Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Technik mal prist namontovat beziaci pas na druhy den a neprisiel...

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Mário,

    mrzí nás Vaša nespokojnosť a zároveň prekvapuje. Musí sa jednať o nedorozumenie. Naše servisné oddelenie bolo s Vami dohodnuté na termíne montáž, naši technici už boli na ceste ku Vám a vtedy ste montáž odvolali s tým, že nie ste na adrese. Z tohto dôvodu sa naši technici zbytočne previezli.

    Váš tím inSPORTline

    • Nefunkčná baterka,darček na reklamaciu

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň,

    úprimne nás mrzí, že tovar nebol v 100% stave, za vzniknuté komplikácie sa Vám ospravedlňujeme. Naše reklamačné oddelenie robí maximum, aby bola Vaša reklamácia čo najskôr vybavená a mali ste dodaný tovar v bezchybnej kvalite. Veríme, že napokon Vám bude tovar slúžiť k spokojnosti.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    10 %

    bol mi doruceny nefunkcny tovar, ktory som musel vratit a peniaze mi obchod do dnesneho dna nevratil

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Milan,

    ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie. Vrátený tovar nám od Vás prišiel ešte len pred 3 pracovnými dňami. Každopádne už bolo Vaše odstúpenie od nákupu spracované a zaslaná požiadavka na vrátenie platby. Vaša platba Vám bude vrátená v najbližších dňoch.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Vážený zákazník,

    Vaša objednávka na insportline.sk s čislom 872677 bola práve odoslaná - 28. 11. 2022 8:30 (pred 6 dňami).

    Zvolili ste si spôsob doručenia: Prepravná spoločnosť GW - paleta
    Štandardne býva objednávka doručená do 2 pracovných dní od odoslania.

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Jakub,

    ospravedlňujeme sa Vám za oneskorenie dodania tovaru. Zdržanie vzniklo v prepravnej spoločnosti. Váš problém sme okamžite riešili s prepravcom a aktuálne už máte zásielku dodanú. Veríme, že zakúpený tovar Vám bude slúžiť k spokojnosti.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Klamú

    Nedostal som sľúbenú zľavu

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Igor,

    mrzí nás, že nie ste spokojný s nákupom u nás. Každopádne nikdy zákazníkov neklameme. Zľava sa Vám neuplatnila, nakoľko podmienkou bol nákup nad 40 Eur, Váš nákup bol v nižšej hodnote. O tejto podmienky informujeme pri vypĺňaní formulára a tiež máte informáciu v e-maily od nás. Asi ste žiaľ túto informáciu prehliadli.

    Váš tím inSPORTline

    • Dotaznik spokojnosti predbehol dodanie tovaru

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Luboš,

    ospravedlňujeme sa Vám za oneskorenie dodania zásielky. Problém vznikol v prepravnej spoločnosti, ktorá žiaľ stratila Vašu zásielku. Ihneď po zistení tohto problému Vás kontaktovala naša zákaznícka podpora a dohodla s Vami opätovné zaslanie tovaru. Veríme, že napokon budete so zakúpeným tovarom spokojný.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po tyzdni objednavka stale nespracovana.

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pani Lenka,

    ospravedlňujeme sa Vám za dlhší čas vybavovania Vašej objednávky a prosím Vás o trpezlivosť. Tovar, ktorý ste si vybrali, je na viacerých našich predajniach, preto musíme Vašu objednávku najprv skompletizovať, o čom sme Vás informovali e-mailom. Následne Vám budeme tovar zasielať. Veríme, že napokon zakúpený tovar splní Vaše očakávania a bude Vám slúžiť k spokojnosti.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Klamlivé a zavádzajúce informácie o doručení

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Martin,
    mrzí nás, že nie ste spokojný s nákupom u nás. Tovar ste si objednali v stredu 09.11. pred 12-tou, vtedy sme udávali odhad dodania na 10.11. Žiaľ sme tento dátum nestihli a tovar Vám bol doručený až v piatok 11.11., teda na 2. pracovný deň po zadaní Vašej objednávky. Za vzniknuté komplikácie sa Vám ospravedlňujeme.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Najprv mi prišiel vadný diel samostojnej hrazdy, po jeho vyreklamovaní mi opätovne poslali diel poškodený.

