Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar som si objednala 25.6 v pondelok, pricom v objednavke bol pisany predpokladany termin dorucenia 29.6 - piatok. Po tom ako sa v piatok nic nedialo, som v pondelok 2.7 kontaktovala predavajuceho s tym, kedy planuje dodat drez a bateriu, nakolko mi mali montovat kuchynu. V tomto telefonate deklaroval, ze sa tak stane v stredu 4.7 alebo najneskor v piatok 6.7. Dnes je piatok vecer a samozrejme tovar nebol doruceny a ani sa nik neozval. Moj zaver je - pred nakupom dobre zvazte kedy tovar potrebujete, nakolko informacie na ich stranke su zavadzajuce, nepravdive a termin dorucenia vas moze sklamat.

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Ospravedlňujeme sa Vám za omeškanie dodávky tovaru, veríme že po rozhovore s našou kolegynou sa situácia vyriešila k Vašej spokojnosti a že ste s drezom aj batériou spokojná.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZYonline.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Pekný E-shop, prehľad skladu, veľa položiek na sklade s dodaním ihneď

    Položky označené ako na sklade v reále na sklade nie sú. Dodanie cca 2 týždne a viac :(

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za hodnotenie. Veríme že sa situácia po telefonáte s našou kolegynou vyriešila k Vašej spokojnosti a že Vás potešila aj kompenzácia za omeškanie tovaru spôsobená výpadkom u výrobcu.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZYonline.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Veľmi dlhá dodacia doba,objednávka spravená pred 10 dňami,2 bežné veci,podotýkam objednaný tovar bol skladom.
    Objednávka ešte nedorazila.
    Ktovie či vôbec dorazí.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Iba dve parkovacie miesta
    • neprofesialny prístup
    • nezáujem o klienta nakupujuceho cez web

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Naša spoločnosť vlastní dve parkovacie miesta ako ste spomenuli, v prípade ak sú obsadené zákazníkmi ktorý našu predajnu navštívili pred Vami je možné využiť jedno z pozdĺžnych parkovaní ktoré sú priamo za budovou.

    Taktiež nás mrzí že ste z návštevy nebola spokojná, žiaľ ak sú všetci naši zamestnanci na pracovisku obsadení nevieme sa Vám venovať prioritne, ale všetkých zákazníkov obslúžime v poradí v akom knám prišli.

    Napriek tomu veríme že ste so zakúpeným drezom spokojná a že Vám bude slúžiť dlhé roky.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZYonline.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • obchod nepozna vlastne dodacie terminy
    • na stranke uvedeny termin je klamstvo, realita je uplne ina

    Hodnotiaci formular pride skor ako tovar!

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie.

    Po vytvorení Vašej objednávky sme Vás informovali že je drez na objednávku a jeho dodocia doba je v lehote približne 2 týždňov. S touto dobou ste súhlasil a zatial neubehla, naskladnenie drezu očakávame koncom tohto týždňa.

    Dotazník z heureky Vám príde automaticky po 10 dnoch od vytvorenia nákupu.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZYonline.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    V e-shope bol tovar skladom, po odoslaní objednávky som bol informovaný, že bude za cca 25 dní.

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Žial pri pri produkte z Vašej objednávky sme mali na stránke technickú chybu kvôli ktorej sa zobrazovala zlá dostupnosť produktu. Chybu sme už odstránili a za vzniknuté nedorozumenie sa Vám ešte raz ospravedlňujeme.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZYonline.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    pol tovaru prislo asi do tyzdna zvysok mi slubili ze pride do konca marca, no nestalo sa, viac sa neozvali

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Dávkovač sme Vám doposielali podľa dohody, v prípade ak ste ho neobržali prijmite naše ospravedlnenie. Dnes sa s Vami telefonicky spojíme aby sme vzniknutú situáciu doriešili k Vašej spokojnosti.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZYonline.sk

  • po telefonickom hovore, ze drez je skladom sme uskutocnili objednavka , kde nam aj ukazalo cez internet, ze 2ks skladom zial ako sme si ho prisli vyzdvihnut oznamili nam, ze nie je skladom a ani nevedia kedy bude :-(((

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Na Vaše meno evidujeme dve objednávky, prvá bola vybavená v lehote avšak predmetný drez sme mali nasklade len jeden preto sme nevedeli včas vybaviť aj Vašu druhú objednávku. Za toto omeškanie sa Vám ospravedlňujeme, verím že pri Vašej ďalšej objednávke prebehne všetko podľa Vašich predstáv.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZYonline.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar som mala dostať okamžite,napísali mi,že ho dostanem do 2 týždňov.Po 2 týždňoch nikto nereagoval na môj mail,tak som im volala.Vraj tovar dostanem o ďalší týždeň.Nekorektní obchodníci.

