Na Heureke využívame personalizáciu a cielenú reklamu. Na základe vášho správania na Heureke personalizujeme jej obsah. Kliknutím na „Rozumiem“ alebo inam súhlasíte aj s využívaním cookies a odovzdaním údajov o správaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na ďalších weboch. Personalizáciu a cielenú reklamu si môžete vypnúť v nastaveniach prehliadača. Viac

  • nakúpil v obchode FaxCOPY pred 2 týždňami

    Neodporúča obchod

    10 %

    Nedodali tovar ani po 10dnoch a to mi zamestnanec fax copy volal hned po objednani tovaru ze do dvoch dni bude na predajni

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Je nám ľúto vzniknutej situácie. Tovar sme objednali u dodávateľa, dodávka mala byť nasledujúci deň, medzičasom sa však vypredal aj u dodávateľa (cez sviatky sa nahromadilo viac objednávok a vybavili ich podľa dátumu prijatia). Nasledujúca dodávka bola možná bohužiaľ až o týždeň. Ospravedlňujeme sa vzniknutú situáciu.

  • nakúpil v obchode FaxCOPY pred 3 týždňami

    Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar ktorý bol skladom mi do dnešného dňa nebol doručený. Vlastne ani mi nemusel byt doručený nakoľko som si objednala vyzdvihnutie na predajni.

  • nakúpil v obchode FaxCOPY pred 1 mesiacom

    Neodporúča obchod

    60 %

    • tovar, služby
    • transport medzi predajňami / zo skladu?

    Väčšinou som spokojný. V tomto konkrétnom prípade ale celé zle. Objednaný tovar (vianočný darček) sa cestou na predajňu zničil(!) Aspoň ešte nebol zaplatený, ale aj tak, ostal som bez darčeka.

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Je nám ľúto, že sa nepodarilo doručiť darček v poriadku na predajňu. Tovar bol poškodený pri preprave kuriérskou službou. Za chybu, ktorú sme priamo nezavinili, sa ospravedlňujeme.

  • nakúpil v obchode FaxCOPY pred 1 mesiacom

    Neodporúča obchod

    10 %

    Pani v obchode bola velmi mila, ale personalizovane karty katastrofa.

    Kominukacia,dodanie a vsetky tieto veci boli v poriadku. Hodnotim vyslovene iba tento produkt, nic ine.

    Ale karty? Tak tie si vyrobite sami a za ovela nizsiu sumu a v omnoho vacsej kvalite. Karty boli malicke, makky paper, NEKVALITNA TLAC, na dvoch kartach chybalo oznacenie " IX " a na kartach pasiky ako ked dochadza toner, totalne nekvalitne. Velka hanba !! Najradsej by som opytala peniazky spat, ale bol to darcek..takze asi ako vela inych zakaznikov, som to nechala tak..

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Mrzí nás vzniknutá situácia, každý výrobok je možné reklamovať a pokiaľ sme urobili chybu, samozrejme ju napravíme. Spomenutý výrobok „Personalizované hracie karty“ je pomerne náročný produkt, na výslednú kvalitu ktorého majú rozhodujúci vplyv zákazníkom dodané podklady (fotografie). Napriek snahe a výstupnej kontrole sa nedá vylúčiť vada výrobku, túto je však možné (aj dodatočne) reklamovať a ak je vada spôsobená nami, samozrejme ju v rámci reklamácie odstránime.

    Na upresnenie:

    - Karty majú rozmer 57 x 93 mm, tento rozmer je uvedený aj v popise produktu a ak sa skutočný rozmer líši, je to samozrejme dôvod na oprávnenú reklamáciu. V obchodoch sa ponúkajú hracie karty rôznych rozmeroch – menšie aj väčšie a na požiadanie vieme vyrobiť v podstate akýkoľvek rozmer, uvedený rozmer však ponúkame štandardne, ak si zákazník neželá iný.
    - Karty sa netlačia na papier ale na špeciálnu vodoodolnú neroztrhnuteľnú fóliu s hrúbkou 250 g/m2, ktorá vyzerá síce ako papier, je však oveľa trvácnejšia a bežným spôsobom nepoškoditeľná, čo má význam práve u hracích kariet. Na požiadanie vieme vytlačiť karty na akýkoľvek materiál vrátane hrubého papieru, karty tlačené na papier sú však menej odolné.
    - Tlač kariet sa nerobí na tlačiarňach, kde môže „dochádzať toner“ odhliadnuc od výstupnej kontroly, ktorá by evidentnú nekvalitu tlače mala odhaliť. Apriori však nevieme vylúčiť prípadnú inú vadu tlače, určite však vieme na základe reklamácie (stačí aj foto poškodenia) vyrobiť karty nové.
    - Za kvalitu dodaných fotografií bohužiaľ nenesieme zodpovednosť, viaceré z dodaných fotografií nie sú príliš kvalitné (či už samotným prevedení - nasvietenie, ostrosť – alebo kompozíciou) a na „profi“ karty by sme ich použitie určite neodporúčali. Vzhľadom na určenie produktu, kde je ale rozhodujúci obsah, nie forma (použitie vlastných fotografií, nie ich profesionálna kvalita), ale karty aj iné produkty vyrobíme aj z dodaných menej kvalitných fotografií v rámci možností čo najlepšie. Pokiaľ zákazník požaduje osobitné spracovanie (retuš fotografií, výrezy, koláže a pod.), dá sa vyhovieť, táto služby je však na vyžiadanie a za doplatok.

  • nakúpil v obchode FaxCOPY pred 1 mesiacom

    Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som si tovar 17.12.2018, 18.12. 2018 mi volal pán, nevie, či mi príde tovar
    do štvrtku toho týždňa, ale že do piatku mi to príde na isto je 29.9. 2018 nekontaktoval ma nikto ... Volal som aj na predajňu a tam má pán odbil, že nám čakať sms, tak čakám už 8 dní a nič ...

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Mrzí nás vzniknutý problém, zlyhalo nielen dodanie zo skladu v predvianočnom čase, ale najmä komunikácia zo strany pracovníkov predajne. S pracovníkom predajne bude riešiť nezvládnutú komunikáciu jeho nadriadená, za chybu sa ospravedlňujeme.

  • nakúpil v obchode FaxCOPY pred 1 mesiacom

    Neodporúča obchod

    20 %

    • Dostala som inú tovar,nie to čo som sa objednala.
  • nakúpil v obchode FaxCOPY pred 2 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    30 %

    Velmi zly pristup k objednanemu tovaru, velmi dlha cakacia doba, neustretovost. Bohuzial, uz si u Vas neobjednam. Objednavka bola zo dna 20.11.2018, bola aj zaplatena v jeden den aj odoslane potvrdenie z banky o zaplateni. Velky problem s preplatkom, nevedeli co maju robit , pretoze to vratit nechceli a tak navela navela mi bola dorucena zasielka az 4.12.2018

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Mrzí nás vzniknutá situácia, zákazníčka však uhradila inú sume, než mala a tiež bez riadnej identifikácie platby (variabilný symbol). Platbu sme dohľadali manuálne po získaní potrebných informácií 27.11. a v ten istý deň odoslali aj zásielku na prepravu kuriérom, o čom bola zákazníčka upovedomená zaslaní SMS. Je nám to ľúto, ale prieťahy zavinila bohužiaľ zákazníčka sama nerešpektovaním pravidiel pre realizáciu úhrady.

  • nakúpil v obchode FaxCOPY pred 2 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    70 %

    • Dlhé čakanie v obchode na vydanie
  • nakúpil v obchode FaxCOPY pred 3 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    60 %

    • Zlozity nakupny proces v eshope
  • nakúpil v obchode FaxCOPY pred 3 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    objednal som si gravírovanie úradnej tabule s obojstrannou páskou, odovzdali ste mi tabuľu s potlačou a bez pásky.
    pokiaľ neviete zabezpečiť požadované služby, tak ich neposkytujte.
    odfláknutá robota

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Mrzí na vzniknutá situácia. Ponúkame však dva druhy tabuliek – gravírované a potlačené. Zákazník si podľa objednávky objednal tabuľku potlačenú, nie gravírovanú a presne takú tabuľku aj dostal.

  • nakúpil v obchode FaxCOPY pred 4 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedokazu dodat objednane mnozstvo, resp dokazali by ale ak si clovek zaplati naviac 29 eur za stiahnutie tovaru z kamennych predajni!

