Recenziu na tento obchod môžu písať iba overení zákazníci - tým máte istotu pravdivosti recenzií. Hodnotenie je možné zadať vyplnením dotazníku spokojnosti, ktorý zákazníkom príde po nákupe. Viac o Overené zákazníkmi.

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Široký sortiment
    • Kvalitné produkty
    • Servis
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • neuveritelne problemy v ramci reklamacie produktu na dialku. predavajuci neumoznuje reklamaciu poskodeneho/nekvalitneho tovaru inak, ako osobne na predajni. v pripade, ze si zvolite variantu vratenia tovaru na dialku, napr. prostrednictvom posty, caka vas nekonecne dotahovanie s obchodom o vasich pravach. po ukrutnom boji reklamacia uznana, samozrejme cas na jej vybavenie nechali plynut az do posledneho dna zakonnej lehoty, tento datum si treba poznacit do kalendara, pretoze predajca vas urcite o stave reklamacie nebude informovat sam od seba.

    Reakcia obchodu Decathlon

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.

    Áno, skutočne je možné tovar reklamovať iba v našich predajniach a nie online.

    Ak sa jedná o online objednávku, môžete nám ho vrátiť online prostredníctvom kuriéra, či prostredníctvom spoločnosti Packeta, nie však poštou.

    Teší nás, že reklamácia Vám bola uznaná a situácia tak bola vyriešená k Vašej spokojnosti.

    Ďakujeme za porozumenie, prajeme pekný deň.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Spoľahlivosť, rýchlosť dodania tovaru, komunikácia

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • rýchosť dodania
    • vydanie v kamennej predajni

    V 98% som spokojný a zoženiem tu, čo potrebujem. Posledný rok sa mi ale zdá, že je veľa lacných produktov na predajni a čokoľvek drahšie treba objednávať online a potom to trvá dlho a výber je komplikovaný. Aj tak ale v SR nemá konkurenciu.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Personál ochotný poradiť s výberom, príslušenstvom.
    • Možnosť spätného odkupu bicykla Decathlonom
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Už 6 týždňov mi reklamujú topánky, decathoon som si obľúbil hlavne kvôli dobrým cenám a kvalitnému zakaznickemu servisu ani jedno ňu druhé už neexistuje

    Reakcia obchodu Decathlon

    Dobrý deň p. Ján,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.

    Za vzniknuté nepríjemnosti sa Vám ospravedlňujeme.

    Veríme, že medzičasom bola Vaša reklamácia doriešená.

    Ak sa tak nestalo, pokojne kontaktujte priamo vybranú predajňu, kde mala byť reklamácia vyriešená.

    Ak sa jednalo o vrátenie online, pokojne nás kontaktujte priamo na našej zákazníckej linke.

    Ďakujeme za porozumenie, prajeme pekný deň.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Rýchle dodanie, dobré ceny, vyhovujúci tovar

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Decathlon je top
  • Odporúča obchod

    100 %

    Spokojnosť…ako vždy ;)

  • Odporúča obchod

    100 %

    Spokojnosť ako vždy.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Najlepsi obchod

  • Odporúča obchod

    90 %

    Široká ponuka

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Možnosť objednávok on-line
    • zľavy cez aplikáciu
    • momentálna zľava na dopravu zdarma
    • nie všetky pobočky Decathlonu majú tovor of line v predajni
  • Odporúča obchod

    80 %

    • rýchle nakupovanie
    • dobre ceny
    • velky výber
    • trochu nedokonala stranka
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Ochota personálu
    • Vrátenie tovaru v prípade nevyhovujúcej veľkosti
  • Odporúča obchod

    90 %

    Nemám čo vytknúť

  • Odporúča obchod

    100 %

    Maximálna spokojnosť

  • Odporúča obchod

    100 %

    Prehľadnosť stránky, rýchle dodanie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dorucenie zadarmo
    • Bol mi doruceny uplne iny bicykel aky som si objednala, bol to dar pre syna takze sklamanie a doteraz cakam na vratenie penazi
    • Bicykel sa musel vratit, nedal sa ani len vymenit na predajni a este musim cakat v lehote 14 dni na vratenie penazi, za to, ze niekto poslal uplne iny bicykel ako bol v objednavke. A na zakaznickom konte v objednavkach neaktualne informacie, takze clovek musi stale volat aby vobec nevedel, ci sa situacia riesi. Aspon pani na linke je mila.

    Reakcia obchodu Decathlon

    Dobrý deň p. Monika,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.

    Dovoľte nám, aby sme sa Vám v mene spoločnosti Decathlon ospravedlnili za vzniknuté nepríjemnosti.

    Veríme, že sa situácia vyriešila k Vašej spokojnosti a finančné prostriedky Vám boli vrátené.

    Ak sa tak nestalo, pokojne nás kontaktujte priamo na zákazníckej linke.

    Samozrejme nás mrzí odoslanie nesprávneho produktu a informovali sme sklad, ktorý nás ubezpečil, že podnikne kroky, aby podobnej situácií zamedzil.

    Ďakujeme za porozumenie, prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávka bola bez vysvetlenia zrušená. Nikto mi nedal vedieť emailom ani telefonicky. Len odrazu prišlo storno na platbu. Starostlivosť o zákazníka príšerná.

    Reakcia obchodu Decathlon

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.

    V tomto prípade bola objednávka pravdepodobne stornovaná systémom automaticky.

    Pri určitom probléme je systém nastavený tak, aby objednávku, v prípade že nie je možné ju doručiť, prístúi k jej stornovaniu.

    Samozrejme ,by Vám mala byť automaticky odoslaná informácia o dôvode zrušenia objednávky.

    Ak sa tak nestalo, dovoľte nám, aby sme sa Vám ospravedlnili.

    Ďakujeme za porozumenie, prajeme pekný deň.