Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • 90 %

    • Veľký sortiment výrobkov.
    • Objednávam z tejto firmy už niekoľko rokov a som stále spokojná s doručením a kvalitou tovaru.
    • Je potrebné zadať správnu veľkosť už v objednávke,nakoľko naposledy som sa pomýlila a zadala nesprávnu,ihneď som im písala e-mail,aby mi poslali inú veľkosť, ten však zrejme ani nečítali a poslali hneď to,čo bolo v objednávke.Našťastie existujú vložky do topánok,tak dcére sa topánky vyzúvať nebudú.Celkovo sok ináč spokojná s rýchlym doručením a kvalitou tovaru.

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    veľmi pekne Vám ďakujeme za Vašu recenziu.
    Srdečne Vás opätovne pozývame na naše stránky.

    S pozdravom a prianím pekeho dňa.

  • 10 %

    • doručený nesprávny tovar
    • neochota zákaznického servisu

    Boli mi doručené úplne iné topánky než som si objednala. V zákazníckom servise mi povedali, že ich mám vrátiť a vytvoriť novú objednávku avšak model o ktorý som stála už bol vypredaný. Strata energie, času aj peňazí. Zákaznícka podpora neochotná poskytnúť akékoľvek odškodné ani formou zľavového kupónu, či store creditu. Nikdy viac...

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme pekne za spätnú väzbu aj za Váš názor. V prvom rade sa Vám ospravedlňujeme za vznikutú situáciu.

    Ak Vám bol odoslaný tovar doručený chybne je potrebné ho odoslať späť na vrátenie do 30 dní od prevzatia.
    Pokiaľ ide o zákaznícku podporu situáciu ohľadom komunikácie overíme.

    Ďakujeme krásne za pochopenie a pozývame Vás k nákupom
    S prianím krásneho dňa

  • 100 %

    • rýchlo doručené (do dvoch dní)
    • tovar dodaný presne podľa objednávky, tenisky ASICS
    • dobre zabalené v originál obale
    • cena výborná
    • nemusel som riešiť vrátenie tovaru, ani nič reklamovať, tak k tomu sa vyjadriť neviem

    Objednávať cez e-shop, má svoje výhody a nevýhody, keď som čítal tie zlé recenzie, objednával som s malou dušičkou, ale nakoniec som s nákupom spokojný a odporúčam obchod aj iným. Niekoľko zlých recenzií, aj tak neurobí objektívne hodnotenie obchodu, nakoľko spokojným zákazníkom sa zase veľakrát vypisovať nechce. Za tými negatívnymi môže byť aj konkurencia. Človek musí počítať aj s tým, že je to tak trochu aj lotéria, vždy sa môže niečo pokaziť. Kto to nie je ochotný podstúpiť, nech sa páči do kamennej predajne.

  • 10 %

    • komunikácia len cez bota

    Objednala som topánky a prišli evidentne nosené:
    - špinavá podrážka s blatom a kamienkami
    - vychodená päta
    - doškrabaná koženka pozdĺž celej topánky
    - v topánke nalepená menštruačná vložka
    Slabá komunikácia na chate na ich stránke odpovedajú tak, že vôbec nepomôžu a nezodpovedajú.
    Nevedia pohotovo riešiť problémy so zákazníkom. Nedajú sa pripojiť do komunikácie žiadne fotky doručenej objednávky.

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme pekne za správu a za spätnú väzbu. Za nepríjemnosti sa Vám úprimne ospravedlňujeme.
    Veľmi radi Vám pomôžeme pri riešení tejto situácie poprosím Vás kontaktujte nás prosím s číslom objednávky a uvedením ID recenzie.
    S pozdravom a prianím pekného dňa.

  • 10 %

    • zľavy
    • predávajú použité kúsky

    na vianoce mi priateľ objednal kabelku, po otvorení pod stromčekom som si všimla, že je kabelka trošku špinavá... hovorím si možno z výroby ale po lepšom pozretí som si všimla, že celá kabelka je dookola ošúchaná a vyzerala dosť zničene

    keď som volala na zákaznícky servis mi bez problémov povedali, že mám tovar vrátiť a budú mi vrátené peniaze... nežiadali ani žiadne dôkazy - čo je na jednu stranu dobré ale taktiež ma to nabáda rozmýšľať či sú tieto vratky bežné a či poškodený/použitý tovar dostávajú ľudia pravidelne.

