Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Neprofesionalita. Od tak velkeho predajcu by som ocakaval viac.
    Objednavka obsahovala 2 produkty, kazdy z ineho skladu a tak nedokazali za 5 dni tovar dodat aj ked bol skladom v ČR a SK.
    Po pol dni sme sa dohodli na kompromise aby sme urychlili dodanie nakolko som odchadzal o tyzden na dovolenku.
    Samozrejme ze dopravca tovar nedodal aj ked ho v stredu prebral, do piatku ho nedodal. e-shop popisuje dodanie za 2 dni a tak som na vlastne naklady pre tovar musel vycestovat do depa asi 40km tam a 40km spät. Odber nebol problem, pracovnicky boli ustretove, len neviem naco isportline pise dodanie 2 dni ked to nevedia zarucit.

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Martin,

    úprimne sa Vám ospravedlňujeme za vzniknuté oneskorenie. Tak, ako ste napísali, Vami vybraný tovar sme mali na rôznych predajniach. No v záujme vybavenia Vašej objednávky čo najskôr sme tovar zaslali pre Vás oddelene. Žiaľ prišlo k zdržaniu v prepravnej spoločnosti, čo Vám spôsobilo komplikácie. Štandardom je, že prepravca tovar doručuje na druhý pracovný deň po vyzdvihnutí u nás. Veríme, že napriek týmto problémom Vám bude tovar slúžiť k spokojnosti.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Aj v zľave stál tovar viac ako u iných predajcov

    Tovar som zakúpil len pre to, že som mal zľavový kupón

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • zle vysvetlený pojem zľavový kód a po komunikácií s podporou mi nebol a ponúknutá dodatočná úprava objednávky
    • preprava trvala viac ako 2 pracovné dni a prepravná spoločnosť bola nákladná a ani mi nedala dopredu vedieť kedy bude tovar doručený

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pani Helena,

    je nám ľúto, že ste neboli s nákupom u nás spokojná. Vo Vašom prípade sa zľavový kód na prvý nákup neuplatnil, nakoľko ste nesplnili podmienku minimálnej hodnoty objednávky. O tejto podmienke informujeme hneď v úvodnom formulári pri vypĺňaní mailovej adresy. Podmienka je tiež popísaná v e-maile, v ktorom Vám prišiel aj zľavový kód, ktorý ste zadali do objednávky. Zákaznícka podpora promptne reagovala na Vašu otázku, ale žiaľ ďalšiu požiadavku na úpravu objednávky od Vás neevidujeme. Za dlhšie doručenie zásielky sa v mene dopravcu ospravedlňujeme. Balík Vám dorazil na ďalší pracovný deň po odhadovanom termíne dodania. Verím, že budete napriek tomu s produktami spokojná.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Na webstránke sa vygeneruje kedy tovar dorazí, človek sa podľa toho zariadi a potom čaká, čaká a čaká.... Je to vraj s distribútorom (DPD). Asi by sa oplatilo zmeniť zásielkovú firmu. Je tomu už 7 dní

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa Vám za oneskorenie dodania tovaru. Zdržanie vzniklo čiastočne v prepravnej spoločnosti DPD a čiastočne aj na našom sklade v Českej Republike, odkiaľ bol tovar zasielaný. Odoslanie zásielky zdržali 2 sviatočné dni v ČR a dopravca taktiež nedoručil zásielku na druhý deň, ako je zvykom. Aktuálne už máte zásielku dodanú. Veríme, že zakúpený tovar Vám bude slúžiť k spokojnosti.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Bicykel prišiel jeden aj druhý nenastavený, prehadzovačky komplet rozladené .Škoda.

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Ľubomír,

    ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie. Bicykle od nás zasielame originál zabalené z výroby, aby sa hlavne predišlo ich poškodeniu v preprave. Dokončenie montáže je na zákazníkovi, no prehadzovačky štandardne už bývajú prednastavené. Samozrejme Vám s nastavením nového bicykla vieme zadarmo pomôcť na ktorejkoľvek našej predajni. Veríme, že napokon Vám bicykle budú robiť radosť a dobre slúžiť po dlhú dobu.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Dlhá dodacia doba
    • Zavádzajúce informácie o zásielke pred doručením

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Igor,

    ospravedlňujeme sa Vám za dlhší čas vybavovania Vašej objednávky. Vami vybraný tovar sme žiaľ nemali na jednom mieste, ale na viacerých predajniach. Preto sme tovar pre Vás najprv kompletovali a až následne posielali ku Vám celú objednávku. O tejto skutočnosti sme Vás priebežne informovali e-mailom. Veríme, že napriek oneskoreniu napokon zakúpený tovar splní Vaše očakávania a bude Vám dobre slúžiť.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar mi bol doručený načas, avšak je nekvalitný.

