Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Cenová dostupnosť – Obchod ponúka niektoré značky za veľmi konkurenčné ceny, ktoré sú často nižšie ako u iných predajcov.

    Bohužiaľ, moje skúsenosti s týmto obchodom sú hlboko negatívne. Pri dvoch samostatných objednávkach som sa stretol s nekorektným prístupom predajcu, ktorý ma opakovane zavádzal ohľadom dodacích lehôt. Sľúbené termíny boli nereálne, obchod nemá tovar na sklade. Tento model predaja, nazývaný dropshipping, znamená, že predajca tovar nedrží fyzicky, ale objednáva ho až po prijatí vašej objednávky, čo výrazne spomaľuje dodanie.

    Komunikácia predajcu síce pôsobí zdanlivo odborne, no v skutočnosti je prekvapivo nepriateľsky ladená k zákazníkovi. Moje otázky a obavy boli ignorované alebo zľahčované, čo vytváralo dojem, že spokojnosť zákazníka je pre obchod vedľajšia. Tento prístup, spolu s nepriehľadnou dodacou politikou, vážne narúša dôveryhodnosť obchodu.

    Jedna z mála pozitívnych stránok je síce cenová dostupnosť niektorých produktov, no ani táto skutočnosť nedokáže vyvážiť celkovo nekvalitné služby. Ak hľadáte obchod s dôsledným a transparentným prístupom k zákazníkovi, odporúčam sa poobzerať inde.

    Potenciálnym zákazníkom by som preto dôrazne odporučil, aby zvážili iné možnosti, pokiaľ im záleží na serióznosti a korektnej komunikácii.

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu, ktorú si veľmi vážime. Mrzí nás, že Vaša skúsenosť s naším obchodom nesplnila očakávania, a ospravedlňujeme sa za prípadné nepríjemnosti.

    Radi by sme objasnili, že aj keď niektoré produkty nemáme priamo na sklade a sťahujeme ich z centrálnych skladov na základe dopytu, vždy sa snažíme informovať o dostupnosti čo najpresnejšie. Dodacie lehoty u výrobcu sa vo výnimočných prípadoch, žiaľ, môžu zmeniť, čo je, bohužiaľ, mimo našich možností ako predajcu ovplyvniť, ale aj napriek tomu sú zákazníci o týchto prípadných zmenách informovaní. Vašu kritiku ohľadom komunikácie berieme vážne a použijeme ju na zlepšenie našich služieb.

    Našou prioritou je spokojnosť zákazníkov, a preto nás mrzí, že sme vo Vašom prípade nesplnili tento cieľ. Vašu spätnú väzbu považujeme za dôležitú a urobíme všetko pre to, aby sme podobným situáciám v budúcnosti predišli.

    Ďakujeme za Váš čas a želáme Vám všetko dobré.

    S pozdravom,
    Tím DrezyOnline.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • delivery on their web 3 days, in email can take 2 weeks
    • wrong information

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Dear Customer,
    Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the inconvenience you experienced with the delivery time. We would like to clarify that at the time of placing your order, the Blanco Naya 5 sink in black was not in stock, which we informed you about right away. Sometimes, customers may see a sink in a different color as in stock and might not notice that the specific color they ordered is not available. We regret the situation and appreciate your understanding. We are continually working on improving our services and hope that you will give us another chance in the future.

    Best regards,
    Tím drezyonline.sk

    Vážený zákazník,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a veľmi nás mrzí, že ste mali nepríjemnú skúsenosť s dodacou lehotou. Radi by sme objasnili, že v čase vytvorenia Vašej objednávky nebol drez Blanco Naya 5 v čiernom prevedení skladom, čo sme Vám ihneď oznámili. Niekedy sa môže stať, že zákazník vidí skladom drez v inom farebnom prevedení a nevšimne si, že ten, ktorý si objednal, nie je aktuálne dostupný. Za vzniknutú situáciu sa ospravedlňujeme a ďakujeme za pochopenie. Neustále pracujeme na zlepšovaní našich služieb a dúfame, že nám v budúcnosti dáte ďalšiu šancu.

    S pozdravom,
    Tím drezyonline.sk

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Nevýhoda obchodu je , že Vám nevedia poradiť . Ak viete čo chcete kúpiť tak je to v pohode ale ak potrebujete poradiť, neodborný prístup.
    • Nemajú ani cenovú výhodu.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pri bežných náhradných dieloch napriek webovej objednávke konkrétneho kusu tovaru s uvedenými parametrami/rozmermi a konkrétnym názvom modelu kde niet pochýb o kompatibilite dodatočne požadujú po zákazníkoch fotografie ich batérii, čísla drezov zo spodnej strany, čísla hadíc spopod umývadiel (čo pri 12 ročnom kuchynskom dreze kde čísla hadíc inštalatér odstránil ešte v deň montáže je nereálne najmä ak sa pod drezom nachádza vstavaný vysúvací kôš na odpadky) ale to na webe pri objednávke tovaru neuvádzajú - aké úkony a foto budú po vás vyžadovať a samozrejme už zaplatený tovar po týždni ešte ani len neobjednajú.

