Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    fydshbdhngedyfsavgydsfgvewasydfvdfgysdvtd

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Vzdy som bol spokojny s nakupom osobne. Ale online - otras. - Potreboval som pasku do pokladne na prevadzku a dalo mi ze ju maju na sklade a mam si vybrat prevadzku. - vybral som si central. O hodinu dosiel email potvrdene cas a ze je tam. Tesil som sa ze super .isiel som z MA a v centrali ze nie nemaju ju - ukazovala mi zasoby skladi ze je to na vajnorskej ale ze ten je zavrety ja ze ja viem - ale na co mi dosiel email vsetko ze je uz a mozem dojist!!!!?! Tak som rano siel na tu vajnorsku a ked mi dosiel este email zas poobede ze mam si to vyzdvihnut v centrali - to ma dozralo uplne..

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Je nám ľúto vniknutého nedorozumenia, ale za vzniknutú situáciu naozaj nemôžeme. Zákazník si objednal 10.10.2021 o 14:37 hod (nedeľa) tovar, ktorý sa nenachádza skladom vo všetkých predajniach, pričom na našej stránke je presne uvedené, kde skladom je a kde nie je. Zákazník si vybral na prevzatie predajňu v OC Centrál (otvorené aj v nedeľu), kde tovar ale skladom nebol. Prijatie objednávky sme potvrdili (tovar si interne presúvame) a oznámili mu, že následne mu zašleme avízo, až bude tovar pripravený. Napriek tomu zákazník prišiel ešte pred výzvou na predajňu, kde ale tovar bohužiaľ ešte pripravený nebol. Na zákazníkovu žiadosť sme teda v pondelok poobede objednávku prehodili na susednú predajňu na Vajnorskej (otvorená iba v pracovných dňoch 8-18 hod.), kde bol tovar skladom a skade mu následne prišlo v utorok ráno avízo, že tovar je pripravený na prevzatie (teda nie z pôvodnej predajne v OC Centrál, ale z predajne, kam sme na jeho žiadosť objednávku presmerovali).

    Mrzia nás takéto nedorozumenia a popracujeme do budúcnosti na výraznejších textoch upozornení a avíz, ktoré náš e-shop (z veľkej časti automaticky) posiela zákazníkom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Dodaný tovar ošúchaný, zničený, v nepoužiteľnom stave. Reklamácia prebehla v poriadku, v lokálnej pobočke. Vrátená suma zatiaľ na môj účet nedorazila.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Fotky boli otrasné, farby úplne ine ake som chcela. Zožltnute a trochu rozmazane :) vyhodene peniaze.

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Mrzí nás nespokojnosť zákazníka, ale fotografie boli vytlačené verne z dodanej predlohy. Požiadavku na retuš zákazníčka nevzniesla a ani pri preberaní fotografie nijako nereklamovala. Bohužiaľ nevieme zaručiť „zlepšenie“ kvality nie príliš kvalitného podkladu inak ako retušou, o ktorú je však nutné požiadať a ktorá je osobitne aj účtovaná.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • 7 dní v týždni otvorené
    • Mimoriadne zle organizovaný predaj

    Tovar bol zaplatený cez internet, v obchode sa mal len vyzdvihnúť. Pracovník, ktorý sa mal venovať len eshopu a výdaju sa venoval iným činnostiam, ktoré zdržovali, tie totiž mal na starosti druhý pracovník. Vyzdvihnutie tak trvalo pol hodinu a nakoniec tovar ani nebol pripravený, hoc bol zaplatený. Táto prevádzka robí veľmi zlé meno firme FaxCopy.

