Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • 10 %

    • Otrasná komunikácia
    • Pri službe vynesení do bytu si dajte pozor aby sa spotrebič zmestil do dverí aj s obalom (polystyrénom) inak vám ho nechajú na chodbe a odídu nevezmú ani starý spotrebič. Šoféri spotrebič vraj nesmú rozbaľovať. Pri reklamácií tejto služby vám ponúknu kupón za 5€ - služba stojí 20€ takže veľmi dobré vyrovnanie.
    • Keď si zadáte čas doručenia 13:00-16:00 tak očakávajte šoférov aj po 19:00 hod.
    • Už viac túto službu nevyužijem a ani ju neodporúčam.

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie s doručením Vašej objednávky. Mrzí nás, že ste s dopravou neboli spokojní. V prípade záujmu nás kontaktujte emailom na info@nay.sk a následne danú situáciu preveríme a budeme Vás informovať s vyjadrením. Ďakujeme

  • 10 %

    • OTRASNÝ PRÍSTUP A ZAVÁDZANIE ZÁKAZNÍKOV. VEĽKÝ POZOR NA NÁKUP V NAY!!!

    Rada by som sa podelila so svojou doposiaľ najhoršou skúsenosťou s reklamáciou produktu. Nay vám zaručene nereklamuje žiadny produkt, ktorý obsahuje batériu, hlavne obzvlášť veľký pozor si dávajte na nákup elektrokolobežky. Tá moja mala výrobnú vadu, takmer vôbec som ju nevyužila a reklamácia mi bola zamietnutá s tým, že je neúmerne znížená kapacita batérie, aby mi nemuseli baterku vymeniť, ale musela som to u pár mesačnej kolobežky zaplatiť sama. Pozor, kolobežka nemala zníženú kapacitu batérie, zaobchádzalo sa s ňou presne podľa užívateľského manuálu, a aj tak uviedli chybu na mojej strane. Podľa dostupných informácií sa takto stavajú k reklamácií všetkých batérií na elektrokolobežkách, tak POZOR na nich, aby ste neboli tak sklamaní a nemilo prekvapení ako ja. Pri mojej komunikácii s nimi som zistila mnohé nezrovnalosti, v porovnaní s vyjadrením servisu, a teda som presvedčená o tom, že u nich si už nikdy nič nekúpim, a to ani baterky do ovládača. OTRASNÝ PODVOD A PRÍSTUP K ZÁKAZNÍKOVI. NIKDY VIAC!

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie s nákupom v našej spoločnosti, ako aj s vybavením Vašej reklamácie. Uisťujeme Vás, že každu reklamáciu riešime v súlade a zmysle zákonných ustanovení a riadime sa podľa servisných správ, ktoré nám poskytne autorizovaný servis. Mrzí nás, že doriešenie reklamácie neprebehlo k Vašej spokojnosti.

  • 10 %

    Prvá vec na ktorú by som chcela upriamiť pozornosť je, že pár dní dozadu mi predali ručný mixér, ktorého obsah krabice skontrolovali len tak naooko. Pri rozbalení doma som bola nemilo prekvapená, pretože bol celý špinavý od predošlého používania. Neviem ako reťazec ako nay môže dopustiť, aby sa používaný tovar dostal späť do obehu. Ďalšou vecou sú reklamácie. Do reklamačného formulára bolo jasne napísané že sa chyba na notebooku objavuje nepravidelne, ale opakovane. Notebook mi po mesiaci vracajú s tým, že sa popisovaná chyba pri ich servisnom technikovi neobjavila. Samozrejme ako dôkaz som im posielala počas reklamácie mail, kde bola fotka problému ktorý sa tam vyskytoval. Takže už si v nay nikdy nič nekúpim.

