Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Dobrý deň. Poslali ste mi 10€ poukážku, tak som sa rozhodol ju využiť a nakúpiť cez eshop nakoľko teplákovú súpravu, ktorá sa nám ľúbila ste nemali veľkosť na kamennej predajni v Trnave.
    Potešil som sa, že veľkosť S máte na eshope tak som objednal aj s inými vecami, čím sme mali aj doručenie zdarma. Balík prišiel, ale tepláky prišli vo veľkosti L síce na papierovom štítku je S ale na teplákoch je L. Po telefonáte so zákazníckou linkou, ktorá mi vôbec neporadila, nakoľko to asi zdvihla pani na predajni a počul som ako sa rozpráva s niekym iným a nevenovala sa mne, tak som nevedel čo mám spraviť, logistika cez eshop mi nedovolí objednať si tepláky S na predajňu do Trnavy, čomu maximálne nerozumiem. Mám objednať nové, kde zaplatím dopravu 5,5€(dôjdem o dopravu zdarma a poukážku, ktorú som chcel využiť stráca význam). alebo ísť do Bratislavy, lebo len tam mi dáva možnosť osobne vyzdvihnúť a pôvodné vrátiť . Nakoniec sme išli do predajne v TT a tam sa dali objednať na predajňu, čím sa vlastne všetko vyriešilo, aj keď sme sa chceli pre vyťaženosť vyhnúť kamennej predajne. A ešte jedna negatívna vec nakoľko som nevedel čo mám spraviť, tak som písal na zákaznícku linku a doteraz sa mi nikto neozval s riešením a to je už vyše týždňa. S pozdravom Jesenický Pavol.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Boli sme v predajni, ked mali len nieco z toho co sme chceli aj ked to bola akose sada 2 roznych veci spolu navazujucich. Jeden kus mi bol doruceny na packetu a druhy kus som si musel ist na Decatlonom vybranu pobocku. Uplne zbytocne, to som uz mohol kupit obe osobne na inej pobocke. Ale to vam ten eshop nejak na vyber neda.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som objednala a zaplatila 09.12.24, dnes je 20.12.24 a ja tovar stále nemám, pritom bol uvedený ako tovar na sklade.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • extremne dlha dodacia doba

    extremne dlha dodacia doba

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar prišiel v pohode, ale ochota a pomoc pracovníkov v Liptovskom Mikuláši zlá. Len ako sa nedá a nemáme. A to pani co bola predo mnou chcela to isté a jej bolo vyhovené. Mne už nie. Nebolo to prvý kráv v tomto obchode.

  • Neodporúča obchod

    Veľmi zle opísaný produkt, je to šuštákova bunda, nie ľahká snowbordová bunda.

    Reakcia obchodu Decathlon

    Vážený zákazník,
    ďakujem za spätnú reakciu.

    Vašu recenziu sme preposlali na zodpovedné oddelenie, ktoré následné preverí, kde vznikol prípadný problém.

    V prípade, že sa jedná o nesprávny popis na našej stránke, bude to opravené, alebo doplnené o ďalšie špecifické údaje k predmetnému produktu.

    Prajeme Vám príjemný deň.
    Tím Decathlon

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Žiaľ zakúpené produkty hodnotiť neviem, iba kvalitu služieb, ktorú spoločnosť DECATHLON svojim zákazníkom poskytuje.

    Dňa 25.11. 2024 som zakúpila produkty, ktoré boli skladom a za pár dní som dostala informáciu, že balík bol odovzdaný zmluvnému dopravcovi PACKETA.

    Nakoľko balík nebol dodaný v časovom horizonte, ktorý mi spoločnosť DECATHLON. avizovala, proaktívne som kontaktovala zákaznícke centrum spoločnosti DECATHLON (4 razy) a dopytovala sa na objednávku. Prístup pracovníkov je veľmi vlažný. Bolo mi povedané, že písomne kontaktovali dopravcu a budú ma kontaktovať, keď od dopravcu budú mať informáciu, kde balík je. Termín vyriešenia stratenej objednávky nie je žiaden. Mám čakať. Od posledného telefonátu ubehol týždeň.

