Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    60 %

    LCD Display do paar dni nepoužitelný

    Reakcia obchodu FixServis

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme Vám za spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Prosím, tovar nám pošlite na reklamáciu spolu s vyplneným protokolom na adresu:  

    Fixservis.sk
    Námestie hraničiarov 6A,
    851 03 Bratislava

    Alebo môžete využiť bezplatnú službu Packeta. Stačí navštíviť ktorékoľvek odberné miesto alebo použiť mobilnú aplikáciu Packety: https://www.packeta.sk/pobocky/  
    Kód pre vrátenie zásielky je: 95642760

    Po doručení zásielky bude situáciu riešiť naše reklamačné oddelenie, ktoré Vás bude informovať o ďalšom postupe. 
    Všetky ďalšie informácie samozrejme nájdete aj na našom webe https://www.fixservis.sk/informacie-o-objednavke/claim/ a v prípade potreby nás neváhajte kontaktovať na [email protected]

    S pozdravom tím Fixservis.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Rychle dorucenie
    • Nekvalitny tovar

    Reakcia obchodu FixServis

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Vaše názory sú pre nás dôležité a pomáhajú nám vylepšovať naše služby.

    Ak máte akýkoľvek problém s dodaným tovarom, pošlite nám ho prosím bezplatne cez Packetu na reklamáciu. Všetky informácie nájdete na našom webe https://www.fixservis.sk/informacie-o-objednavke/reklamacie/

    Zároveň, ak máte akékoľvek otázky k produktom alebo objednávkam, náš prozákaznícky servis pracuje v plnom režime a v prípade akýchkoľvek požiadaviek sa môžete kedykoľvek obrátiť na našich ochotných kolegov, ktorí vám radi pomôžu.

    S pozdravom tím Fixservis.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Posielaju nefunkčné displeje

    Posielajú nefunkčné neotestované displeje. Po reklamácií vraj výmena dielu a opäť poslali nefunkčný displej. Neuveriteľné

    Reakcia obchodu FixServis

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Vaše názory sú pre nás dôležité a pomáhajú nám vylepšovať naše služby.

    Ospravedlňujeme sa tiež za vzniknutú situáciu pri vybavení reklamácie. Kolegyne z reklamačného oddelenia Vás budú kontaktovať s vybavením situácie.

    Zároveň, ak máte akékoľvek otázky k produktom alebo objednávkam, náš prozákaznícky servis pracuje v plnom režime a v prípade akýchkoľvek požiadaviek sa môžete kedykoľvek obrátiť na našich ochotných kolegov, ktorí vám radi pomôžu.

    S pozdravom tím Fixservis.sk

  • No masaker fiter som nahodil po zapnuti vysavaca vybral a hodil do kosa kvalita jak ....

    Reakcia obchodu FixServis

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Vaše názory sú pre nás dôležité a pomáhajú nám vylepšovať naše služby.

    Ak máte akýkoľvek problém s dodaným tovarom, pošlite nám ho prosím bezplatne cez Packetu na reklamáciu. Všetky informácie nájdete na našom webe https://www.fixservis.sk/informacie-o-objednavke/reklamacie/

    Zároveň, ak máte akékoľvek otázky k produktom alebo objednávkam, náš prozákaznícky servis pracuje v plnom režime a v prípade akýchkoľvek požiadaviek sa môžete kedykoľvek obrátiť na našich ochotných kolegov, ktorí vám radi pomôžu.

    S pozdravom tím Fixservis.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar zatiaľ nedorazil

    Reakcia obchodu FixServis

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Vaše názory sú pre nás dôležité a pomáhajú nám vylepšovať naše služby.
    Objednávka bola z našej strany expedovaná v čas.
    Podľa sledovacieho čísla na strane dopravcu bola následne pripravená v Z-Boxe nasledujúci pracovný deň.

    Pokúšali sme sa Vás kontaktovať telefonicky aj emailom, ale do dnešného dňa sme nedostali spätnú väzbu. Domnievame sa, že ste si hodnotenie pomýlili buď s iným e-shopom alebo inou objednávkou.

    S pozdravom tím Fixservis.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neseriózne jednanie zo strany obchodu
    • Vybaviť u nich niečo telefonicky je skoro nemožné

    Objednával som si náhradný kus na tablet. Skoro 2 mesiace ma uisťovali, že objednávku urgujú a že do takých 10-14 dní bude na sklade. Žiaľ, nemal som sa spoliehať, nakoľko som napokon obdržal e-mail, že z dôvodu nedostupnosti tovaru mi objednávku zrušia. Zbytočne stratený čas a tablet som už mohol mať dávno opravený.

    Reakcia obchodu FixServis

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Vaše názory sú pre nás dôležité a pomáhajú nám vylepšovať naše služby.

