• Neodporúča obchod

    10 %

    katastrofa v ponuke bol aj odvoz starého televízora ako aj konfigurácia nového .NIč takého. Bez týchto služieb som si mohla kúpiť tento televízor v Datarte a ešte o 20e; lacnejšie a ani kartu zákaznika mi Vaš program nezaregistroval . Ďakujem za takéto úžasné služby.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • V úmysle využiť vašu reklamovanu zľavu 50eur pri nákupe bielej techniky v hodnote nad 1000eur sme sa rozhodli ako mladá rodina zariadiť si domácnosť spotrebičmi z vašej ponuky. Bohužiaľ považujeme túto reklamu za zavadzajucu keďže až po zakúpený tovaru, doručení faktúry a neposkytnuti zľavy sme sa vlastným podrobnejšim prehľadom podmienok vztahujucich sa k tejto zľave dozvedeli, že jej uplatnenie sa nevzťahuje na online nákupy. Táto podmienka by podľa nás mala byť potencionálnym zákazníkom zjavná a jasná!Mrzí nás to o to viac,že pôvodne sme tento nákup chceli uskutočniť priamo vo vašej predajni avšak obsluhujuci personál nemal dostatočne informácie o produktoch, bol síce ochotní ale ním poskytnuté informácie boli len reprodukciou textu čítaného priamo z internetového popisu výrobkov, ktorý bol naviac príliš zdĺhavý. Preto sme sa rozhodli v snahe ušetriť čo najviac času a financii pri čo najlepšej kvalite predajňu opustiť, spraviť si vlastný prieskum a tovar zakúpiť prostrednictvom e-shopu. Sme si istí, že tento obsluhujuci nás mal upovedomit o tejto podmienke nakoľko bol z našej strany informovaný o tom,že túto zľavu chceme využiť.V neposlednom rade spomeniem dopravu tovaru, ktorá bola realizovaná pri jednom nákupe na dvakrát. Celý nákup vo Vašom obchode bol sprevádzaný množstvom komplikácií a to považujeme za obrovskú slabinu, ktorá negatívne ovplyvňuje Vašu povesť.

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň,

    mrzia nás prípadné komplikácie vzniknuté opisovanou skutočnosťou. Žiaľ, tovary sme nemali všetky na jednom sklade a z uvedeného dôvodu sme Vám ich doručovali na dvakrát. Čo sa týka darčekového poukazu, pri každom tovare z veľkej bielej techniky, je červeným zvýraznená informácia o darčekovom poukaze v hodnote 50€ a po kliknutí na ten odkaz sa Vám zobrazia všetky podmienky nákupu a získania poukazu. Zároveň Vám však ďakujeme za Váš podnet, na skvalitnení našich služieb neustále pracujeme.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Na stranke bolo napisane ze tovar maju skladom a po objednavke som sa dozvedel ze v skutocnosti tovar skladom nebol a bude trvat 2 tyzdne kym mi ho dodaju. Objednavku som zrusil a objednal som si tovar na inej stranke a lacnejsie.

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa Vám za negatívnu skúsenosť. Vami objednaný tovar síce bol na sklade, ale na iných predajniach, než ktorú ste si zvolili. Z uvedeného dôvodu sme ho museli objednať od dodávateľa, pričom ste boli informovaný o dostupnosti dvoch týždňov. Nakoľko ste nemali záujem počkať, objednávku ste stornovali. Mrzia nás prípadné komplikácie a ďakujeme za Váš podnet.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadne
    • no comment

    nemám slov

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň,

    v prípade negatívnej skúsenosti Vás prosíme, povedzte nám podrobnosti telefonicky na čísle 0850 111 444 alebo e-mailom na [email protected], radi by sme ju napravili a pomôže nám to do budúcna.

    Ďakujeme.


  • Neodporúča obchod

    20 %

    • dlhé čakanie na tovar nedeklarované na webe,klamanie zákazníka
    • nekorelujú čakacie doby s údajmi na webe

    nespokojnosť

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za negatívnu skúsenosť. Žiaľ, tovar bol síce skladom, ale na iných predajniach, ako ste si zvolili v objednávke. Preto sa musel objednávať u dodávateľa, avšak u neho bol nedostupný. Nakoľko Vám termín nevyhovoval, objednávku ste stornovali.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • neviem
    • zavádzanie skladových tovarov

    prečo uvádzajú že je tovar skladom, ked po objednaní a zaplatení mi zavolajú že mi ho nevedia poslať a čakam dalšie dni na vrátenie penazí..