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že Vám nevyhovuje kvalita výrobku. V takomto prípade nám môžete samozrejme tovar vrátiť, u nás máte dokonca predĺženú lehotu až 30 dní od nákupu na vrátenie tovaru. Veríme, že nám dáte v budúcnosti ešte šancu a vyberiete si u nás niečo iné, čo Vám bude vyhovovať.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Objednávka zatiaľ nebola doručená takže nemôžem zhodnotiť .

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Pavol,

    ospravedlňujeme sa Vám za dlhšie vybavovanie Vašej objednávky. Jeden z Vami zakúpených tovarov je na objednávku, o čom sme Vás informovali aj na stránke. Dodanie od dodávateľa sa žiaľ mierne zdržalo, každopádne aktuálne je už Vaša objednávka kompletná a na ceste ku Vám. Veríme, že napokon budete s tovarom spokojný.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Oveľa vyššie ceny ako v iných obchodoch zo športovým tovarom.
    • Ak by som nemal zľavový kupón tak tu ani nenakúpim.
  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Rýchle dodanie
    • Tovar druhotriednej kvality za cenu prvotriedneho

    Objednala som si činky - prišli obchytané, obité, miestami zhrdzavené. Pri tovare nebolo uvedené,že ide o výrobok nižšej kvality.

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pani Jana,

    úprimne sa Vám ospravedlňujeme za kvalitu dodaného tovaru. Tu prišlo k chybe jednotlivca pri expedícií tovaru, ihneď sme situáciu preverili a podnikli kroky, aby sa problém neopakoval. Snažili sme sa Vás aj skontaktovať, žiaľ neúspešne, preto sa prosím ohláste na naše reklamačné oddelenie, ktoré bezodkladne zabezpečí výmenu tovaru, aby ste mali tovar v 100 % kvalite. Veríme, že napriek komplikáciám budete mať napokon tovar podľa Vašich predstáv.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nekorektne jednanie. Tovar dodany na 2 x . Cena navisena, mam ponaučenie .

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Milan,

    ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie. Na základe Vašej požiadavky sme dopĺňali objednávku o ďalší tovar, čo navýšilo cenu prepravy oproti pôvodne zadanej objednávke - to bol dôvod navýšenia ceny. Zároveň vznikla chyba na našom sklade, kvôli ktorej nebola na prvýkrát dodaná zásielka kompletne a preto sme Vám tovar následne posielali nanovo. Veríme, že napriek nepríjemnostiam Vám bude zakúpený tovar slúžiť k spokojnosti a po dlhú dobu.

    Váš tím inSPORTline

    • Nedoručený tovar
    • Prenesenie neschopnosti doručiť tovar na zákazníka (vraj odmietnutie prevziať tovar), ktorý bol dopredu vyplatený.
    • Týždeň čakám na vrátenie vyplatenej sumy .
    • Podvodné jednanie
    • Nikdy viac
    • Neodporúčam
    • Vráťte mi moje peniaze!!!

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Michal,

    mrzí nás Vaša nespokojnosť, no musíme sa ohradiť voči Vášmu tvrdeniu o podvodnom jednaní. Problém vznikol s prepravnou spoločnosťou, ktorá Vám tovar nedoručila, za čo sa Vám ospravedlňujeme. Ihneď ako sme zistili, že Vám tovar nebol dodaný, sme chceli s Vami a prepravcom problém vyriešiť, no Vy ste odmietli. Následne sme bezdokladne zadali požiadavku na vrátenie Vašej platby, no vzhľadom na veľkonočné sviatky to v banke ešte nebolo zrealizované.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • obiednavku som neprebrala nakolko na prvu objednavku bola slubena po registracii mailu 4€ zlava...pisali ze zlava sa zauctuje v poslednom kroku objednavky ,zial zlava mi uplatnena ani po tomto kroku nebola.Je pravda ze email pri registracii som udala iny ako email informacny,ale ak sa tento email ma zhodovat s infom o objednavke tak na to treba zakaznika upozornit! ze na uplatnenie zlavy je potrebne zadat ten isty email ak bol nahodou problem v tomto a chybu som urobila ja,o ktorej som ale nevedela ani na to nebola upozernana!

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pani Barbora,

    je nám ľúto, že ste neboli s nákupom u nás spokojná. Vo Vašom prípade sa zľavový kód na prvý nákup neuplatnil, nakoľko ste nesplnili podmienku minimálnej hodnoty objednávky. O tejto podmienke informujeme hneď v úvodnom formulári pri vypĺňaní mailovej adresy. Podmienka je tiež popísaná v e-maily, v ktorom Vám prišiel aj zľavový kód, ktorý ste zadali do objednávky. Žiaľ, asi ste si túto informáciu nevšimli.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Chýbajú mi úchyty na prichytenie hrady do dverí na stenu

