Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Recenze smazána na žádost autora.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    nikdy viac veľmi zlá komunikácia

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie . Vo Vašom prípade išlo o požiadavku o vrátenie tovaru, mimo obchodných podmienok, ktoré Vám bolo vzhľadom na proklientský prístup akceptované s pridelenými podmienkami. Email, Vám bol odoslaný 11.6.2021 no do dnešného dňa, sme tovar pre Vašu požiadavku neobdržali. Nakoľko sme sa s Vami pokúšali viac - krát telefonicky spojiť, no bez odozvy, bola Vaša požiadavka zamietnutá a ukončená.


    Ďakujeme pekne za pochopenie

    DREZY - online.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Mali, co som potreboval
    • Slubili dodanie do 13 dni, po tejto dobe predlzili dodanie o dalsie 3 tyzdne.

    Ak mate na stranke dodanie do 13 dni, tak ako klient ocakavam, ze to tak bude. Ked som Vam pred zadanim objednavky zavolal, ci to stihnete do 13 dni, tak odpoved bola, ze mate napisane do 13 dni, tak to bude do 13 dni. Ked som 13ty den zavolal, tak zrkadlo nebolo, vraj preverite dodanie a ozvete sa o 30 min. NIkto nic. Dalsi den volam a dodanie vraj nebude 13 dni, ale spolu 35 dni... Lebo nejaka vyhovorka na dodavatela... Chapem, ze dodavatel nemusi dodat, ale ocakavam, ze ak nieco objednate u dodavatela, tak si overite, ze to doda a nie, ze kaslete na klienta a potom poviete, ze to nie my, to dodavatel.

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie . Žiaľ, ako už určite viete, výpadky vo výrobe majú na starosti aj výpadky pri dodávke tovaru aj pre Vašu objednávku. Tak ako píšete, samozrejme, pridelený dátum dodania VŽDY konzultujeme s dodávateľom pred potvrdením objednávky. Avšak môžu nastať neočakávané situácie, kde nám následne výrobca posunie doručenie objednaného tovaru.

    Za vzniknutú situáciu sa samozrejme ospravedlňujeme. Veríme, že dodanie položky nakoniec prebehne k Vašej spokojnosti.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZY-online.sk

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • klamu zákazníka

    tovar prišiel poškodený a bez dielu.vyhovaraju sa na dopravnú spoločnosť ale balenie bolo pod foliou z ich firmy a pod tou foliou pol roztrhaný karton.

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu.

    Nakoľko ide o krehký tovar, položky sú vždy pri expedícii tovaru kontrolované našim zamestnancom. Aby sa predišlo ďalším poškodeniam, bola Vaša objednávka odoslaná na palete. Následne sme obdržali potvrdenie od prepravnej spoločnosti o poškodení doručovanej zásielky. Poškodenie bolo spôsobené prepravnou spoločnosťou. Na základe tohto vyjadrenia, sme Vám chceli čo najskôr doručiť nový tovar. Žiaľ táto možnosť bola z vašej strany odmietnutá.

    Vzniknutá situácia nás nesmierne mrzí, nakoľko sa nejedná o bežnú situáciu.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZYonline.sk

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    60% tovaru čo som objednal mi obchod oznamil ako nedostupne..strata času si tam objednavať

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Žiaľ, väčšina položiek z Vašej objednávky bolo zvolených zo sekcie výpredaj. Po týchto produktoch je momentálne vysoký záujem a na skladoch sa udržiava iba obmedzené množstvo, z tohto dôvodu nie je možné vyhovieť všetkým objednávkam pre rovnaký produkt.

    Ospravedlňujeme sa za vzniknutú stiuáciu, no jej vzniku predchádzať nevieme.

    Prajeme Vám pekný deň a ďakujeme za pochopenie

    DREZY-online.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som si objednal 21.11. a do dnešného dňa (9.12.) mi tovar nebol doručený... komunikácia žiadna, poslali mi iba v deň objednávky automatický vygenerovaný mail že prijali moju objednávku... Čakal som iný prístup k zákazníkovi

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Dobrý deň,

    preverovali sme Vašu objednávku. V nasledujúci pracovný deň od obdržania Vašej objednávky sme Vám zasielali požiadavku o doplnenie údajov k Vašej objednávke. Žiaľ do dnešného dňa neevidujeme na tento mail odpoveď.

    Snažíme sa robiť všetko preto, aby sme tovar dodali čo najskôr. V tomto období však evidujeme zvýšené množstvo objednávok a požiadaviek na náhradné diely. Vzhľadom na to sú naši pracovníci vyťažení na 100 %.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZY-online.sk

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Dňa 31.03. 2020 mi prišiel tovar. Objednávali sme cez internet a ako sami dobre vieme, niekedy to v skutočnosti vyzerá trošku inak ako na internete. Vyskušali sme batériu a vôbec nesedi a nehodi sa k umývadlu tak zavolam firme, či sa dá tovar vrátiť, alebo vymenit. Takze s mojím prekvapenim, ze ked to bolo braté na firmu tak mi to nevedia ani vymeniť ani vrátiť. Tak super. Ďakujem vám krásne a urcite u vás nakupovať budem

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Dobrý deň,

    ďakujem za Vašu recenziu a mrzí nás, pokiaľ ste neboli spokojný s vybavením Vašej objednávky. Plne chápem, že objednaná batéria nemusela byť úplne presne podľa Vašich predstáv.

    Zároveň je potrebné upozorniť, že právo na odstúpenie od zmluvy nevzniká automaticky, ale len v dohodnutých alebo zákonom stanovených prípadoch. Právo na odstúpenie od zmluvy nemá podnikateľ, ktorý v eshope zakúpi tovar "na IČO", teda na firmu, ako to bolo v tomto prípade. 

    Napriek tomu sme sa snažili nájsť riešenie, výjsť Vám v ústrety. Z našej strany Vám bola ponúknutá na výmenu akákoľvek batéria podľa Vášho výberu. 

    Mrzí nás, že ste danú ponuku nevyužili a tak Vám zostal zly pocit z nákupu na našom e-shope. 

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZYonline.sk

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Som sklamana. Tovar, ktory som objednala 6.1. este nedorazil. Dnes som volala ohladom objednavky - ci bude tovar dodany alebo si to mam kupit inde. Dostala som odpoved ze to zistia a daju mi spatnu vazbu pocas dna. Bolo to rano o 9.30 . Doteraz nic.