Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Dobrý deň prajem , Calex Smart Outdoor mi doteraz neprišiel STEINEL XLED mi prišiel 2 krát , Ebir Esther 2 LED je 28 cm a ja som chcel 40 cm , STEINEL a Esther Vám vrátim a pošlite mi to čo som zaplatil resp. doplatím , ak je to potrebné

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Veľmi zle zabalený tovar a dopravcov zničený

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu na vašu objednávku.

    Prikladáme veľký význam dobrej kvalite výrobkov a vašu spätnú väzbu berieme veľmi vážne. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Vašu reklamáciu môžete zaregistrovať priamo prostredníctvom nášho portálu pre vrátenie/výmenu poškodeného tovaru: https://www.lumories.sk/nakupovanie/vratenie-tovaru
    Následne obdržíte spätný štítok na bezplatnú spätnú zásielku.

    Prajeme vám príjemný deň.

    S láskavým pozdravom

    Váš tím Lumories.sk

  • Neodporúča obchod

    Problém pre nás ako verejného obstarávateľa nakoľko už vyše mesiaca, možno aj dva riešim len registráciu na webe. A za ďalšie firma je registrovaná len v Nemecku, čo možno nie je problém pre niekoho ale pre nás áno.

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie.
    Videli sme, že ste už v kontakte s naším zákazníckym servisom. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás môžete kontaktovať v rámci existujúceho zákazníckeho procesu.

    S úctou

    Váš tím Lumories.sk

  • Neodporúča obchod

    • Pôvodne prezentovaná dodávka 2-5 dní trvá 2 týždne

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme vám za vašu spätnú väzbu. Radi tieto informácie postúpime interne na účely monitorovania aj externé
    zlepšenie služieb nášho poskytovateľa prepravných služieb.

    S láskavým pozdravom

    Váš tím Lumories.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Nefunkčny dialkovy ovladač nakolko nebol dodany manual k nemu s konkretnou app na spojazdnenie.
    Po komunikacii so zakaznickou linkou čakam treti den na mail ;(
    Za mna velka slabota . . .

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie.
    Mrzia nás spôsobené nepríjemnosti. V žiadnom prípade to nie je v našom záujme.
    S potešením vás môžem informovať, že váš prípad v súčasnosti skúma naše špecializované oddelenie.
    Po uzavretí vášho prípadu sa vám čo najskôr ozveme.

    S úctou

    Váš tím Lumories.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedostala som odpoveď,kedy príde meškajúci tovar ....

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie.
    Videli sme, že ste už v kontakte s naším zákazníckym servisom. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás môžete kontaktovať v rámci existujúceho zákazníckeho procesu.

    S úctou

    Váš tím Lumories.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Dlhá čakacia doba

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie.
    Je nám veľmi ľúto, že časť vašej objednávky má dlhšiu dodaciu lehotu. V potvrdení vašej objednávky bolo uvedené 6-7 týždňov. Tento termín dodania bol naším výrobcom opäť posunutý a vy ste o tom boli okamžite informovaný e-mailom.
    Želanú lampu vám doručíme hneď ako to bude možné. Ak máte medzitým akékoľvek otázky, náš zákaznícky servis vám kedykoľvek rád pomôže.

    Prajeme vám príjemný deň.

    S láskavým pozdravom

    Váš tím Lumories.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zaplateny Tovar stale nedorazil. Preslo uz 8 dni od objednania

    Stranka na sledovanie zasielky je nefunkčna. Telefonicky sa neda na uvedene čislo informovaťˇ. Je tam odkazovač v nemeckom jazyku

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie.
    Videli sme, že ste už v kontakte s naším zákazníckym servisom. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás môžete kontaktovať v rámci existujúceho zákazníckeho procesu.

    S úctou

    Váš tím Lumories.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    svetlo je ovladane cez mobil co vobec nebolo uvedene bez slov. , alebo ceskeho manualu.

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie.
    Mrzia nás spôsobené nepríjemnosti. V žiadnom prípade to nie je v našom záujme.

    Produkty vo Vašej objednávke sme preverili. Objednaná lampa nemá žiadne SMART vlastnosti, či ovládanie cez telefón, no vo Vašej objednávke sa nachádza aj SMART žiarovka. Použitím SMART žiarovky je možné žiarovku ovládať aplikáciou. Pri použití klasickej žiarovky je možné lampu používať bežne, bez možnosti SMART.

    Ak máte akékoľvek ďalšie otázky týkajúce sa vybavovania vašej sťažnosti, neváhajte sa kedykoľvek obrátiť na naše oddelenie starostlivosti o zákazníkov.

    S úctou

    Váš tím Lumories.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Doteraz som objednaný tovar nedostala.

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie.
    Videli sme, že ste už v kontakte s naším zákazníckym servisom. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok v rámci existujúceho zákazníckeho procesu nás neváhajte kontaktovať.

    S úctou

    Váš tím Lumories.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Závesné svietidlo Lindby Enrique, drevená časť lampy má v sebe krč ,kvôli čomu je tá časť už teraz pokrivená ,časom sa tourčite poláme,2,3 roky, .Je to zavádzajúce pri hodnotení sa ma spýtať na dopravu, lebo s dopravou nebol problém ale radšej by som bol čakal plus 2 dni,keby som dostal kvalitný tovar za moje peniaze.

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu na vašu objednávku.

    Prikladáme veľký význam dobrej kvalite výrobkov a vašu spätnú väzbu berieme veľmi vážne. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Svoju reklamáciu môžete zaregistrovať priamo prostredníctvom nášho portálu https://www.lumories.sk/nakupovanie/vratenie-tovaru, kde si môžete zvoliť výmenu alebo vrátenie poškodeného produktu. Následne obdržíte spätný štítok na bezplatnú spätnú zásielku.