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Objednali ste si tovar označení ako "skladom externe", takýto tovar spravidla vieme zabezpečiť v lehote do 8 pracovných dní. Na Váš e-mail sme odpovedali do 3 pracovných hodín od jeho prijatia.

    Za dlhšiu dodaciu dobu spojenú s Vašou objednávkou sa ospravedlňujeme.

    DREZYonline.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Skoré a rýchle vybavenie objednávky
    • Drez je skvelý, som spokojná, no príslušenstvo k nemu nepasovalo, muž to prerábal a bavil sa s jeho montážou a polnoci..... myslím že sa pomýlili a k danému typu umývadla zaslali iné príslušenstvo....

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Dovoľujeme si Vás informovať, že armatúry k drezom sú balené priamo vo výrobe v Nemecku. V prípade, ak máte so zložením armatúry akýkoľvek problém, môžete nás kedykoľvek kontaktovať a naši odborne vyškolení pracovníci Vám obratom odpovedia. Bohužiaľ, neevidujeme žiadny podnet na prešetrenie Vami opisovanej situácie.

    Vaša objednávka bola prijatá v čase 22:29, pričom hneď nasledujúci deň o 8:32 bola následne pripravená pre expedíciu a v čase 10:41 už bol balík už u kuriérskej spoločnosti.

    Mrzí nás preto, že nás neodporúčate kvôli komplikácii pri montáži, s ktorou by Vám naši pracovníci veľmi radi pomohli. Na montáž drezu taktiež odporúčame vždy prizvať kvalifikovaného montážnika pre odbornú montáž.

    DREZYonline.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Nevedel som sa tam dovolať
    • Nedostal som SMS s potvrdením

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Objednali ste si tovar označený skladom externe v čase 23:27 s dodacou dobou približne 8 pracovných dní. Na druhý pracovný deň sme drez prijali avšak na predajnu ste sa dostavili skôr ako bol naskladnený v našom systéme a z tohto dôvodu ste neobdržali sms správu ohľadom informácie, že sa pre tovar môžete zastaviť. V prípade ak je naša telefonická linka obsadená, je možné nás kontaktovať aj e-mailom avšak žiadnu komunikáciu z Vašej adresy neviem dohladať.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZYonline.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar mi prišiel len na drez nebol správny odvetranie I nadstavec na syfon ten som si musel kúpiť druhý.

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. V prípade ak Vám bola Vaša objednávka doručená nekompletná, prípadne ste obdržali nesprávne príslušenstvo stačí nás kontaktovať a situáciu vyriešime. Takto o probléme žiaľ nevieme a dozvieme sa o nom s veľkým odstupom.

    Napriek tomu veríme že ste s dodaním drezom spokojný a že Vám bude slúžiť dlhé roky.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZYonline.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Zabudli ste mi poslat na umyvadlo uchytku na prednu časť umyvadla čo stym spravíme?

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. V prípade ak ste obdržali nekompletné balenie je potrebné kontaktovať náš obchod priamo e-mailom alebo telefonicky. Naše reklamačné oddelenie následne vyrieši Vašu reklamáciu k Vašej spokojnosti.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZYonline.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    • cena
    • široký sortiment
    • nepresné dodacie doby
    • absolútne nezvládnutá informovanosť zákazníka ohľadom stavu objednávky zo strany obchodu
    • dostupnosť tovaru "skladom externe" = objednáme od výrobcu
    • sarkastické oznámenie obchodu po neštandardnej čakacej dobe, že s radosťou oznamujú odoslanie tovaru

    Na stránke tovaru uvádzaný termín doručenia 3-8 dní pri dostupnosti na externom sklade ani z ďaleka nezodpovedal reálnemu stavu. Hneď po objednaní mi prišla notifikácia o predĺžení dodacej doby na 2 týždne. Konečná doba doručenia bola 3 týždne bez akéhokoľvek oznámenia.
    Takto vyzerala história objednávky (17 dní bez aktualizácie alebo notifikácie zo strany obchodu):

    30.11.2017 - 5- Objednávka bola odoslaná DHL
    30.11.2017 - 3 - Skompletizovaná
    13.11.2017 - 2- Kompletizuje sa
    10.11.2017 - 2- Kompletizuje sa
    10.11.2017 - Uhradená
    9.11.2017 - 2- Kompletizuje sa
    9.11.2017 - 1c- Prijatá - Spracovaná objednávka
    9.11.2017 - Zaevidovaná

    Notifikácia prišla az 30.11., že mi s radosťou oznamujú odovzdanie mojej objednávky kurierskej spoločnosti - "palec hore".