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie.

    Mrzí nás vzniknutá situácia, ktorá vznikla pri vybavovaní Vašej objednávky. Nakoľko náhradné diely nedržíme skladom, snažíme sa o čo najdôkladnejšie preverenie kompatibility, aby sme predišli vráteniu náhradných dielov z dôvodu že nepasujú.

    Z Vami uvedenej poznámky v objednávke nebol jasný model batérie, preto sa objednávka posunula na preverenie, čím vzniklo posunutie dodacej lehoty.

    Prajeme Vám pekný deň a opätovne sa ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu

    DREZY-online.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Obchod klame s dostupnosťou tovaru

    Objednáte si set ktory je s dostupnosťou “skladom” a nasledne vam zavolaju ze skladom nie je. Ze vlastne skladom je len jedna cast zo setu a sice batéria a dany set bude dostupný az do 3-4 tyzdnov.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednala som si obycajny nerezovy drez ktory stal cca 117 € a ked som otvorila krabicu drez tam bol len hodeny. Ziadna bublinkova folia, nic. No a samozrejme som mala ohnuty roh.
    • Nevraciam spat, vyrovname si to sami, zase by sme museli cakat na reklamaciu, platiti postovne....nikdy viac.
  • Neodporúča obchod

    • Zatiaľ nemám čo hodnotiť, tovar mi ešte nebol doručený

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie.

    Mrzí nás vzniknutá situácia, ktorá vznikla pri vybavovaní Vašej objednávky. Nakoľko ste si zvolili drez, ktorý aktuálne nebol skladom, informovali sme Vás telefonicky o dobe dodania, ktorá sa žiaľ kvôli aktuálnej situácii vo svete predĺžila. Z tohto dôvodu sme Vás informovali opätovne o dobe dodania.

    Veríme, že dodaná alternatíva rovnako splnila Vaše očakávania.

    Prajeme Vám pekný deň a opätovne sa ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu

    DREZY-online.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Obchod uviedol v potvrdzovacom emaily ze vsetek tovar maju skladom. Po viacero dnoch, ked objednavka nechodila, bolo na telefonickej linke uvedene, ze cakaju na naskladnenie baterie (skladom u dodavatela naozaj nieje skladom!!!) a pre to trva vybavenie tak dlho. Inak konunikacia celkom fajn.

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie.

    Mrzí nás vzniknutá situácia, ktorá vznikla pri vybavovaní Vašej objednávky. Vaša objednávka bola vybavená v deklarovanom termíne 2-8 dní.

    Veríme, že s tovarom ste napriek vzniknutej situácii spokojná a bude Vám slúžiť ešte dlhé roky.

    Prajeme Vám pekný deň a opätovne sa ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu

    DREZY-online.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • katastrofa

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    náš internetový obchod primárne predáva kuchynské drezy a batérie, neponúkame vlastný servis ani náhradné diely.

    Ide len o doplnkovú službu, čím sa snažíme vyjsť v ústrety našim zákazníkom.

    Nakoľko týchto dopytov chodí veľké množstvo, máme na našej stránke zriadený formulár pre dopyt náhradných dielov. Za každým jedným dopytom však stojí dlhá komunikácia so servisnými technikmi, kým určíme ten správny diel.

    Veríme, že s objednaným dielom aj napriek dlhšej dodacej lehote budete spokojný.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZY-online.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Uvedené - tovar skladom, realita - tovar skladom, ale ktovie v akom sklade a kde - u nich určite nie

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    naše kapacitné možnosti nám neumožňujú mať všetok tovar z našej ponuky na našej predajni, nakoľko zväčša ide o objemný tovar, avšak robíme všetko, čo je v našich silách, aby sme všetky objednávky expedovali v poriadku a čo najskôr. Vo Vašom prípade ide o dlhodobo nedostupný tovar, pričom sme dodanie viac krát urgovali u našich dodávateľov.

    Za vzniknutú situáciu sa ospravedlňujeme.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZY-online.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Objednávku som spravila a zaplatila pred 15 dňami. Tovar mi ešte nebol doručený, tak nie je možné ohodnotiť produkt ani obchod. V tomto divnom období korony - keď všetko mešká, a nič nie je (podobné ako pred 30-40 rokmi) ... nič čudné

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    V tomto období je enormne zvýšený počet objednávok a časté výpadky našich zamestnancov z dôvodu karantén, avšak robíme všetko, čo je v našich silách, aby sme všetky objednávky expedovali v poriadku a čo najskôr. Vo Vašom prípade ide o dlhodobo nedostupný tovar, pričom sme dodanie viac krát urgovali u našich dodávateľov.

