Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • 10 %

    • Platbou začína problém

    Absolútne neodporúčam nakupovanie na tomto Poľskom eshope. Po objednaní a zaplatení tovaru, ktorý sa mal uvedené, že je na sklade ihneď k odberu, mi po úhrade prišlo obratom potvrdenie objednávky ako aj potvrdenie o odoslaní zásielky. Po niekoľkých dňoch absolútneho ticha kontaktujem prepravcu, kde je tovar. Odpoveď od prepravcu bola, že nemajú tovar s mojim číslom objednávky , tj. tovar NEBOL dodaný na doručenie. Obraciam sa teda na obchodníka eobuv.sk a po mojom dotaze, kde je tovar, prišla odpoveď že moja objednávka BUDE ZRUŠENÁ nakoľko tovar "neprešiel výstupnou kontrolou" a že prostriedky budú vrátené na kartu ktorou to bolo zaplatené. :-). Hovorím si OK, pošlú peniaze objednám si inde. Peniažky po viacerých urgenciách MI BOLI VRÁTENÉ na kartu presne za 34 DNÍ od mojej platby! Tento čas nemám ani tovar ani peniaze. Možnosť komunikovať priamo s eshopom telefonicky žiadna. Ceny majú zaujímavé ale iba na nalákanie do shopu. Za mňa serióznosť predajcu veľmi nízka. OBCHOD NEODPORÚČAM !!!

  • 100 %

    • Vsetko

    Pisete tu chujovi.y..obj som si tasku dosla za 4dni uplne nova zabalena neposkodena...trepete tu blbosti...prva objednavka a doslo vsetko uplne nove

  • 20 %

    • Strašne dlhá dodacia lehota. Zavádzanie
  • 10 %

    • Absolútne neodporúčam , tovar zasielajú v nie originál krabiciach pri dosť drahých topánkach , konkrétne na krabici k mojim topánkam je originálne výrobne číslo ktoré si bohužiaľ neviem skontrolovať lebo nemám originál krabicu ale len krabicu obchodu. Takisto topánky nemajú originálny kód ktorý je priradený k danému modelu.

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme pekne za reakciu. Predávame len originálne produkty od certifikovaných výrobcov v súlade so zákonom.
    Pokiaľ sa pri preprave originálna krabica poškodí, nahrádzame ju inou krabicou s dbalosťou o zakúpený tovar.

    S priateľským pozdravom
    Tím Eobuv.sk

  • 10 %

    • doručenie 6 dní
    • nefunkčná komunikácia cez telefón
    • reakcia na email tak +2/3 dni

    Neodporúčam daný obchod. Dodací termín 5 až 6 dní, vrátenie tovaru a financii z dobierky na účet nie je ani po týždni uskutočnený. Komunikácia emailom tak po 2-3 dňoch. Na slovenské číslo sa nedovoláte. Odporúčam určite iný e-shop, ktorý si viac váži zákazníka. Rozumiem, že môžu mať nával objednávok napr. cez Vianoce, ale aj tak sa to nedá veľmi ospravedlniť. Nakupujte na inom e-shope

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme pekne za spätnú väzbu. Veľmi nás mrzí táo situácia za nepríjemnosti sa Vám úprimne ospravedlňujeme.
    Na všetky požiadavky reagujeme postupne. Niektoré situácie si však vyžadujú overenie na inom oddelení vzhľadom na to sa čas riešenia požiadavky predĺžuje. Vrátenie platby prebieha najneskôr v lehote do 14 dní od doručenia zásielky do nášho obchodu.
    Ak by ste si želali overiť aktuálny stav, kontaktujte prosím našu podporu.

    S priateľským pozdravom
    Tím Eobuv.sk

  • 10 %

    • Nic
    • Zlý prístup k zákazníkovi
    • Tovar nevyzerá ako na obrázku

    Nepáči sa mi, ako obchod reagoval na vrátenie tenisiek. Odtieň tenisiek vyzeral inak na stránke ako v skutočnosti, boli veľké a nepohodlné a preto som sa ich ešte v deň príchodu rozhodla vrátiť späť. Po 3 mesiacoch od vrátenia tovaru nám prišla správa, že tenisky nesú známky používania a preto si môžme vybrať či chceme navrátiť 10% sumy (použijú ich dalej na recykláciu) alebo nám ich vrátia späť. Je pravda, že som si v nich spravila pár krokov, aby som zistila, ako mi sedia. V kamenných obchodoch s tým nie je problém, je to bežné, veď ako má inak človek zistiť, či mu vôbec sedia na nohu. Navyše, už keď tie tenisky dorazili tak vyzerali, že boli použité. Neviem teda, podľa čoho ich posudzujú ale pochybujem, že moje odskúšanie ich poškodilo na 90% ako uvádza eshop...... Predpokladám, že všetko maju zahrnuté vo svojich obchodných podmienkach a môžu si robiť čo sa im zachce ale ten prístup sa mi nepáči. Takúto skúsenosť som ešte nemala so žiadnym eshopom, viac si odtiaľto neobjednám. Navyše som si čítala spätne recenzie a zistila som, že nie sme jediní, ktorí majú podobnú negatívnu skúsenosť s týmto eshopom...

