Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod zrušil objednávku lebo DPD im poslalo späť zásielku! DPD mi predtým oznámilo s SMS dobu dodania ale neprišli, ani neposlali správu. Ak vám záleží na zákazníkovi, nájdite si iného prepravcu. Som zvedavý kedy mi vrátite peniaze.

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník

    je nám veľmi ľúto, že ste nedostali objednaný tovar z dôvodu problémov s doručením, a že nám bol tovar vrátený. Čoskoro Vám bude zalsaný dobropis a suma vrátená.

    Prijmite, prosím, naše ospravedlnenie za spôsobené nepríjemnosti a neváhajte sa kedykoľvek obrátiť na náš tím starostlivosti o zákazníkov s akýmikoľvek ďalšími otázkami a uveďte svoje zákaznícke číslo.

    S pozdravom,

    Váš tím Lumories

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Bordel v sklade, v komunikácii, operátor nedodrží čo povie.....

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník

    je nám veľmi ľúto, že ste nedostali objednanú lampu z dôvodu straty balíka. Vzniknuté komplikácie nas veľmi mrzia. Kolegyňa Vás už o stave objednávky kontaktovala a navrhla Vám kompenzáciu.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti a v prípade akýchkoľvek ďalších otázok sa neváhajte kedykoľvek obrátiť na náš tím starostlivosti o zákazníkov a uveďte svoje zákaznícke číslo.

    S pozdravom,
    Váš Lumories tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • po dvoch týždňoch od objednania poslali e-mail že dodanie objednávky sa predlžuje. Fasa. Takže dodanie je v nedohľadne...

    Tu určite nenakupujte! Ja som si, žiaľ, všimol hodnotenia neskoro a navyše som zaplatil dopredu. Moja chyba. Tovar ktorý mal byť dodaný do týždňa bude dodaný neviem kedy!
    Objednané boli lampa, ktorú mali dodať do týždňa a obyčajná LED žiarovka - mala byť dodaná za 7 týždňov .....???

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie.

    Je nám veľmi ľúto, že časť vašej objednávky má dlhšiu dodaciu lehotu. V potvrdení vašej objednávky bolo uvedené, že sa dodáva 5-6 pracovných týždňov. Tento termín dodania bol naším výrobcom posunutý a vy ste o tom boli okamžite informovaný e-mailom.

    Práve sme Vám poslali správu, aby sme mohli spoločne objasniť Vašu požiadavku. Ak máte akékoľvek otázky, náš zákaznícky servis vám kedykoľvek rád pomôže.

    Prajeme vám príjemný deň.

    S láskavým pozdravom,

    Váš tím Svetla.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nespoľahlivé firma

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie.

    Je nám ľúto, ak sme Vám spôsobili nejaké nepríjemnosti. V žiadnom prípade to nie je v našom záujme.

    S potešením vám oznamujem, že Váš prípad bol preskúmaný naším odborným oddelením. Podľa údajov v našom systéme sa zdá, že s Vašou objednávkou je všetko v poriadku a objednaný tovar je na ceste k Vám v rámci sľúbeného času dodania.
    Ak máte akékoľvek ďalšie otázky týkajúce sa Vašej objednávky, neváhajte sa kedykoľvek obrátiť na naše oddelenie podpory zákazníkov.

    Prajeme Vám pekný týždeň.

    S pozdravom,

    Váš tím Svetla.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Svetlá slabo svietia a niektoré už nesvietia vôbec.

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu na Vašu objednávku.

    Prikladáme veľký význam dobrej kvalite výrobkov a Vašu spätnú väzbu berieme veľmi vážne. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Svoju reklamáciu si môžete zaregistrovať priamo prostredníctvom nášho portálu pre vrátenie/ výmenu tovaru. Následne obdržíte štítok na bezplatnú spätnú zásielku.

    Prajeme Vám príjemný deň.

