Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • potlačili mi napálene CD (aj keď som si popýtala čisté nenapálene) musela som ho ísť vymeniť za nenapálene
    • cez internet som si objednala blok papierov 30ks bol mi predaný otrhaný z 14 ks papiermi
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nedorucene v stanovenom termine ako na stranke. Ked sa chcete informovat na predajni tak tam musite cakat koli 2zamestnancom ktory pracuju na grafike pre zakaznikov.

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Mrzí nás vzniknutá situácia, bohužiaľ sme naozaj nedodržali určený termín na vybavenie objednávky. Chybu zavinil pracovník predajne, ktorý zastupoval v piatok vedúceho predajne. Požadovaný tovar v tom čase už na predajni bol, ale zastupujúci pracovník si to „nevšimol“ a situáciu chybne vyhodnotil.

    Za naozaj neštandardné zlyhanie sa ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Objednala som si tovar cez eshop kde som za tovar aj zaplatila. Na predajni som musela čakať nekonečnú radu len pre to aby mi zamestnanci vydali tovar, ktorý bol už vyplatení a stačilo mi ho len podať z poza pultu. Trvalo to aj s mojím podpísaním faktúry 20 sekund... Kvôli tomu som musela čakať v rade cez 15 minút.

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Mrzí nás vzniknutá situácia a za čakanie v predajni sa ospravedlňujeme. Pracovníci predajní sú vedení k tomu, aby sa najmä pri riešení náročnejších zákaziek (grafické návrhy, spracovanie dokumentov a pod.) snažili priebežne riešiť požiadavky zákazníkov, ktoré sa dajú vybaviť rýchlo. Pokiaľ to situácia dovoľuje, mal by vždy aspoň jeden pracovník predajne (obvykle pokladník alebo vedúci predajne) vybavovať „rýchle“ zákazky a ďalší sa venujú tým časovo náročnejším, nie vždy to však prevádzková situácia v predajni umožňuje v zamýšľanom rozsahu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Keď som kupovala testy mali napísať že sú týždeň pred expiraciou!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nespokojnosť zamestnancov

    Firma by sa mala zamyslieť a venovať čas svojim ľuďom. Strieda sa to tam ako na kolotoči. Vo veľa prevádzkach je nepríjemná obsluha, no ani sa nečudujem. Chýba tam manažér, dohľad a podpora.

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Mrzí na vzniknutá situácia a za chybu sa ospravedlňujeme. Pochybili pracovníci predajne na Farskej u. v Bratislave – pre väčší nápor zákazníkov v predajni nezvládli komunikáciu a jednak neodkomunikovali situáciu v predajni (dlhšie čakanie) a najmä neupozornili zákazníka na vlastnosť pečiatok Modico robených na počkanie – funkčné sú až po cca 1-2 hodinách od výroby (závisí od teploty) – toľko trvá, kým novo vyrobený štočok nasiakne farbou a robí kvalitné odtlačky. Chybujúcich pracovníkov neospravedlňuje ani skutočnosť, že kvôli výpadku kolegov (Covid) robili v tom čase už viac ako týždeň nepretržite denne 12-hodinové zmeny.

    Ešte raz sa za chybu ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Bombičky som otvorila až doma a namiesto 10 ks tam bolo iba 5 ks. Odporúčam skontrolovať balenie vždy na mieste.

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Vytlacok na papier pre bledy textil bol v poriadku a podla ocakavania. Vytlacok na tmavy textil obsahoval grafiku bielej farby. Biely motiv na papieri nebol vobec vytalceny s prvotnym argumetom, ze sa bielou farbou tlacit neda. Ked sme debatovali, teda ako sa robia biele motivy na nazehlovaci papier, prisli sme k tomu, ze by to mali ist. Pracovnik bol vsak tak zameprazdneny, ze prakticky nemal cas to riesit a tak som si vypytal aspon zlavu. Bolo by fajn to na predajni zorganizovat tak, aby aspon jeden mal cas riesit veci a ostatni vyrabali zakazky a nie vsetci naraz. Chapem, ze chcete vyhoviet zakaznikom aby dostali vyrobky co najskor ale poto trpi kvalita.
    Takze vlastne neviem, kde sa stala chyba a teda tuto sluzbu by som u vas realizovat neodporucal.

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Mrzí nás vzniknutá situácia, chybu urobil náš grafik v predajni, keď nedostatočne skontroloval dodané podklady a nevšimol si nevhodný spôsob ich prípravy (pri tlači na prenosovú fóliu určenú pre biely textil nemôže byť použitá farba, resp. sa to technicky rieši iným spôsobom) a tým spôsobil chybnú výrobu. Navyše následne výtlačky nedostatočne pred odovzdaním zákazníkovi. Za obe chyba sa ospravedlňujeme, zákazníka sme kontaktovali a ponúkli mu náhradnú výrobu zdarma.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    nemožem hodnotiť tovar mi nedošiel.