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie s nákupom v našej spoločnosti, ako aj s vybavením Vašej reklamácie. Uisťujeme Vás, že každu reklamáciu riešime v súlade a zmysle zákonných ustanovení. V prípade záujmu nás kontaktujte emailom na info@nay.sk a následne danú situáciu preveríme. Ďakujeme

  • 100 %

    Nezvyknem pisat recenzie, ale tentokrat som si nasiel na to cas. Dnes som kupil TV v Nay na Zlatych pieskoch v BA. Chcel by som touto cestou vyzdvihnut odbornost Vasho zamestnanca menom M. Kohut. Este sa mi nestalo aby som dostal tak odborne a podrobne poradenstvo pri vybere produktu a dokonale mi pomohol s vyberom noveho TV. Clovek na spravnom mieste. Dakujem

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu pozitívnu spätnú väzbu. Teší nás, že ste s prístupom nášho zamestnanca boli spokojní. Veríme, že nám priazeň zachováte aj v budúcnosti.

  • 10 %

    Dnes som si kúpila slúchatká JBL vibe 300 v obchode. Po príchode domov som si všimla, že krabica bola rozbelená. Predali mi asi používaný tovar, nakoľko po odskúšaní jedno slúchatko bolo funkčné ale druhé nie.

    Reakcia obchodu NAY Elektrodom

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie s nákupom v našej spoločnosti. V prípade záujmu nás kontaktujte na tel. čísle 02/44555444/ alebo emailom na info@nay.sk. Následne danú situáciu preveríme a budeme Vás informovať o možnosti riešenia danej situácie. Ďakujeme

  • 10 %

    Priplatil som si za donášku kuriérom na určený čas medzi 9-12 hodinou, kuriér prišiel až okolo 14:20 a ja som mal o 13:00 odchádzať do práce, tak som si musel zobrať neplatené voľno, po správnosti by som mal žiadať o vrátenie peňazí za doplatkovú službu ale s týmto obchodom nechcem mat uz nič spoločné. Nikde v zmluve ani informáciách o objednávke nebolo písané že je možná iba platba kartou, samozrejme som mal iba hotovosť. Našťastie bol kurier ochotný a odviezol ma k bankomatu kde som vložil peniaze na účet. Neodporúčam obchod Nay. Veľká neprofesionalita. Už nikdy nenakúpim

  • 10 %

    • nič
    • vyhodené peniaze za kalibráciu

    kúpil som si televízor aj s kalibráciou 7.5.2023. Doma po rozbalení som zistil , že mi rezonuje zvuk. 2.5.2023 som zašiel do predajne, kde som ho kúpil v Malackách a tam mi povedali, aby som zavolal do Samsungu. Ten istý deň som tam volal, niečo sme poskúšali a nepomohlo. Nato mi kázali dať všetko do výrobných natavení, kde som samozrejme stratil aj kalibráciu obrazu. Stavil som sa teda v piatok v Malackách vo vašom obchode oni pi povedali ak chcem znova kalibráciu mám si ju zaplatiť. Čo s toho vyplýva - nechcem sa vyjadrovať ale je to dobrá zlodejina.

  • 10 %

    Objednali sme si tu všetky spotrebiče do kuchyne, na stránke napísané na objednávku a dátum kedy to príde oznámia až po objednaní…. Mesiac by sme čakali na umývačku… tak sme ju zrušili a objednali si od nich inú, ktorá bola na sklade. Na stránke písali ze za 3 dni bude u nás…. O týždeň na to pozeráme a umývačka zrazu nie je na sklade… žiadny mail, informácie nic… hrozný prístup… nakoniec príde o mesiac…

  • 20 %

    • reklamacna doba

    nadobudla som pocit, ze sa tam hlavne kvoli reklamacii neoplati nakupovat. Nemala som jedinu vec , ktora sa v kratkom case pokazi ale najnovsie som reklamovala varnu konvicu a je naozaj na velke pocudovanie, ze cakaju presne 30 dni aby vam odpovedali, naozaj sa oplati radsej kupit nove. Ked tovar za 30 eur tam vam vymenia a ked mate konvicu za 60 , tak budete cakat, lebo neni toho kto by na to pozrel
    to uz asi zo zasady .