    S láskavým pozdravom,

    Váš tím Svetla.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • pomerne siroky vyber, ale takychto e-shopov je na webe celkom dost
    • absolutne zla logistika. dpd, ktore malo dodat tovar mne, pri kazdej objednavke zlyhala. namiesto dvoch balikov vylozil kurier iba jeden, druhy sa vrati predajcovi. inokedy informuju o casovom okne dodania, ktore vobec nedodrzia. naposledy zase v svetla.sk zapatrosili telefonne cislo, takze kurier tovar nedodal v avizovanom case.
    • vysoke ceny, ktore riesia sustavnymi, neprehladnymi zlacnovacimi kampanami.
    • neefektivne podpora, kedy telefonistky len predstieraju zaujem o riesenie vzniknuteho problemu, ale realne pre vyriesenie nic neurobia. automat zasle ospravedlnujucu spravu...a akoze je to vybavene.
    • osobne neodporucam, resp sa pripravte na tazkosti

    osobne neodporucam, resp sa pripravte na tazkosti

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie. Je nám veľmi ľúto, že došlo k takýmto nepríjemnostiam. V žiadnom prípade to nie je v našom záujme. Ak máte akékoľvek ďalšie návrhy alebo otázky, neváhajte sa obrátiť na náš tím služieb zákazníkom.

    Prajeme vám príjemný deň.

    S láskavým pozdravom,

    Váš tím Svetla.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Ponúkal tovar, ktorý nemal k dispozícii.
    Jednoducho podvod.

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie.

    Veľmi sa ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti. Chápeme, že Vás zrušenie objednávky veľmi mrzí. Všimli sme si, že ste v kontakte s našim zákazníckym servisom, ktorý Vám zaslal možné alternatívy skladovo dostupných produktov.

    Ak máte akékoľvek ďalšie návrhy alebo otázky, neváhajte sa obrátiť na náš tím služieb zákazníkom.

    Prajeme vám príjemný deň.

    S láskavým pozdravom,

    Váš tím Svetla.sk

  • Neodporúča obchod

    80 %

    • nesedí farba lampy
    • ?
    • ?
    • ?

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu na Vašu objednávku.
    Prikladáme veľký význam dobrej kvalite výrobkov a Vašu spätnú väzbu berieme veľmi vážne. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti.
    Svoju reklamáciu si môžete zaregistrovať priamo prostredníctvom nášho portálu pre vrátenie alebo výmenu tovaru. Následne obdržíte spätný štítok na bezplatnú spätnú zásielku. V prípade akýchkoľvek otázok kontaktujte našu zákaznicku podporu.

    Prajeme vám príjemný deň.

    S láskavým pozdravom,

    Váš tím Svetla.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Nemôžem ohodnotiť lebo mi tovar ešte nedošiel a nemám ohľadom neho žiadne informácie

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie.
    Mrzia nás možné spôsobené nepríjemnosti. V žiadnom prípade to nie je v našom záujme.

    S potešením vás môžem informovať, že Váš balík je v súčasnosti na ceste k Vám. Bližšie informácie môžete nájsť v e-maile pod sledovaním zásielky, ktorý Vám bol zaslaný po odoslaní tovaru k Vám alebo zadaním čísla objednávky a poštového smerového čísla tu: https://www.svetla.sk/stav-dorucenia

    Dúfam v skoré doručenie Vašej objednávky. V prípade ďalších otázok k Vašej objednávke kontaktujte prosím našu zákaznícku podporu. Prajeme Vám pekný deň.

    S úctou,

    Váš tím Svetla.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Na tovar cakam uz treti tyzden a stale nedorazil, na customer sevice linku som sa dovolala po velmi dlhom cakani, az po niekolkych predchadzajucich pokusok, tracking number zasielky nefunguje, od pani na linke som dostala informaciu, ze tovar priee neskor ako uvadza e-shop bez akehokolvek ospravedlnenia sa ci navrhu… pri nakupe svietidla, ktore stalo 180€ plus vysoke dopravne, ktore som zaplatila, som s ponukanymi sluzbami naozaj nespokojna. Tovar hodnotit ani nemozem, kedze stale nedorazil…

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazníčka,

    ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie.