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Mrzí nás to, ale v objednávke je aj jedna položka s dlhšou dobou dodania (5-7 pracovných dní), na čo sme zákazníka upozornili hneď pri zadaní objednávky.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Za nakup nad 50 eur, tobôž nad 100 eur ako bol moj by som cakala dopravu zadarmo

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Je nám ľúto, dopravu zadarmo momentálne neponúkame pri žiadnej cene objednávky, čo máme aj v našich obchodných podmienkach uvedené, rovnako sa zákazník toto dozvie ešte pred dokončením objednávky.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • 2 pobočky v meste
    • nekvalitná tlač
    • krivé rezy
    • každá vizitka iná
    • sfušovaná robota

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Mrzí nás vzniknutá situácia a za chybu sa ospravedlňujeme. Vzhľadom na aktuálnu epidemiologickú situáciu máme v predajniach veľké výpadky pracovníkov. V tomto prípade vypadol grafik, ktorý je kvalifikovaný takúto zákazku vybaviť. V dobrej snahe sa o to pokúsila predavačka bez potrebnej kvalifikácie a zaškolenia, bohužiaľ to však nezvládla. Chybu sme obratom napravili a pri odovzdávaní zákazky vtedy už prítomný grafik vizitky vyrobil ešte raz a správne. Predavačku sme upozornili, že ani v dobrej snahe pomôcť sa nemôže púšťať do realizácie zákaziek, na ktoré nemá kvalifikáciu.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    - nakupovat priamo v predajni sa neoplati, ceny su totalne premrstene
    - personal nevyskoleny... vybavenie reklamacie tak na 1/2 hodiny

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Mrzí nás nespokojnosť zákazníka, vo vojom hodnotení však neuviedol úplný opis situácie. Konkrétne sa pri osobnej návšteve v predajni dožadoval predaja tuhy Frixion za cenu platnú pre e-shop, ktorá je vyššia, ako cena v predajni (preto odporúčame v max. miere využívať on-line objednávku, je to výhodnejšie).

    Pri predaji sa neriešila žiadna reklamácia a obsluhujúci pracovník bez problému poskytol všetky potrebné informácie a zákazníka vybavil a to po formálnom a na počkanie vytvorení on-line objednávky aj v zvýhodnenej cene – čo je síce neštandardný postup, ale snaha bola zákazníkovi vyhovieť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednanie tovaru na predajňu do 3-4 dní mala prísť sms alebo email týždeň už prešiel a stále nič neprišlo

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Mrzí nás chyba spôsobená obsluhujúcim pracovníkom, ktorý nedodržal pravidlá pre vybavovanie objednávok, vyvodili sme z toho dôsledky, aby sa problém už neopakoval.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tubus v FA no v reále pukancová fólia ‍♂️

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Mrzí nás vzniknuté nedorozumenie, ale v objednávke si zákazník nezvolil prepravné balenie na výtlačky vo forme tubusu, výrobok bol preto zabalený štandardne iba do ochrannej fólie. Zabalenie veľkoformátového výtlačku do papierového alebo plastového tubusu je príplatková voľba, ktorej cena závisí od veľkosti a druhu tubusu. Zákazníkovi tento príplatok nebol na faktúre vyúčtovaný.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Hľadajú dôvody, ako sa niečo nedá urobiť skôr ako spôsoby ako y sa to dalo urobiť.!

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Mrzí nás vzniknutá situácia, nejedná sa však o hľadanie výhovoriek. Po prijatí objednávky sme zákazníka upozornili, že vzhľadom na veľkosť objednanej pečiatky a veľkosť použitého písma môže dôjsť k zníženiu čitateľnosti a odporučili sme väčší rozmer pečiatky. Nejedná sa o výhovorku ale snahu predísť následnej nespokojnosti a reklamácii. Situáciu v prievidzskej predajni navyše komplikuje, že kolegovia z predajne sú PN a aktuálne riešime zastupovanie na diaľku z iných predajní, čo spomaľuje komunikáciu so zákazníkmi.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod sa tvaril, ze objednanu peciatku vyraba priamo v pobocke. Bol to vsak omyl. Keby to bolo hned zrejme, tak si to u nich neobjednam.

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    V ponuke máme viacero druhov pečiatok, niektoré sa dajú vyrobiť priamo v predajni na počkanie (Modico), iné sa vyrábajú centrálne (Colop, Trodat, ...). Typ pečiatky si zvolil zákazník sám, objednávku zadal on-line, neuviedol žiadnu poznámku či špeciálne želanie ohľadne výroby a predajňa v určenej lehote pečiatku pripravila, nikde v popise vlastností „sa netvárime“, že tento typ pečiatky sa vyrába na počkanie v predajni.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    1.) Problémom bolo že, si ako som si mohla vytvoriť danú objednávku cez e-shop, keď to tam tak nemajú... očividne majú keď to išlo
    2.) Prišla som na predajňu, chceli covid pass alebo mám ísť preč, pritom na stránke majú, že pokiaľ ste otestovaná vybavia vás mimo predajne za prísnych hygienických opatrení - a to som s nimi dohadovala, keď som išla na predajňu
    3.) Keď už som sa začala baviť s predavačom s ktorým som volala asi xx krát a že to v pohode potlačia aj na trička ktoré mám, mi povedal, že sú to moc kvalitné trička, že to nemôže a o druhom ma presvedčoval, že musí byť 100% syntetika, ale že to tričko nie je, tak som povedala, nech si pozrie štítok a uvidí, že je.... nakoniec všetok textil aj bavlnu aj syntetiku zobral, že bez problémom, že to pôjde potlačiť....
    4.) po niekoľkých dňoch mi volali, že trička mi nepotlačia lebo to na danú látku nejde po tlačiť, pri tom v iných grafických firmách práve tento textil potláčajú a nejde iba o jednu grafickú firmu... tam že mi rušia objedávku
    5.) tak som si šla pre svoj textil a najprv mi ho nechceli dať lebo covid a pri tom som chcela byť len pred predajňou aj keď s čerstvým testom, ale nie, čakala som tam vyše hodiny až nakoniec som ich uprosikala, že veď je to môj tovar a oni mi zrušili objednávku, tak nech mi ho láskavo dajú naspäť..... Keby som to bola vedela, dám to v inej firme a možno by som aj mala darček pod stromček....

