Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Najhoršia skúsenosť s týmto obchodom. Aj keď majú veľký výber tovaru, už nič u nich nekúpim.
    15.11.2022 som zakúpila korčule, ktoré som brala na splátky cez Cetelem. Ďalšia chyba ale poučila som sa.
    INSPORTLINE má na stránke, že KRÁĽOVSKÁ GARANCIA VRÁTENIA TOVARU DO 30 DNÍ. Človek by si pomyslel, že to tak je. Síce som dlho váhala ale rozhodla som sa korčule vrátiť kedže nesedeli až tak dobre s tým, že sa informujem na predajni v BA aký je postup keď bol tovar zakúpený na splátky. Tak som tam volala a nejaký pán ma odbil, že sa to nedá už vrátiť!!! Tak som bola síce nešťastná ale zmierená s tým, že si ich nechám ale nedalo mi to a na stránke cez info okienko, ktoré tam vyskakuje som sa znovu informovala. Milá slečna/pani mi odpísala, že je to možné vrátiť a tak som sa nasrala a 10.12.2022 som tovar vracala. 14.12.2022 už mali tovar u seba. Vyhovárali sa, že boli sviatky a mali toho veľa, čo ako človek dokážem pochopiť. No prešlo dosť času, už je 17.1.2023 a neprišlo mi od nich žiadne vyrozumenie, žiadne storno za tovar a žiaden anulovaný úver. Chodili mi sms z Cetelemu, že nemám uhradené splátky a tak som dnes zavolala do Cetelem a povedali, že oni nemajú od nich žiadne info, že ich budú kontaktovať. Na predajňu do BA sa neviem momentálne dovolať ale čo z toho keď je tam maximálna neochota z ich strany. Vyhýbajte sa tomuto obchodu oblúkom!

  • Nákup v tomto obchode bolo naše najhoršie rozhodnutie ,kupovali sme u nich veslovací trenažér ktorý sa používal 20-30min. 2-3x týždenne a po mesiaci sa pokazil naviják.Vybavenie reklamácie trvalo presne 30dní ako je stanovené zákonom kontaktovali ma posledný deň ,ale opravený trenažér sme museli hneď vrátit na ďalšiu reklamáciu,bol hlučný a mal slabší výkon ako pôvodný.Druhú reklamáciu tiež vybavili až 30.deň takže trenažér sme pouzívali necelý mesiac a 2 mesiace bol v servise.Čo sa týka komunikácie s obchodom ,maximálna arogancia !Obchod neodporúčam a určite to bol naśˇ 1.aj posledný nákup u nich

  • Obchodu dávam 5hviezdičiek, fakt super komunikacia žiaden problem.
    No čo sa týka produktu W-TEC Eicman HLG-738 tak absolutne neodporučam, rukavice som kupoval Oktober, 2019.
    Rukavice su katastrofalne nekvalitne, momentalny stav.
    - Rozpadnute suche zipsi
    - Vyžltnuté od slnka
    - Nitky sa samé trhajú

  • Neodporúčam insportline bicykel na druhý deň poškodený, pedal vytrhnuty zo zavitou a teraz môžem mesiac čakať dlho som si ho teda neužil plus ako bonus mi ho ešte trosku pred predajnou spacifikoval kuriér s paletamy do insportline pekný den prajem .

  • Tovar došiel poškodený.

  • Asi v apríli som si objednala kolobežku cez insportline.sk....všetko prebehlo v poriadku, dodanie bolo rýchle, na jednanie eshopu sa nemôžem sťažovať. Kolobežka sa mi v lete pokazila a preto som písala mail, ako mám postupovať pri vybavení reklamácie. Tovar sa dal reklamovať buď na predajni osobne, alebo zaslaním. Navštívila som predajňu v BA. Kolobežku mi síce reklamovali, ale ten prístup predajcu s akým som sa stretla bol strašný. Pri potvrdení objednávky mi v maili v prílohe neprišla faktúra. Súhrn objednávky prišiel aj so sumou, ale faktúra nebola k mailu pridaná. Predajca mi tvrdil že to muselo prísť, že je to moja chyba a kolobežku mi nevyreklamuje ....asi po 10 minútach sa rozhodol zavolať na predajňu do TN, kde im stačilo číslo mojej objednávky, aby faktúru našli. Bol neskutočne arogantný, bavil sa so mnou štýlom ako keby bol on niečo viac pretože je z Bratislavy. Dúfam, že už nebudem musieť kolobežku reklamovať a ak by som náhodou aj musela, určite to nebude v predajni v BA. Správanie daného predajcu ma odradilo od akejkoľvek ďalšej návštevy tejto predajne.

