Vážení zákazníci, z dôvodu zlúčenia skupiny ELEKTROSPED, a. s. a skupiny NAY a.s., dochádza od 1. 9. 2024 na Heureke k zjednoteniu e-shopov datart.sk a nay.sk pod názvom NAY. Bližšie informácie o spojení nájdete na stránkach https://www.nay.sk/datart-je-nay

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    tovar po rozbalení bol poškodený

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Sklamal ma obchod nakoľko znížili hodnotu kariet za vrátené body

  • Neodporúča obchod

    Zrušili objednávku dva dni pred Vianocami.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednaný tovar nedošiel
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • tri malé produkty prišli ako tri balíky samostatne a v rôzne dni
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar sa nezhodoval s obrazkom na krabici.Vyrobca pri zmene dizajnu vyrobku by mal zmenit aj krabicu/obal

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nespoľahlivé
    • Tovar mi dodnes neprišiel, prišla správa, že ho odovzdali kuriérovi a potom už nič... Tak možno zlyhal kuriér.
  • Neodporúča obchod

    • nekomunikuju so mnou
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Najhoršia predajňa Nay na Slovensku. arogancia, drzosť

    Najhoršia Nay predajňa na SLovenku. Predstavte si v nedeľu ráno tesne pred Vianocami čakáte na otvorenie obchodu, a celý personál zoradení pri pulte v rade, kuká na Vás naproti cez sklenené dvere a vyškiera sa.. je 9:03 bohužiaľ správca zabudol otvoriť dodatočný zámok na dverách, čo sme nevedeli.. tak sme sa ako zákazníci pobrali k dverám a skušali niekoľko krát, či nás to pustí dnu.. dvere cvakali,..otvorili sa na 5cm.. a následne zatvorili.. e ten celý krásny , úbohý amatérsky, arogantný personál. sa na vás na plnú hubu rehoce cez sklo.. ako v škole .. za minútu by som tých mladíkov nechal prepustiť.. toto je váženie si zákazníka.. HANBA!

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Spediter s vozikom a topankami plnymi snehu zaparkoval az na dubovej podlahe v obyvacke.
    Obaly z tovaru nezobral so sebou. V aute ziadne nemal, kazdemu vravi, ze 'nechajte si ich par dni'.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dodany tovar je chybny. Obchod nema ziadnu snahu v komunikacii s vyrobcom. Vsetko je na zakaznikovi. Zatial najhorsia skusenost s nakupom elektroniky na Slovensku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Nepríjemný a ironický pracovník obsluhy.

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu a ospravedlňujeme sa Vám za negatívnu skúsenosť s prístupom nášho personálu. Uisťujeme Vás, že sa snažíme naše služby a prístup pracovníkov neustále zlepšovať. Veríme, že prípadne ďalší nákup prebehne k Vašej plnej spokojnosti.

    S pozdravom
    Šarlota

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna
    • Veľká nespokojnosť, najskôr som mala problém s účtom a nemohla som objednávku vytvoriť, keď mi ho odblokovali zas nešla platba, musela som urobiť bankový prevod. Tovar dlho nechodil tak som písala čo sa deje, a až vtedy mi bolo povedané že tovar je poškodený a dostala som na výber možností....tri dni pred Vianocami! Spôsobilo mi to veľký a zbytočný stres.

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie a mrzia nás komplikácie, ktoré Vám nastali s vybavením Vašej objednávky. Uisťujeme Vás, že sa snažíme uskutočniť všetko preto, aby sme objednávky vybavili k spokojnosti zákazníka. Žiaľ, niekedy nastanú okolnosti, ktoré nie je možné predom ovplyvniť, ako je aj zistenie poškodenia produktu pri expedícií. Veríme, že prípadne ďalší nákup prebehne k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom
    Šarlota

  • Neodporúča obchod

    Nemám ešte tovar ,čakám už 21 dní .Obchod bez odpovede ,nekomunikuje

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a mrzí nás, že za dodaním objednávky musíte dlhšie čakať. Žiaľ, vybrali ste si tovar, ktorý skladom nemáme a je na objednávku. Emailom sme Vás informovali dňa 5.12 s predpokladaným termínom dodania na náš centrálny sklad 23.12.2024 - 07.01.2025. Akonáhle bude tovar naskladnený bude Vám expedovaný. V prípade, ak by sa čokoľvek zmenilo, budeme Vás informovať. Veríme, že doručenie prebehne, čo najskôr.

