Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Som sklamana. Tovar, ktory som objednala 6.1. este nedorazil. Dnes som volala ohladom objednavky - ci bude tovar dodany alebo si to mam kupit inde. Dostala som odpoved ze to zistia a daju mi spatnu vazbu pocas dna. Bolo to rano o 9.30 . Doteraz nic.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neochota riešiť poškodený tovar pri preprave

    Tovar mi prišiel poškodený, žiaľ všimol som si to neskoro a zostal mi poškodený
    (obchod sa od toho dištancoval so slovami že to je moja zodpovednosť)

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie.
    Chceli by sme Vás informovať, že v prípade doručenia tovaru kuriérskou službou, Vás pri expedícii informujeme o dôležitosti kontroly produktov (firma Toptrans, ktorá Vašu objednávku doručuje, ponúka možnosť kontroly tovaru ešte pred prevzatím). Vaša objednávka bola prevzatá dňa 18.11.2019 (na základe fotografií s viditelným poškodením krabice odsávača) a informácia týkajúca sa reklamácie, nám bola dodaná dňa 2.12.2019. Vrámci tohto okna, žiaľ za stav produktu ako firma zodpovedať nemôžme. Na základe Vašej požiadavky bola zaevidovaná reklamácia, ktorá bola z Vašej strany následne aj ukončená.

    Vzniknutá situácia nás nesmierne mrzí, nakoľko nejde o bežnú situáciu.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZYonline.sk

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mal prísť do 8 dní, teraz je 15 a zatiaľ nič nedorazilo. Keď by som nezisťovala čo je s objednávkou dodnes neviem, takže až na moje telefonáty sa unúvali zistiť že objednávka zostala niekde na hranici a údajne bola poslaná.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neskore dodanie tovaru + nasledne reklamovanie drezu 2x

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme pekne za Vaše hodnotenie. Podľa vyhľadaných informácii, prebehlo dodanie tovaru v dátume, uvedenom na našej stránke a teda k omeškaniu nedošlo. Následne reklamácie boli vykonané na základe pokynov servisného technika a to prvou výmenou drezu a následne finančným odškodnením. Mrzní nás, že dané kroky neboli z Vašej strany ohodnotené ako výhoda nášho obchodu.

    Veríme však, že ste s dodaným produktom spokojný a budeme radi, keď sa na nás obrátite aj v budúcnosti.

    Ďakujeme pekne

    DREZYonline.sk

  • Neodporúča obchod

    Tento tovar sa da kupit lacnejšie cca o 50€

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Vo Vašom prípade, išlo o dorovnenie ceny tovaru z konkurenčnej ponuky. Mrzí nás, že túto možnosť beriete ako nevýhodu obchodu.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZYonline.sk

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl.: 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Sice slusna komunikacia ale co z toho ked tovar prisel posjodeny konkretne drez zlomeny
    • Neuvadzaju ze drezy je lepsie osobne kupit ako nechat posielat kurierom, tym padom absolutne straca vyznam ich eshop pretoze ist do BA po drez uz prevysune cena cenu v kamennom obchode. Zabalene podla mna nedostatocne na prepravu kurierom a ze ho vyreklamuju ok ale kedy a vy mate rozbitu kuchynu dalsi mesiac

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Mrzí nás, že kvôli nesprávnej manipulácií s drezom zo strany kuriéra prišlo k poškodeniu Vašej zásielky. Drez sme Vám v čo najkratšom čase, ako to bolo v našich silách, vymenili a dúfame, že s jeho užívaním budete spokojný.

    Dúfame, že skoré vyriešenie Vašej situácie zmiernilo Vaše sklamanie a že sa na nás obrátite aj v budúcnosti.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZYonline.sk

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • pre túto spoločnosť nie je firma obchodný partner
    • Vrátenie nevyhovujúceho výrobku nám bolo zamietnuté
    • pritom sme chceli iný výrobok

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za Vašu recenziu. Snažíme sa všetkým našim zákazníkom výjsť v ústretí pri riešení problémov. Mrzí nás však, že v tejto situácií sa nepodarilo vyhovieť Vašej požiadavke. Budeme však radi, ak sa na nás obrátite aj v budúcnosti a túto situáciu Vám radi vykompenzujeme v prípade Vašej ďalšej objednávky.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZYonline.sk

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Ponúkaný tovar sa nezhoduje s doručeným tovarom

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Tak, ako ste komunikovali s našim predajcom, dodaný drez Vám bol správny, čo potvrdil aj samotný výrobca. Predmetný drez sa vyrába len v jednom prevedení a tak nemohlo prísť k zámene povrchovej úpravy.

    Budeme veľmi radi, ak sa však na nás v budúcnosti obrátite v prípade záujmu o kúpu iného produktu a veríme, že budete s dodaným tovarom spokojný.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZYonline.sk

  • Neodporúča obchod

    Zavadzaja zakaznika s tym,ze napisu ze tovar je skladom!ale realne ho nevedia dodat v casovom termine

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Veľmi nás mrzí, že sa dodanie drezu z Vašej objednávky nepodarilo uskutočniť v čo najkratšom čase, nakoľko je väčší dopyt a výrobca nám nedodal drez v deklarovanom termíne.

    Budeme však radi, ak sa na nás obrátite v prípade záujmu o kúpu iného produktu, kde Vám toto omeškanie patrične vykompenzujeme.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZYonline.sk

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • obchod Drezy online si neváži dôveru zákazníka.

    Cez obchod Drezy-online som si objednal 2 batérie Blanco Linus-S. Tento produkt má chybné označenie, že je so sprškou, ale žiadnu sprchu nemá. Označenie chybne pomenúva iba výsuvnú hadicu. Napriek tomu, že batérie neboli použité a jedna ani rozbalená v obchode Drezy online boli ochotní pristúpiť na vrátenie len 80% ceny.
    Pri cene našej objednávky by to znamenalo 74,4€, čo je čistá zlodejina.
    Na môj argument o nesprávnom označení produktu mi vedúca predajne argumentovala tým, že názvy preberajú priamo od importéra produktu na Slovenský trh. O probléme som informoval aj importéra – spoločnosť Ancor, ale tí sa neunúvali ani odpísať na mail.

    Vedúca predajne Drezy - online žiaľ nechápe, že internetový predaj sa dostal na dnešné čísla najmä vďaka vzájomnej dôvere vo vzťahu klient – obchodník a tiež vďaka možnosti vrátiť produkt ak klient po rozbalení zistí, že produkt nenaplnil jeho očakávania. Ak máte možnosť, kúpte si tovar radšej v inej predajni.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednavala som tovar na sklade, po tyzdni, kde som sa doputovala, kedy tovar bude na predajni mi bolo oznamene, ze tovar nie je a nikto nevie odhadnut kedy by mohlo byt, ale som vdacna, objednala som z ineho eshopu a mam farbu aku sme povodne chceli

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie. Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu, dostupnosť Vami vybraného modelu drezu sa na našej stránke nestihla aktualizovať. V prípade ak by ste mali záujem o iný tovar z našej ponuky neváhajte nás kontaktovať, radi Vám túto negatívnu skúsenosť vynahradíme kompenzáciou v rámci inej objednávky.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZYonline.sk

  • Neodporúča obchod

    Som v podstate spokojný jedine čo mi vadí že neprišla faktura (keď to bolo kupované na firmu) a neochota kuriéra DHL. Ale stym vy nič nespravíte. Poprosím ešte raz poslať mailom faktúru a tak isto nemám prijmovy od kuriéra za zaplatenie kvôli účtovníctvu. Ďakujem Michal Herceg HARPER NÁBYTOK s.r.o.