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Rastislav,

    ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie. Naše reklamačné oddelenie Vám zasielalo skontrolované nové náhradné diely, žiaľ prišlo k poškodeniu u prepravcu počas doručovania. Následne sa s Vami dohodlo naše reklamačné oddelenie na opätovnom zaslaní potrebných dielov a preto veríme, že napokon budete mať stroj v 100% stave a bude Vám slúžiť k spokojnosti.

    Váš tím inSPORTline

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    na stránke uvedené, že tovar skladom. A do dnešného dňa zásielka nedorazila...viac ako 6 dní...

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Peter,

    ospravedlňujeme sa Vám za dlhší čas vybavovania Vašej objednávky. Dôvodom je, že Vami vybraný tovar sme mali na rôznych predajniach a museli sme ho najprv skompletovať. O tomto zdržaní sme Vás priebežne informovali cez e-mail aj sms. Aktuálne je už Vaša objednávka odoslaná a dnes sa predpokladá dodanie ku Vám. Veríme, že napokon budete s nákupom spokojný a tovar splní Vaše očakávania.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar nebol na sklade a pri kúpe na splátky obchod nereagoval

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pani Jana,

    je nám ľúto, že sa nepodarilo Váš nákup zrealizovať, nakoľko tovar máme skladom. Na základe preverenia situácie našou zákazníckou podporou sme zistili, že Vám vznikol problém pri vypĺňaní žiadosti o splátky priamo na stránke splátkovej spoločnosti, na čo žiaľ od nás nemáme priamy dosah, no vždy je v našom záujme hľadať riešenie.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Komunikácia s obchodom
    • Objednávali sme bicykel plus prilbu, dorazila prilba bez bicykla.... Ešteže som objednala tovar na dobierku. Žiaľ tovar museli stornovať keďže museli vypísať reklamáciu a tým pádom sme nemali bicykel pre dcérku k narodeninám.

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pani Lucia,

    je nám úprimne ľúto, že Vám prišla zásielka nekompletná. O to viac, že to mal byť darček pre Vašu dcéru k narodeninám. Problém vznikol v prepravnej spoločnosti, kde sa Vaša zásielka musela rozdeliť a kuriér Vám priniesol len časť. Za vzniknuté komplikácie sa Vám ospravedlňujeme.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zlá komunikácia, zrušenie objednávky bez oznámenia.

    Bez toho, aby ma kontaktovali, aby mi ponúkli nejaké riešenie, objednávku mi stornovali. Tovar bol vyplatený, peniaze späť ešte nemám, a nikto ma neupozornil, ze moja objednávka bola zrušená. Nákup v insportline neodporúčam. Veľmi zlá komunikácia, už pri viacerých nákupoch, ale vždy som im dal šancu, ved sa polepšia. Ale nie. Celé zle táto firma.

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Patrik,

    ospravedlňujeme sa Vám za nevybavenie objednávky. Bolo našim zámerom Vám tovar zaslať, žiaľ nám nesedela skladová karta a ani na žiadnej našej predajni už vybraný tovar nebol dostupný. Snažili sme sa Vás telefonicky zastihnúť a informovať, no nedovolali sme sa Vám. Preto sme Vám informáciu o storne zaslali len cez e-mail a hneď sme dali pokyn aj pre vrátenie platby späť na kartu. Platbu by ste už mali mať späť na účte.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Doručený tovar bol značne znečistený

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Anton,

    ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté nepríjemnosti. Ihneď sme podnikli kroky, aby sme podobným situáciám do budúcna zamedzili. Samozrejme môžete dodaný tovar u nás reklamovať, naše reklamačné oddelenie urobí maximum, aby ste čo možno najskôr mali tovar v 100%. Veríme, že napokon Vám bude tovar dlhodobo dobre slúžiť.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar od tohto predajcu nebol v poriadku