    Dnes je 12.12.2024 t.j. od riadneho uhradenia objednávky ubehlo 2.5 týždňa a ja nemám ani zakúpený tovar, ani svoje peniaze a ani termín kedy by mi mohol byť tovar dodaný, a či vlastne vôbec.

    Nákup v internetovom obchode spoločnosti DECATHLON dôrazne neodporúčam.

    Reakcia obchodu Decathlon

    Dobrý deň,
    ďakujeme za spätnú informáciu.

    Za vzniknuté nepríjemnosti spojené s Vašou objednávkou sa Vám ospravedlňujeme.
    Bohužiaľ, kým nepreveríme situáciu v externej doručovacej spoločnosti, nedokážeme Vám dať žiadnu informáciu o zásielke. Zistenú informáciu sme Vám podali ihneď, ako sme ju obdržali od kuriérskej spoločnosti.

    Prajeme Vám príjemný deň.
    Tím Decathlon

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Po potvrdení o prijatí objednávky sa už NEOZVALI.

    Reakcia obchodu Decathlon

    Dobrý deň,
    ďakujeme za spätnú reakciu.

    Prosíme o bližšiu špecifikáciu a popis Vášho problému na mail [email protected], prípadne môžete uviesť aj číslo objednávky.

    Následne kolegovia budú podľa popisu vedieť reagovať a vyjadriť sa k Vášmu problému.
    Príjemný deň.
    Tím Decathlon

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi bil doruceny v poriadku..objednala som 6 veci..3 produkty v dvoch velkostiach, aby som mohla odskusat a vratit velkost, ktora mi nesadne..Vratila som naspat 3 produkty, zabalene spolu s vratkovym formularom a vratili mi peniaze len za jeden produkt...Na 2 vratene produkty mi bezdovodne zamietli vratenie penazi, pricom som tovar vratila v poriadku, s original visackami a neposkodeny!

    Reakcia obchodu Decathlon

    Vážený zákazník,
    ďakujeme za spätnú reakciu.

    Môžete priamo napísať na [email protected], kde uvedenie predmetné číslo objednávky. Následne kolegovia môžu skontrolovať aktuálny stav Vašej objednávky.
    Následne Vás budú kontaktovať ohľadom doriešenia vzniknutej situácie.

    Ďakujeme za porozumenie, prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Bol dodaný chybný výrobok, ktorý musím reklamovať.

    Reakcia obchodu Decathlon

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu správu.

    Za vzniknuté nepríjemnosti spojené s Vašou objednávkou sa Vám ospravedlňujeme.

    Samozrejme nás pokojne môžete kontaktovať priamo na zákazníckej linke, kde sa pokúsime vyriešiť danú situáciu k Vašej spokojnosti.

    Rovnako vybavenie reklamácie, či iný postup je na naše náklady.

    Ďakujeme za porozumenie, prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Objednal som si detské futbalové rukavice cez internet a v balení prišli obidve ľavé. Reklamácia tovaru za cca 7 eur je bezpredmetné,nakoľko poslanie späť,vytlačenie faktúry a čas strávený reklamáciou a čakaním na jej vybavenie nie je adekvátny hodnote tovaru.

    Reakcia obchodu Decathlon

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu správu.

    Za vzniknuté nepríjemnosti spojené s Vašou objednávkou sa Vám ospravedlňujeme.

    Samozrejme nás pokojne môžete kontaktovať priamo na zákazníckej linke, kde sa pokúsime vyriešiť danú situáciu k Vašej psokojnosti.

    Rovnako vybavenie reklamácie, či iný postup je na naše náklady.

    Ďakujeme za porozumenie, prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    Tovar môžem odporučiť ale komunikácie nie

    Reakcia obchodu Decathlon

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.