    V prípade dlhšej nedostupnosti tovaru je vo väčšine prípadov problém na strane dodávateľa alebo výrobcu a preto v tomto prípade o dlhšom vybavení zákazníka informujeme notifikačným emailom. Tovar pre Vašu objednávku sme riešili s viacerými dodávateľmi no žiaľ ani jeden výrobca či dodávateľ nebol nakoniec schopný nám tovar doručiť podľa našej deklarovanej dodacej doby. Z toho dôvodu sme boli nútený objednávku stornovať.
    Situácia nás mrzí a pevne veríme, že pri ďalšom nákupe budete u nás spokojný s vybavením objednávky.

    S pozdravom tím Fixservis.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Sklo ktoré som kupoval úplný odpad nedalo sa ani nainštalovať na telefón po viac násobnom pokuse ho nalepiť som ho od nervov polámal. Obal na telefón ktorý mi bol poskytnutý že to je jedno či to je pro alebo nie bude pasovať! Opak je pravdou nepasoval neskutočne sklamanie. Toto považujem za neskutočný amaterizmus!!!

    Reakcia obchodu FixServis

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme Vám za spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Pokiaľ je s dodaným tovarom problém, prosím pošlite nám ho na reklamáciu spolu s vyplneným reklamačným protokolom na adresu:  
    Fixservis.sk
    Námestie hraničiarov 6A,
    851 03 Bratislava

    Alebo môžete využiť bezplatnú službu Packeta. Stačí navštíviť ktorékoľvek odberné miesto alebo použiť mobilnú aplikáciu Packety: https://www.packeta.sk/pobocky/  
    Kód pre vrátenie zásielky je: 95642760

    Po doručení zásielky bude situáciu riešiť naše reklamačné oddelenie, ktoré Vás bude informovať o ďalšom postupe. 
    Všetky ďalšie informácie samozrejme nájdete aj na našom webe https://www.fixservis.sk/informacie-o-objednavke/claim/ a v prípade potreby nás neváhajte kontaktovať na [email protected]

    S pozdravom tím Fixservis.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Rychlost
    • Tovar ktorý majú skladom nemaju

    Reakcia obchodu FixServis

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Vaše názory sú pre nás dôležité a pomáhajú nám vylepšovať naše služby.

    V prípade dlhšej nedostupnosti tovaru je vo väčšine prípadov problém na strane dodávateľa alebo výrobcu a preto v tomto prípade o dlhšom vybavení zákazníka informujeme notifikačným emailom.

    Radi by sme Vám tiež zdôraznili, že ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa našich produktov alebo objednávok, náš zákaznícky servis je k dispozícii emailom alebo prostredníctvom chatu na našom webe, kde sú naši ochotní kolegovia pripravení pomôcť Vám s akýmkoľvek typom požiadaviek.

    S pozdravom tím Fixservis.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ponúkajú tovar, ktorý nevedia dodať.

    Reakcia obchodu FixServis

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Vaše názory sú pre nás dôležité a pomáhajú nám vylepšovať naše služby.

    V prípade dlhšej nedostupnosti tovaru je vo väčšine prípadov problém na strane dodávateľa alebo výrobcu a preto v tomto prípade o dlhšom vybavení zákazníka informujeme notifikačným emailom.

    Radi by sme Vám tiež zdôraznili, že ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa našich produktov alebo objednávok, náš zákaznícky servis je k dispozícii emailom alebo prostredníctvom chatu na našom webe, kde sú naši ochotní kolegovia pripravení pomôcť Vám s akýmkoľvek typom požiadaviek.

    S pozdravom tím Fixservis.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    vracal som tovar pred 2 tyzdnami a stale mi nevratili peniaze.

    Reakcia obchodu FixServis

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za hodnotenie. Vaša vrátená objednávka bola spracovaná včera tj. 19.12. a zároveň platba vrátená späť na Vašu kartu. Vzhľadom na vyťaženosť dopravcov nám Vaše odstúpenie od zmluvy prišlo len tento pondelok tj. 18.12.2023.

    S pozdravom tím FixServis-u.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Apple MacBook Pro 13" A1706 (Early 2016 - Late 2017) - Batéria A1819 4300mAh HQ

    Pri tomto tovare bolo napísané do 2 týždňov
    31 dni a nič len ohodnotiť nákup ktorý nebol
    Sranda

    Reakcia obchodu FixServis

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Vaše názory sú pre nás dôležité a pomáhajú nám vylepšovať naše služby.
    Dodacia doba pre objednaný produkt bola 10-16 pracovných dní. Žiaľ výrobca nebol schopný objednanú batériu pre nás vyrobiť v danom termíne o čom sme Vás informovali notifikačným emailom. Na základe tejto situácie sa vybavenie objednávky predĺžilo.

    Zároveň, ak máte akékoľvek otázky k produktom alebo objednávkam, náš prozákaznícky servis pracuje v plnom režime a v prípade akýchkoľvek požiadaviek sa môžete kedykoľvek obrátiť na našich ochotných kolegov, ktorí vám radi pomôžu. Za vzniknuté nepríjemnosti sa ospravedlňujeme.

    S pozdravom tím Fixservis.sk