    Čerešnička na torte je to, že som o kabelku aj naďalej mala záujem ale už ju nemali skladom tak som si nastavila upozornenie na doskladnenie... v ten istý deň alebo hneď ten ďalší ako mi prišiel mail, že dostali môj vrátený tovar mi prišiel mail, že kabelka bola doskladnená... nemôžem tvrdiť, že to bola tá moja vrátená poškodená ale vyzerá to dosť podozrivo...

    povedala by som že táto stránka je jeden veľký risk a nikdy neviete čo Vám príde

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme pekne za spätnú väzbu ako aj za Váš názor.

    Mrzí nás táto situácia, je predpokladáme že k ošúchaniu mohlo dôjsť aj pri doprave.
    Pokiaľ ide o vrátenie tovaru, klient môže tovar odoslať na vrátenie do 100 dní .

    Za nepríjemnosti sa Vám však ospravedlňujeme, urobíme čo bude v našich silách, aby sa podobná situácia neopakovala.

    S priateľským pozdravom a prianím krásneho dňa

  • 20 %

    Sama zlá skúsenosť,, poslali mi iný tovar ako som si objednala ,, zásielku som poslala späť po mesiaci nemám späť peniaze lebo nevedia nájsť moju objednávku ,, pred tým mi objednávku zrušili peniaze tak isto neboli vrátené až po každodennom vypisovani sa peniaze zrazu vrátili ,,

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme pekne za spätnú väzbu. Za nepríjemnosti sa Vám úprimne ospravedlňujeme. Poprosíme Vás o zaslanie čísla objednávky, ktorej sa to týka a radi celú situáciu preveríme.

    Urobíme všetko preto, aby sme Vám problém pomohli vyriešiť k Vašej spokojnosti.

    S priateľským pozdravom a prianím pekného dňa

  • 10 %

    • Neodporúčam. Balik mi doručili na letisko do depa, pričom mal byť doručený na adresu (úplne inam). Bez informovania o presmerovani zasielky, žiadna sms, nič. Prepravcu vyberá obchod a je zodpovedný za doručenie až k zákazníkovi. Situáciu neriešil.

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a pripomienky.

    Veľmi nás mrzí táto situácia.
    V prípade že nie je možné zásielku doručiť na vybrané miesto môže prepravca balík presmerovať na najbližšie voľné odberné miesto.

    S pozdravom a prianím pekného dňa.

  • 10 %

    Objednala som topánky, našťastie som neplatila dopredu. Už dva týždne sa k nim neviem dostať, na infolinke je iba bot, nie reálny človek. Na maily poslané cez ich stránku nikto nereaguje, aj keď bot povedal ze do dňa odpisu.
    Par dni po objednávke som dostala sms ze topánky prišli na predajňu. Na predajni žiadne topánky neboli, zbytočne som cez polovicu mesta hnala auto. Na predajni boli milí, zapísali si ma, že to budú sledovať. A odvtedy vyše týždňa nič. A teda žiaden reálny spôsob kontaktovania. Už odtiaľto objednávať určite nebudem.

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme pekne za spätnú väzbu. Za nepríjemnosti sa Vám úprimne ospravedlňujeme. Poprosíme Vás o zaslanie čísla objednávky, ktorej sa to týka a radi celú situáciu preveríme.
    Urobíme všetko preto aby sa táto situácia neopakovala.

    S priateľským pozdravom a prianím pekného dňa

  • 20 %

    • Rychle dodanie
    • Velmi zla skusenost,pri vytvoreni objednavky,2x mi strhli peniaze,a nie su ochotni mi vratit svoje peniaze,nikdy viac z tohto obchodu

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu. Za nepríjemnosti sa Vám úprimne ospravedlňujeme. Za účelom vyjasnenia tejto situácie Vás poprosíme o e-mailový kontakt spolu s čislom Vašej objednávky.

    Vopred Vám veľmi pekne ďakujeme.

    S pozdravom a prianím pekného dňa.