    Budeme radi ak nám Vašu negatívnu skúsenosť poskytnete priamo prostredníctvom kontaktného formuláru, ktorý nájdete priamo na anšej stránke.

    Ďakujeme za porozumenie, prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Termoska bola zabalena len v papierovej obalke, bez akejkolvek vyplne. Vysledkom je termoska dorucena s preliaceninou na vrchnaku. Totalne odflaknute...

    Reakcia obchodu Decathlon

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.

    Je možné, že produkt neobsahoval výplň, nakoľko sa ako spoločnosť zaväzujeme k šetreniu životného prostredia.

    Ak Vám bol doručený poškodený tovar, pokojne nás kontaktujte priamo na zákazníckej linke, kde sa pokúsime vyriešiť danú situáciu k Vašej spokojnosti.

    Ďakujeme za porozumenie, prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar bol objednaný a zaplatený 27 11.2024, zatiaľ nedorazil

    Reakcia obchodu Decathlon

    Dobrý deň ,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.

    Ak Vám do dnešného dňa nebola objednávka doručená, pokojne nás kontaktujte priamo na našej zákazníckej linke na čísle

    +421 2 221 16 888

    Ďakujeme za porozumenie, prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Objednal som si niečo koleso 27.5 palcove
    A prislo 26palcove :( potom poslali už ake malo ale uz som zohnal medzi tym iné taze asi tak.
    Poprosim zmazat moj meil dakujem neposielajte mi ponuky ziadne.

    Reakcia obchodu Decathlon

    Vážený zákazník,
    ďakujeme za spätnú reakciu.

    Veľmi nás mrzí Vaša skúsenosť, ktorá nebola podľa predstáv.

    Môžete prosím spresniť požiadavku cez [email protected] a spresniť číslo objednávky, alebo uviesť 13 miestny kód Card.No. 209XXXXXXX.
    Zároveň podľa čísla objednávky SK_XXXX preverí príslušné oddelenie, kde nastal problém a odkiaľ bol tovar poslaný.

    Veľmi pekne ďakujeme a prajeme príjemný deň,
    Tím Decathlon

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neprehľadné, keď chcem niečo objednať tak sa musím registrovať
    • Do dnešného dňa my tovar neprišiel, ani len mail, sms že tovar je odoslaný.
    • Za tovar som zaplatil a stále nič.

    Reakcia obchodu Decathlon

    Vážený zákazník,
    ďakujeme za Vašu reakciu.

    Bohužiaľ registrácia zákazníka je zadaná našou centrálou, ktorú nevieme ovplyvniť z našej strany.

    V prípade, že ste mal potvrdenú objednávku pod číslom sk_XXXXX, môže naše oddelenie online preveriť , kde nastal problém. Prosím pred tým si skúste skontrolovať či Vám takéto potvrdenie prišlo mailom a Vaše finančné prostriedky boli reálne strhnuté , alebo sú iba v rezervácií. Pri rezervácií budú Vašou bankou uvoľnené automaticky.

    Veľmi pekne ďakujeme za pochopenie a v prípade doplňujúcich otázok môžete kontaktovať naše oddelenie mailom na adrese: [email protected]

    Príjemný deň.
    Tím Decathlon

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • sklamanie z preberania bicykla

    Bol som si vyzdvihnúť horský bicykel pre syna v Decathlon Košice obj č: SK_1712063 , a musím povedať, že som bol sklamaný z prístupu personálu. Predajca mi bicykel jednoducho podal do ruky bez akéhokoľvek vysvetlenia. Nezískal som žiadne informácie o záruke, údržbe, ani základné používateľské rady. Takýto prístup k zákazníkovi by som v špecializovanom obchode nečakal. Ak si človek kúpi bicykel, očakáva aspoň krátke uvedenie do prevádzky alebo nejaké pokyny. Celkový zážitok bol podpriemerný.

    Reakcia obchodu Decathlon

    Vážený zákazník,
    ďakujeme za spätnú reakciou a recenziu, ktorá nám pomáha zlepšiť a skvalitniť služby.