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Jozef,

    mrzí nás, že nie ste spokojný so zakúpeným tovarom u nás. No vybrali ste si samovzpernú hrazdu do dverí, ktorá je prispôsobená na prichytenie do zárubní dverí, nie je určená na prichytenie na stenu. Z toho dôvodu balenie ani neobsahuje úchyty na prichytenie na stenu. Samozrejme máte možnosť nám tovar vrátiť, u nás ponúkame predĺženú garanciu na odstúpenie od nákupu až 30 dní.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar bol vo vnutri poskodeny

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie. Nevieme, či sa tovar poškodil v preprave, alebo tam bol iný problém, každopádne stačí, aby ste sa ohlásili na naše reklamačné oddelenie, ktoré urobí maximum, aby ste mali čo najskôr tovar v bezchybnom stave. Veríme, že napokon budete so zakúpeným tovar a aj našimi službami spokojný.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na internete bol pri objednávaní obrázok, ktorý obsahoval viac komponentov, ktoré ale neprišli.... To je klamanie zákazníka ilustračnými obrázkami, takže po doručení sklamanie ...

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pani Patrícia,

    mrzí nás, že nie ste spokojná so zakúpeným tovarom u nás. Váš tovar má mať v balení všetky súčasti, ktoré sú na našom e-shope vyobrazené. Nikdy našich zákazníkom nezavádzame a nezobrazujeme pri produkte súčasti, ktoré nie sú v balení. Vo Vašom prípade Vás prosíme, aby ste u nás reklamovali nekompletné balenie. Naše reklamačné oddelenie urobí maximum, aby ste čo najskôr mali tovar v 100% kvalite a kompletný.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Kartón bol prelepený starou lepiacou páskou, v prístroji, kt. ráta kroky boli vlozene baterky a dokonca zaznamenane kroky. Pristrpj bol ocivodne vrateny

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pani Natália,

    ospravedlňujeme sa Vám za vzniknutú nepríjemnosť. Tu prišlo k nepozornosti na našom sklade, nakoľko použitý tovar predávame jedine ako tovar 2. akosti. Prosím, pošlite na naše reklamačné oddelenie fotografie dodaného tovaru a balenia. Bezodkladne zabezpečíme, aby ste mali dodaný originál nový kus. Veríme, že napokon bude zakúpený tovar k Vaše spokojnosti.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    drahé

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nekvalitný tovar
    • Zlý pristup zamestnancov k eeklamacii

    Objednali sme si bežiaci pas Gilavar. Po prvom použití do 30 minút sa pokazila funkcionalita vyzdvihnutia pasu (chôdza resp.beh do kopca)vypadla skrutka zdvihu ktorá bola montovaná od výroby.Cena po zľave 1400 Eur,na túto pomerne dosť značnú sumu max nekvalita.Sklamanie celkovo zo spoločnosti nakoľko ak chceme vrátiť tovar máme si zaplatit prepravnú službu na vyzdvihnutie tovaru ,co je úbohé od spoločnosti keď som si mala prepravu aj zaplatiť za tovar ktorý som si zakúpila ….Max neustretovost spoločnosť neodporúčam

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pani Martina,

    je nám ľúto, že nie ste spokojná s nákupom a ospravedlňujeme sa Vám za chybu na stroji. No zároveň nás Vaše hodnotenie nemilo prekvapilo, nakoľko vždy máme záujem vyriešiť problémy našich zákazníkov k ich spokojnosti.
    Vy ste nám nahlásili reklamáciu stroja. K tomu sme naplánovali opravu stroja u Vás doma o 3 pracovné dni. No potom ste si to rozmysleli a rozhodli ste sa nám stroj vrátiť, preto Vám bol objasnený postup odstúpenia od nákupu.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Veľký výber sortimentu
    • Dlhá čakacia doba aj napriek tomu co bolo písané na stránke pri objednávke.
    • Informácie ohľadom záruky na stránke garancia 10 rokov ale pri preverení mi bolo povedané ze len na rám bicykla a na batériu len 6m.
    • A tak tiež na stránke informácia ze bicykel príde na 99% nastavený a tiež po informovaní mi bolo povedané ze okrem zadného kolesa a retiazky si ostatné musím namontovať. (Mne osobne to moc nevadí viem si to aj sám ale môžu byt ľudia co to nebudú vedieť)
    • Platba za prepravu pri takej vysokej cene bicykla by som očakával dopravu zadarmo.

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Michal,

    mrzí nás, že nie ste spokojný s nákupom u nás. Všetky informácie o predĺženej záruke, či stave nastavenia bicykla samozrejme uvádzame na našej stránke. Ospravedlňujeme sa Vám za dlhší čas vybavovania Vašej objednávky. Váš bicykel bol na objednávku od dodávateľa, o čom sme Vás informovali na stránke pri nákupe. Žiaľ v období po Novom roku bola u dodávateľa obmedzená prevádzka, o čom sme Vás dodatočne informovali. Veríme, že napriek zdržaniu budete napokon so zakúpeným bicyklom spokojný a bude Vám dobre slúžiť.

    Váš tím inSPORTline