Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dlhé doručenie, tovar ešte nedorazil a obchod si pýta recenziu na služby a produkt ‍♀️

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Michal,

    ospravedlňujeme sa Vám za dlhší čas vybavovania Vašej objednávky. Ako sme Vás aj priebežne informovali, Vami vybraný tovar sme pre Vás objednávali z centrálneho skladu, preto sa dodanie mierne pozdržalo. Aktuálne už máte tovar dodaný, preto veríme, že napokon tovar splní Vaše očakávania a bude Vám slúžiť k spokojnosti.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    10 %

    absolútne ničotná skúsenosť

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • rozmery nesedia

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pani Mariana,

    mrzí nás, že Vám vybraná veľkosť pri zakúpenom produkte nesedí. No práve pre takéto situácie ponúkame našim zákazníkom benefit - výmenu veľkosti zadarmo. Stačí sa ohlásiť na naše reklamačné oddelenie, ktoré bezodkladne zabezpečí výmenu veľkosti tovaru u Vás. Veríme, že napokon bude tovar k Vašej spokojnosti.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • 6 dni a neviem co je s mojou objednavkou, volal som tam a nik nedviha....

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Eduard,
    ospravedlňujeme sa Vám za dlhší čas vybavovania Vašej objednávky. Je to spôsobené tým, že Vami vybraný tovar sa nachádza na rôznych našich predajniach a tak sme museli Vašu objednávku najprv skompletizovať. To sa už zrealizovalo a dnes Vám objednávku odosielame. O všetkých krokoch by ste mali mať od nás priebežne informácie. Veríme, že napokon tovar splní Vaše predstavy a bude Vám dobre slúžiť.

    Váš team inSPORTline

    • Ako mozem hodnotit produkt, ked mi este nedorazil????? Tieto maily by mali chodit tak mesiac po obdrzani akeho kolvek produktu, nakolko inak su tie recenzie absolutne bezpredmetne.
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Prišla mi zlomená palička

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Roman,

    ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie. K poškodeniu muselo prísť počas prepravy ku Vám. Každopádne, stačí aby ste toto poškodenie nahlásili na naše reklamačné oddelenie, ktoré urobí maximum, aby ste čo najskôr mali tovar v 100% stave. Veríme, že napokon budete so zakúpeným tovarom a aj našimi službami spokojný.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Banda idiotov
    • Ľutujem ľudí ktorí v tom obchode robia
    • 0 akceptácia pri reklamácii

    V tomto obchode už nikdy viac nenakupovať . Kúpil som rukavice pre manželku neboli jej dobre chcel som ich vrátiť a kúpiť druhé samozrejme že aj v ich obchode . No dostal som odpoved nemám originál sacok ktorí k tomu bol nemôžu mi vrátiť peniaze . Halooo žiadna krabica alebo ochranný sacok s ochranou známkou produktu !! Obyčajný sacok !! Zobrala rukavice s tým že do 30dni vyjadria či mi vrátia peniaze alebo nie …

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Marcel,

    mrzí nás Vaše hodnotenie, v ktorom poškodzujete našu spoločnosť. Pri vrátení tovaru je podmienkou, aby bol tovar kompletný, nepoškodený a v pôvodnom balení. Vo Vašom prípade ste to nesplnili, nemali ste pôvodné originálne balenie a z rukavíc boli odstránené vysačky. Napriek tomu bol od Vás tovar prevzatý a už Vám bola aj vrátená platba v plnej výške.

    Váš tím inSPORTline

    • Kupovanie mačky vo vreci!
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Sľúbená zľava nebola uplatnená.Sklamanie.
    • Obchod sám ponúkol zľavu za registráciu a neuplatnil ju ani pi e-mailovej žiadosti.

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Igor,

    mrzí nás, že ste spokojný s nákupom u nás. Zľava na prvý nákup sa Vám neuplatnila, nakoľko Vaša objednávka nespĺňala podmienku minimálnej hodnoty objednávky. O tejto podmienke píšeme hneď v úvode, keď ste vypĺňali dotazník na zľavu a tiež v maily sme Vás o tom informovali. Asi ste túto informáciu prehliadli, každopádne veríme, že samotný zakúpený výrobok splní Vaše očakávania.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ziadna aktualizacia objednavky. Tovar bol uvedeny skladom. Objednavka od 4.12 nebola dorucena

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pani Danka,

    ospravedlňujeme sa Vám za dlhší čas vybavovania Vašej objednávky. Zdržanie vzniklo kvôli tomu, že sme tovar mali na viacerých pobočkách a najprv sme ho pre Vás kompletovali. Aktuálne je už Vaša objednávka odoslaná, čoskoro by Vám mala byť dodaná. Veríme, že napokon Vám tovar splní očakávania.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Vyhrievanie rukavíc slabé, skoro nefunkčné...