    Veríme, že sa vzniknutá situácia vyrieši a že s dodaným drezom budete spokojná dlhé roky.

    Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknutú situáciu.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZY-online.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • tovar na sklade nedoručný mesiac, s vysvetlením, že tovar príde vo štvrtok. Medzitým už 4 štvrtky prešli...

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    ďakujeme Vám za Vaše hodnotenie.

    Ako Vám už bolo komunikované, tak firma Blanco momentálne eviduje 40% nárast objednávok, ktorý sa dotýka dodania tovaru pre slovenské / české skladové zásoby. Podpísalo sa to aj na nemožnosti dodania všetkých produktov, ktoré boli z našej strany objednané.

    Samozrejme, je v našom záujme včasné vybavenie každej objednávky, nakoľko chápeme aj dopyt pre zakúpené produkty. Preto nie je v našich silách urýchlenie procesu pre doručenie drezov.

    Konkrétne pre Vašu objednávku sa nám podarilo stiahnúť drez zo skladu skôr, aby sme Vám ho do dohodnutého termínu aj dodali, čo sme aj splnili. Mrzí nás, že aj napriek tejto skutočnosti ste nám dali neodporúčam.

    Prajeme Vám pekný deň

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Široký výber a rozumné ceny.
    • Na stránke uvedené, že majú tovar skladom, no odoslali ho o týždeň. Po telefonáte na zákaznícku linku mi bolo povedané, že skladom ale u externého partnera (čo nikde na stránke neuvádzajú). Pri objednaní druhého drezu som zvolil vyzdvihnutie na predajni, na infolinke som bol ubezpečený, že na druhý deň poobede bude pripravený. Nebol. A dokonca nikto nedvíhal už ani telefón. Ak tovar potrebujete súrne, neodporúčam túto stránku, nemôžete sa spoľahnúť ani na termíny uvedené na ich stránke.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • predajňa je prezentovaná, ako kamenná predajňa, avšak tovar nieje na sklade k okamžitému odberu.
    • Dodávka meškala oproti prislúbenému termínu dva dni.
    • Za osobný odber mi bol naúčtovaný správny poplatok ( pokuta?) 1 euro.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Prvýkrát mi doručili zlú farbu, a potom ked to mal kuriér vymeniť tak prišiel ráno prvý kuriér a večer druhý kuriér. Teraz mám doma dve krabice ale ani jedna nie je kompletná takže stále som som nedostal k tovaru čo mám objednaný aj keď je všetko dávno uhradené.

    Veľmi zlý obchod. Prvýkrát mi doručili zlú farbu, a potom ked to mal kuriér vymeniť tak prišiel ráno prvý kuriér a večer druhý kuriér. Teraz mám doma dve krabice ale ani jedna nie je kompletná takže stále som som nedostal k tovaru čo mám objednaný aj keď je všetko dávno uhradené.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávali sme niekoľko krát, tovar za tisícky eur a nebol problém až do poslednej objednávky.
    Objednané 4 položky, z toho doručené len tri.
    Z našej strany veľká chyba že sme obsah neskontrolovali hneď, ale až po 10tich dňoch keď sme tovar potrebovali. Ihneď sme kontaktovali predávajúceho. Vytvorili reklamáciu, ktorá však bola zamietnutá s odôvodnením, že tovar bol vyskladnený.
    Žiadali sme kontrolu váhy balíka pri prevzatí kuriérom a vytvorenie kontrolného balíka so všetkými objednanými položkami k porovnaniu - bez odpovede.

    Takže pracovník, ktorý si nami objednaný a zaplatený tovar za cca 60€ privlastnil nech sa z neho teší. Hádam mu to stálo za to.
    Pre nás ale táto spoločnosť dostáva STOPku. Náhradný tovar sme si objednali u iného dodávateľa a za ešte výhodnejšiu cenu.

    Reakcia obchodu drezyonline.sk

    Vážený zákazník,

    mrzí nás vzniknutá situácia, ktorá nastala pri doručení objednávky.
    Tak ako píšete, doručenie Vašej objednávky sme preverovali. Podľa naskenovaného aj označeného tovaru v našom systéme, bola položka vyexpedovaná. Snažili sme sa taktiež o jej dohľadanie, no všetko nasvadčovalo k jej doručeniu. Z tohto dôvodu muselo byť naše stanovisko zamietajúce.

    Opätovne sa ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu.

    Prajeme Vám pekný deň

    DREZY-online.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.