreskladňujeme. Ďakujeme Vám za pochopenie a veríme, že ďalšie nákupy budú vybavené k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom,
    Alena

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Negatovne

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Je nám veľmi ľúto, ak ste mali negatívnu skúsenosť pri nákupe. Zasielali sme Vám email, ak máte záujem, prosíme, upresnite nám, s čím ste neboli pri nákupe spokojný. Za upresnenie informácií vopred ďakujeme. Veríme, že v budúcnosti budete s vybavením nákupov spokojný.

    S pozdravom,
    Alena

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Darmo so zadala svoje tel. číslo, nikto ma nainformoval že mám tovar na predajni. Tovar ktorý som si objednala bol vo výhodnej zľave , ja som túto možnosť stratila.

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť pri nákupe, avšak, ako sme Vás informovali emailom, máte zadaný v objednávke telefonický kontakt v nesprávnom formáte (na tento formát náš systém sms notifikáciu nedoručí). Môžete nám zaslať kontakt na Vás v štandardnom formáte a telefonický kontakt vo Vašom zákazníckom účte opravíme, aby ďalšie objednávky boli vybavené k Vašej spokojnosti. Chceme Vás ešte informovať, že správu o možnosti vyzdvihnúť si objednávku sme Vám zaslali aj emailom. Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom,
    Alena

  • Neodporúča obchod

    80 %

    • Vyber, ceny
    • Pravidene na webe tovar, ktory realne nemaju

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za ohodnotenie nákupu. Tešíme sa, že ste spokojný s výberom produktov na našej stránke a zároveň je nám veľmi ľúto, že nie ste s vybavením objednávky spokojný. Ako sme Vás emailom informovali, tovar, ktorý ste si objednali nie je dostupný na sklade, ani na predajni, kde ste si zvolili osobný odber. Výrobok Vám, ak máte záujem môžeme zaslať prostredníctvom dopravnej spoločnosti. Veríme, že ďalší nákup bude vybavený k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom,
    Alena