    Za mňa Faxcopy už nikdy viac

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednával som si u Faxcopy velmi vela veci zatial som bol vždý na 100% spokojný.
    Potreboval som CD Potlač tak podla uvedených obrázkov vo Faxcopy eshope som si objednal.
    No čo mi bolo následne dodané nesplnalo moje požiadavky ani na 10%.
    Odporúčam si zmeniť obrázok v eshope na skutočný ,lebo keby som vedel
    na začiatku jak to bude vypadať tak určite by som o to nemal zaujem.
    To čo je na tých obrázkoch je CD Label čiže pravdepodobne nálepka vytlačená na atramentovej tlačiarni.Samozrejme som tovar vrátil a peniaze mi boli vrátené.čiže dakujem za bezproblémové vyriešenie reklámácie.

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Je nám ľúto, že zákazník nebol spokojný. Potlač CD/DVD sa robí atramentovou fototlačiarňou priamo na samotný disk (nie je to nálepka, ale priama potlač), ktorý ale musí byť na toto pripravený už od výrobcu. Disky majú matný mierne drsný povrch a tlačová kvalita nie je na 100% zrovnateľná s tlačou na kvalitné fotopapiere práve z dôvodu odlišného povrchu disku, farebné odtiene môžu byť v malej miere odlišné. Nasadenie tlače na samotný disk je tiež zaťažené určitou nepresnosťou (+/- 1 mm), ktorú ale na rozdiel od tlače na papier už nie je možné korigovať následným orezom (spadávka), ako sa to robí pri tlači na papier.
    Aby sme predišli prípadným nejasnostiam, doplníme popis produktu o presnejšie technické špecifikácie tlače, hoci tieto nemusia byť pre bežného zákazníka úplne zrozumiteľné.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar 5ks som objednal cez eshop s tým ze bol fyzicky v predajni v NM.po príchode do predajne boli už len 4ks.nefunguje im rezervácia na eshope a tovar predávajú ďalej

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Je nám ľúto, tovar sa na základe nezáväznej tovarovej objednávky nerezervuje. V prípade záujmu je rezervácia na určitú dobu možná po dohode (telefón, e-mail).

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Žiaľ tovar ešte stále nedorazil a okrem priatia objednavky žiadna komunikacia. Sľúbili 7-8 pracovných dní, ale ešte stále nič....

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Požiadavka bola obyčajná tlač 3 základných formátov- A4,A3 a A2. Pri A4 ani A3 to nebolo take hrozné, ale A2 hrôza. Výkresy mali slúžiť ako obrazy s rozmerom 420x 594mm, pričom samotný rám bol rovnakých rozmerov. Prišli A2-kové výkresy s rozmermi : 40x 58.Čo mi príde ako riadny sek. Pričom to nie sú rôzne trojmetrové plotre, ale základné rozmery... Nehovoriac o tom, že výkresy boli samá machuľa z farby s dokrčenými rohmi, čo som si bohužial všimla až doma.

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Mrzí nás nespokojnosť zákazníka. V samoobslužne objednávke je požadovaná laserová čb tlač technických výkresov na rozmer A2, v sťažnosti sa spomína tlač „obrazov“, čo sú dosť zásadne odlišné produkty spôsobom tlače aj kvalitou výstupu. Technické výkresy sa tlačia na laserovej tlačiarni bez možnosti kvalitnej tlače odtieňov šedej a tlačia sa na normalizované formáty DIN A, fotografická tlač sa robí na atramentových plotroch s možnosťou kvalitnej tlače odtieňov a tiež tlače na ľubovoľný rozmer.

    V každom prípade je však nedodržanie predpísaného rozmeru A2 594 x 420 mm dôvodom na oprávnenú reklamáciu, výkres A2 má presne definovaný rozmer a ak sme tento nedodržali, jedná sa o chybný výrobok. Výkresy teda vytlačíme ešte raz a v správnom rozmere. Vzhľadom na určenie výkresu by som však odporúčal tiež zvážiť tlač na atramentovom plotri.