    Je nám veľmi ľúto, že sa doručenie vašej objednávky oneskorilo. Chápeme, že ste sklamaná z predĺženej dodacej lehoty. Bohužiaľ, aj my sme závislí od dodacích lehôt oznámených našimi výrobcami a dodávateľmi.

    Ak máte ďalšie otázky, neváhajte nás kontaktovať.

    Prajeme vám príjemný deň.

    S láskavým pozdravom,

    Váš tím Svetla.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    20 .3 tovar objednaný a dnes 29.3 a stále nič

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme za Vašu recenziu.

    Je nám veľmi ľúto, že vaša objednávka ešte nebola doručená.

    Skontrolovali sme vašu objednávku a zistili sme, že platba za objednávku ešte nedorazila. Po Vašej úhrade bude objednávka samozrejme odoslaná. Ak máte akékoľvek otázky, neváhajte sa obrátiť na náš zákaznícky servis.

    Prajeme Vám príjemný deň.

    S láskavým pozdravom

    Váš tím Svetla.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Dobrý deň keď odišiel kuriér 22.2.2024 a rozbalil som lampu Tiffany zistil som viditeľné poškodenie-prasklina na tienidle lampy

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu na Vašu objednávku.

    Prikladáme veľký význam dobrej kvalite výrobkov a Vašu spätnú väzbu berieme veľmi vážne. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Svoju reklamáciu si môžete zaregistrovať priamo prostredníctvom nášho portálu pre vrátenie/výmenu tovaru. Následne obdržíte spätný štítok na bezplatné vrátenie: https://www.svetla.sk/nakupovanie/vratenie-tovaru.

    Prajeme Vám príjemný deň.

    S láskavým pozdravom,

    Váš tím Svetla.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Komunikácia 0
    • Dodany iný tovar než bol objednaný

    Žiadne info o odoslaní už zaplateného tovaru a následne ani o umiestnení v DPD zásielkovni. Ich kontaktný formulár ani sledovanie zásielky nefungujú.
    Akurát sa im dalo dovolať na pofidérne, kde mi slečna povedala že sa zásielka dá vyzdvihnúť. Lampa bola v poriadku, ale objednanú žiarovku zamenili za inú, ktorá nám ani nesedela.

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie.

    Mrzia nás spôsobené nepríjemnosti. V žiadnom prípade to nie je v našom záujme. Radi túto informáciu postúpime zodpovedným kolegom na preskúmanie s cieľom zlepšiť naše služby.

    Svoju reklamáciu si môžete zaregistrovať priamo prostredníctvom nášho portálu pre vrátenie tovaru: https://www.svetla.sk/nakupovanie/vratenie-tovaru. V prípade ďalších otázok týkajúcich sa Vašej reklamácie sa môžete kedykoľvek obrátiť na náš tím podpory zákazníkov.

    S láskavým pozdravom,

    Váš tím Svetla.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nedostatocna komunikacia

    Objednal som len tovar skladom, po obednani prisiel iba mail, ze budem informovany po odoslani objednavky a odvtedy nikto nekomunikoval. Po cca 8 pracovnych dnoch som polozil otazku, kedy bude tovar doruceny a dostal som odpoved, ze cakaju na naskladnenie jedneho produktu. Na otazku, ci mozu teda zasielku rozdelit, ked nieco nemali skladom, ako uvadzali na webe, uz nikto neodpoveda.

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie.

    Preverili sme Vašu objednávku. Podľa informácii v našom systéme bola rozdelená na čiastočné doručenie a jej časť aj odoslaná. Dnes Vám bol zaslaný tiež e-mail s možnosťou sledovania Vašej zásielky.

    Ak máte medzitým akékoľvek otázky, náš zákaznícky servis vám kedykoľvek rád pomôže.

    Prajeme vám príjemný deň.

    S láskavým pozdravom

    Váš tím Svetla.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Na stránke uvádzate okamžité dodanie a už 2x ste zmenili termín
    dodania.

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie.