  • Najhoršie skúsenosti aké som doteraz s eshopom mala ! Tovar som objednala týždeň dopredu za 500€ , mali na spracovanie týždeň , potrebovala som súrne dodanie na presný deň preto som to objednala takto dopredu , informovala som sa u predajcu (Petra) či to budem mať presný ten deň doma , jasné není problém napíšte do poznámky ,super nadšená ,spoliehala som sa na nich , prešiel týždeň od kuriéra žiadna sms ako zvykne chodiť , zavolala som do eshopu kde nastal problém , technická chyba nastala tovar príde až o týždeň neskôr , ako žiadna informácia o tom že majú technický problém nič .... za 2 týždne sú není schopný tovar poslať? nasrala som sa našla inú stránku objednala z inej na druhú deň som to mala doma ... NIKDY viac z tejto stránky neobjednám nič!
    Keď som im volala späť že ruším od nich objednávku nemenovaná pani čo mi zdvihla mi povedala že sa to zrušiť nedá , že proste od kuriéra to nemám prevziať , tak kde nastal potom ten technický problém keď už to podľa mňa kuriér mal??

  • Neseriozna spolocnost (skusenost cez kamennu predajnu v BA), kupil som 35 kg synovi kolobezku WORKER Nuvola s nosnostou 100 kg, po trochu viac ako roku sa za jazdy zlomila v sklapacom mechanizme, syn spadol a zranil sa. Reklamaciu neuznali (stredisko TN) kvoli "neprimeranemu pouzitiu", co samozrejme nevedeli dokazat a nie je pravda. Opakoval som reklamaciu, opat neuznali. Pisal som si s konatelom, dostal som po urgencii vyhybavu odpoved. Po pol roku natahovaciek som kupil novu kolobezku inde. Podal podnet na SOI, neseriozny predajca, nebezpecny vyrobok.

  • Minulý týždeň som kupoval moto oblečenie a prilbu v predajni na Račianske v Bratislave. Predajca Jozef bol výborný. Je to motorkár a pozná tovar ktorý predava. Bol ochotný a trpezlivý. Doporučujem.

  • Radi by sme sa podelili o vtipnú historku priamo na predajni v BA.
    Chceli sme si kúpiť elektrobicykel a na internete sme našli, že na pobočke sa dá bicykel otestovať, odborne poradia a rýchlo vybavia.
    Prídeme do predajne, 15 minút stojíme pri bicykloch, príde k nám odborný personál (ako to píšu na internete) či niečo potrebujeme. Chceme sa informovať, ako funguje elektropohon, na túto otázku pani odpovedá „to ja neviem, ja nebajkujem, hehe“. Prekúsli sme. Radi by sme si pozreli tento model, mali ste ho v akcii na internete. Pani odpovedá „nech sa páči, môžete si ho vytiahnuť“. Začneme teda bicykel ťahať spomedzi ostatných, aby sme ich neodrali a posúvať všetky, aby sme ho vôbec vytiahli. Pýtame sa, či si ho môžeme ísť skúsiť, aby sme vedeli porovnať zadný a stredový motor. Pani odpovedá „von určite nie, jedine tu vnútri“. V pohode. Sadneme na bicykel, prázdne kolesá, snažíme sa bicykel „naštartovať“. Nejde. Pani sa opäť po dlhej chvíli vráti, hovoríme jej, že to asi nevieme zapnúť, pretože to nereaguje. „Asi je vybitá baterka“ odpovedá. Opäť si kúsnem do jazyka. Snažíme sa jej vysvetliť, že sme naozaj ten bicykel prišli kúpiť, len by sme potrebovali vedieť, aké sú rozdiely medzi stredovými a zadnými motormi. Odpovedá „tie so zadným pohonom sú najlepšie, to vytiahne všetko“. Na jej odpoveď sa pýtame: Áno? Ale my sme počuli, že tie so stredovými motormi sú špičkou na trhu.“ Pani odpovedá: „alebo“. Smejem sa. Ako laici, čo sme čo to načítali na internete vysvetľujeme odbornému personálu, prečo to tak je a ďalšie fakty, čo sme sa dozvedeli z článkov. Oboznámime ju teda, že by sme bicykel zobrali (veď čo už, že sme ho neotestovali). Odpovedá, že musíme počkať na kolegu, niečo rieši. 20 minút státia a čakania a nás to už prestalo baviť. Nechápeme. Odchádzame. Bavíme okolie našou historkou zo značkového obchodu, ktorý si hovorí jediný na západnom Slovensku s odborným personálom a s bezproblémovým testovaním produktov. Touto cestou prosím o zaškolenie "odborného personálu"

