Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • 10 %

    • Komunikacia
    • Neochota
    • zavádzajúce info

    Po objednaní tovaru mi prišiel mail ďakujeme za objednávku ale žiadne platobné údaje ktoré som uviedol.Po vypisovanie som dostal odpoveď aby som si tovar objednal ešte raz.No a tovar už nebol v ponuke resp.moje číslo topánky.Nechapem prečo mi nemôžu zaslať e-mailom platobné údaje keď už objednávku mám vytvorenú.

  • 10 %

    • ceny
    • zrušená zaplatená objednávka na základe chyby
    • nemožnosť pochopiť z prečítania e-mail, potrebné dovysvetlenie cez podporu

    Jednoducho otras, človek si objedná tovar, zaplatí. Čakal som, že balík bude doručený piatok, prípadne pondelok s tým, že som rátal, že by sa mohla predĺžiť dodacia doba. Avšak som sledoval informácie na packete (dal som si to do výdajného miesta doručiť). Sledoval som to číslo 3 dni a neustále rovnaká informácia (prijaté informácie o balíku). Predtým mi však prišiel e-mail so stránky, že balík je pripravený na vyzdvihnutie, že to musí prepravca vyzdvihnúť. Tak som už štvrtok písal, že kedy mi príde balík.... Odpísali mi, že mi dajú vedieť e-mailom, kde je balík atď., piatok neprišiel žiadny e-mail, ale až dnes ráno mi prišiel mail, v ktorom napíšu, že nastala systémová chyba, ktorú nemôžu ovplyvniť, s tým že zásielka nebola ani pripravená ani odoslaná. Tak príde Vám jeden mail ohľadom toho, že je to pripravené a v druhom už napíšu, že nebol ani pripravený. Tak by si mohli spraviť poriadok v tomto chaose čo tam majú. Veľmi zlá skúsenosť s týmto eshopom, aj keď mi ponúkli kompenzáciu v zmysle kupónu, pri tejto skúsenosti človek premýšľa či sa mu to vôbec oplatí objednávať. Takže z balíka, ktorý mal byť doručený behom 2-3 dni prešlo 5 dní, aby človek zistil, že mu ani balík nepríde. Príde mi to ako veľké sklamanie z tohto eshopu, nakoľko vyzeral, že má veľký potenciál, čo sa týka cien a možností doručenia.
    E-mail čo mi prišiel dnes ráno nebol poriadne napísaný a ani nebolo vysvetlené či treba objednávku zrušiť alebo čo vlastne robiť, keďže si zákazník zaplatil dobierku dopredu, aby mal pokoj a s dobrým pocitom by si prišiel len balík prevziať. Tak som musel znovu kontaktovať podporu, aby som zistil ako ďalej postupovať ohľadom vrátenia peňazí. Som zvedavý či dané peniaze prídu a či nebude zas nejaký problém. Takže si premyslite, či idete objednávať cez túto stránku... Neobjednávam často cez eshopy, avšak nikdy som nemal takúto zlú skúsenosť ohľadom zaplateného balíka.

  • 10 %

    • zavádzanie,

    Po zaplatení objednávky, nasledujúci deň som obdržal email o tom, že objednávka bola odoslaná prepravcovi. Prepravca však reálne neobdržal fyzický balík. Kontaktoval som zákaznícke centrum - prvý krát pani tvrdila, že je všetko v poriadku a ubezpečila ma, že tovar mi bude čoskoro doručený. Nový deň a opäť prepravca neobdržal balík. Kontaktujem druhý krát zákaznícke centrum a pani mi konečne vysvetlila čo sa deje. Objednávka a tovar síce zo systému oficiálne "odišli", no reálne sa to neudialo. Je fascinujúce vidieť ako zákazník dostane rôzne info o stave objednávky. Respektíve mal som šťastie, že som natrafil na pracovníčku, ktorá bola ochotná zdieľať fail obchodu.

    Prvý i posledný krát objednávam z tohto eshopu. Veľmi dúfam, že sa balík "nestratí".

  • 10 %

    • nič
    • otrasné jednanie
    • komunikácia

    tovar bol vrátený, ale peniaze mi zadržiavajú už dva týždne, volala som trikrát, vraj urobili chybu v systéme, ale peniaze stále neposlali, neodporúčam, už nikdy viac!

  • 10 %

    • Vrátenie tovaru vybavila som ešte v apríli, ale peniaze som naspäť nedostala, a už je jún...
    • Hanba
  • 10 %

    Pripájam sa k ďalším nespokojným zakazníkom. Takmer 2 týždne po vytvorení objednávky som obdržala e-mail o tom, že som si objednávku neprevzala a bola vrátená. To je samozrejme nezmysel, objednávka pravdepodobne nebola vôbec odoslaná. Nakoniec, je to preukázateľné, žiadny e-mail a snahe doručiť objednávku som neobdržala a už vonkoncom o jej opakovanom doručení. Dokonca neprišiel ani e-mail o odoslaní objednávky. Jedinečná skúsenosť. Najmä pred odchodom na dovolenku, keď rodič objedná dieťaťu topánky, ktoré mal v pláne zbaliť so sebou. Deťom totiž rastú nôžky a občas nastane aj nečakaná situácia, ktorú treba urgentne riešiť. V budúcnosti už tento obchod nevyužijem. Klamstvá odjakživa neznášam. A z recenzií vidím, že zďaleka nie som sama a tento spôsob je v eshope eobuv obľúbený a častý.