    Je nám veľmi ľúto, že vaša objednávka má dlhšiu dodaciu lehotu. V potvrdení Vašej objednávky bolo uvedené 12 - 17 pracovných dní. Dnes je 15.ty pracovný deň od vytvorenia Vašej objednávky a Vaša objednávka je na ceste k Vám a mala by Vám byť čoskoro doručená.

    Ak máte medzitým akékoľvek otázky, náš zákaznícky servis vám kedykoľvek rád pomôže.

    Prajeme Vám príjemný deň.

    S láskavým pozdravom,

    Váš tím Svetla.sk

  • Neodporucam tento obchod ani nutne najmensom pripade!

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie.

    Videli sme, že ste už v kontakte s naším zákazníckym servisom. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať.

    S láskavým pozdravom,

    Váš tím Sveta.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Veľmi dlhá dodacia lehota, tovar ešte nedorazil.

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie.

    Je nám veľmi ľúto, že Vami požadovaný tovar má dlhšiu dodaciu lehotu. V potvrdení Vašej objednávky bolo uvedené 13-18 pracovných dní. Objednávku vám doručíme hneď, ako tovar dostaneme od výrobcu. Ak máte medzitým akékoľvek otázky, náš zákaznícky servis Vám kedykoľvek rád pomôže.

    Prajeme vám príjemný deň.

    S láskavým pozdravom,

    Váš tím Svetla.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Absolútne nespoľahlivý obchod. Objednávka z 26.1.2024 s tým, že bude doručená za 4 až 7 dní. Dňa 6.2.2024 som sa pýtal na stav objednávky. Odpoveď od pani Martinky bola, že bude pravdepodobne doručená 13.3.2024!!! A to je Nemecká spoločnosť so zastúpením na Slovensku? A Vy ste mi automaticky poslali žiadosť aby som ohodnotil tovar? Dobrý žartík i Kanadský sa na Vás nechytá. Tak hodnotím, absolútne zle. Ale neruším ju a počkám si na ďalší priebeh. A budem následne riešiť reklamu pre Váš obchod. Ďakujem za porozumenie a Vašu trpezlivosť. Vrelo odporúčam všetkým trpezlivym zákazníkom.

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie.
    Je nám veľmi ľúto, že časť Vašej objednávky má dlhšiu dodaciu lehotu. V potvrdení vašej objednávky bolo uvedené 7-9 pracovných týždňov pri prvej položke - žiarovke.
    Vami objednané svetlo je skladom, pripravené na odoslanie, no čaká sa ešte na doručenie žiarovky zo strany výrobcu. Ak máte medzitým akékoľvek otázky, náš zákaznícky servis Vám rád pomôže.

    S láskavým pozdravom

    Váš tím Svetla.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Najnizsia cena tovaru.
    • Nedodrzanie terminu dodania a to az o 4 dni. Uvadzali dobu 4-7 pracovnych dni. Svetla prisli az po 11 a to som tam musel aj volat. Kto vie kedy by prisli inak. Ziadne upozornenie ze by svetla mohli meskat.

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník

    je nám ľúto, že Vaša objednávka Vám nebola doručená v súlade s požiadavkami.

    Túto informáciu sme postúpili ako spätnú väzbu príslušným oddeleniam.

    Ak pre vás môžeme urobiť čokoľvek ďalšie alebo ak máte ďalšie otázky či obavy, neváhajte nás kontaktovať.

    Prajeme vám príjemný deň.

    S láskavým pozdravom,

    Váš tím Svetla.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Veľmi nepríjemná skúsenosť. Eshop má evidentne problém s platobnou bránou. Zákaznícky servis na slabej úrovni, na odpoveď človek čaká aj niekoľko dní. Ak veľmi chcete niečo od nich objednať dajte si to na dobierku. V dnešnej dobe je to hanba nemôcť zaplatiť online kartou!

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie.

    Vidíme, že ste už boli v kontakte s naším zákazníckym servisom, ktorý Vám predal informácie k Vašej platbe. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás môžete kontaktovať v rámci existujúceho zákazníckeho procesu.

    Veľmi sa vám ospravedlňujeme za možné spôsobené nepríjemnosti.

    S láskavým pozdravom,

    Váš tím Svetla.sk