  • 100 %

    • Nevhodný tovar mi vymenili bez problémov
  • 10 %

    • Neochota
    • Neprofesionalita
    • Arogancia
    • Neriešenie problému
    • Externý kuriér ktorému sa nedá dovolať
    • Výhovorky od A po Z

    Objednaný tovar, pri objednávke označené platba - kartou vo faktúre označené ze mozna karta platbou s 3 výkričníkmi a pri preberaní tovaru od kuriéra nieje mozna platba kartou, stalo sa mi to už 2 krát u Vás, ešte si kuriér dovolí povedať ze dokonca nemá vydať keď už si človek musí zaobstarať veľkú hotovosť, komunikácia 0 bodov, riešenie problému prostredníctvom vašej infolinky bola jedna veľká katastrofa, suverénne najhorší elektro shop na SR …

  • 60 %

    • všetko dodané, nie nejak neskoro
    • všetky veci boli skutočne nové, nerozbalené
    • už to vedia poslať aj z predajne
    • nedostatky v komunikácii

    Pre zmenu voči samým negatívnym recenziám, prišlo mi všetko, i keď bez uvedenia dôvodu rozdelili objednávku na 2 časti, pričom tá druhá obsahovala iba tú najdrahšiu vec, takže som si nebol istý, či vôbec dôjde, po tom, čo som si prečítal všetky negatívne recenzie.

    Nakoniec došla iba o deň neskôr voči sľubovaného termínu, ale narozdiel od 1. časti objednávky bez avíza o jej odoslaní.
    Pri prevzatí som zistil, že 2. časť bola dokonca poslaná priamo z predajne, takže už sa to naučili.

    Takže v podstate pozitívna skúsenosť s istými negatívami.

  • 10 %

    Objednané a zaplatené kapsule Tassimo Jacobs Cappuccino cez e-shop. O štyri dni volajú s tým, že tovar nedodajú, pretože sa už nevyrába. Namietal som, že uvedený tovar ponúkajú stále cez e-shop a je dostupný v 29 predajniach NAY. Volajúci sa ma snažil presvedčiť, že sa jedná o iný tovar, pretože má iný EAN kód. Ja som neobjednával tovar identifikovaný podľa EAN kódu, ale podľa druhu a názvu tovaru. Seriózny obchod by dodal objednaný a zaplatený tovar, ale v NAY majú kopec výhovoriek. Ponúkli mi dodanie 4 ks balení namiesto objednaných a zaplatených 12 kusov, nakoľko sa vraj zmenila cena.

  • 10 %

    • neprofesionalita
    • neustretovost

    NAY po poslednej skusenosti neodporucam. Neochota akokolvek vyriesit problem, dookola pocucvam od tychto amaterov len ako sa to neda. Nie su schopni mi vystavit elektronicky doklad a ohanaju sa papierovym blockom, pricom predosle nakupy mam vsetky v elektronickej podobe. Uz lutujem ze som vam dal zarobit co len jedine euro. Nabuduce vas obidem na kilometre daleko.

  • 10 %

    • nezodpovednosť
    • neochota voči zákazníkovi

    Veľmi negatívna skúsenosť. Boli sme dohodnutí, že prídu nainštalovať elektrospotrebič, ktorý som u nich kúpil. Neprišli, za chybu sa neospravedlnili a neponúkli žiadne adekvátne riešenie. Stálo ma to 2 telefonáty, 2 osobné návštevy predajne a nakoniec som si to musel aj tak vyriešiť sám. Už viem, čoho skratka je Nay. Naynezodpovednejšia a nayamatérskejšia firma.

  • 10 %

    • Neochotní a arogantní zamestnanci
    • O reklamácii tovaru ani neuvažujte

    Slúchadla Nothing Ear (1) mi začali asi po 3 mesiacoch praskať okolo spojov až k nabíjaniu. Tovar nebol prasknutý mojim zavinením, keďže mi slúchadla nespadli. Pri reklamácii mi priamo pracovníčka povedala že jej sa nechce vypisovať. Pri kúpe tovaru som si vybavoval aj ich zákaznícku kartu, no pri reklamácii na nej nevedeli nájsť žiaden nákup. Reklamovať som ich dal 3 krát, pretože pri reklamácii praskli aj druhe sluchadlo. Neodporúčam.
    PS pre marketingový tím nay: Zákazník hodnotí aj servis po kúpe. Takýto prístup je jednoducho neakceptovateľný a veľa zákazníkov, ktorí veľa nakupujú pôjdu radšej ku konkurencii.

