Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    10.4 som objednal tovar s dorucenim do 24 hodin. Je 18 a nic. Akurat mi chodia denne maily o stave objednavky. Otravne.

    Reakcia obchodu FixServis

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Vaše názory sú pre nás dôležité a pomáhajú nám vylepšovať naše služby.
    Telefonicky sme Vás kontaktovali, kde sme Vám celú situáciu vysvetlili. Na našej strane žiaľ došlo k neskoršiemu spracovaniu objednávky, nakoľko produkt sme mali skladom na externom sklade, kde býva pravidelne v rámci 24 hodín preskladnený. Informácia prišla aj do notifikačného emailu, no pravdepodobne nebola úplne jasne zrozumiteľná.

    Za dlhšie vybavenie objednávky sa ospravedlňujeme a zároveň, ak máte akékoľvek otázky k produktom alebo objednávkam, náš prozákaznícky servis pracuje v plnom režime a v prípade akýchkoľvek požiadaviek sa môžete kedykoľvek obrátiť na našich ochotných kolegov, ktorí vám radi pomôžu.

    S pozdravom tím Fixservis.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

    • chibny displej

    Reakcia obchodu FixServis

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme Vám za Vaše pozitívne hodnotenie. Vaše názory sú pre nás dôležité a pomáhajú nám vylepšovať naše služby.

    Pokiaľ máte akýkoľvek problém s doručeným tovarom, pošlite nám ho prosím na reklamáciu. Všetky ďalšie informácie ako na to nájdete na našom webe https://www.fixservis.sk/informacie-o-objednavke/claim/
    V prípade potreby nás neváhajte kontaktovať na [email protected].

    S pozdravom tím Fixservis.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Doba dodania bola dlhá !!!

    Reakcia obchodu FixServis

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme Vám za spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti.
    Tovar, ktorý ste si objednali sme mali skladom na našom externom sklade kde naskladnenie trvá 2 pracovné dni. Informácia bola napísaná v detaile produktu a aj v notifikačnom emaily, no ste si pravdepodobne túto informáciu nevšimli.
    Nakoľko Vám tovar súril, požiadali ste o stornovanie objednávky.

    Radi by sme Vám tiež zdôraznili, že ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa našich produktov alebo objednávok, náš zákaznícky servis je k dispozícii emailom alebo prostredníctvom chatu na našom webe, kde sú naši ochotní kolegovia pripravení pomôcť Vám s akýmkoľvek typom požiadaviek.

    S pozdravom tím Fixservis.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Bateria vydrzi rovnako ako pred vymenou, mozno hodinku dlksie neodporucam kupovat fixpremium produkt… je to sracka.. mam od nich aj displej a farby su tiez uplne o nicom nez sytosti, bez zivota.. kupoval som original refu.diel ale je to dalsia sracka za 70€ nic viac…

    Reakcia obchodu FixServis

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme Vám za spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Prosím, tovar nám pošlite na reklamáciu spolu s vyplneným reklamačnom protokolom na adresu:  
    Fixservis.sk
    Námestie hraničiarov 6A,
    851 03 Bratislava

    Alebo môžete využiť bezplatnú službu Packeta. Stačí navštíviť ktorékoľvek odberné miesto alebo použiť mobilnú aplikáciu Packety: https://www.packeta.sk/pobocky/  
    Kód pre vrátenie zásielky je: 95642760

    Po doručení zásielky bude situáciu riešiť naše reklamačné oddelenie, ktoré Vás bude informovať o ďalšom postupe. 
    Všetky ďalšie informácie samozrejme nájdete aj na našom webe https://www.fixservis.sk/informacie-o-objednavke/claim/ a v prípade potreby nás neváhajte kontaktovať na [email protected]

    S pozdravom tím Fixservis.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar ktorý je písaný že je skladom aj tak skladom není a trvá týždne kým bude nový

    Reakcia obchodu FixServis

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Vaše názory sú pre nás dôležité a pomáhajú nám vylepšovať naše služby.

    Tovar, ktorý ste si objednali mal dodaciu dobu "Skladom - Doručujeme do 2 pracovných dní". Ide o tovar, ktorý máme na externom sklade v rámci Bratislavy. Tovar z externého skladu každý večer preskladňujeme na centrálu, aby mohla byť objednávka nasledujúci deň expedovaná.
    Informácia o spôsobe fungovania bola uvedená aj v notifikačnom emaily, ktorý ste si pravdepodobne nevšimli a požiadali o stornovanie objednávky.

    S pozdravom tím Fixservis.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • strašne to trvalo. objednal som inde a už som ich aj použil.

    Reakcia obchodu FixServis

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Vaše názory sú pre nás dôležité a pomáhajú nám vylepšovať naše služby.

    Tovar, ktorý ste si objednali mal dodaciu dobu 2-4 pracovné dni. Informáciu sme v danom čase mali uvedenú aj na našom webe. Pravdepodobne ste si ju nevšimli a na základe toho ste objednávku stornovali.

    S pozdravom tím Fixservis.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    maximalna neochota

    Reakcia obchodu FixServis

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Vaše názory sú pre nás dôležité a pomáhajú nám vylepšovať naše služby.