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Mrzí nás zlá skúsenosť a dlhšie čakanie na vybavenie – výdaj pripravenej zákazky. V predajniach nemáme špeciálne zriadenú pracovnú pozíciu na výdaj e-shopových zákaziek, túto agendu rieši bežná obsluha v predajni (pokladník - predavač), ktorá má však na starosti aj iné veci. V rámci možností sa snažíme „rýchle“ výdaje hotových zákaziek vybaviť prednostne, bohužiaľ to však nie je vždy možné. Za nekomfort sa ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Pomerne rýchle spracovanie, do 4 dní
    • Pri spracovávaní nebrali do úvahy dané požiadavky

    Dala som si vytlačiť etikety na fľašu, obrazok a zadný text som si sama vyrobila, pri komunikácii s e - operátorokou cez chat mi povedala, že moje požiadavky je bezproblémov možné urobiť iba to treba napísať do poznámky - jedno pdf malo byť vytlačené presne tak, ako bol rozmiestnený na ňom text a v takej veľkosti len to trebalo asi mierne poposúvať, aby to sedelo do výrezov obdĺžnika etikety a druhé pdf bolo o niečo komplikovanejšie. Paradoxne to komplikovanejšie pdf vytlačili dobre, až na jeden obrázok - keby som si to na predajni nevšimla, bezproblémov mi to predajú také pokazené (našťastie mi teda ten jeden obr. dotlačili separátne akurát že na lesklú fóliu, nie na matnú ako malo byť a bolo to bez výrezu). To jednoduché pdf mi vytlačili každý text úplne rovnakej velkosti (9x na jednej A4), nie každý vždy o jedno menší ako bolo v odoslanom pdf. Pri nahliadnutí na predajni som text iba prehliadla, či v ňom nič nechýba (ako v tom prvom hárku), že je veľkostne rovnaký som si všimla až neskôr. 9€ za dva hárky A4 lepiacej fólie, ktoré boli aj tak zlé. Katastrofa.

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Veľmi nás mrzí vniknutá situácia, chyba je bohužiaľ v plnom rozsahu na našej strane, pochybil obsluhujúci personál v predajni, ktorý bude primerane postihnutý. Zákazníčke ponúkneme bezplatnú novú (správnu) výrobu produktu alebo vrátenie zaplatenej sumy v plnom rozsahu.

    • Čakám týždeň na viazacie hrebene a nedočkal som sa zatiaľ.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávku som potrebovala do 3 dní, žiadala som o urýchlenie. Je 5. deň od objednania, tovar nemám, ani info, kedy bude.

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Mrzí nás nespokojnosť zákazníčky. V objednávke boli položky, ktoré sme museli na predajňu objednať o čom sme zákazníčku informovali hneď po vytvorení objednávky. Termín, ktorý sme uviedli v potvrdení objednávky sme dodržali. Žiaľ nebolo to 3 dni ale 5 pracovných dní.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Objednaný tovar mi vôbec nebol doručený. Ani ma nikto neinformoval, kde nastal problém

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Objednávku som zrušila pretože suma s ktorou som počítala bola prevýšena o 100€ (áno mali to napísané na stránke malými písmenkami) a dnes sú to 3 týždne od kedy som objednávku zrušila a dodnes mi neprišli peniaze. Som sklamaná.

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Pri objednávke predmetnej služby je výslovne uvedené, že sa jedná o rámcovú cenu, presná cena bude určená až na základe konkrétneho zadania, bez presných podkladov to nie je možné. Cenu sme zákazníčke vypočítali obratom po zaslaní presných podkladov.

    Po zrušení objednávky sme kontaktovali zákazníčku so žiadosťou o zaslanie čísla účtu, na ktorý vrátime vopred uhradenú čiastku, zatiaľ bez odpovede. Po spresnení potrebných informácií vraciame peniaze obratom, obvykle v priebehu 3-4 pracovných dní.

    K lehotám – objednávky bola zadaná 16.6.2021, zrušená zo strany zákazníčky bola 30.6.2021, teda zákazníčka nečaká na vrátenie peňazí 3 týždne (hodnotenie napísala 8.7.2021) ale 5 pracovných dní, pričom ale sumu vrátiť bez oznámenia čísla účtu nemôžeme

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Hoci bol tovar v ponuke,až po osobnom dotazovaní kedy mi tovar dôjde mi oznámili,že tento tovar nie je.