  • Dobrý deň, manžel bol v sobotu vyzdvihnúť objednávku bohužiaľ prišiel 12:50, avšak stále ešte v otváracích hodinách podľa sms, čiže pred 13:00. Predajca na predajni v Bratislave mu odmietol vydať objednávku lebo ma vraj zamknuté. Jednalo sa o darček pre našu trojročnú dcéru, t. j. na oslave zostala bez darčeka za to vám aj v mene dcéry,, Ďakujeme ''. Prosím uveďte si zmenu otváracích hodín z 13:00 na 12:50 v sobotu. Nakupovať u vás po tejto skúsenosti už nikdy nebudeme.

  • Tento eshop je to najhoršie s čim som sa stretol.Ludia nekupujte od nich nič.Su to zavadzači a klamari.

  • V roku 2016 sme kúpili v obchode Insportline 2ks e-bicykle Devron, Manželkin bycikel hneď po dodaní pokazený, prehadzovačka-torpedo nefungovalo, musel prísť servis, opravili po 2 týždňoch, manželov bicykel špice /špajchle/ nenastavené, zase servis museli byť vycentrované, teraz po roku na manželovom bicykli prestala fungovať batéria, prístup servisu žiadny,podľa nich je všetko je v poriadku pritom batéria vôbec nefunguje, nedoporučujem nákup bicyklov sľubujú výmenu nefungujúcich dielov bycikla v záruke do 2 rokov ale nič neriešia. Nič nekupovať !!!!!!! Budem kontaktovať SOI

  • Super obchod, mají velký výběr, přiměřené ceny a celkově tu ráda nakupuji. Taky se mi líbí, že můžu na nákup využít zpětnou slevu (cashback), k čemuž využívám portál https://www.ziskejte.cz/ :) Mohu jen doporučit, z mých zkušeností můžu říct, že mají nejvýhodnější návratnost :)

  • Osobnému odberu na pobočke v BA sa vyhnite oblúkom, teda celkovo tej predajni. Príde zákazník, personál o neho ani nezakopne, tvária sa, že vás nevidia, len aby nemuseli nič robiť a mohli naďalej spať v stoji. Tovar zo skladu vám vidajú nezabalený, strčia vám ho do ruky bez slov, proste komunikácia ako s 3 ročným deckom, ktoré sa hanbí rozprávať... čakal by som, že predajňa na periférii BA sa bude viac snažiť vzhľadom na konkurenčný boj športových predajní, nuž ale mýlil som sa... NIKDY VIAC!

  • UZ NIKDY VIAC INSPORTLINE!!!!!! Predavaju nekvalitny tovar, hlavne znacku WORKER. Reklamacie absolutne neuznavaju, napriek tomu, ze tovar je na prvy pohlad nefunkcny. Kolieskove korcule, kde sa volne netocia kolieska? Naco take korcule vobec vyrabaju, predavaju?
    Jeddnoducho cele zle. Uplna katastrofa. Idem podat staznost na SOI.

  • Nakúpila som u nich už 3 krát a som spokojná, rýchle dodanie, dobrá cena, s tovarom som spokojná a ešte určite znovu nakúpim. V obchode sa dá ešte dobre ušetriť so zľavovým kódom, asi najviac som ich našla tu http://www.kuponyzdarma.sk/insportline-sk/ a všetky funkčné. Páči sa mi hlavne 5 ročná záruka, tú by som uvítala na celý sortiment obchodu.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • maverix: Ďakujeme za Vašu reakciu. Pracovníci zo servisného oddelenia absolvovali odborné školenia v rôznych odvetviach s cieľom spokojnosti zákazníkov. Veríme, že nasledovný nákup bude podľa Vašich predstáv v poriadku. Ďakujeme.

  • Pozáručný servis je otrasný. Po 6-tich mesiacoch, čo som prvý krát nahlásil dotaz na servis elyptického trenažéra sa mi dnes ozvali, že by sa konečne technik zastavil a dal mi dokopy môj stroj.

    Ak teda nekupujete prístroj len na 2 roky (a potom vyhodíte), ale chcete ho používať viac ako 2 roky, tak odporúčam nekupovať cez túto spoločnosť.