    Telefonicky sme Vás kontaktovali, aby sme zistili detailnejší dôvod negatívnej recenzie. Dôvod bola požiadavka pre doplnenie tovaru do uhradenej objednávky a dodatočne doplatenie rozdielu cez bankový prevod. Túto požiadavku však kolegovia na našej strane nevedeli vybaviť, nakoľko objednávka bola zo strany systému uzavretá a jej dodatočná úprava nebola možná.
    Odporučili sme buď vytvoriť novú objednávku na dodatočný tovar alebo stornovanie aktuálnej, kde si všetky položky objednáte ešte raz.

    Situácia nás mrzí a pevne veríme, že Vás neodradí v budúcnosti pri ďalšom nákupe.

    S pozdravom tím Fixservis.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar mi za 3 mesiace ešte neprišiel, čo viac dodať.
    • Predražený obchod aj servis. Za výmenu displeja sa účtovali 90€ (len za prácu). Diel ktorý objednali z číny, vraj stál 2x viac, ako uvádzal oficiálny predajca.

    Reakcia obchodu FixServis

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Vaše názory sú pre nás dôležité a pomáhajú nám vylepšovať naše služby.

    Žiaľ objednaný tovar nám dodávateľ nevedel naskladniť v pôvodnej dodacej dobe o čom sme Vás niekoľko krát informovali prostredníctvom notifikačného emailu. Za dlhšie vybavenie objednávky sa ospravedlňujeme.
    Pokúšali sme sa Vás aj telefonicky kontaktovať aby sme zistili podrobnejšiu spätnú väzbu k servisu, no nepodarilo sa nám s Vami spojiť. Viete sa nám prosím ozvať na [email protected]? Ďakujeme.

    S pozdravom tím Fixservis.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Fix servis neodporúčam ani najväčšiemu nepriateľovi.
    • Podviedli ma, namiesto 10x3.0 mi poslali úplne s iným rozmerom pneumatiku.

    Veľmi zlý obchod so zlým personálom, neochotný skrátka zlý!
    A zbavujú sa nepotrebných vecí, ako pneumatiky, duše do pneumatík.

    Reakcia obchodu FixServis

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Vaše názory sú pre nás dôležité a pomáhajú nám vylepšovať naše služby.

    Telefonicky sme Vás kontaktovali, aby ste nám poslali fotky dodaného tovaru. Podľa fotiek od Vás vyzerá byť všetko v poriadku na našej strane a pravdepodobne ste si len objednali pneumatiky pre inú verziu kolobežky. Aktuálne čakáme od Vás presný model, aby sme vedeli ponúknuť správny model pre Vaše zariadenie.

    Zároveň, ak máte akékoľvek otázky k produktom alebo objednávkam, náš prozákaznícky servis pracuje v plnom režime a v prípade akýchkoľvek požiadaviek sa môžete kedykoľvek obrátiť na našich ochotných kolegov, ktorí vám radi pomôžu.

    S pozdravom tím Fixservis.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Apple adapter a kabel neboli apple - boli zabalene v divnych obaloch, po zapojeni iphonu do siete zacala sekat obrazovka a nereagovala na vsetky dotyky

    Dobre hodnoteny eshop a fejkove produkty

    Reakcia obchodu FixServis

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Vaše názory sú pre nás dôležité a pomáhajú nám vylepšovať naše služby.

    Problém, ktorý popisujete sa týka pravdepodobne výrobnej vady produktov. Osobne sme sa ešte s touto situáciou nestretli a preto odporúčame tovar poslať alebo osobne priniesť na reklamáciu alebo odstúpenie od zmluvy, kde následne na našej strane posúdime technický stav produktu.

    Všetky informácie ako na to, nájdete na našom webe: https://www.fixservis.sk/informacie-o-objednavke/reklamacie/

    S pozdravom tím Fixservis.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

    • Tovar nedoručený celý, teda bez jedného produktu
    • Ako si vymeníte displej bez náradia
    • keď si vypýtate zmenu stornovanie objednávky, pošlú vám ju bez nedostupného produktu

    Reakcia obchodu FixServis

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Vaše názory sú pre nás dôležité a pomáhajú nám vylepšovať naše služby.

    Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti no z našej strany nebolo nakoniec možné dodatočne tovar doplniť do objednávky. Spätne sme Vás kontaktovali kde sme si situáciu prešli a vysvetlili k Vašej spokojnosti.

    Radi by sme Vám tiež zdôraznili, že ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa našich produktov alebo objednávok, náš zákaznícky servis je k dispozícii emailom alebo prostredníctvom chatu na našom webe, kde sú naši ochotní kolegovia pripravení pomôcť Vám s akýmkoľvek typom požiadaviek.

    S pozdravom tím Fixservis.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Sľubovali ale nedodali:-(

    Žiaľ nič pozitívne. Objednal som si obal na mobil ale tovar mi nedodali:-(

    Reakcia obchodu FixServis

    Vážený zákazník,

    Ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Vaše názory sú pre nás dôležité a pomáhajú nám vylepšovať naše služby.

    Z dôvodu nedostupnosti tovaru na strane výrobcu nevieme daný tovar naskladniť a preto bola objednávka z našej strany stornovaná.

    Radi by sme Vám tiež zdôraznili, že ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa našich produktov alebo objednávok, náš zákaznícky servis je k dispozícii emailom alebo prostredníctvom chatu na našom webe, kde sú naši ochotní kolegovia pripravení pomôcť Vám s akýmkoľvek typom požiadaviek.

    S pozdravom tím Fixservis.sk