Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Dobry deň. Vanu ktoru som si objednal mi spoločnosť TOPTRANS EU.as doviezli 5.4.2018. Vana je poškodena. Dnes rano 6.4.2018 som telefonicky informoval obchod, že tovar je poškodeny. Požiadali ma o fotografie tovaru,ktore som im meilom poslal. Neviem kde bol tovar poškodeny. Teras čakam na odpoved z obchodu Kupelnasnov. Budem vas informovať ako to dopadlo. štefan vozár.

  • Daniel Dubaj:
    Aktualizujem informácie:
    Dňa 2. júna 2016 mi obchodník - kupelnasnov.sk - vrátil ***editované*** finančné prostriedky za zakúpenú vaňu.
    Čakám ešte, kým si odvezie želený šrot ktorý mi zámerne a vedome dodal namiesto plnohodnotného tovaru.
    Samozrejme čakám aj na vyjadrenie Slovenskej obchodnej inšpekcie k celej záležitosti.

    Daniel Dubaj

  • Mám podobnú skúsenosť ako moj predchodca. Syn si objednal vaňu Behappy asymetrickú s čelovým panelom.Vaňa prišla v poriadku ale neboli pri nej nožičky. Telefonicky sme to doobjednali a nožičky prišli. Syn sa opýtal či je to všetko čo k vani potrebuje, odpoveď bola "ANO". A samozrejme pri montáži sme zistili že k panelu patria aj nejaké panelky na uchytenie panelu a tie nám nedodali ani nás na ne neupozornili napriek otázke či už máme všetko. Takže dnes som to doobjednal znovu už po tretí krát. Uvidíme čo nám bude ešte chýbať.
    Po tejto skúsenosti z takýmito službami už od tohoto predajcu neobjednám nič ani keby bol jediný na celom svete. S e-shop kúpelne snov som maximálne nespokojný

  • Popíšem stručne skúsenosť s dodávateľom: "kúpeľňa snov":
    Produkt -smaltovaná vaňa Jika - Praga - som objednal 3. marca v internetovom obchode: kúpeľňa snov. Dodávateľ - podnikavec zabalil do vnútra vane príslušenstvo (sifón+nohy) a prilepil krabice na výpustný otvor. Pri preberaní tovaru 11. marca sa zdalo byť všetko v poriadku, až pri úplnom vybalení po niekoľkých dňoch som zistil že krabicami tento šikovný dodávateľ umne prekryl poškodenie v oblasti výpustného otvoru - poškodenie je zjavne staršieho dáta - po bližšom preskúmaní vidno na ňom stopy opravného náteru aj korózie. Dodávateľ samozrejme poškodenie zvalil na mňa prípadne dopravcu a reklamáciu zamietol. Určite som urobil chybu pri preberaní tovaru ale priznám sa že ma takáto miera obchodníckeho chrapúnstva dosť zaskočila. Ale typický slovenský podnikateľ ***editované*** sa jednoducho nezaprie. Proti výrobku samozrejme nemám nič - ale pozor si dajte na dodávateľa s romantickým názvom: "Kúpeľňa snov". Mne tento podnikavec pri hre na obchodníka nechal v rukách čierneho petra a tvári sa ako prepytujem podnikateľ.