Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • nemam objednane zbozie!!!!!!!

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar som objednal a zaplatil vopred 8. 1. 2024. 17. 1. 2024 som dostal informáciu, že tovar bude dostupný až v 8 kT. 2024. Objednávku som preto 24. 1. 2024 zrušil. Doposiaľ som ale peniaze späť nedostal.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nekomunikujú tovar nedodany.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Mám pocit,že má zavádzajú.Prebalený tovar chcú aby som prevzal po predchádzajúcom poškodení a zaplatiť vopred na účet.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    10 dní od objednania žiadne info o termíne dodania, aj keď v eshope je tovar skladom a dodanie do 3 prac.dní.
    Sklamanie

    Reakcia obchodu Kupelnasnov.sk

    Ďakujeme za spätnú väzbu a aj napriek negatívnemu hodnoteniu si ju veľmi vážime. Vždy sa dá spraviť viac, za omeškanie objednávky do veľkej miery mohli veľkonočné sviatky a ich dôsledkom nabúrané štandardné rozvozy dodávateľov. Musím však skorigovať fakty - na stránke máme uvedenú dodaciu dobu nie 3 dni, ale 3-5 pracovných dní, tú sme však ako píšete v tomto prípade nedokázali nedodržať.

  • Neodporúča obchod

    70 %

    nevýhoda je že som objednala nadrozmerný výrobok, ktorého reklamácia je na vzdialenosť medzi kupujúcim a predávajúcim v tomto prípade komplikovaná

    Reakcia obchodu Kupelnasnov.sk

    Veľmi nás mrzí Vaša nespokojnosť, no ešte viac, že ste nám o nej nedali vedieť, aby sme mohli situáciu riešiť. Sme tu na to, aby sme pomohli aj v situáciách po predaji, len musíme o probléme vedieť.
    Ak je niečo, v čom môžeme ešte dodatočne pomôcť, určite nás kontaktujte s presným popisom problému. Či už ide o drobné, alebo veľké a ťažké produkty, takmer všetky komplikácie dokážeme zvládnuť aj na diaľku, preto zákazníkom ponúkame celú paletu kúpeľňového sortimentu a sme tu pre nich aj po samotnom nákupe.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Neviem čo mám hodnotiť, keď tovar, ktorý bol skladom a mal prísť do 1-3 dni, stále nedorazil. Osobné tam musím vyvolávať a upozorňovať ich na chyby, na ktoré prídu, až keď na ne niekto poukáže. Kebyže im nevolam, tak stále nevedia, že majú nevybavenu zaplatenú objednávku.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar mi nebol doručený a žiadné informácie podrobnejšie čo je s mojou objednávkou. Žiadná komunikácia. Som nespokojná s tým to obchodom.

    Reakcia obchodu Kupelnasnov.sk

    Dobrý deň,
    vždy nás mrzí nespokojnosť každého zákazníka. Je však nutné povedať, že Vám išiel email aj o prijatí a aj o začatí vybavovania tejto objednávky a tiež to, že v momente hodnotenia ostávalo ešte niekoľko dní do naplnenia deklarovanej dodacej doby. V takých prípadoch zákazníkov nezaťažujeme zbytočnými nič nevypovedajúcimi emailami. Dodatočné informácie zasielame až vtedy, ak vieme, že sa dodacia doba odchýli od uvádzanej. A samozrejme po naskladnení a expedovaní tovaru.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    slubeny cas dorucenia sa predlzuje

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Nedodržanie dodacích lehôt
  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

    • na tovar čakam už tretí týždeň, jeden email mi slubil že už a stale figa borová. doporučiť čo ste sa zbláznili, veď by som si nas... do huby

    Reakcia obchodu Kupelnasnov.sk

    Veľmi nás mrzí nespokojnosť každého zákazníka, v tejto situácii sme však boli bezmocní. Pokiaľ v tejto bezprecedentnej dobe výrobca nie je schopný zabezpečiť dodávky tovaru, s ktorým pred pár mesiacmi nebol žiaden problém, neostáva nám nič iné, len Vás priebežne informovať o zmenách stavu, ktoré nám výrobca poskytne.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nekomunikuje, nerieši
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • trvalo to tri týždne....