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pani Angelika,

    ospravedlňujeme sa Vám, že tovar nebol podľa Vašich predstáv. Pre takéto situácie ponúkame u nás predĺženú dobu až 30 dní na odstúpenie od nákupu, následne Vám vrátime Vašu platbu. Veríme, že nám v budúcnosti ešte dáte šancu a vyberiete si iný tovar, ktorý splní Vaše očakávania.

    Vás tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neodporucam, 3 dni po uhradeni objednavky mi zavolali, ze tovar uz medzicasom predali.

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa Vám za nevybavenie Vašej objednávky. Pri Vašej objednávke bol 1 tovar na objednávku od dodávateľa. Akonáhle nám prišla od dodávateľa informácia o nedostupnosti tovaru, čo bolo na 2. deň po zadaní objednávky, sme Vás o tejto skutočnosti informovali. Mrzí nás, že sa nám Vašu objednávku nepodarilo vybaviť.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar bol riadne objednany a zaplateny. Den pred odchodom na dovolenku kurier priniesol iba cast z objednavky a to hodinky ktore boli zdarma k hlavnemu produktu. Po kontaktovani slecny na call linke mi bolo oznamene ze balik s padelboardom nedorazi ani na druhy den v case odchodu na dovolenku. Nakup bol v hodnote 780€ a ako riesenie bolo ponuknute zakupit si iny paddelboard na predajni za dalsich 490€. Aktualne nemam info ze by bola povodna objednavka zrusena a prostriedky preposlane na ucet. Co viac dodat. Cakam ze ma niekto skontaktuje 0903321290

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Miroslav,

    úprimne nás mrzí vzniknutá situácia a ospravedlňujeme sa Vám. Problém vznikol pri odovzdávke tovaru do prepravnej spoločnosti, pod Vašim číslom zásielky odišiel len náramok. Po preverení situácie s našim skladom sme Vás kontaktovali s tým, že môžeme objednávku stornovať a vrátiť Vám platbu. No povedali ste nám, že máte záujem o pôvodne vybratý paddleboard a po Vašom návrate z dovolenky nám potvrdíte jeho doposlanie. Veríme, že napriek komplikáciám napokon nájdeme pre Vás riešenie.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • presiel tyzden a tovar nebol doruceny

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pán Ján,

    ospravedlňujeme sa Vám za zdržanie. Pri Vašej objednávke nám vznikol technický problém s vybavovaním objednávky. Ihneď, ako ste problém nahlásili, tak pre Vás naša zákaznícka podpora pripravila novú objednávku, ktorú ste si obratom prevzali. Veríme, že napokon budete spokojný a tovar Vám bude slúžiť k spokojnosti.

    Váš tím inSPORTline

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Není možné zaslání z e-shop do České republiky.

    Nikde není informace na e-shop že nedoručujete do ČR. Následné storno ze strany obchodu s pouze informací že v ČR má společnost svůj e-shop. Bohužel na ČR v e-shop je už tovar vyprodaný. Proto jsem i za vyšší cenu chtěla bundu objednat z SK.

    Reakcia obchodu inSPORTline.sk

    Dobrý deň, pani Martina,

    mrzí nás to, no je pravda, že tovar zo slovenského e-shopu doručujeme len v rámci Slovenskej republiky a pre Českú republiku máme samostatný e-shop. Túto informáciu máme v obchodných podmienkach a tiež priamo v košíku pri vypĺňaní dodacích údajov je fixne nastavená "Slovenská republika". Pri Vašej objednávke sme žiaľ mali od Vás chybne vyplnené telefónne číslo a nevedeli sme sa Vám dovolať, preto sme Vás o nemožnosti dodania tovaru do Českej republiky informovali mailovou formou.

    Váš tím inSPORTline