Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Spokojnosť vybavenia objednávky aj doručenia kuriérom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi zatiaľ nebol doručený, zlihal dopravca, predajca problém rieši pomaly

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie. Mrzia nás spôsobené nepríjemnosti. V žiadnom prípade to nie je v našom záujme.
    Preverujeme stav Vašej objednávky. Po uzavretí vášho prípadu sa vám čo najskôr ozveme. Mohli sme tiež vidieť, že ste už v kontakte s naším zákazníckym servisom. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok v rámci existujúceho zákazníckeho procesu nás môžete kontaktovať.

    S úctou

    Váš tím Lumories.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rýchle dodanie, spokojnosť
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rýchle doručenie
    • Dobrá komunikacia
    • Platba kartou v pohode
    • Žiadna

    Nakupuje s tu dobre, všetko prebiehalo ako malo, objednávka, platba, aj doručenie tovaru. Spokojnosť.

  • Odporúča obchod

    100 %

    S nákupom a aj doručením som spokojná.

  • Neodporúča obchod

    Tovar nedorazil v určenej lehote, nie je možné sledovať stav zásielky ( keď otvorím stránku na sledovanie tak tam píše ups, chyba)

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Radi tieto informácie odovzdáme interne na účely kontroly, ako aj externe na zlepšenie služieb našich poskytovateľov prepravných služieb.
    Vašu objednávku sme skontrolovali a podľa našich údajov už bola doručená. Ospravedlňujeme sa za prípadne nepríjemnosti, nebolo to v našom záujme.

    S láskavým pozdravom

    Váš tím Lumories.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dodanie tovaru trvalo dlhšie, z troch stropných svietidiel 2 prišli otvorené, pokrčený obal, roztrhnutý PVC obal.

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu na vašu objednávku.
    Prikladáme veľký význam dobrej kvalite výrobkov a vašu spätnú väzbu berieme veľmi vážne. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti, nebolo to v našom záujme.
    Prosím, aby ste objednávku riadne skontrolovali a v prípade potreby svoju reklamáciu zaregistrovali priamo prostredníctvom nášho portálu pre vrátenie/ reklamáciu tovaru. Následne obdržíte informácie, ako ďalej postupovať.

    S láskavým pozdravom

    Váš tím Lumories.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Objednál som si tovar za 170€, ktorý som zaplatil a bol mi doručený tovar za cca 30€, ktorý som si neobjednal.Tymto mi vznikla nepríjemná situácia.Nesprávny tovar som podľa reklamačného poriadku firmy vrátil, takže nemám ani svoj obj.tovar,ani Takže čakám na vyjadrenie danej firmy.

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie.
    Mrzia nás spôsobené nepríjemnosti. V žiadnom prípade to nie je v našom záujme.
    Videli sme, že ste už v kontakte s naším zákazníckym servisom. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás môžete kontaktovať v rámci existujúceho zákazníckeho procesu.

    S úctou

    Váš tím Lumories.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednal som si lampu za vyše 600 EUR miesto toho mi došli dve tyče , pravdepodobne súčasť lampy. Momentálne som dodanie-nedodanie lampy reklamoval.

    Relevantný názor si vytvorím až po vyriešení reklamácie

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie.

    Mrzia nás spôsobené nepríjemnosti. V žiadnom prípade to nie je v našom záujme.
    S potešením vás môžem informovať, že váš prípad v súčasnosti skúma naše špecializované oddelenie.
    Ozveme sa vám hneď ako budeme mať preverené všetky potrebné informácie k Vášmu prípadu.

    S úctou

    Váš tím Lumories.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Žiarovka bola bez ochrany proti rozbitiu položená vo veľkej krabici pri svietidle a tým pádom bola komplet rozbitá.

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu na vašu objednávku.

    Prikladáme veľký význam dobrej kvalite výrobkov a vašu spätnú väzbu berieme veľmi vážne. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti.
    Svoju reklamáciu si môžete zaregistrovať priamo prostredníctvom nášho portálu pre vrátenie tovaru. Práve sme Vám tiež poslali správu, aby sme mohli spoločne objasniť Vašu požiadavku.

    Prajeme vám príjemný deň.

    S láskavým pozdravom

    Váš tím Lumories.cz

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pri nakupovaní mal tovar zle označený termín doručenia. Informovali ma o novom termine. Dotazovala som sa či môžem nakúpiť v inej farbe a tento zrušiť. Áno. Žiadna ďalšia komunikácia. Nasledne ma informovali že tovar majú. Tovar stále nemám, ani jeden kus z objednávky kde boli veci na sklade. Pri registrácii som získala kod. Po jeho použití mi vybehlo že platnosť ubehla pred dvoma dňami. Kod som dostala v deň registrácie. Tovar nemám. Ale mám email aby som ohodnotila nákup a tovar. Tak aspoň to môžem urobiť.

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie.

    Práve sme Vám poslali správu, aby sme mohli spoločne objasniť Vašu požiadavku.

    S úctou,

    Váš tím Lumories.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Veľký výber, ale trochu drahé veci.
    • Ale! Po zrušení objednávky z mojej strany vrátili peniaze na účet do 3 dní! A to sa nestáva nikde.
  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Všetko ok

  • Odporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Luster prisiel rozbity, ked som pisal na reklamaciu, prisla automaticka odpoved, ze sa tym budu zaoberat az o niekolko dni...

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie.

    Aktuálne máme veľké množstvo požiadaviek a ich spracovanie trvá dlhšie ako je obvyklé, čo nás veľmi mrzí.

    Videli sme, že ste už v kontakte s naším zákazníckym servisom. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás môžete kontaktovať v rámci existujúceho zákazníckeho procesu.

    S úctou

    Lumories.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Rýchlosť dodania
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Široký vyber a rýchle dodanie
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Lampa prišla úplne rozbitá.

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu na vašu objednávku.
    Prikladáme veľký význam dobrej kvalite výrobkov a vašu spätnú väzbu berieme veľmi vážne. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Poškodený tovar Vám samozrejme bezplatne vymeníme.
    Vašu reklamáciu si môžete zaregistrovať priamo prostredníctvom nášho portálu pre vrátenie/výmenu tovaru.

    Mohli sme vidieť, že ste už v kontakte s naším zákazníckym servisom. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok v rámci existujúceho zákazníckeho procesu nás môžete kontaktovať.

    Prajeme vám príjemný deň.

    S láskavým pozdravom

    Váš tím Lumories.sk

  • 10 %

    • Žiadna
    • Neodporúčam tovar neprišiel
  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • siroky vyber
    • dobre ceny
    • dlhsia doba dodania oproti tomu, co je uvedena na webe
    • zavadzajuce informacie o probleme s platbou

    27.10. objednane. 30.10. som dostala email, ze "od poskytovateľa platby dostali informáciu, že platbu nemožno úspešne dokončiť" a mam zaplatit znovu prevodom. Avsak na mojej karte som videla, ze peniaze odisli. Pisala som im 2x aj so screenshotom. Ziadna reakcia. Potom mi prisiel email ze tovar expedovali a 4.11. som ho dostala. Pritom pri produkte pisali 2-5 dni.

    Mnoho ludi sa tu stazovalo, ze tovar bol zle zabaleny a prisiel poskodeny. U nas bolo so zabalenim vsetko v poriadku.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • cena, rýchlosť doručenia