    V prvom rade sa ospravedlňujem za našu predajňu Košice. Z našej strany sme ich informovali a požiadali o vysvetlenie a objasnenie celej situácie, ktorá bola pre Vás určite nepríjemná.
    Požiadali sme ich aj o opätovný kontakt zákazníka, a dohodnutie si ďalších krokov s Vami.

    Veríme, že tak učinia a spoločne nájdete riešenie pre doriešenie tejto nepríjemnej situácie k Vašej spokojnosti.
    Príjemný deň,
    Tím Decathlon

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • uplny chaos v oznaceniach velkosti
    • dlha doba dodania
    • svojvolne rozdelenie objednavky

    Reakcia obchodu Decathlon

    Vážený zákazník,
    ďakujeme za spätnú reakciu.

    Veľmi nás mrzí, že naše veľkosti sú rôzne, prípadne problematické pre zákazníka. Dôvodom je, že sú dodávané z rôznych krajín, výrobcov a záleží aj na type daného výrobku. Naše oddelenie sa snaží v maximálnej miere na každý jeden produkt dať tie najdostupnejšie veľkosti, ktoré majú od výrobcov. Nie je to vždy jednoduché , ale budeme ich informovať, aby svoj prístup ešte viacej zjednodušili a spresnili pre zákazníkov.

    Aktuálne je logistika nastavená podľa dostupnosti predmetného tovaru a podľa kódu ponúkne aj možnosť dopravy smerom k zákazníkovi.
    Naše oddelenie už pracuje na zjednodušení a uľahčení systéme objednávania pre zákazníkov, ale jedná sa o zložitý a náročný proces zmien, ktorý si vyžaduje celý komplex nastavení a testovania.

    Preto, ak sa tovar nenachádza na konkrétnej predajni, neponúkne túto variantu dopravy. Zároveň záleží z ktorého miesta je expedovaný a k tomu miestu sú nastavené logistické procesy. Môže sa stať, že objednávku rozdelí na viacero zásielok, ktoré budú posielané z rôznych expedičných lokalít.
    Môžu to byť naše predajne, alebo zahraničné sklady. Preto je variabilita dodania ako napr.: na predajňu, dobierkou cez kuriérsku spoločnosť , do Alza-boxu, Z-boxu,...

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný deň.
    Tím Decathlon

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar nám nebol dodaný a zaplatený

    Reakcia obchodu Decathlon

    Vážený zákazník,
    ďakujeme za Vašu reakciu.

    V prípade, že ste mala potvrdenú objednávku sk_XXXXX, môže naše oddelenie online preveriť , kde nastal problém. Prosím pred tým si skúste skontrolovať či Vám takéto potvrdenie prišlo mailom a Vaše finančné prostriedky boli reálne strhnuté , alebo sú iba v rezervácií. Pri rezervácií budú Vašou bankou uvoľnené automaticky.

    Veľmi pekne ďakujeme za pochopenie a v prípade doplňujúcich otázok môžete kontaktovať naše oddelenie mailom na adrese: [email protected]

    Príjemný deň.
    Tím Decathlon

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neumožnili mi vyskúšať objednaný tovar najprv som ho mal zaplatiť

    Reakcia obchodu Decathlon

    Dobrý deň,
    ďakujeme za spätnú reakciu.

    Bohužiaľ pri e-shop objednávkach je to bežné , že sa za tovar zaplatí vopred. Samozrejme, že zákazník si následne môže tovar vyskúšať a čo nebude vyhovovať jeho potrebám obratom vrátiť na predajni. Následne mu predajňa refunduje finančné prostriedky na platobnú kartu. Presun trvá cca 3-4 pracovné dni.

    Určite chápete, že pri každej jednej objednávke s dodaním na obchod, by to spôsobovalo aj pre nich problémy a hromadenie tovaru. Tento spôsob je využívaný aj v inom e-shop obchode pri dodaní na predajňu.

    Veľmi pekne ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný deň.
    Tím Decathlon