  • 10 %

    V objednávke mi prišlo číslo topánok 48 namiesto 47. Reklamácia nebola uznaná a je to považované iba ako za vrátenie tovaru. Teda nemáte nárok na výmenu tovaru. Teda musím vytvoriť novú objednávku, kde už samozrejme na daný tovar akcia skončila. Teda musím zaplatiť o 25 eur viac kvôli chybe obchodu. Nehovorím a cene času, ktorý musím stráviť vrátením tovaru. Neodporúčam nakupovať v tomto obchode....

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a pripomienky.
    Veľmi nás mrzí nás táto situácia.
    Žiaľ výmena, alebo doposlanie tovaru u nás nie je možné vzhľadom na nastavené firemné procesy.

    Poprosím Vás opätovne o kontakt s našm zákazníckim servisom za účelom doriešenia tejto situácie.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom

  • 10 %

    Prišli mi topánky, ktoré sa iba podobali na originály. Originálny model som videla v Office Shoes. Model Helly Hansen Forester čiernej farby som si zo stránky eobuv objednala preto, lebo boli vo výraznej zľave. Bežne stoja 130-140€, na eobuv.sk ich ponúkali za 70€. Bola som ich vrátiť osobne v Eurovei a vyjadrila som podozrenie, že to nie je ten skutočný model. Obsluha bola milá a ústretová, jedna pani zdieľala so mnou podozrenie, že to nie je ten skutočný model, druhá pani sa priklonila k verzii, že foto na e-shope skresluje a topánky sú tie pravé. Teraz čakám na vrátenie peňazí. Ešte musím spomenúť, že tie topánky (ktoré sú podľa môjho názoru lacnejšou napodobneninou) som nikde oficiálne v predaji nevidela. Je mi ľúto, že nemôžem pridať foto tovaru, ktorý mi bol doručený.

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu. Za účelom vyjasnenia tejto situácie Vás poprosím o e-mailový kontakt spolu s foto-dokumentáciou. Súčasne informujeme že všetky produkty z ponuky eobuv.sk sú originálne a pochádzajú priamo od výrobcov alebo overených distribútorov.

    Vopred Vám veľmi pekne ďakujeme.

    S pozdravom a prianím pekného dňa.

  • 100 %

    • Prehladny, dobre ceny, akcie

    Za mna spokojnost. Topanky prisli rychlo, kedze mi boli uzke zabalil do obalu, ktory sluzi na vratenie, nalepil stitok na vratenie a zaniesol do packety (postovne plati eobuv). Prislo vyrozumenie ze topanky posudili ako nepouzite a vratili rychlo peniaze.

    Akurat ze v packete mi nedali ziadny doklad ze som to tam odovzdal, ak by sa balik stratil tak tazko by som obchodu eobuv dokazoval ze som balik poslal .

  • 10 %

    ako čítam recenzie tak nie som prvá, ktorá ma s touto stránkou problém,
    ja som si objednala tenisky, ktoré sa po asi troch mesiacoch rozpadli a tak som sa rozhodla ich vyreklamovať, robila som si online reklamáciu
    26.9. ste mi písali, že ste ju prijali (pod číslom 537775 ) a do 5 dní mi dáte rozhodnutie o mojej reklamácií.
    29.9. ste mi písali, že ste moju reklamáciu uznali a tak som vám ju ešte v ten deň poslala
    potom zostalo ticho a ja som nevedela, či vám balík prišiel a tak som vám písala 9.10. či je všetko ok
    9.10. ste mi odpísali, že je to v poriadku a registrujete ju pod číslom 554584
    10.10. ste mi už zrazu písali, že mám poslať sledovacie číslo balíka, aby ste vedeli, či ho už máte na sklade, ja som vám samozrejme hneď číslo poslala, aj keď deň pred tým ste mi písali, že ste moju reklamáciu registrovali
    11.10. ste mi zasa napísali, že chcete sledovacie číslo, ktoré som vám síce poslala aj deň pred tým, no keď ste ho pýtali znova, dala som ho znova
    a od vtedy zostalo ticho, nejedenkrát som sa informovala, ako na tom moja reklamácia je, no bez úspechu.
    keď si ja na stránke kontrolujem balík ukazuje mi, že k vám prišiel do skladu 3.10., čo je dneska už 15 deň a myslím si, že ešte nekončíme, takže naozaj nerozumiem, kde je problém, keď z mojej strany je všetko v poriadku a ak vznikol nejaký problém na vašej strane, mali by ste si to riešiť medzi vami, ktorými ten problém vznikol, neviem či prepravca spravil chybu, či niekto vo vašom sklade, no ja by som rada uvidela moje €, keďže to neboli 10€ tenisky