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme pekne za spätnú väzbu. Mrzí nás táto situácia.
    Zároveň informujeme že podmienky vrátenia v online obchode sú iné ako na kamennej predajni.
    Dúfame, že aj napriek tejto situácii sa nám podarí obnoviť Vašu dôveru a v blízkej budúcnosti od Vás dostaneme druhú šancu.
    S pozdravom tím eobuv.

  • 10 %

    • nemám topánky ani peniaze

    Topánky boli dcére malé, tak som ich hneď poslala naspäť. Potom, čo prekročili 14-dňovú lehotu na vrátenie peňazí, mi odpísali, že odstúpenie od zmluvy neakceptujú, lebo vraj topánky boli používané. Odvtedy so mnou nekomunikujú, nereagujú na žiaden e-mail ani pokus o kontakt cez ich formulár.

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme pekne za spätnú väzbu. Veľmi nás mrzí táo situácia za nepríjemnosti sa Vám úprimne ospravedlňujeme.
    Na všetky požiadavky reagujeme postupne. Niektoré situácie si však vyžadujú overenie na inom oddelení vzhľadom na to sa čas riešenia požiadavky predĺžuje.
    Veľmi nám však záleži na doriešení každej požiadavky. Prosím nahláste nám číslo ID recenzie: 156095 a kontaktujte nás prostredníctvom emailu aj s pripraveným číslom objednávky.

    Srdečne ďakujeme za spoluprácu.
    S prianím krásneho dňa

  • 10 %

    • Neseriozny eshop

    Zakupila som si birkenstock slapky, ktore prisli v neoriginal baleni. Kedze som si nebola ista pravostou znacky tovar som hned vratila. O par dni mi prisiel email ohladom recenzie. Tu som napisala a do par hodin ju eshop vymazal. Teraz len dufam, ze pri tychto praktikach dostanem svoje peniaze spat.

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme pekne za reakciu. Predávame len originálne produkty od certifikovaných výrobcov v súlade so zákonom.
    Vrátenie platby prebieha najneskôr v lehote do 14 dní od doručenia zásielky do nášho obchodu.
    Ak by ste si želali overiť aktuálny stav, kontaktujte prosím našu podporu.

    S priateľským pozdravom
    Tím Eobuv.sk

  • 40 %

    • Rýchlosť doručenia

    Objednané tenisky Mustang prišli špinavé, zrejme boli už raz vrátené, šnúrky boli vymenené špinavé, bez loga Mustang.

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme pekne za spätnú väzbu. Za nepríjemnosti sa úprimne ospravedlňujeme.
    Radi celú situáciu overíme, prosíme preto, aby ste nám v prípade záujmu napísali na [email protected]
    Do predmetu správy uveďte číslo objednávky + heuréka ID recenzie: 155775.

    Srdečne vopred ďakujeme za spoluprácu.
    S prianím krásneho dňa
    Tím Eobuv.sk

  • 100 %

    • Rýchlosť
    • Kvalita
    • Všetky informácie ohľadom tovaru nájdete ľahko

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    veľmi pekne Vám ďakujeme za Vašu recenziu.
    Srdečne Vás opätovne pozývame na naše stránky.

    S pozdravom a prianím pekeho dňa.

  • 10 %

    • Komunikácia
    • Nedodanie tovaru

    Keby môžem, dám nula hviezdičiek...
    Topánky do dnes nedorazili, neodpovedajú na maily, neprišiel mi ani žiaden e-mail o update objednávky (lebo očividne ani žiaden nenastal...), na podpore online nič neboli schopní povedať, len 3x zopakovali že preverujú stav mojej objednávky a viac mi pomôcť nemôžu, že potom pošlú mail... Prešlo niekoľko dní, mail nikde. Podotýkam, že tenisky sú zaplatené a nie je to najmenšia suma. Komunikácia nula bodov, tovar posúdiť neviem, keďže ho moje oči nikdy nevideli. A pochybujem, že pri tomto tempe uvidím naspäť aspoň peniaze, ak nie tovar... Rozhodne NENAKUPOVAŤ v tomto e-shope!

