Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Vopred som sa telefonicky informoval o podmienkach dodania. Až po elektronickom zaslaní objednávky mi bolo oznámené, že na tovar požadujú zálohu. Na stránke spoločnosti bolo uvedené doručenie tovaru do 2 týždňov, ale keď som tovar objednal. Bolo mi oznámené, že bude doručený do 6 týždňov. Objednávku som zrušil.

    Reakcia obchodu Kupelnasnov.sk

    Vážený zákazník,
    mrzí nás Vaša nespokojnosť s nákupom u nás, avšak musíme konštatovať, že z veľkej miery bola spôsobená ignorovaním informácií v popise produktov. Ak vytvoríte objednávku, kde 5 z 5-tich produktov má v popise jasne uvedené: "Na tento produkt môže byť požadovaná záloha", nerozumiem Vášmu rozhorčeniu, ak zálohu naozaj požadujeme.
    K dodacím dobám - na stránke máme uvádzané zvyčajné dodacie doby, ktoré sú tak aj formulované (napr. zvyčajne 1-2 týždne). To znamená, že pri konkrétnom výrobcovi vieme pracovať iba s orientačnými všeobecnými dodacími dobami. Sú to doby, ktoré nám pre určité skupiny produktov dodávateľ dá k dispozícii a samozrejme môže byť niekoľko položiek, ktoré majú v danom čase dodaciu dobu dlhšiu z dôvodu výrobných problémov, nedostatku materiálu alebo rôznych iných dôvodov. Väčšina výrobcov nám poskytuje údaje o dodacích dobách len na takejto báze, preto je vždy dobré, ak si zákazníci pred objednávkou produktov, ktoré nemáme priamo my skladom dodaciu dobu overia emailom alebo telefonicky. To bol aj tento prípad, kedy sme Vám dodacie doby upresnili s výsledkom dlhšej dodacej doby na 2 z piatich položiek (išlo o nábytky Jika, ktoré neboli ani na centrálnom českom sklade, preto ich nebolo možné zabezpečiť skôr ako za 4-6 týždňov).
    Údaje o dodacích dobách sa snažíme neustále optimalizovať, aby zodpovedali realite a najmä aby sme našim zákazníkom nespôsobovali problémy. Uvedomujeme si, že dodacia doba spolu s cenou sú najdôležitejšími parametrami pre našich zákazníkov a preto venujeme veľké úsilie manažmentu objednávok tak, aby boli zákazníci informovaní o každej zmene dodacej doby, ak náhodou nastane. Je to nekonečný proces, v ktorom sa snažíme neustále zlepšovať s cieľom dosiahnuť 100%-nú zákaznícku spokojnosť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhá čakacia doba,tovar priŝiel na sklad poškodený,prasknute umyvadlo
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar prišiel bez ochranných obalov, špinavý
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar pri objednani bol skladom, nasledne som bol informovany, ze tovar nie je skladom a naskladnia ho do 3 dni. Nakolko vybrana zachodova doska nebola v inom obchode dostupna rozhodol som sa pockat. Velke sklamanie prislo pri doruceni, po odbaleni - doruceny nespravny tovar. Nakolko som uz nebol ochotny cakat dalsich x dni na novu dosku ponechali sme si ju.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Uvedena doba dodania pri tovare je 3-5dni, po 10dnoch mi prisiel mail, ze este nie je ani na sklade. Koli uvedenej dobe dodania som si vybrala tento e-shop napriek tomu, ze v inych sa tovar dal kupit lacnejsie. Beriem to ako klamanie zakaznika a viac z tohto e-shopu neobjednavam.

    Reakcia obchodu Kupelnasnov.sk

    Je nám veľmi ľúto, že prišlo k takémuto nedorozumeniu, avšak v čase zadania objednávky v tomto období (od 25.12. do 8.1.) každého nového návštevníka našej stránky privítalo vyskakovacie okno s upozornením na celozávodnú dovolenku a predĺženie dodacích dôb. Vzhľadom na skutočnosť, že nie je v našich silách jednorázovo zmeniť dodacie doby na cca 200 000 položiek v systéme, uviedli sme túto informáciu aj do Kontaktov.
    Mrzí nás, ak niektorému z našich zákazníkov táto informácia ujde, no viac reálne spraviť nedokážeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • obchod ponuka tovar, ktory nemozu dodat klientovi!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • Po telefonickom prevereni dostupnosti ma pracovnik obchodu ubezpecil, ze tovar maju a bude dodany. Po tyzdni cakania som sa informovala na stav objednavky. Vraj na sklade su len dva kusy a obidva su poskodene..................Ponukli mi iny tovar samozrejme 5x drahsi ako povodne pozadovany. Napriek tomu, este aj v den ked som preverovala moju objednavku, pozadovany tovar bol ponukany na stranke obchodu!!!

