Vážení zákazníci, z dôvodu zlúčenia skupiny ELEKTROSPED, a. s. a skupiny NAY a.s., dochádza od 1. 9. 2024 na Heureke k zjednoteniu e-shopov datart.sk a nay.sk pod názvom NAY. Bližšie informácie o spojení nájdete na stránkach https://www.nay.sk/datart-je-nay

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Prva cast zasielky prisla s poskodenym obalom.
    Druha cast sa niekde stratila.
    Po viacnasobnej komunikacii prisla druha cast o dva tyzdne.
    Moj posledny nakup v NAY obchode.
    Nabuduce urcite vyuzijem sluzby konkurencie

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie s doručením Vašej objednávky. Uisťujeme Vás, že sa snažíme uskutočniť všetko preto, aby sme zákazníkom doručili objednávku, čo najskôr. Mrzí nás, že ste za dodaním museli dlhšie čakať.

    S pozdravom
    Šarlota

  • Neodporúča obchod

    Nikdy viac. Po ôsmich dňoch od preverovania dostupnosti tovaru napíšu že ho nestihnú dodať. Čiže inak povedané máte si zrušiť objednavku. Kedze išlo o tovar, ktorý mi nadväzoval na iný musel som zháňať inde a tak som zabil hodinu môjho života.

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Na základe Vášho podnetu sme Vás telefonicky kontaktovali. Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme, za vzniknuté komplikácie s vybavením Vašej objednávky. Mrzí nás, že dodanie od dodávateľa trvá dlhšie. Na Vašu žiadosť bude objednávka stornovaná.

    S pozdravom
    Šarlota

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Bol som nemilo prekvapený. Produkt som kupoval s prevzatím priamo na predajni do 15 min. Produkt som si prevzal a doma pri vybalovaní som zistil, že už bol rozbalený, nemal na sebe pôvodné lepky a na displeji bola nalepená kupovaná ochranná fólia-sklo. Keď som produkt zaniesol do predajne, ubezpečili ma, že nebol používaný a keď som žiadal výmenu za nový bolo mi povedané, že tento produkt už na predajni nemajú a musel by sa objednať a musel by som čakať. Keď som však opätovne prišiel domov, produkt bol stále skladom na predajni, aj nasledovné dni. Takéto jednanie by som čakal od treťotriedneho obchodu, nie "značkového vychýreného" elektra.

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    na základe Vášho podnetu sme Vás telefonicky kontaktovali a ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie s nákupom v našej spoločnosti. Uisťujeme Vás, že nie je v našom záujme predávať otvárané alebo používané produkty a naše služby sa snažíme neustále zlepšovať. Veríme, že ďalšie nákupy už prebehnú bez komplikácií a k Vašej plnej spokojnosti.

    S pozdravom
    Lenka

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod v pohode tovar poškodený

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie a ospravedlňujeme sa Vám za negatívnu skúsenosť s nákupom v našej spoločnosti. Uisťujeme Vás, že nebolo v našom záujme Vám doručiť poškodený tovar. Na základe Vášho emailu, je daná požiadavka aktuálne v riešení a o možnostiach reklamácie budete informovaný.

    S pozdravom
    Lenka

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Po týždni som sa dopátral že tovar do vianoc nepríde

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie nákupu a ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie. Ako sme Vás už informovali v emailovej komunikácií, nakoľko ste si vybrali tovar, ktorý sa na Vami zvolenej predajni nenachádzal skladom, objednával sa od nášho dodávateľa. Mrzí nás, ak Vám dlhšia dodacia doba nevyhovuje a veríme, že ďalšie nákupy už prebehnú k Vašej plnej spokojnosti.

    S pozdravom
    Lenka

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Nedodržanie dohodnutých služieb

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Na základe neho sme Vás telefonicky kontaktovali. Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie s doručením Vašej objednávky. Oddelenie dopravy na daný podnet upozorníme a veríme, že ďalšie nákupy prebehnú bez komplikácií.

    S pozdravom
    Šarlota

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Strasne dlha cakacia doba 3 mesiace je dlha dova. Objednala som si susicku pradla, ktoru potrebujem teraz nie v lete.

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie nákupu. Na základe toho sme Vás telefonicky kontaktovali, žiaľ neúspešne. Nakoľko ste si vybrali tovar na objednávku, je potrebné počkať za dodaním tovaru od dodávateľa. Dodávateľ nám žiaľ, uviedol naskladnenia v priebehu mesiac január. Mrzí nás, že musíte za dodaním Vašej objednávky dlhšie čakať.