    Nikdy a nikde som sa nestretla s tym, ze by som si objednala tovar a predavajuci by mi napisal, ze nemaju tovar v mnozstve ake som objednala a ze ak chcem mozu tovar stiahnut z kamennych predajni no to ma bude stat naviac 29 eur. Ine eshopy bezne posielaju tovar z predajne/ni priamo na moju adresu, alebo stiahnu tovar z kamennej predajne /internou dopravou/ a dorucia mi ho bez dalsich poplatkov.

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Mrzí nás nespokojnosť zákazníčky, ale objednala si tovar dopredaji (výpredaji) a aj napriek viacerým upozorneniam počas vytvárania objednávky a komunikácie s obsluhou e-shopu si vytvorila objednávku z týchto položiek a trvala na ich dodaní za iných podmienok ako boli tie, na aké bola pri vytváraní objednávky upozornená.
    Tak ako na všetkých kamenných predajniach, tak aj na našich sa nachádzajú, ktoré sa dopredávajú alebo vypredávajú. Dôvodov môže byť viac ale často býva aj ten, že tovar končí v ponuke a už sa nedá objednať u dodávateľa. Takéto položky v našich obchodoch označujeme ako dopredajové alebo výpredajové a upravujeme na nich cenu, tak aby boli čo najlacnejšie, niekedy aj pod nákupnú cenu aby sme ich čo najskôr predali. Tiež sú súčasťou ponuky nášho e-shopu aby si ich ľudia mohli rezervovať na svojej predajni, prípadne kúpiť aj cez e-shop. Tieto položky sa dajú v e-shope objednať za špecifických podmienok:
    - bez poplatkov za dopravu pri osobnom odbere na predajni, kde je tovar k dispozícii
    - s doručením za bežnú cenu za poštovné pokiaľ je objednané množstvo aspoň na jednej našej predajni
    - ak je však objednávka vo vyššom množstve ako je dostupné na jednej predajni, tak zákazníka upozorňujeme, že tovar nie je k dispozícii, ak však trvá na dodaní, tak mu tovar vieme doručiť aj z viacerých predajní ale poštovné je potom platené za každý balík, ktorý sa posiela.
    V e-shope uvádzame presné stavy zásob na jednotlivých pobočkách a zákazníka počas objednávky a po nej upozorňujeme. Z viacerých upozornení prikladám napríklad:
    Pri vložení do košíka:
    Produkt nie je možné prevziať na žiadnej predajni, pretože ani na jednej predajni nie je dostatočný počet kusov.
    Z potvrdenia objednávky:
    Vybrali ste si tovar vo výpredaji, ktorý sa ale nenachádza na jednej predajni. Takýto tovar je možné prevziať iba v predajniach, kde je skladom alebo doručiť kuriérom. Keďže sa ale tovar už nedá objednať od dodávateľa...

  • nakúpil v obchode FaxCOPY pred 4 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    V prvom rade chcem poďakovať za úspešné vybavenu moji objednávku, no bohužiaľ s prístupom pracovnikov v predajni Aupark Žilina som taká spokojná nebola.
    Neviem, ci prísť 3h pred záverečnou je pre slečny ktoré tam v dany deň pracovali bolo uz nevhodné, ale ja si taktiež nevyberám kedy môže ku mne klient vramci otvaracich hodin prist a kedy uz nie.
    Tak aby som to spresnila, prisla som dňa 14.9.2019 na pobočku s nápadom na vyrobu po tlačeného trička. Prisla som s dotazom, ci je lepšie tricko zakúpiť vlastne, ci je to lacnejšie, odpoveď že je to uplne jedno, vravim tak dobre, idem kúpiť tričká podľa svojho uváženia kedze je to jedno a pridem s vlaatnym motivom potlace atd.
    Prisla som, uz tu som videla veľkú neochotu slečny ktorá ma obsluhovala. Povedala som jej svoju predstavu, načo začala vytvarat podobizen v programe (ano, poviete si že som si to mohla pripravit doma, ano, chcela som, ale tak vam mrzla stranka na všetkých mne dostupných PC, že som to po 3 raze vzdala a sla do predajne)
    Keď nahodila obrazok, farbu, chcela som ešte na chrbat trička dat mená bielou farbou, a tu nastal problem, kolegyna zacala volat s niekym asi 7min,po dotelefonovani mi oznamila, ze s tym bude strasne vela roboty, ze ci tam tie mena musim mat, na co som si v duchu povedala a velmi trapne som sa pri tej otazke cítila, ze ju asi moc otravujem, tak som jej odpovedala ze nech tam. Mena teda nedava ked je to take zdlhave, pretože ja som tie tricka potrebovala, aj ked bez mien.
    Po dokončení objednávky som zvazovala ze ju neprevezmem uz len z tohto chovania zamestanca, pretoze pracujem s ludmi, kazdy bozi den, ale takto som sa nikdy so zakaznikom nebavila, ako s handrou, doslova. No povedala som si, však vyrobene hadam budú dobre, prevzala som objednávku na pobočke, co ale vo mne ostalo, je ten negativny ppcot z navstevy tejto pobočky, ktorej sa oblukom vyhned pri ďalšej objednavke.
    bola to objednavka v sume skoro 75e,takže neviem, kde nastala ta ľudská chyba, ale uz viem, kam chodit nebudem a koho budem odporúčať len ťažko druhým potenciálnym klientom.