    S pozdravom
    Šarlota

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Široký výber tovaru
    • Doprava tovaru
    • Starostlivosť o dodanie tovaru

    Sme sklamaní z prístupu obchodu k riešeniu dopravy. Chápem, že je pred Vianocami, ale my si nekupujeme darčeky, len sa nám pokazila mikrovlnka a ďalšie spotrebiče už dlhšie vyberáme. Obchod síce vybavil objednávku rýchlo, ale doteraz k nám nedorazila. Keď som volala do obchodu, ozve sa automat, až neskôr som konečne hovorila s človekom. Milá pani mi nadiktovala číslo na prepravnú spoločnosť a to je všetko. Gebruderweis sa nedá dovolať, a podlhom čase dvihne pani, ktorá ledva rozpráva a nevie zistiť kde sa naša objednávka nachádza 20.12., vraj v Prešove, no na stránke čítam, že bola v Košiciach už 16.12. a 17.12. bol tovar naložený a do dnes 23.12. nič. Mali nám zavolať, keď zistia čo sa stalo, ale už nezavolali. Čakáme už 11.deň. Sme sklamaní.

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie a ospravedlňujeme sa Vám, za komplikácie s doručením Vašej objednávky. Aktuálne stav doručenia preverujeme a následne Vás budeme informovať.

    S pozdravom
    Šarlota

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ponúkajú tovar ktorý nemajú

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie a ospravedlňujeme sa Vám, že musíte za dodaním Vašej objednávky dlhšie čakať. Žiaľ, vybrali ste si tovar, ktorý skladom nemáme a je na objednávku. Z tohto dôvodu je potrebné počkať za naskladnením produktu od dodávateľa. Veríme, že doručenie prebehne, čo najskôr.

    S pozdravom
    Šarlota

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neinformovali ma o tom ze vybrany tovar uz nie je dostupny

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu a mrzí nás, že sme jeden z tovarov nemali dostupný. Uisťujeme Vás, že sa snažíme uskutočniť všetko preto, aby boli zákazníkom doručené tovary, čo najskôr. Žiaľ, jeden z objednaných produktov je aktuálne objednaný od dodávateľa. Veríme, že doručenie prebehne, čo najskôr.

    S pozdravom
    Šarlota

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som tovar ktorý ste mi zrušili poslali ste mi náhradnú ponuku vybrala som si tovar drahší pomaly o 40e a aj tento ste mi zrušili . Keď som volala pani bola maximálne neochotna . Tovar som si objednala inde a mala som ho doma do dvoch dni!

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie s vybavením Vašej objednávky. Mrzí nás, že nebolo možné Vám expedovať Vami objednaný tovaru a náhradný produkt už taktiež nebol dostupný. Veríme, že prípadne ďalší nákup prebehne bez komplikácií.

    S pozdravom
    Šarlota

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Ziadne
    • Ak si zákazník priplatí donášku aj montáž. Zákazník si poškodil kohútik na prívod odpadu. Vieme sa dohodnuť na 2 termin s kuriérmi. Čo mi aj sľúbili ako sa hovorí skutek útek.

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Mrzí nás, ak ste mali negatívnu skúsenosť s doručením Vašej objednávky. V prípade, ak by ste mali záujem nám doplniť bližšie informácie môžete tak urobiť emailom na [email protected] a danú situáciu budeme môcť preveriť.

    S pozdravom
    Šarlota

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Vyhody tovar bol asi za par dni
    • Spravanie predavajuceho

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Mrzí nás, ak ste s nákupom neboli spokojný. Uisťujeme Vás, že sa snažíme naše služby neustále zlepšovať. Veríme, že prípadne ďalší nákup prebehne k Vašej plnej spokojnosti.

    S pozdravom
    Šarlota