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za negatívnu skúsenosť. Žiaľ, objednali ste si vystavený kus, u ktorého sa zistilo poškodenie, preto sme Vám ho nemohli dodať. peniaze štandrdne vraciame do piatich pracovných dní. Ďakujeme však za Váš podnet, na našich službách neustále pracujeme

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Neodporučam a nikdy viac tovar bol nekompletny

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa Vám za negatívnu skúsenosť a komplikácie s ňou súvisiace. Žiaľ, omylom z predajne odišla len krabica s Vami zakúpeného tovaru. Následne Vám bol doručený dodatočne. Ešte raz sa ospravedlňujeme a zároveň Vám ďakujeme za Váš podnet, na základe ktorého sme mohli vykonať nápravu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • mily personal na PREDAJNI, nie v eshope
    • slubuju dodanie na predajnu na dalsi den po objednani. bolo to az na treti den. Obchod som si vybrala prave kvoli tomu, ze "zajtra" si po to mozem zbehnut, ale sklamali ma. A zial to nebolo prvy krat. Uz si u nich nic neobjednam.

    Ak vam nezalezi na tom, kedy tovar bude, a ci vas predavajuci klame, tak si tu kludne nakupujte;)

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa Vám za dlhšiu čakaciu dobu. Žiaľ, problém nastal pri expedovaní tovaru z nášho centrálneho skladu, preto bol tovar doručený na predajňu o deň neskôr, teda 6.3.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Kurier zavolal, len ked uz bol na adrese dodania. Kedze sme zaplatili za odvoz starej chladnicky, kurier nebol ochotny cakat kym zo starej chladnicky (mraznicka fungovala a bola este vyuzivana, len chladnicka nefungovala) vyprazdnime potraviny. Ocakaval, ze chladnicka bude uz v chodbe. Aj napriek tomu, ze sme mu vysvetlili, ze nam nebola zaslana sprava o jeho prichode, bol neprijemny a neochotny

    priemerna

    online objednavka prebehla bez problemov

    skusenost s dovozom a odvozom starej chladnicky neprijemny

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za prístup rozvozára. Žiaľ, staré spotrebiče už mali byť odpojené a prichystané ešte pred príchodom kuriér. Na druhej strane, kuriér mohol viac prívetivý, žiaľ, toto je potrebné smerovať na kuriérsku spoločnosť Gebruder Weiss. Ďakujeme však za Váš podnet, na základe ktorého môžeme vykonať nápravu a zlepšiť tak služby do budúcnosti.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nedodržanie termínu dodávky

    Tovar som v tomto obchode objednal len pre to, že ako jediní sľubovali dodávku v požadovanom termíne. Sľúbený termín nedodržali a tovar bol pripravený v rovnakom čase, ako v ostatných obchodoch. Len vďaka zavádzajúcim informáciám získali zákazníka.

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa Vám za nedodržanie termínu dodania. Žiaľ, v dôsledku nestihnutej nakládky na Vami zvolenú predajňu, Vám bol tovar doručený o dva dni neskôr. Ešte raz sa ospravedlňujeme a zároveň Vám ďakujeme za Vašu reakciu, na základe ktorej môžeme viac skvalitniť naše služby do budúcna.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Milí predavači, poradia, vysvetlia
    • pri objednávke farby do tlačiarne HP Photosmart Plus e-All-IN-ONE B 210 series - 364 multipack bolo na internete uvedené, že je aj pre moju tlačiareň, v skutočnosti nebola, čo som zistila až pri vybalení zakúpeného tovaru. ochotne mi tovar vymenili, za čiernu farbu 364 XL, ktorá však po vybalení vôbec netlačí text - idem ju reklamovať

    Myslím, že to nie je chyba obchodu, ale tovaru, ktorý neviem prečo je nekvalitný. V obchode však budem naďalej nakupovať.

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za komplikácie, ktoré Vám vznikli. Uisťujeme Vás, že nám záleží na našich zákazníkoch a vždy sa ich snažíme vybaviť k spokojnosti. Zároveň Vám ďakujeme za Váš podnet, snažíme sa naše služby neustále skvalitňovať.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 5 dní

    • neprofesionálna doručovacia služba
    • neúplné/zavádzajúce informácie o výrobkoch na webstránke

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň,

    mrzia nás prípadné komplikácie. Žiaľ externé kuriérske služby pracujú vo väčšine prípadov do 17tej a nedoručujú o 18tej, ako ste požadovali. Nakoniec ste sa však dohodli a tovar Vám doručili 8.3. Čo sa týka o Vami zakúpenej vône do vysávača napísali ste nám, že Vám nepasujú do tovaru. Vône sú však univerzálne pre akýkoľvek vreckový vysávač, nakoľko vône sa dávajú do vrecka. Žiaľ, zakúpili ste si bezvreckový vysávač. Ďakujeme však za Váš názor a podnet.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar mám k dispozícii hneď.
    • Z 3 kusov zakúpeného tovaru som musela vrátiť 2. Boli nepoužiteľné!!!!!