    Ďakujem za možnosť vyjadriť svoj nazor s prístupom slečny, ktorá ma obsluhovala.
    Pekný deň
    S pozdravom Nguyenová

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Dobrý deň,
    veľmi sa za vzniknutú situáciu ospravedlňujeme. Situácia nevznikla z neochoty našej novej kolegyne na predajni, ale z jej stresu a nevedomosti. Bola na predajni za služby sama iba cca 5x a situáciu nezvládla či už z odbornej stránky (znalosti o produkte) a ani v poskytnutom zákazníckom servise. Nižšie prikladám aj vyjadrenie vedúceho, ktorý záležitosť riešil s pracovníčkou na predajni. Verím, že naše ospravedlnenie prijmete a dáte nám ešte šancu presvedčiť Vás, že si zákazníka vážime a snažíme sa pre každého zákazníka urobiť maximum.
    Vyjadrenie vedúceho:
    Keďže mala táto grafička v daný deň, ešte len 5. smenu, ktorú bola večer sama, tak bola pomerne dosť v strese. Po tom čo prišla zákazníčka a vyriešili potlač na prednú stranu tričiek, začali riešiť potlač zozadu. Vzhľadom na to, že grafička nevedela ako to má objednať, volala kolegovi, ale napriek tomu (asi aj vďaka stresu) to nedokázala nahodiť.
    V tomto momente navyše zlyhala aj komunikačne a namiesto ponuky nejakého dočasného riešenia (prevzatie zákazky s tým, že jej to naceníme na druhy deň ráno a zavoláme jej cenu), povedala zákazníčke, že to objednanie bude náročne a dohodli sa, že spravia potlač len spredu.
    Aj napriek tomu, že dôvod vzniku situácie bol spôsobený tým, že sa jednalo o nového človeka, verím tomu, že z pohľadu zákazníčky to mohlo vyzerať ako neochota - za to sa určite ospravedlňujeme.
    Medzičasom sa vedomosti grafičky už zlepšili, ale naďalej budeme pracovať na zaúčaní - hlavne komunikačných zručností.

  • nakúpil v obchode FaxCOPY pred 4 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    ponukaju tovar, ktory vedia dodat az o 6 tyzdnov...

  • nakúpil v obchode FaxCOPY pred 6 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • zlé informácie uvedené , neupozornenie za zmenu otváracej doby
    • podbradník krivo ušitý

    Príde e-mail o tom, že objednávku si môžete vyzdvihnúť ale neobsahuje informácie o otváracích hodinách danej prevádzky, kde ste si zvolili osobný odber, veď na čo, to nech si nájde každý zákazník sám, tak sa spoliehate na rýchle informácie, ktoré vám hneď vyhodí Google v mobile ,keďže na Google Maps vás oni sami odkazujú vo svojom e-maily. A potom sa tam musíte odviesť zbytočne 2.krát, pretože otváracie hodiny nemajú na Google aktualizované. A ešte sa ohradzujú tým, že veď na svojej oficiálnej stránke to majú zmenené, tak potom nech zákazníka neodkazujú na informácie na Google.