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme pekne za správu a za spätnú väzbu. Za nepríjemnosti sa Vám úprimne ospravedlňujeme.
    Po overení Vami opísanej situácie je aktuálne naše oddelenie reklamácie je v priebehu riešenia Vašej reklamácie.
    O jej ďalšom priebehu Vás budeme informovať e-mailom.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme.

    S pozdravom a prianím pekného dňa.

  • 10 %

    • Vrátenie tovaru

    Odporúčam nenakupovať na tomto šmelinárskom poľskom piča-eshope, keď vraciate tovar musíte sa doprosovať aby sme vôbec uvideli peniaze, samozrejme 14dňovú lehotu nerešpektujú, v tom lepšom prípade peniaze uvidíte tak za mesiac.

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za Vašu správu. Za vzniknutú situáciu sa Vám úprimne ospravedlňujeme.
    Veľmi radi Vám pomôžeme pri riešení tejto situácie poprosím Vás kontaktujte nás prosím s číslom objednávky a uvedením ID recenzie.
    S pozdravom a prianím pekného dňa.

  • 10 %

    Otrasný postup pri vrátení tovaru. Podľa ich slov je vrátenie tovaru do 5 dní, najneskôr do 14 dní od doručenia zásielky na reklamáciu. Moja zásielka im na reklamáciu bola doručená 30.6., odvtedy mi o jej spracovaní neprišila žiadna informácia a aj dostať sa k informácii o tom, či im vôbec bola doručená som sa musela cez niekoľko mailov. Proces vrátenia do 14 dní je nemožný, ich prístup je neseriózny. Peniaze mi doteraz nevrátili a to prešli už viac ako dva týždne. Nikdy viac z tohto eshopu, neodporúčam to ani ostatným. A podľa toho čo čítam v iných recenziách je takýto prístup u nich asi bežný.

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za správu. Je nám ľúto ak nastali komplikácie ohľadom lehoty pre vrátenie platby. Ak by ste sa na to chceli bližšie pozrieť, kontaktujte nás prosím i s číslom objednávky. Neustále pracujeme na tom, aby sa naše služby zlepšili a snažíme sa proces vrátenia i reklamácie klientom čo najviac uľahčiť.
    Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti.
    S priateľským pozdravom

  • 10 %

    • Vždy som bol spokojný,ale to co predviedli naposledy mi stačilo,už nikdy viac

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za spätnú väzbu. Pri Vašej objednávke evidujeme, že došlo k predĺženiu termínu dodania z dôvodu nedostupnosti zvolenej pobočky pre doručenie. Bohužiaľ v prípade výnimočnej situácie alebo v prípade neočakávaných komplikácii môže dôjsť k predĺženiu termínu dodania. Za nepríjemnosti sa úprimne ospravedlňujeme. Zásielku evidujeme ako úspešne doručenú.
    Dúfame veľmi, že Vám i napriek tomu urobil obsah objednávky radosť.

    S prianím krásneho dňa

  • 20 %

    • Veľmi pomalá komunikácia

    28.06 mi bol doručený tovar, ktorý som ešte v ten deň musela vrátiť.
    Peniaze mi boli vrátené až 14.07, z eshopu ma kontaktovali 10.07, pričom ma žiadali o číslo IBANU, ktoré som im už dávno poslala a to ešte v deň vrátenia objednávky.
    Po tejto skúsenosti by som si už tovar z eshopu viac neobjednala.

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme pekne za správu a za spätnú väzbu. Za nepríjemnosti sa Vám úprimne ospravedlňujeme.
    V súlade s podmienkami obchodu je proces vrátenia v lehote do 14 dní od doručenia zásielky do nášho obchodu. V prípade potreby o dodatočné informácie alebo v prípade nejasností je štandardom, že našich klientov kontaktujeme, aby došlo k ukončeniu procesu podľa správnosti a v čo najkratšom termíne.