    Urcite neodporucam

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Orientacna dodacia lehota 2-4 dni, skutocnost 14 dni +
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som si batériu, ktorá mala byť doručená do 5 dní. Po 10 dňoch eshop ani nevie kde má balík, vraj sa stratil (???) a nie je schopný zistiť kedy mi bude doručený tovar. Na mail už ani nereaguje nikto.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Nedodrzanie slubovanej dodacej lehoty tovaru...tovar mi prisiel s jeden a pol tyzdnovym meskanim..kto preraba kupelne vie co to znamena pre cely projekt
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Nejsem spokojená s dodaným tovarom RAVAK Avokado+panel. Tak špatný výrobek,křivý..o návodu na montáž nemluvě. Panel byl o 1,5 cm delší !! Museli jsme ho řezat. Cena vany je dost vysoká, aby tam byla alespoň minimální kvalita. Stěnová hrana vany je křivá . Bohužel jsme na tento stav došli až nyní při montáži. Odkazuji výrobcům-styďte se. Fotografii s přiloženou vodováhou mám, zde je vidět , co jsem popsala.

    Reakcia obchodu Kupelnasnov.sk

    Dobrý deň,
    veľmi nás vzniknutá situácia mrzí, je však veľká škoda, že ste takto výraznú chybu neriešili s nami ako reklamáciu. Okrem samotného predaja a poradenstva sme zákazníkom k dispozícii aj pre riešenie vzniknutých problémov a reklamácií, ktorým sa v obchode nikdy nedá úplne vyhnúť a vždy sa snažíme urobiť maximum pre prinavrátenie spokojnosti našim zákazníkom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Je to druha objednavka v tomto obchode. V oboch pripadoch je problem dorucenie tovaru, ktore trva minimalne 22 dni. Kedze som tovar este nedostal, cas dorucenia sa moze predlzit. Kvalita tovaru je dobra, dorucenie katastrofalne.

    • Slabá komunikácia, nevedia sa dohodnúť, odkladajú termín, 2 mesiace čakám na batériu, týždeň preverujú dostupnosť u dodávateľa, úplne zle.
  • Katastrófa !!!!!!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Vela produktov ponuke.
    • Ziadna komunikacia. Po 2 mesiacoch ziadna info o nedodanom tovare..

    Neodporucam. Strata casu.

    Reakcia obchodu Kupelnasnov.sk

    Mrzí nás Vaša nespokojnosť, no ani 2 mesiace ani žiadna komunikácia nie sú pravdivé informácie. Tovar s uvádzanou dodacou dobou 4 týždne, ktorý bol objednaný 3.12.2016 a expedovaný 12.1.2017 presiahol dodaciu dobu o necelé 2 týždne. Určite nie málo, avšak dostali ste 1.1.2017 informáciu o zdržaní a tiež po ukončení našej celozávodnej dovolenky aj upresnenie dodacej doby ktorá už bola následne dodržaná. Takmer všetci naši dodávatelia (Sanswiss nevynímajúc) majú zatvorené výrobné závody, čo je dôvodom predĺženia dodacích dôb realizáciou objednávky zasahujúcich do obdobia od 24.12. do 7.1. Tieto skutočnosti sa snažíme komunikovať s dostatočným predstihom tak vyskakovacím oknom na hlavnej stránke ako aj oznamom v kontaktoch pri otváracej dobe. Verím, že nasledovné vianočné sviatky bude komunikácia dokonalá, aby sa predišlo podobným situáciam.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Ziadne
    • Komunikacia, zavadzanie zakaznika. Tovar som objednal 3.12. s tym ze na stranke mali pisane dodanie 2-4 dni, nakoniec z toho bolo 17dni.