    K tomuto sa nechcem moc vyjadrovať. Som maximálne nespokojná! To čo som videla mi vyrazilo dych!

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Naši kolegovia Vás budú kontaktovať kvôli podrobnostiam, aby sme mohli urobiť nápravu a zlepšili naše služby.

    Ďakujeme.



    • kvalita
    • cena

    nezáujem o zákazníka po realizácii predaja
    nie je návod v slovenskom jazyku

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Radi by sme ju s Vami napriamo doriešili, aby sme mohli urobiť nápravu a zlepšiť naše služby.
    Prosíme Vás, povedzte nám podrobnosti telefonicky na čísle 0850 111 444 alebo e-mailom na [email protected], pomôže nám to aj do budúcna.

    Ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • eshop
    • personal su na nič ako keby tam ani neboli zakaznik je pre nich zataž stava sa mi to pravidelne ked idem osobne vybrať tovar a stojim už pri vybranom tovare nik si ma nevšimne môžem tam kludne stať aj 10minút tak to riešim cez eshop a idem si len vyzdvihúť tovar pre mna je nepochopitelné spravanie personalu ale body s predaja su im dobre

    personal by potreboval asi školenie a tvrdší prístup s vrchného manažmentu /majú tam byť pre zakazníka/

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa Vám za negatívne skúsenosti na našej predajni. Uisťujeme Vás, že takýto prístup nie je v súlade s firemnou kultúrou našej spoločnosti. Záleží nám na našich zákazníkov a preto Vám ďakujeme za Váš podnet, na základe ktorého môžeme zlepšiť naše služby do budúcna.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Netusim
    • Klame zakazniky ohladom dopravy, aj ked si zaplatite komfortni dopravu s vynesenim a odbalenim atd. Soferi vas odbydou stim ze to maji zakazane, hodineove dohadovani s mladym drym soferom.. ne dekuji nikdy viac

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Naši kolegovia Vás budú kontaktovať kvôli podrobnostiam, aby sme mohli urobiť nápravu a zlepšili naše služby.

    Ďakujeme.


  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • ziadne
    • zavadzanie zakaznika, kde sa pise, ze dlzka dodania je 24 hodin, ale pritom je to tyzden, a podari sa ju uskutocnit az po mnohych telefonatoch do NAY.

    Uroven sluzieb NAY si nezasluzi ani jednu hviezdicku. Na stranke produktu garantuju dodanie v dalsi pracovny den. Clovek sa prisposobi kurierovi, uvolni sa skor z prace, ale nakoniec sa nic nedeje. Po zavolani do NAY sa dozviete, ze je tu problem, tovar bol poslany nejakou inou kurierskou spolocnostou a tento tyzden to uz nebude. Pri otazke, ze co teraz a kedy to bude, iba same "neviem", "prepacte", "neviem vam pomoct". Absolutne neseriozne. Moj posledny nakup v NAY, podporovat takyto pristup nebudem. Zaujemcom o produkt odporucam najst si nejaky iny obchod na heureke.

    Aby som bol spravodlivy, tovar sa po vyse tyzdni podarilo dorucit.

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa Vám za nepríjemnosti a komplikácie. Žiaľ, Vami objednaný tovar bol omylom vydaný do nesprávnej kuriérskej spoločnosti a nakoľko sa tovar musel najprv vrátiť späť, aby bol následne vydaný správnemu kuriérovi, termín dodania sa predĺžil. Tovar Vám bol nakoniec doručený 8.3. Ako ospravedlnenie za negatívnu skúsenosť Vám bol zaslaný zľavový kupón. Zároveň Vám ďakujeme za Váš podnet, snažíme sa naše služby neustále zlepšovať.

  • Eshope nula bodov ale nakup v obchode v poriadku

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa Vám za negatívnu skúsenosť. Žiaľ, objednali ste si tovar "na objednávku" a v tomto prípade sme závislí od dodávateľa. Ten vo Vašom prípade, žiaľ, posunul termín dodania o ďalší týždeň, ako ste pôvodne boli informovaná. Ako kompenzáciu za dlhšiu dobu čakania Vám posielame menší darček.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • A
    • A

    A

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Radi by sme ju s Vami napriamo doriešili, aby sme mohli urobiť nápravu a zlepšiť naše služby.
    Prosíme Vás, povedzte nám podrobnosti telefonicky na čísle 0850 111 444 alebo e-mailom na [email protected], pomôže nám to aj do budúcna.

    Ďakujeme.

    • Nefunkcny sporak a pri reklamacii si ma pohadzovali hore dole !!!

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Naši kolegovia Vás budú kontaktovať kvôli podrobnostiam, aby sme mohli urobiť nápravu a zlepšili naše služby.

    Ďakujeme.