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Igor,

    mrzí nás, že Vám tovar od nás nevyhovuje. Pre takéto prípady máte u nás aktuálne predĺženú dobu na vrátenie tovaru až do konca januára. Prípadne, môžete pozrieť na našom e-shope, alebo sa dá aj vyskúšať na našich predajniach iné modely. Veríme, že by sme pre Vás našli vhodné rukavice, k Vašej spokojnosti.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ziadne info o stave objednavky. Vsetko som musela emailom vyzistovat. V pondelok bola objednavka zaplatena, v utorok bol odoslaný danovy doklad. Vo stvrtok som sa musela dopytovať ci teda tovar pride do konca tyzdna na kolko dalsi tyzden sme mali byt Pondelok-stvrtok prec. Vraj sa dodanie nestiha kedze sa jednalo o 2akost. Doprava dohodnuta na dalsi piatok. Kedze mi neprisla zidna info od kuriérske spolocnosti pisala som znovu do insportline ci bude teda tovar doručovaný. Vraj nebude pretoze sa pokazilo auto. Info ziadne, keby som znovu nevyzistovala tak ani neviem. Cely den preorganizovany aby som bola kurierom k dispozicii a nakoniec zas nic.
    Doprava mala byt zdarma ale ak si date aj výnos tak okrem ceny za vyneseníe vam pripocita dalsich 15€ za dopravu “zdarma”

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pani Petra,

    ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie s prepravou. Od nás ste dostávali priebežne informácie o stave objednávky a tiež o odoslaní tovaru. Žiaľ prepravné spoločnosti sú preťažené v aktuálnom hektickom predvianočnom období a tak niekedy príde k oneskoreniu, či problémom. Následne ste kontaktovali našu zákaznícku podporu, ktorá pre Vás našla riešenie a tovar ste si napokon vyzdvihli na našej predajni inSPORTline v Bratislave. Veríme, že stroj Vám bude spoľahlivo dlhodobo slúžiť.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Chýba súčasť tovaru

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Jozef,

    úprimne sa Vám ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie. Váš problém už rieši naše reklamačné oddelenie a preto veríme, že čoskoro bude situácia vyriešená k Vašej spokojnosti.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    30 %

    ZISTIL SOM ŽE JE KRIVE ZADNE KOLESO

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Martin,

    úprimne sa Vám ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie. Poškodenie možno vzniklo pri preprave balíka. Každopádne, stačí sa ohlásiť na naše reklamačné oddelenie, ktoré bezodkladne urobí maximum, aby ste mali výrobok v 100 % stave. Veríme, že napokon budete s nákupom u nás spokojný.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nepáčilo sa mi jednanie ohľadom mailu ,drzá odpoveď na môj mail

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň,

    s našimi zákazníkmi vždy komunikujeme slušne a snažíme sa urobiť maximum pre ich spokojnosť. Ospravedlňujeme sa Vám, pokiaľ ste odpoveď od nás vnímali ako drzú, určite tak nebola mienená.
    Vy ste nás najprv požiadali o storno objednávky, preto sme prepravnej spoločnosti nahlásili vrátenie zásielky. Po pár dňoch ste nám písali opäť a pýtali sa, prečo Vám kuriér nedoručil zásielku. Tá však bola podľa Vašej pôvodnej požiadavky vrátená späť ku nám.
    V prípade, ak máte ešte o tovar záujem, tak si prosím zadajte u nás novú objednávku.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    70 %

    tovar mi ešte nedošiel 5.9.23 som zaň zaplatila doteraz mi nepotvrdili ani platbu.