    S pozdravom
    Šarlota

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Po objednani tovaru ktory ponukali mi napisu o den neskor ze predpokladany cas dorucenia je 31.1, objednavku som vytvoril 14.11. ... Dva a pol mesiaca trebalo cakat... Objednal som s alzy ten isty produkt do dvoch dni som ho mal doma, toto sa mi stalo uz druhy krat v obchode Nay, prvy krat som mal trpezlivost a stale som odpisal ze pockam aj dlchsie na tovar, viackrat mi napisali asi po tyzdni ze tovar stale nemaju az nakoniec ze tovar ani nebude dostupny a vratili mi peniaze, keby som vedel tak uz som mohol mat kupeny dany tovar z ineho obchodu

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    na základe Vášho podnetu sme Vás telefonicky kontaktovali, žiaľ neúspešne. Mrzí nás, ak Vám termín dodania nevyhovoval, avšak nakoľko ste si vybrali tovar, ktorý u nás nebol skladom, bol objednaný od nášho dodávateľa. Pri tovare na objednávku sa riadime podľa termínu naskladnenia, ktorý nám poskytne dodávateľ a jeho vyjadrenie nevieme ovplyvniť. Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie a veríme, že ďalšie nákupy už prebehnú k Vašej plnej spokojnosti.

    S pozdravom
    Lenka

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Používaný znečistený neviciateny vysávač. Pritom boli písané rozbaleny nie používaný. Veľmi som bol sklamaný

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie nákupu. Na základe toho sme Vás telefonicky kontaktovali, žiaľ neúspešne. Mrzí nás, ak Vám výrobok nevyhovuje. Uisťujeme Vás, že nie je v našom záujme, zákazníkom predávať znečistené tovary. V prípade, ak o tovar v tomto prípade nemáte záujem, je možné ho vrátiť alebo vymeniť na ktorúkoľvek predajňu NAY. Veríme, že prípadne ďalší nákup prebehne bez komplikácií.

    S pozdravom
    Šarlota

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar mi po týždni nebol doručený nieje ani na predajni ani u prepravcu

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, že za dodaním Vašej objednávky musíte dlhšie čakať. Podľa dostupných informácií z kuriérskej spoločnosti je zásielka dnes na doručení. Veríme, že doručenie prebehne bez ďalších komplikácií.

    S pozdravom
    Šarlota

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Celé zle, obyčajný mobil k ani po viac ako týždni nedorazil

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie nákupu. Na základe toho sme Vás telefonicky kontaktovali. Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme, že ste za dodaním Vašej objednávky museli dlhšie čakať. Podľa dostupných informácií je dnes zásielka na doručení. Veríme, že doručenie prebehne bez ďalších komplikácií.

    S pozdravom
    Šarlota

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod uvadza tovar skladom a nasledne po uhrade , po 3 dnoch od objednavky ze na tovar treba cakat 20 dni. Je to zavadzanie

    Velka nespokojnost so zavadzanim klienta a nedostupnost tovaru ktory ma byt skladom.

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu. Podľa dostupných informácií Vám bola zásielka od nás expedovaná. O presnom termíne doručenia Vás bude informovať kuriérska spoločnosť.

    S pozdravom
    Šarlota

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Pri výrobku bolo uvedené tovar na sklade. Po zaplatení bol problém s dostupnosťou u dodávateľa. Objednávka 1.12. tovar má prísť až 6.1.

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie nákupu a mrzí nás, ak za dodaním tovaru musíte dlhšie čakať. Na základe Vášho podnetu sme Vás telefonicky kontaktovali, žiaľ, neúspešne. Podľa dostupných informácií sa tovar aktuálne preskladňuje na expedičný sklad a následne bude možné si naplánovať termín doručenia našou NAY dopravou. Veríme, že doručenie prebehne, čo najskôr a k Vašej plnej spokojnosti.

    S pozdravom
    Šarlota

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Mrazničku sme objednali v novembri a že vraj príde až v januári. V dnešnej dobe. To skôr príde objednávka z Číny ako zo Slovenska

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa Vám, za vzniknuté komplikácie s doručením Vašej objednávky. Žiaľ, nakoľko ste si vybrali tovar na objednávku a skladom ho nemáme, je potrebné počkať za dodaním od dodávateľa. Dodávateľ nám uviedol termín dodania až v januári. Mrzí nás, že za dodaním Vašej objednávky musíte dlhšie čakať.