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme pekne za spätnú väzbu. Veľmi nás mrzí táo situácia za nepríjemnosti sa Vám úprimne ospravedlňujeme.
    Na všetky požiadavky reagujeme postupne. Niektoré situácie si však vyžadujú overenie na inom oddelení vzhľadom na to sa čas riešenia požiadavky predĺžuje.
    Veľmi nám však záleži na doriešení každej požiadavky. Prosím nahláste nám číslo ID recenzie: 155397 a kontaktujte nás prostredníctvom emailu aj s pripraveným číslom objednávky.

    Srdečne ďakujeme za spoluprácu.
    S prianím krásneho dňa

  • 10 %

    • celkom rýchle dodanie
    • zle zabalený tovar
    • cena nezodpovedá dodanému tovaru

    tovar prišiel zabalený nie v org. balení..... okuliare Guess a obal Levis ....že vraj tak to dostali od predajcu...hlúposť ...
    objednávať neodporúčam!!!

  • 10 %

    • Rýchlosť doručenia
    • Namiesto nového tovaru som dostala tovar, ktorý už bol používaný
    • Neodpovedajú na mailovú komunikáciu

    Objednala som si NOVÉ gumáky a namiesto nových topánok mi prišiel nosený tovar. Dokonca som v topánke našla cudziu vložku do topánok (značne opotrebovanú)! Na topánkach sú škrabance po nosení… Hygiena tomuto obchodu asi nič nehovorí. A ja odmietam čo i len skúsiť topánky po cudzej osobe. Je to jednoducho nechutné. Nehovoriac o tom, že mi na mail vôbec neodpovedali.

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme pekne za správu a za spätnú väzbu. Za nepríjemnosti sa Vám úprimne ospravedlňujeme.
    Veľmi radi Vám pomôžeme pri riešení tejto situácie poprosím Vás kontaktujte nás prosím s číslom objednávky a uvedením ID recenzie. Zároveň informujeme že postupne odpovedáme na všetky požiadavky.
    Dúfame, že aj napriek tejto situácii sa nám podarí obnoviť Vašu dôveru a v blízkej budúcnosti od Vás dostaneme druhú šancu.
    S pozdravom tím eobuv.

  • 20 %

    • Balík prišiel roztrhaný a v tom mieste prelepený lepiacou páskou. Krabica v ktorej sa topánky nachádzali bola poškodená.
    • Samotné topánky sú nenositeľné, padajú z nohy-nemá to nič spoločne s veľkosťou topánok, sú jednoducho nekvalitné.
    • eobuv nikdy viac!!!

    Rada pre nakupujúcich: nedajte sa zlákať dobrými cenami, ktoré ebuv.sk má. Nekvalitný tovar. Nikdy viac.

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme pekne za spätnú väzbu. Prosím napíšte nám na [email protected] - do predmetu správy uveďte číslo objednávky + sťažnosť heuréka ID recenzie:155295. Radi celú situáciu overíme a verím, že sa nám podarí problém spoločne vyriešiť.

    Srdečne ďakujeme za spoluprácu.
    S prianím krásneho dňa

  • 80 %

    • Objednávky fungujú
    • nemajú telefón, len mail

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Ďakujeme Vám za Váš názor.

    Vaša spokojnosť s naším obchodom je pre nás veľmi dôležitá, preto sa radi dozvieme, čo môžeme zlepšiť, aby sme pri ďalšej návšteve od Vás dostali 100% a 5 hviezdičiek.

    Pozývame Vás podeliť sa o svoje postrehy zaslaním správy na: [email protected]

    S pozdravom tím eobuv.sk

  • 10 %

    • Nedodržanie lehôt
    • Komunikácia
    • Zákaznícky servis
    • Neprofesionalita
    • NEODPORÚČAM

    21.5.2024 som si u vytvoril objednávku na tovar, ktorý mali na e-shope uvedený ako "skladom" s dobou doručenia do 3 - 4 pracovných dní. Následne až na 4. pracovný deň, teda v pondelok 27.5. mi prišla sms, že prijali rezerváciu. Bolo to síce pre mňa veľmi nevyhovujúce a veľký diskomfort, naoľko ma na to nikto neupozornil, ale keby prišli do ďalších 4. pracovných dní, teda v piatok 31.5. ešte by mi to zachránilo situáciu. Opakujem nikto ma neupozornil, na infolinke a v chate mi povedali/písali, že nevedia, nedá sa a mrzí ich to - vraj sú dodacie lehoty "iba orientačné" čo úplne nesedí s (po tejto skúsenosti zdanlivo zavádzajúcimi) vyhláseniami vo VOP a na niekoľkých miestach na stránke.

    Dnes je to 9. pracovný deň od objednania (nerátajúc deň, kedy bola objednávka vytvorená) a objednávka stále nebola doručená. Nikto ma neupozornil, že objednávka bude meškať. Dozvedel som sa to, až keď som začal po tom pátrať.

