Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Najlepšia cena
  • Odporúča obchod

    100 %

    Celková spokojnosť,ďakujem.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Teší nás Vaša spokojnosť. Ďakujeme.

    team Bestcena.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    Dlhodobo spolahlivy dodavatel mobilov z EU distribucie

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Ďakujeme za Vašu objednávku aj kladné hodnotenia.

    team Bestcena.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    • dobre ceny
    • veľký výber
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Platba kartou

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Teší nás Vaša spokojnosť. Ďakujeme.

    team Bestcena.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Perfektný obchod. Pokazil sa mi telefón v záruke a bez problémov ho vymenili za iný.

    Používajú SPS doručovaciu službu a tá je mizerná v našom regióne.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Ďakujeme za Vašu objednávku aj kladné hodnotenia.

    team Bestcena.sk

  • Odporúča obchod

    80 %

    • dorucenie tyzden a pol

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Ďakujeme za Vaše hodnotenie a zároveň sa ospravedlňujeme za meškanie Vašej objednávky.

    team Bestcena.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rýchle bezpečne
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Šlo o prvú a pozitívnu pozitívnu skúsenosť s obchodom.
    • Dobrá cena.
    • Rýchly čas doručenia.
    • Kvalitný tovar.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Ďakujeme za Vašu objednávku aj kladné hodnotenia.

    team Bestcena.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Cena

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Teší nás Vaša spokojnosť. Ďakujeme.

    team Bestcena.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Lacný

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Ďakujeme za Vašu objednávku aj kladné hodnotenia.

    team Bestcena.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Odporúčam,balík prišiel my až domov,dobrá cena.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Ďakujeme za Vašu priazeň!

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Nízke cenu
    • Zavádzajúce obchodné praktiky

    V priebehu "nákupného" procesu som bol bez upozornenia presmerovaný nie na nákup, ale na prenájom, s čím zásadne nesúhlasím. Obchod to označuje ako službu Premium a teda výhodu.
    Výhodu zrejme hlavne pre obchod, keďže sa takto elegantne zbavuje daňovej povinnosti.
    Na stránke sa uvádza, že prémiové služby poskytujú dopravu zadarmo, predĺženú záruku, rýchle vybavenie reklamácie a možnosť vrátenia kedykoľvek, nič viac!
    No a práve ten posledný bod by mal hovoriť o tom, že nejde o kúpu, ale iba prenájom, ale povedzte mi, kto by to takto pochopil?
    Nebol som vopred upozornený, že tovar mi bude iba prenajatý.Považujem to za klamlivú obchodnú praktiku, pretože ste mi obchod zámerne opomenul oznámiť podstatnú informáciu, ktorú priemerný spotrebiteľ potrebuje vedieť a ktorá môže zapríčiniť, že spotrebiteľ urobí rozhodnutie o obchodnej transakcii, ktorú by inak neurobil.
    Takto ponúkanú službu Premium považujem za pasívne opomenutie pri ponuke a predaji ako aj porušenie práv spotrebiteľa podľa 250/2007 §8 Z.z. o Ochrane spotrebiteľa.
    Iné by to bolo v prípade, kedy by som pol o takejto forme služby explicitne upozornený.
    No časti týkajúcej sa prenájmu tovaru som nevenoval pozornosť, veď ja som si tovar plánoval kúpiť a nie prenajať.
    Všetci, čo ste si objednali cez službu Premium v domnení, že ponúka iba výhody - NIE JE TO TAK. V skutočnosti ste si tovar len prenajali a nie ste jeho majiteľmi.
    Nie je to spomenuté ani pri objednaní, ani pri potvrdení objednávky a dokonca ani pri doručení tovaru.
    Všade sú len odvolávky na súhlas s obchodnámi podmienkami. Ak obchod argumentuje tým, že si každý má možnosť vybrať a všetko je v OP - NIE JE TO TAK. Podľa zákona by mala byť služba jasne a zrozumiteľne vysvetlená už v procese objednávky, navyše ak na ňu nekliknete pri poštovnom, donúti vás ju vybrať pri procese platby ako jedinú platobnú metódu okrem prevodu na účet.
    Telefonicky som dostal informáciu popisujúcu výhody služby Premium. Problém však je, že aj táto informácia je v rozpore s ich vlastnými Obchodnými podmienkami.
    INFORMÁCIA: "Napriek tomu, že sa jedná o formu prenájmu nie ste v užívaní zariadenia nijako obmedzovaní, môžte ho podľa vlastného uváženia predať či podarovať ďalej, zariadenie od Vás nebudeme žiadať v budúcnosti vrátiť."
    Z OBCHODNÝCH PODMIENOK:
    "5.9 Nájomca nie je oprávnený Predmet nájmu scudziť, založiť, prenajať, požičať inej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Prenajímateľa."
    "5.13 Nájomca je povinný informovať Prenajímateľa o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa Predmetu nájmu a Služieb, ktoré môžu mať zásadný význam pre užívanie Predmetu nájmu a riadne poskytovanie Služieb. Predovšetkým je Nájomca vždy do 15.02. každého kalendárneho roka trvania Zmluvy povinný informovať Prenajímateľa o technickom stave Predmetu nájmu podľa stavu ku koncu predchádzajúceho kalendárneho roka, a to vyplnením online formulára, ktorý sa nachádza na Webe, alebo vytlačením a doručením vyplneného formulára na adresu Obchodného zástupcu." - NA WEBE ŽIADEN FORMULÁR ANI NIE JE
    12.1 "V rámci posledného 13. mesiaca trvania Zmluvy sa Nájomca môže rozhodnúť, či Zmluvu ukončuje a vtedy musí buď vrátiť Predmet nájmu Prenajímateľovi alebo si Predmet nájmu odkúpi za aktuálnu cenu Predmetu nájmu (AC). "
    Ak máte predmet prenajatý, podľa zákona obchod nemusí akceptovať vrátenie tovaru do 14 dní bez udania dôvodu či vybaviť reklamáciu do 30 dní - je to na ich dobrej vôli.