  • Tlač nebola schopná print šedej farbu z pdf

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Z doručenia behom 1 hodiny sa stal deň a pol

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Mrzí nás nedodržanie lehoty (namiesto avizovanej 1 hodiny to trvalo od 12:12 hod do 18:43 hod, teda viac ako 6 hodín). Problém vznikol výpadkom pracovníkov v predajni v kombinácii s väčším počtom zákazníkov priamo na predajni a kolegovia z predajne sa dopustili chyby, keď situáciu obratom so zákazníkom neriešili.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Cena
    • Kvalita

    Nespravne vytlacene udaje, 2x som musel ist do predajne. Ziadna poskytnuta kompenzacia.

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Mrzí nás vzniknutá situácia. Chyba nastala nedostatočnou komunikáciou na našej strane v predajni. Zákazníkovi sa ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Nejasný popis tovaru! napr. uvadzaju, ze 12 ks v krabicke, tak si date do kosika 1 ks. Ked si pridete vyzdvihnut objednavku, zistite, ze tam mate len 1 ks.

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Celá skladová karta je kusová. Aj pri cene je uvedené, že cena je za jeden kus. V popise produktu bolo uvedené, že balenie v krabičke je 12 ks. Táto informácia bežne slúži zákazníkom aby si vedeli, ak majú záujem, objednať celé balenie.
    Mrzí nás, že zákazníčka nepochopila správne popis. Aby sa situácia neopakovala, tak sme informáciu o väčšom balení odstránili.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nebol som spokojný, vizitky, najmä texty boli rozmazané, pritom podklady boli v print-ready kvalite.

    Zároveň použitý papier je strašne mäkký. Po kúpe som vizitky zahodil a kúpil nové inde.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Nakoľko pero Pilot frixion 0,7 existuje v troch odtieňoch modrej, by som ocenila, keby boli fotografie k produktom správne spárované. Takže mi bola dodaná iná modrá. Následne som navštívila vašu predajňu, či by sa s tým nedalo niečo urobiť. No a nakoniec nie som o nič múdrejšia... len o 15 eur chudobnejšia za tovar, ktorý som ani nechcela...

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Skontrolovali sme fotografie pri jednotlivých farbách pier a nenašli sme žiadnu chybu. Obrázky zodpovedajú popisu.
    Zákazníčke sme ponúkli výmenu za iný farebný odtieň podľa jej výberu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    zle vyhotovená objednávka aj po dodatočnej konzultácii a vysvetleniu ako má objednávka vyzerať, tak bola vytlačená zle.

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Ospravedlňujeme sa zákazníkovi. Po preverení uznávame, že chyba sa stala na našej strane.
    Grafik si žiaľ nepresne vysvetlil dodatočné upresnenie od zákazníka a pochopil to inak a dal to vyrobiť inak, ako to zákazník potreboval.
    Zákazníkovi objednávku vyrobíme na naše náklady znovu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ťažko zhodnotiť služby, keď som si prišla vyzdvihnúť objednaný tovar, stála som cca 10 minút pri pulte, kde ma pracovník ignoroval, neodpovedal ani na pozdrav.. tak som si postála a odišla.. ostatní pracovníci- sediaci oproti vchodu sa venovali zákazníkom.. jednu hviezdičku dávam za to, že X rokov som bola s vašimi službami spokojná

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Mrzí nás nespokojnosť zákazníka, ale zrejme sa jedná o nedorozumenie. V uvádzanom čase fungovala naša predajňa iba ako výdajné miesto, v predajni mohol byť súčasne maximálne jeden zákazník a prístup mal iba k pokladni (zvyšok predajne bol zahradený páskou), zákazníkov sme dôsledne vpúšťali do predajne iba na účel okamžitého odovzdania hotovej zákazky, takže nie je možné, že by stál bez povšimnutia v predajni pri pulte.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Čakacia doba cca. 10 dní