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie, aj keď je pre nás, úprimne, mätúce.

    Ohľadom dostupnosti produktov, o ktoré ste mali záujem, ste sa vopred informovali e-mailom ešte v čase, keď ste objednávku vytvorenú nemal, taktiež ste žiadali zľavu, ktorú sme Vám taktiež na objednávku uplatnili. Už počas tejto komunikácie sme Vás informovali, že dodacia doba bude z dôvodu nedostupnosti v lehote približne 2 týždne, s čím ste súhlasili.

    Čo sa týka notifikácii po expedovaní tovaru, ide o štandardnú správu, ktorú posielame všetkym našim zákazníkom, v prípade, ak ste túto správu považovali za sarkastickú, príjimite, prosim, naše ospravedlnenie.

    Napriek Vášmu hodnoteniu veríme, že ste s dodaným tovarom spokojný.

    DREZYonline.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • včasná komunikácia a ochota
    • na stránke je tovar údajne dostupný a dodacia doba je pár dní, pri objednávke stiahnu peniaze, pošlú potvrdenie objednávky a na druhý deň mi oznámia že tovar nemajú a vedeli by ho objednať a doručiť o 2 týždne. Na stránke ho aj naďalej uvádzajú ako na sklade... Nie je to prvý Slovenský e-shop čo si neaktualizuje stránku a stav zásob

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Informáciu o dostupnostiach tovaru sa snažíme aktualizovať, žiaľ pri Vami objednanom tovare sme mali z technických príčin zle nastavený stav zásob. Veríme že ste na nás úplne nezanevreli a v prípade potreby nám dáte šancu presvedčiť Vás o kvalite našich služieb.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZYonline.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Dodavka meskala, prisla rozbita, bolo treba znovu komunikovat o urychlenej opravnej dodavke. Cize do dodania prilis vela casu. Komunikacia profesionalna, prijemne

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Žial niekedy sa stane že kuriérska služba tovar pri preprave poškodí. Sme ale radi že sme situáciu vyriešili a že ste boli s našou komunikáciou spokojný.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZYonline.sk

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Kvalitné poradenstvo pri výbere tovaru
    • Odborné kvality personálu

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Sme radi že ste boli s našimi službami spokojný a Vaše hodnotenie neodporúčam považujeme len za drobnú chybu vzhľadom k Vášmu komentáru. :-) Budeme radi, keď sa na nás obrátite aj v budúcnosti.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZYonline.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nepravdivé informácie o dodávke tovaru!

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    mrzí nás omeškanie tovaru ktoré nastalo posunutím výroby priamo u výrobcu. Veríme že nám dáte šancu do budúcnosti a dokážeme Vám kvalitu a rýchlosť spracovania Vašej najbližšej objednávky.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZYonline.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Prisiel mi úplne iný tovar ako som si objednala. Druh aj farba :-( . Nikto sa mi neospravedlnil. Sama som urgovala výmenu. Nebola som ani informovaná či mi to niekto vymení a kedy :-(. Ak by som tam nezavolala ani by som sa nedozvedela ze na další deň pride kuriér :-(.

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    mrzí nás situácia spojená s dodaním nesprávne objednaného tovaru.

    Zámena nastala na našom sklade a novú batériu sme Vám expedovali nasledujúci deň po Vašom telefonáte pri ktorom sme sa Vám ospravedlnili za vzniknutú situáciu. Po zabezpečení všetkých náležitostí spojených s výmenou batérii by sme Vás rkontaktovali ohľadom termínu výmeny batérii, Váš telefonát však prišiel skôr.

    Za vzniknutú situáciu sa Vám ešte raz ospravedlňujem a napriek tejto nepríjemnosti verím že budete s dodaným tovarom spokojná.

    DREZYonline.sk