    Na stránke majú síce uvedené (a VOP tomu neodporujú), že
    Celkový čas vybavenia objednávky je:
    1. Príprava objednávky na odoslanie - zvyčajne do 24 hodín,
    2. Dodacia lehota - predpokladané doručenie do 2-3 pracovných dní

    Ďalej: "O každej fáze objednávky (aj v prípade meškania) Vás budeme informovať e-mailom."

    Ako píšem už aj vyššie, ja som od nikoho žiadne informácie nedostal. Dokonca som sa ani nedopátral k odpovedi, kedy môžem tovar očakávať a kde tovar momentálne je. Na základe vyššie uvedeného neviem, či vôbec tovar, ktorý si zákazník objednáva existuje, alebo nie.

    Najhoršia skúsenosť s nákupom na internete vôbec. Na základe tejto skúsenosti vrelo neodporúčam nakupovať a odporúčam sa vyhýbať tomuto e-shopu tak, ako sa oni vyhýbajú serióznemu prístupu a komunikácií.

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme pekne za spätnú väzbu. Za nepríjemnosti sa Vám úprimne ospravedlňujeme.
    Aktuálne usilovne pracujeme na zlepšení času doručenia.
    Urobíme všetko preto aby sa táto situácia neopakovala.

    S priateľským pozdravom a prianím pekného dňa

  • 10 %

    • žiadna
    • KOMUNIKACIA
    • nedodanie tovaru
    • neochota
    • neprofesionalita

    Nakup v tomto obchode vyslovene NEODPORUCAM. tyzden si s nimi vypisujem kde su moje topanky, stale vam len napisu ze zistime kde zasielka je a nik sa Vam neozve. Po tyzdni bombardovania ich spravami mi napisali teda ze objenavku zrusia a poslu naspat penaize, to sa udialo po tom ako som im pisal ze ich spravanie nahlasim na SOI. teraz predpokladam, ze absolvujem tu istu torturu pre vratenie penazi
    NENAKUPUJTE TU

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme pekne za spätnú väzbu. Za nepríjemnosti sa Vám úprimne ospravedlňujeme. Poprosíme Vás o zaslanie čísla objednávky, ktorej sa to týka a radi celú situáciu preveríme.
    Urobíme všetko preto aby sa táto situácia neopakovala.

    S priateľským pozdravom a prianím pekného dňa

  • 10 %

    Prístup spoločnosti je slušne povedané neseriózny k vráteniu peňazí.Lehoty na vrátenie nerešpektujú,musíte sa opakovane
    domáhať svojich peňazí..až potom začnú konať a stále nachádzajú ďalšie výhovorky.Aktuálne stále čakám na vrátenie.
    Obchod NEODPORÚČAM !!!!!

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme pekne za správu a za spätnú väzbu. Za nepríjemnosti sa Vám úprimne ospravedlňujeme.
    Veľmi radi Vám pomôžeme pri riešení tejto situácie poprosím Vás kontaktujte nás prosím s číslom objednávky a uvedením ID recenzie.
    Dúfame, že aj napriek tejto situácii sa nám podarí obnoviť Vašu dôveru a v blízkej budúcnosti od Vás dostaneme druhú šancu.
    S pozdravom tím eobuv.

  • 10 %

    • Obchod nie je spoľahlivý, tovar zaplatený týždne dozadu, mal byť na sklade, no stále nie je doručený.

    Zlá skúsenosť, v budúcnosti sa tomuto obchodu určite vyhnem.

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,
    ďakujem za Váš názor a za čas, ktorý ste venovali jeho napísaniu. Veľmi nás mrzí predĺžená doba čakania na doručenie objednávky, samozrejme sme si vedomí, že takáto situácia by nemala nastať a chápeme Vaše sklamanie.
    Pre overenie danej situácie Vás poprosíme o kontaktovanie našej podpory klienta spolu s čislom Vašej objednávky.
    Dúfame, že aj napriek tejto situácii sa nám podarí obnoviť Vašu dôveru a v blízkej budúcnosti od Vás dostaneme druhú šancu. S pozdravom tím eobuv.

  • 10 %

    • Nieje možné dopátrať sa riešenia reklamácie.

    Žiaľ po týženi nosenia sa tenisky rozpadávajú po napísaní mailu sa mi nikto neozíva. Takže absolútne neodporúčam.

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme veľmi pekne za spätnú väzbu.
    Kontaktujte nás prosím i s pripraveným číslom objednávky na e-mailovej adrese [email protected], radi Vám pomôžeme vzniknuté nedorozumenie vyriešiť.
    Za nepríjemnosti sa Vám veľmi ospravedlňujeme, urobíme čo bude v našich silách, aby sa podobná situácia neopakovala.

    S priateľským pozdravom a prianím krásneho dňa