    Ďakujeme veľmi pekne za pochopenie. Srdečne Vás pozývame do nášho obchodu.
    S priateľským pozdravom a prianím krásnych dní

  • 20 %

    • otrasná podpora pre zákazníkov
    • nevracanie penazi
    • interne chyby v objednavkach

    8.6. vytvorena objednavka. Tyzden nechodila tak som im pisal, vraj z dovodu internej chyby mi zrusia objednavku. Peniaze doteraz neprisli a to je 28. 6. a co je na tom ovela zabavnejsie je to, ze pred dvomi dnami mi volal DPD kurier ze ma pre mna zasielku - co na 100% bola tato, ale samozrejme som odmietol kedze som mal urobenu uz inu objednavku. Stale nemam peniaze za tu prvu co si zo mna akurat robia srandu a zvazujem podanie podnetu na obchodnu inspekciu. V chate a na emaile mi stale hovoria to iste ako papagaje, uz nikdy viac. C. o. 1702295659

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme pekne za spätnú väzbu. Za nepríjemnosti sa Vám úprimne ospravedlňujeme. Po preverení celej komunikácie evidujeme, že komplikácie nastali pod iným číslom objednávky. Situáciu sa podarilo úspešne vyriešiť. Urobíme všetko preto, aby sa podobná situácia neopakovala.

    S priateľským pozdravom

  • 20 %

    eobuv.sk
    V nedeľu som vytvorila objednávku, následne som uskutočnila platbu cez Pay U, 2x som písala správu do eobuv.sk, skontrolovala som platbu cez bankový účet, peniaze odišli, ale na zákazníckom účte je objednávka stále ako neuhradená. Zdá sa sa mi veľmi neseriózne, keď po dvoch správach som nedostala žiadnu odpoveď. Toto je už tretia. Tovar som objednávala už veľakrát a mala som dojem, že je to seriózny eshop. Po tejto skúsenosti si to už nemyslím. Zákaznícky servis je nefunkčný, neschopný a možno aj pomalý.... Som maximálne sklamaná, tu už nakupovať nebudem nič a ani moja rodina.
    Jana Janíková

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň Jana,

    ďakujeme za spätnú väzbu.

    Za nepríjemnosti sa úprimne ospravedlňujeme.
    Naša zákaznícka podpora robí všetko preto aby vyriešila požiadavky naších zákazníkov k spokojnosti.
    Úprimne verím, že sa nám podarí vzniknuté nedorozumenie objasniť a pomôcť Vám vyriešiť danú situáciu.

    S priateľským pozdravom a prianím krásneho dňa.

  • 10 %

    eobuv.sk
    Cez vikend som od Vas obdrzala zasielku som velmi sklamana
    TOP znacka Twinset a predajca eobuv si fejkuje logo alebo zeby si ho len domaloval? "kreativne"
    Eobuv, to co ste poslali je hanba Vasmu podnikaniu, zamerne ste tovar - logo Twinset domalovali / upravili fixkou - skoda, ze sa neda pridat foto, aby ludia videli Vasu kreativitu a zamer.
    Z predoslej objednavky cakam na vratenie penazi 3 tyzdne, viackrat som obchod vyzyvala na vratenie penazi a nic, ale na internete sa pysite 3-5 PD, len vynimocne 14, co su potom 3 tyzdne?
    dakujem eobuv nikdy viac
    Cakam odpoved typu pripravte si cislo objednaky a nic sa nebude diat …

    Reakcia obchodu eobuv.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme pekne za spätnú väzbu aj za Váš názor. V prvom rade sa Vám ospravedlňujeme za vznikutú situáciu ohľadom vrátenia finacií. Aktuálne je táto situácia v procese riešenia.

    Pokiaľ ide o doručený model, náš obchod garantuje že všetky produkty z ponuky eobuv.sk sú originálne a pochádzajú priamo od výrobcov alebo overených distribútorov.

    Ak Vám objednaný tovar bol doručený poškodený, alebo ak Vám nevyhovuje máte možnosť ho odoslať späť na vrátenie do 100 dní od prevzatia.

    Ďakujeme krásne za pochopenie a pozývame Vás k nákupom
    S prianím krásneho dňa