  • 10 %

    Hrôza. Minuly rok som si objednavala s vopred zaplatila dve vaky z čoho mi poslali jeden a samozrejme mi to oznámili po 2 týždňoch kedy prišla zásielka.
    Minuly týždne som si objednala topánky , ktoré som znova zaplatila vopred. Po uhradení mi prišiel mail , že bola objednávka odoslaná. O 7 dni mi prišiel v noci mail, že som objednávku odmietla, čo samozrejme nebola pravda , keďže mi žiadny balík neprišiel. Ďalšia vec , v DPD take číslo balika ani neevidovali.

    Pre mna sú to obyčajní podvodnici.
    Nikdy viac a to som ešte zvedavá , ci mi vrátia peniaze lebo ak nie tak podávam podnet na ŠOI

  • 10 %

    • Tovar objednany zaplateny a na druhy den pride mail ze stornovana ... ani dôvod ani nic ... moja prva objednavka bola aj posledna absolutne neodporucam
  • 20 %

    • Obchod po uznaní reklamácie s nami odmieta komunikovať!!! Nesúhlasili sme so spôsobom vybavenia reklamácie nakoľko bol nekorektný!!!
    • Celé zle
  • 80 %

    • Široký výber. Zľavy. Rýchlosť dodania.
    • Zabalenie tovaru.

    Objednala som si značkové kabelky za niekoľko stoviek eur a prišli mi doslova nahádzané v jednej veľkej poloroztrhanej krabici...jedna bola spučená, ale dokázala som ju vyrovnať, takže si ju nechám. Hocijakú oveľa lacnejšiu vec, ktorú si niekde objednám, mi vždy príde pekne zabalená (napr. v bublinkovej fólii, obalená papierom - hoc aj novinami), aby sa pri preprave nehýbala a nepoškodila. Za mňa sklamanie, že si nedáte na toto pozor...hlavne v dnešnej dobe.

  • 100 %

    Za mňa veľká spokojnosť, objednal som si peňaženku guess za dobrú cenu v zlave, vyzerá ešte krajšie ako na fotkách, penazenka prišla pekne zabalena v originál obale nepoškodena do 2 pracovnych dni, urcite aj nabudúce objednám

  • Odporúča obchod

    90 %

    • Velký sortiment výrobkov
    • Obuv sa nedá vyskúšať pred kúpou.
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Skvelé výrobky, rýchle dodanie, možnosť vymeny-vratenie peňazí, výborná komunikácia s obchodom
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Topánky sú síce veľmi pekné ale do dvoch týždňov sa celé rozlepili.

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu, ktorá je pre nás veľmi dôležitá.

    Odporúčame, aby ste tovar reklamovali v súlade s reklamačným poriadkom podľa pokynov uvedených na našej stránke.

    Ďakujeme vopred za spoluprácu.

    S priateľským pozdravom a prianím krásneho dňa

    Za tím Eobuv.sk
    Janka P.
    Špecialista zákazníckej podpory

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Veľmi dobrá komunikácia,poradenstvo v prípade potreby.
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Spokojnosť veľká

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • dobrá kvalita, spolahlivé doručenie
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Super obchod
  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Po týždni nosenia sa roztrhali

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu, ktorá je pre nás veľmi dôležitá.

    Odporúčame, aby ste tovar reklamovali v súlade s reklamačným poriadkom podľa pokynov uvedených na našej stránke.

    Ďakujeme vopred za spoluprácu.

    S priateľským pozdravom a prianím krásneho dňa

    Za tím Eobuv.sk
    Janka P.
    Špecialista zákazníckej podpory

  • 20 %

    • Veľmi dlhé dodanie

    Objednávka aj zaplatenie bolo uskutočnené v sobotu na stránke majú uvedené dodanie do 2 dní. Tak som očakávala že cca v utorok by som to už mohla aj mať. V pondelok mi prišiel email, že spravili chybu, ale že ju opravili a objednávka sa o neskorí ale, že vraj do dvoch dní to má prísť... Neprišlo. Celý týždeň čakať na objednávku. Tak ak pochybili mali poslať expresne...
    Keby nemám v čom chodiť tak chodím bosá. Aby obchod z obuvou mal doručovanie celý týždeň je nepredstaviteľné.

    Hlboko rozmýšľam, že už si nikdy odtiaľto neobjednam.
    Ak mi objednávka nepríde v piatok ja snimi na dobro končím.