    S láskavým pozdravom

    Váš tím Lumories.sk

  • Neodporúča obchod

    nekonecna doba dodania

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie.

    Je nám veľmi ľúto, že ste sklamaní z dodacej lehoty. V našom sortimente máme viac ako 50 000 výrobkov, mnohé z nich sú skladom a niektoré z nich majú určitú dodaciu lehotu.

    Mohli sme vidieť, že ste už v kontakte s naším zákazníckym servisom. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok sa na nás môžete obrátiť v rámci existujúceho zákazníckeho procesu.

    S láskavým pozdravom

    Váš tím Lumories.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Dlhá dodacia doba...

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie.

    Je nám veľmi ľúto, že časť vašej objednávky má dlhšiu dodaciu lehotu. V potvrdení vašej objednávky bolo uvedené, že sa dodáva 4-7 pracovných dní. Tento termín dodania bol výrobcom posunutý a vy ste o tom boli okamžite informovaný e-mailom. Podľa sledovania zásielky bola zásielka aktuálne úspešne doručená.

    Prajeme vám príjemný deň.

    S láskavým pozdravom

    Váš tím Lumories.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Tovar prišiel poškodený. Poslal som vám aj foto a do teraz ste sa ani len neunúvali odpovedať. Vrcholná neserióznosť z vašej strany

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie.
    Videli sme, že ste už v kontakte s naším zákazníckym servisom. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás môžete kontaktovať v rámci existujúceho zákazníckeho procesu.

    S úctou

    Váš tím Lumories.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi zatiaľ nebol doručený, zlihal dopravca, predajca problém rieši pomaly

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie. Mrzia nás spôsobené nepríjemnosti. V žiadnom prípade to nie je v našom záujme.
    Preverujeme stav Vašej objednávky. Po uzavretí vášho prípadu sa vám čo najskôr ozveme. Mohli sme tiež vidieť, že ste už v kontakte s naším zákazníckym servisom. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok v rámci existujúceho zákazníckeho procesu nás môžete kontaktovať.

    S úctou

    Váš tím Lumories.sk

  • Neodporúča obchod

    Tovar nedorazil v určenej lehote, nie je možné sledovať stav zásielky ( keď otvorím stránku na sledovanie tak tam píše ups, chyba)

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Radi tieto informácie odovzdáme interne na účely kontroly, ako aj externe na zlepšenie služieb našich poskytovateľov prepravných služieb.
    Vašu objednávku sme skontrolovali a podľa našich údajov už bola doručená. Ospravedlňujeme sa za prípadne nepríjemnosti, nebolo to v našom záujme.

    S láskavým pozdravom

    Váš tím Lumories.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dodanie tovaru trvalo dlhšie, z troch stropných svietidiel 2 prišli otvorené, pokrčený obal, roztrhnutý PVC obal.

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu na vašu objednávku.
    Prikladáme veľký význam dobrej kvalite výrobkov a vašu spätnú väzbu berieme veľmi vážne. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti, nebolo to v našom záujme.
    Prosím, aby ste objednávku riadne skontrolovali a v prípade potreby svoju reklamáciu zaregistrovali priamo prostredníctvom nášho portálu pre vrátenie/ reklamáciu tovaru. Následne obdržíte informácie, ako ďalej postupovať.

    S láskavým pozdravom

    Váš tím Lumories.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Objednál som si tovar za 170€, ktorý som zaplatil a bol mi doručený tovar za cca 30€, ktorý som si neobjednal.Tymto mi vznikla nepríjemná situácia.Nesprávny tovar som podľa reklamačného poriadku firmy vrátil, takže nemám ani svoj obj.tovar,ani Takže čakám na vyjadrenie danej firmy.

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie.
    Mrzia nás spôsobené nepríjemnosti. V žiadnom prípade to nie je v našom záujme.
    Videli sme, že ste už v kontakte s naším zákazníckym servisom. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás môžete kontaktovať v rámci existujúceho zákazníckeho procesu.

    S úctou

    Váš tím Lumories.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednal som si lampu za vyše 600 EUR miesto toho mi došli dve tyče , pravdepodobne súčasť lampy. Momentálne som dodanie-nedodanie lampy reklamoval.

    Relevantný názor si vytvorím až po vyriešení reklamácie

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme, že ste si našli čas a zanechali nám hodnotenie.

    Mrzia nás spôsobené nepríjemnosti. V žiadnom prípade to nie je v našom záujme.
    S potešením vás môžem informovať, že váš prípad v súčasnosti skúma naše špecializované oddelenie.
    Ozveme sa vám hneď ako budeme mať preverené všetky potrebné informácie k Vášmu prípadu.

    S úctou

    Váš tím Lumories.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Žiarovka bola bez ochrany proti rozbitiu položená vo veľkej krabici pri svietidle a tým pádom bola komplet rozbitá.

    Reakcia obchodu lumories.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu na vašu objednávku.

    Prikladáme veľký význam dobrej kvalite výrobkov a vašu spätnú väzbu berieme veľmi vážne. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti.
    Svoju reklamáciu si môžete zaregistrovať priamo prostredníctvom nášho portálu pre vrátenie tovaru. Práve sme Vám tiež poslali správu, aby sme mohli spoločne objasniť Vašu požiadavku.

    Prajeme vám príjemný deň.

    S láskavým pozdravom

    Váš tím Lumories.cz