    Vyhnite sa tomuto obchodu.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • nasiel som tu tovar
    • nedodali doteraz napriek tomu ze je to uz zaplatene cez 10 dni

    neviem aka bude dodacia lehota kedze je este nedodane a ako a ci prebehne pripadna reklamacia a pod.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    Obchod sídli v Senci na konci bočnej uličky v polorozpadnutom ošarpanom objekte. Kancelária je unimobunka.Okolie vyzerá skôr ako smetisko.Tovar mi bol doručený, lenže tovar nezasiela priamo predajca. Objednala som si obkladačky mali mi doručiť 7 balíkov a prišlio päť balíkov. Zvyšné dva balíky fimra nemala na sklade, ani neboli na sklade na Slovensku, čo som sa dozvedela až potom, že boli objednané cez fi z Popradu a táto ich objednala z Poľska. Čakala som na nich tri týždne a teraz môže čakať minimálne 10 dní ďalších. Samozrejme že nie je možné dokončiť prácu. Keď som požiadala obchod aby sadli do auta a šli mi trebárs do Hornbachu kúpiť inú dlažbu nemali žiadnu ochotu. Peniažky už majú na účte a tým to hasne, zákazník čakaj.Dalo sa sadnúť do auta a ísť pre nich aj do Polska.Ani som nevedela, že objednaný tovar je z Polska, nebola by som si ho vôbec objednala.Najprv nemali sokle ktoré k dlažbe ponúkali, potom mi dali užšie v nižšej cene do dnešného dňa som nedostala dobropis a vrátené peniaze - za tri týždne. Viac v tomto obchode nakupovať nebudem. Čo sa týka personálu bol odborne na dobrej úrovni, vedel poradiť. Ale ke´d som sa pýtala na dostupnosť to mi nevedeli povedať. Firma sídi v Senci tovar bol tiež objednaný do Senca za dovoz sa platí 15€. Dovoz uskutočnila kuriérska spoločnosť Geis, ktorí zavolai že vedzú tovať dve minúty pred príchodom nakoľko nevedeli nájsť správnu ulicu. Žiadna sms že idú s tovarom nič o dohode s termínom dovozu ani nehovoriac.

    Reakcia obchodu Kupelnasnov.sk

    Dakujeme za Vašu reakciu. Vieme o tom, že sídlo firmy nie je žiadnou pýchou, no vzhľadom na malý podiel osobných odberov nie sú prvotriedne reprezentatívne priestory našou prioritou a ich absenciu našim zákazníkom vyvažujeme čo najlepšou cenou a snahou o čo najvyššiu úroveň poradenstva a služieb.
    Nie vždy sa všetko podarí tak, ako by sme si predstavovali a keď vznikne situácia, že dodávateľ nahrá nesprávne objednávku a na jej základe pošle nesprávne množstvo tovaru, nevieme situáciu vyriešiť inak, ako doobjednaním chýbajúceho množstva a dodaním zákazníkovi na adresu. Pri všetkej úcte napriek chybe, ktorá vznikla nie je reálne "zbehnúť" do Poľska pre 2 balíky obkladov.
    Ako ste sama uviedli, tovar išiel od nášho dodávateľa, preto bola účtovaná (zľavnená) doprava.
    Máme aktívnu spoluprácu s 3 kuriérskymi spoločnosťami a neraz bojujeme za ich lepšie služby, no vždy je to o ľuďoch - kuriéroch. V každej spoločnosti sú aj ústretoví aj arogantní, aj zmýšľajúci aj bezohľadní, to však žiaľ neovplyvníme. Zákazník má vždy možnosť v podobnom prípade telefonátu na poslednú chvíľu požiadať o iný termín doručenia (samozrejme tiež v reálnych mantineloch možností kuriéra).

    • neuveritelne dlhe dodacie lehoty
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadne
    • ponuka tovar ktori nema

    treba sa dopredu uistit či vobec su schopny objednany tovar dodat

  • Nic som si neobjednal a prislo mi potvrdenie objednavky. Po mojom telefonate mi bolo povedane ze len nieco skusali a pride mi zrusenie objednavky. Ani ospravedlnenie, ani nic. Neviem ani co je to za obchod ale neobjednal by som si tam nic uz len za ten pristup.

    Reakcia obchodu Kupelnasnov.sk

    Ďakujeme Vám za reakciu, avšak pravdepodobne prišlo k nedorozumeniu pri komunikácii s kolegom. Ten, kto skúšal sme samozrejme neboli my ale neznámy človek, ktorý zneužil Vaše údaje a vytvoril na ich základe objednávku v našom systéme. Možno to kolega nedostatočne vysvetlil. Ospravedlňujeme sa za komplikácie a ďakujeme za Vašu skorú informáciu o neplatnosti objednávky.