    Reakcia obchodu Kupelnasnov.sk

    Vážený zákazník,
    Ďakujeme za Vaše hodnotenie. Nie celkom však rozumieme Vášmu sklamaniu z dodacej doby 3 týždne, ked priamo pod cenou uvádzame na daný tovar dodaciu dobu 2-4 týždne. Pri našej obrovskej ponuke sanitárneho sortimentu sú niektoré produkty skladové, iné sú skladom u našich dodávateľov a iné idú priamo z výroby. Preto dodacie doby komunikujeme vždy transparentne najlepšie, ako dokážeme

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nemali nic s toho co mali v ponuke. Tyzden ma nechali v tom ze tovar maju, potom mi mailom oznamili ze tovar nemaju.

    Ponukaju tovar co nemaju.

    Reakcia obchodu Kupelnasnov.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za cennú reakciu. Mrzí nás Vaša oprávnená nespokojnosť, kde 2 zo 4 produktov výrobca vyradil bez predošlého informovania sojich partnerov. Chápeme Vaše rozhorčenie a ešte raz sa aj touto cestou za chybu v našom dodávateľskom reťazci ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • po uplynutí 14 dní od objednávky a nedodaní tovaru žiadna komunikácia ,po kontakte z mojej strany neistý termín a kvalita tovaru

    Reakcia obchodu Kupelnasnov.sk

    Vážený zákazník,
    ospravedlňujeme sa za nedostatočnú komunikáciu z našej strany, pre kvalitu a zamedzenie Vašej nespokojnosti s tovarom sme však spravili maximum. Pri prebratí tovaru od dodávateľa sme zistili, že nespĺňa, tak ako uvádzate, štandardnú kvalitu a takýto produkt sme Vám nemohli poslať. Pri dodaní nového kusu sa situácia opakovala a vtedi nastal čas na zodpovedné odkomunikovanie smerom k Vám - teda oznámenie o kvalitatívnych problémoch s výrobkom, za ktorý sa nevieme postaviť a preto sme Vás kontaktovali s návrhom na storno objednávky a výberom iného produktu. Predpokladám, že je to stále lepší postup, ako poslať nekvalitný výrobok, ktorý čas od času príde aj od najrenomovanejších výrobcov na európskom trhu.

  • Veľmi dlho to trvá... Ešte stále mi WC doska neprišla, už som aj zabudla, že som ju objednala, keby som vedela že toľko budem čakať, určite by som ju od vás neobjednala

    Reakcia obchodu Kupelnasnov.sk

    Vážený zákazník,
    veľmi nás mrzí Vaša nespokojnosť z dôvodu neskorého dodania. Aj napriek maximálnej snahe v tejto komplikovanej dobe sa stane, že nám výrobca oznámi výpadok určitej skupiny produktov či kompletnej výroby z dôvodu nákazy či potrebných karanténnych opatrení. A najčastejšie až na základe nášho preverovania situácie po naplnení deklarovanej dodacej doby, nie proaktívne. Veríme, že i napriek tejto menej príjemnej skúsenosti na nás nezanevriete a dáte nám v budúcnosti šancu dokázať, že išlo len o výnimočnú situáciu.

  • Zatiaľ nemôžem hodnotiť obchod keď tovar ešte stále nemám.po dodaní tovaru sa môžem vyjadriť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchodu chyba komunikácia ohľadom stavu objednávok. Na stránke deklarovali dobu dodania(2-5dni), po jej uplynutí(5dni) som volal na informácie a pani začala preverovať dodanie. Výsledok dodania bol + 2 týždne. Chyba mi proaktívna informácia ktorá je inde štandardom. Tovar som objednal inde do 2 dní bol doma.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Veeelmi dlhá dotácia lehota