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Ospravedlňujeme sa. Info na našich stránkach a na Google nejde previazať a musíme to udržiavať synchronizované manuálne a tento krát sme si to neustrážili. Napravíme to tak, že zmeníme notifikačný e-mail, budú v ňom priamo uvedené otváracie hodiny konkrétnej predajne a zvýraznené upozornenie v čase, keď platí výnimka z obvyklých otváracích hodín (najmä letné obdobie).
    Ďakujeme za podnet a ospravedlňujeme sa za pochybenie.

  • nakúpil v obchode FaxCOPY pred 6 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som nedostal anebol my zatial doruceny

  • nakúpil v obchode FaxCOPY pred 7 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    20 %

    • pri internetovej objednavke mi pripravili 3x lepidlo na puzzle, pricom vsetky boli pol roka po zaruke...zjavne sa ich chceli zbavit

    pri internetovej objednavke mi pripravili 3x lepidlo na puzzle, pricom vsetky boli pol roka po zaruke...
    nastastie slecna v predajni mi ich hned vymenila za nove so zarukou do r. 2020

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Zákazníkovi sa ospravedlňujeme, určite to nebol úmysel ale len obyčajná ľudská chyba.
    Z interného prešetrenia:
    Tovar k objednávke prišiel v poriadku, problém nastal v Avione, kde zhodou okolností vedúca predajne pri čiastkovej inventúre zistila, že 3ks lepidiel boli po záruke. Pripravila si ich na stôl s tým, že na ne bude robiť odpis. Akosi na ne pozabudla a čo čert nechcel prišla im objednávka na presne totožné 3 ks lepidiel. Tieto keď prišli, tak si ich vedúca poplietla s tými na odpis a zabalila ich pre zákazníka. Uistila ma, že v žiadnom prípade sa nechcela zbaviť takýmto spôsobom starých lepidiel a išlo len o omyl. Nikdy by sme zámerne nepredávali zákazníkovi tovar, ktorý nie je v poriadku. Ako spomína zákazník, tak ihneď po zistení mu lepidlá vymenila.

  • nakúpil v obchode FaxCOPY pred 7 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    20 %

    Euroobal A3 som si len objednala, ešte neprišli. Objednávku sa " snažil" vybaviť Váš brigádnik, najprv sa ma snažil presvedčiť, že sa už objednať nedá lebo je neskoro /16:00 hod./, že mám prísť iný deň, potom mi povedal, že objednať môže len kolega a ten vybavuje kopírovanie a nemôže ma obslúžiť....Nakoniec som počkala na kolegu, tovar objednal a čakám, kedy mi príde správa, že je na predajni...

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Preverili sme uvedenú objednávku. Objednávka bola vytvorená 14.6.2018 o 18:34:33. Zákazníčku vybavoval náš nový zamestnanec, ktorý bol v tom čase v práci tretí deň. Po vysvetlení od zamestnancov a zhliadnutí video záznamu z predajne z uvedeného času sme dospeli k názoru, že kolegovia na predajni urobili pre spokojnosť zákazníčky všetko čo v danom momente mohli urobiť, dokonca kolega, ktorý prišiel nahodiť objednávku prerušil vybavovanie iného zákazníka, ktorý bol ochotný počkať.
    Mrzí nás nespokojnosť zákazníčky a ospravedlňujeme sa, že nový kolega ešte nebol dostatočné zbehlý aby vedel reagovať na požiadavky s potrebou profesionalitou. Veríme, že sa rýchlo zapracuje a bude vybavovať všetkých zákazníkov k maximálnej spokojnosti.
    Čo sa týka dodania tovaru, tak zákazníčka si objednala tovar, ktorý je na objednávku, štandardne ho nedrží na sklade ani náš dodávateľ. Zákazníčka bola informovaná o dodacej dobe 15.6.2018 o 10:41:36

  • nakúpil v obchode FaxCOPY pred 7 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    20 %

    • Dodanie drobného tovaru, ktorý bol skladom, na predajňu 11 dní.

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Ospravedlňujeme sa zákazníkovi. Chyba sa stala na našej strane vo vydávajúcej predajni, zabudli informovať zákazníka o tom, že je tovar pripravený na predajni,
    Ešte raz sa ospravedlňujeme.