    S pozdravom
    Šarlota

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pisete ze tovat je skladom a je to mesiac co je tovar objednani a tovar nedorazil.

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Podľa dostupných informácií ste si vybrali v objednávke aj tovary, ktoré skladom nemáme, preto boli objednané od dodávateľa. Aktuálne ešte nebola naskladnená práčka so sušičkou Gorenje, ktorú skladom nemáme. Akonáhle opätovne preveríme dostupnosť budeme Vás informovať. Mrzí nás, ak za dodaním Vašej objednávky musíte dlhšie čakať.

    S pozdravom
    Šarlota

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som už dávno mala mať, čakááám a nič sa nedeje.

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie a mrzí nás, ak na doručenie Vašej objednávky musíte dlhšie čakať. Na základe telefonického rozhovoru Vám bol poskytnutý kontakt priamo na dopravcu. Veríme, že doručenie prebehne v čo najkratšom čase a k vašej spokojnosti.

    S pozdravom
    Lenka

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Tovar som kúpil lacnejšie v Datacompe.
    • Neseriózny prístup.

    Vybraný tovar nemali na predajnej ploche OC Optima. Predajňa tvrdí, že pri rezervácii do 19:00 hodiny bude tovar prichystaný za 15 minút. Tovar som objednal o 17:32 a po pol hodine čakania na predajni o 18:02 som to vzdal. Ani neprišla správa, že nestíhame alebo čo. Keď som už bol doma o 18:22 prišla sprava, že si môžem tovar vyzdvihnúť.

    Tých 15 minút si zmeňte!

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    na základe Vášho podnetu sme Vás telefonicky kontaktovali a ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za negatívnu skúsenosť s nákupom v našej spoločnosti. Mrzí nás, ak Vaša rezervácia nebola pripravená v deklarovanom termíne a uisťujeme Vás, že sa snažíme robiť maximu, aby sme každú objednávku vybavili čo najskôr. Veríme, že ďalšie nákupy už prebehnú k Vašej plnej spokojnosti.

    S pozdravom
    Lenka

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Aj ked nieco maju skladom, objednam a oni odpisu ze “sorry nemame skladom”hahaha

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    na základe Vášho hodnotenia sme Vás telefonicky kontaktovali. Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme, že sme Vami objednaný tovar nedokázali dodať a z tohto dôvodu bola objednávka stornovaná. Veríme, že prípadne ďalší nákup prebehne k Vašej plnej spokojnosti.

    S pozdravom
    Šarlota

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Kupoval som cez eshop vyhradne produkty, ktore boli skladom a kde pisali dorucenie do dvoch dni na predajnu. Presiel uz tyzden, no zaplatene produkty co boli skladom stale nemam. Ked som sa bol opytat v predajni, vraj cakaju na dodanie do centralneho skladu. Pozrel som na ich eshop, pri produktoch stale svieti ze su skladom a na predajni do dvoch dni... nic o objednavani u ich partnerov a cakani na naskladnenie. Nemam ani produkty, ani peniaze a ani info kedy mi dodaju tovar, alebo vratia peniaze. Hlavne ze mi prisiel mail aby som ohodnotil nakup a napisal recenziu na tovar.... Moja recenzia, KLAMU A ZAVADZAJU pri nakopovani klientov tvrdenim o dodacich dobach a infom, ze tovar maju skladom!

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    na základe Vášho podnetu sme Vás telefonicky kontaktovali a ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie s vybavením Vašej objednávky. Ako sme Vás už informovali, tovar bol dnešným dňom prijatý na predajni, o možnosti vyzdvihnutia Vás budeme informovať. Veríme, že ďalšie nákupy už prebehnú bez komplikácií a k Vašej plnej spokojnosti.

    S pozdravom
    Lenka

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Nepravdivé informácie o tovare na predajni pri nákupe online

    Reakcia obchodu NAY.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie a ospravedlňujeme sa Vám za negatívnu skúsenosť s nákupom v našej spoločnosti. Uisťujeme Vás, že nie je v našom záujme zavádzanie zákazníkov nekorektnými informáciami ohľadom termínu dodania tovaru na predajňu. Avšak podľa informácie došlo k omeškaniu expedície z nášho centrálneho skladu, za čo sa Vám ospravedňujeme. Veríme, že ďalšie nákupy už prebehnú bez komplikácií a k Vašej plnej spokojnosti.

    S pozdravom
    Lenka