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pani Hana,

    úprimne sa Vám ospravedlňujeme za neskoršie zaevidovanie Vašej platby. Každopádne Vaša platba je už dohľadaná, zaevidovaná a už Vás aj kontaktovala naša zákaznícka podpora s detailmi ohľadom dodania tovaru. Veríme, že napokon budete spokojná a tovar splní Vaše očakávania.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar som objednával 27.8. Pri každom tovare bolo uvedené 30.8. u vás doma a 31.8. ste ho ešte len odovzdávali prepravnej spoločnosti. Bolo
    by dobré kontaktovať zákazníka, že tovar nebude doručený v uvedenej lehote a nie len poslať email. Snažil som sa aj volať na uvedené číslo ale bohužiaľ nikto nedvíhal. Niektoré z produktov som chcel využiť na dovolenke a v prípade, že by ste ma kontaktovali resp. ak by niekto dvíhal telefóny mohli sme sa dohodnúť na osobnom odbere nakoľko som mal cestu okolo Trenčína. Tak preto to mínus a ešte sa aj pýtať ako som spokojný s produktom ktorý my ešte nebol doručený :( .

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Lubo,

    mrzí nás, že dodanie tovaru nebolo podľa Vašich predstáv a ospravedlňujeme sa Vám za zdržanie. K oneskoreniu odoslania prišlo z dôvodu, že Vami vybraný tovar bol na rôznych našich predajniach a pred odoslaním objednávky sme pre Vás tovar kompletovali. O tomto zdržaní sme Vás informovali e-mailom. Veríme, že Vám tovar napokon splní Vaše predstavy a bude spoľahlivo slúžiť.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Štve ma že tovar ešte nemám, ale vy si dovolíte prosiť odo mňa hodnotenie, mali by ste sa starať o to aby tovar bol čo najskôr doručený.

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Gabriel,

    ospravedlňujeme sa Vám za dlhší čas vybavovania Vašej objednávky. Dôvodom bolo, že Vami vybraný tovar bol na rôznych našich pobočkách. Najprv sme ho pre Vás kompletovali, o čom sme Vás informovali mailom. Objednávku už máte dodanú a tak veríme, že tovar napokon splní Vaše očakávania.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Neodporučam nákup bicykla, keď neviete robiť servis bicyklov. Obchod ma na stranke info, že bike je zložený a nastavený na 99%. Stači dať pedale a vyrovnať riaditka. Bike prisiel rozloženy v krabici asi priamo od vyrobcu. Poskladal som ho, ale brzdy musim ist nastavit do servisu.

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že nie ste s nákupom u nás spokojný a ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie. Bicykle zasielame zabalené v krabici, aby boli dobre ochránené počas prepravy a predišli sme ich poškodeniu. Dokončenie montáže a prípadné doladenie nastavenia bŕzd Vám vieme bezplatne zabezpečiť na ktorejkoľvek našej predajni. Veríme, že Vám bicykel bude dlhodobo spoľahlivo slúžiť k Vašej spokojnosti.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Neprofesionalita. Od tak velkeho predajcu by som ocakaval viac.
    Objednavka obsahovala 2 produkty, kazdy z ineho skladu a tak nedokazali za 5 dni tovar dodat aj ked bol skladom v ČR a SK.
    Po pol dni sme sa dohodli na kompromise aby sme urychlili dodanie nakolko som odchadzal o tyzden na dovolenku.
    Samozrejme ze dopravca tovar nedodal aj ked ho v stredu prebral, do piatku ho nedodal. e-shop popisuje dodanie za 2 dni a tak som na vlastne naklady pre tovar musel vycestovat do depa asi 40km tam a 40km spät. Odber nebol problem, pracovnicky boli ustretove, len neviem naco isportline pise dodanie 2 dni ked to nevedia zarucit.

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Martin,

    úprimne sa Vám ospravedlňujeme za vzniknuté oneskorenie. Tak, ako ste napísali, Vami vybraný tovar sme mali na rôznych predajniach. No v záujme vybavenia Vašej objednávky čo najskôr sme tovar zaslali pre Vás oddelene. Žiaľ prišlo k zdržaniu v prepravnej spoločnosti, čo Vám spôsobilo komplikácie. Štandardom je, že prepravca tovar doručuje na druhý pracovný deň po vyzdvihnutí u nás. Veríme, že napriek týmto problémom Vám bude tovar slúžiť k spokojnosti.

    Váš tím inSPORTline