  • nakúpil v obchode FaxCOPY pred 9 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    40 %

    • Objednanie cez internet
    • Rýchle vyhotovenie
    • Predražené
    • Malo personálu na veľa zakaznikov
    • Chaos v objednávkach

    Objednala som si tlač farebných aj čiernobielych strán a hrebenovu väzbu. V prvom rade cena bola prehnaná. V Anwelli som za tlač rovnakého počtu strán a PEVNU väzbu, plus rychle vyhotovenie platila MENEJ ako tu, pričom tu bola väzba len hrebenova a nevyberala som expresné dodanie. Ďalej, keď som prišla na pobočku v Eurovei, chudáci predávajúci nestíhali, všetci od nich chceli veci naraz, boli z toho nervózni. Takže som asi 10 minút čakala len na zaplatenie, čo nie je také strašné, ale nestíhala som hodinu. No a aby toho nebolo málo, tak ja som si objednala kovovú väzbu, ale bolo to vyhotovené v plastovej, čo je finančne rozdiel len nejakých 0.20€-0.30€, čiže to nič, a nechcela som im to pripomínať, keďže som už musela prácu odovzdávať, a nemala som čas na to, aby to prerábali, ale aj tak som z toho sklamaná. Taktiež, pri objednávke nie je zákazník oboznámený s konečnou sumou, cenu tlače som sa dozvedela až pri preberaní.
    Oceňujem tento dotazník spokojnosti.

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Objednávka bola realizovaná v jednej z našich najmenších predajní v OC Eurovea, ktorá je na hranici svojich priestorových a kapacitných možností, väčší priestor dostaneme až v roku 2020 (skôr sa nedá, prenajímateľ pre nás nemá iné vhodné a prázdne priestory), dovtedy nedokážeme zmeniť počet obsluhy v predajni, viac sa ich tam proste nezmestí. Zamestnanci robia čo môžu, žiaľ niekedy je nápor naozaj veľmi veľký najmä v tomto období. Zákazníkov prosíme o trpezlivosť.

    Čo sa týka ceny tejto objednávky, tak si zákazníčka objednala väzbu ale bez pridaných výtlačkov a v objednávke jej písalo cenu výhradne za viazanie. Do poznámky napísala "Predpokladám, že cena tlačenia tu nie je zahrnutá, ale rátam s ňou:)". Obsluha na základe tejto poznámky nepovažovala už za nutné informovať zákazníčku o celkovej cene jej objednávky, kde bola zarátaná už aj čb a fa tlač. Grafička, ktorá tlač nahadzovala do objednávky si plne neuvedomila dôležitosť kontaktovania zákazníčky, čo je inak úplne bežnou praxou. Obsluhe sme vysvetlili, že je nutné, bez ohľadu na text v poznámke, vždy informovať zákazníka o konečnej cene.

    Zámena väzby plastovej za kovovú sa stalo omylom a nedopatrením pri finalizácii. Ak by to zákazníčka na mieste reklamovala, kolegovia by jej to na mieste opravili.

    Za komplikácie vzniknuté našim pričinením sa ospravedlňujeme. Veríme, že zákazníčka ocení naše vysvetlenie a ospravedlnenie a že nám dá šancu ju presvedčiť o našich schopnostiach v budúcnosti. Predajňa v OC Eurovea je neďaleko od našej druhej predajne na Mickiewiczovej ul., ak máte záujem tak ako satisfakciu Vás vedúci pozýva k nám na kávičku zadarmo. Pokojne ho môžete kontaktovať, je zodpovedný za obe predajne: https://www.faxcopy.sk/predajna-bratislava2/

  • nakúpil v obchode FaxCOPY pred 9 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    40 %

    • Pozotivom bola mlafa slecna ktora bola ocividne nova a snazila sa poradit
    • Oprskla pani, neschopna poradit, nechcela sa dvihnut zo stolicky aby mi ukazala kde mam hladat ramceky

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Za neprofesionálne jednanie sa ospravedlňujeme.

    Prejav, žiaľ našej zamestnankyne, nezodpovedal procesom FaxCopy a keďže sa jednalo o opakovaný prehrešok, tak sme 30.4.2018 ukončili s uvedenou zamestnankyňou pracovný pomer. Ospravedlňujeme sa všetkým zákazníkom so zlou skúsenosťou.