Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Odporúča obchod

    50 %

    • objednavku mi rozdelilo na dva baliky a za kazdy chceli postovne
  • Odporúča obchod

    60 %

    • Velmi mily personal v Eurovea
    • Rychle vybavenie objednavky
    • Neprofesionaly pristup SPS kuriera. Ked sa mi nedovolal na prvykrat tak automaticky do 20 min poslala spolocnost SMS ze si mam prist osobne pre stan do geta na Kopcianskej. V Slnecniciach sa nachadza odberne miesto kde som v minulosti prevzala balicek lebo som sa nenachadzala na adrese a odberne miesto bolo volne.Kurierovi som sa snazila dodatocne vysvetlit ze to neznamena ze moze bez akehokolvek upozornenia automaticky dat balik na Kopciansku. Hlavne ked sa jedna o velky rozmer a vahu. Povedal ze to je moj problem a ze on nebude cakat cely den kym sa ozvem. Podla mna 20 min nie je cely den. Celkovo SPS posiela sms o prichode kuriera asi pol h vpred co sa nie vzdy da zladit s ostatnymi povinnostami. Nakoniec som bola nutena spravit druhu objednavku a ist si pre stan priamo do predajne Decathlon nakolko odberne miesto na Kopcianskej je otvorene len do 18 kedy mi konci pracovna doba. Na vsetky argumenty mi pan kurier odpovedal ze mam sediet tam kde si pisem adresu objednavky a cakat. Bohuzial pri objednavani nie vzdy je jasne ci pride tovar do dvoch, troch pracovnych dni... velmi neprijemny utocny a sarkasticky pristup. Do buducna preto zvazim ci budem nakupovat u vas pretoze nie vzdy sa da ist priamo do predajne a kuriera ako moznost si touto skusenostou skrtam.
  • Odporúča obchod

    50 %

    • Rýchle dodanie tovaru
    • Vybrala som si viacero produktov, ale objednávka mi bola rozdelená do troch balíkov s nutnosťou 3x platiť poštovné. Takže som bola nútená niektoré produkty z košíka odstrániť.
  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Neobjednala som si obuv, ale masaznu pistol, ktora mi bola odovzdana v poskodenej krabici, nezabalena, vyzerala, akoby uz bol tovar pouzity alebo vrateny.

    Reakcia obchodu Decathlon

    Prajeme Vám príjemný dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za recenziu a spätnú väzbu. Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí a v mene spoločnosti Decathlon sa Vám za ňu úprimne ospravedlňujeme.

    S veľkou pravdepodobnosťou sa jednalo o výstavný kus.

    Ak by ste nám vedeli poskytnúť bližšie informácie k nákupu pomocou kontaktného formulára na našej webovej stránke, radi celú situáciu preveríme, aby sme v budúcnosti predišli podobným situáciam.

    V prípade akýchkoľvek ďalších otázok sme Vám s tímom Zákazníckeho centra plne k dispozícii.

    S pozdravom,

    Tím Decathlon Slovensko.