  • 20 %

    • Tovar pisu ze je skladom a pritom realne ho nevedia dodat, nie je ani u ich dodavatela
    • Zavadzanie zakaznika
  • 10 %

    • Zamietanie reklamacii
    • Nekvalitný tovar

    Tomuto elektro reťazcu sa odporúčam vyhnúť oblúkom, posledná skúsenosti (okrem inych) je kávovar značky philips za 750 EUR, ktorý sa nam pokazil do roka. Reklamaciu zamietli s tým ze v mlynčeku bola vlhkosť. Kávovar sme zobrali na reklamáciu v stave ako nový - co je uvedené aj v preberacom protokole vrátil sa nám totalne zdevastovaný doskriabany od ich servisného pracoviska COFFEE CLINIC S.R.O. V NAY už nikdy viac nekúpime nič a odporúčam tak urobiť všetkým.

  • 10 %

    Toto je uz moja druha negativna skusenost so spolocnostou NAY ( a posledna).

    Pri prvej (2019) nam prerabali vytah, kde som volal 2x na infolinku a oznamil im tuto skutocnost. Samozrejme, ze nedali vediet svojim prepravcom a ty si neprinesieli prepravne pasy. Tovar (komplet elektro v kuchyni + pracka) vlacili potom buchotom schod po schode na 6 poschodie....
    Z tovaru bola rura vystavny kus, co nam samozrejme nik nedal vediet.

    Pri druhej (2022) som dal na reklamaciu zanovnu vstavanu mikrovlnku, ktora prisla po mesiaci poskodena (buchnuta na boku + sa niekto snazil zabrusit odstiepene sklo na rohu.. Po dalsom mesiaci mi na pobocke povedali ze ju skladom nemaju a ze si mam zistit lehotu dodania sam u dodavatela - na moju otazku kto to je, mi povedali ze to nevedia a mam si to zistit sam na infolinke.... ( pozdravujem ochotnu pani na predajni Nay pri Pracharni v KE)

    Mikrovlnka je uz je momentalne drahsia o 60 eur:

    Kratko na to mi odisla aj sklokeramicka doska a tu reklamaciu ani nestihli vybavit v zakonnej lehote.... (doska je takisto uz drahsia o 60 eur) takze sme boli viac ako dva bez mikrovlnky a viac ako mesiac bez sklokermickej doske a varili na dvojplatnicke...

    Na pobocku sa nedovolate resp. vas nevie prepojit ani infolinka..

    Tovar som si uz objednal inde lebo cakat na vybavanie reklamacie/objednania tovaru a rychlosti NAY sa mi uz nechce...

  • 10 %

    • Komunikácia
    • Dodacia lehota
    • Nedostupnosť tovaru
    • Zavádzanie zákazníka pri internetovej objednávke
    • Nie sú schopný tovar doručiť ani po 60tich dňoch od jeho objednania

    Jedným slovom katastrofa. Prístup, komunikácia, objednávka, dodanie tovaru, všetko zle. Objednal som tovar, ktorý nebol skladom. V popise na stránke je uvedené, že termín dodania tovaru upresnia po jeho objednaní. Po 60tich dňoch som od nay.sk nedostal objednaní tovar a čo je horšie, termín jeho dodania vôbec nevedia zistiť. Príde mi to absurdné na dnešnú dobu. Ich obranným mechanizmom je hádzať vinu na dodávateľa a tak dookola počúvam, že on za to môže, pretože oni sú zjavne nekompetentný. Na info linke pani tvrdí, že celé je to normálne a bežné. Buďte preto opatrný, lebo ak v septembri v nay.sk nakúpite dostanete tovar pod stromček.