    Nebyť iných recencezií, ani by som si to nevšimol, hoci som si aj prečítal rozsiahle obchodné podmienky, ktoré majú cca 90 normostrán!
    Keby som si nebol prečítal OP, tak by som nebol o ničom vedel a s objednávkou by som bol spokojný.
    Otázkou však je, či to stojí za tú neistotu. Stratil som iba zbytočne veľa času - keby bolo jasne uvedené, že bez Premium sa nedá objednať, tak by som to neriešil a išiel ďalej.
    Navrhoval som, že by som odstúpil od pôvodnej zmluvy a na doručený tovar dohodol kúpnu zmluvu s tým, že by som prípadne doplatil dopravné náklady.
    Dostal som odpoveď, že jediná možnosť je objednávku zrušiť a tovar objednať znova.
    Musím však uznať, že s odstúpením od zmluvy nebol problém, jediné čo som musel urobiť, bolo vypísať doklad o odstúpení od zmluvy a zaslať tovať na českú adresu.
    Kontakty zo stránky som však nemohol v spätnej zásielke použiť, tak som použil kontakty zo stránky bestcena.cz. čo sa v podmienkach o odstúpení vôbec nespomína

    Navrhujem aby by Heureka takéto obchody ani neponúkala vo výbere, alebo upozorňovala o inej forme ponuky tovaru ako kúpe.
    Znižuje to dôveryhodnosť celého systému a hlave visačky Overené zákazníkmi.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň,

    naša spoločnosť ponúka zákazníkom možnosť slobodne sa rozhodnúť, či majú záujem o ponuku „Prémium“, alebo si želajú objednať tovar bez tejto služby. V žiadnom prípade nemá naša spoločnosť snahu zákazníka zavádzať. V prípade nejasností zákazníkom veľmi radi vysvetlíme podrobnosti našej „Prémium“ ponuky, a to či už prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky, taktiež je táto ponuka detailne popísaná v našich obchodných podmienkach.

    Na SK fungujeme viac ako 10 rokov a nikdy sme nepoškodili žiadneho z našich zákazníkov. Ak by to tak bolo, určite by ste sa o tom mal možnosť už dávno dočítať v médiách. Naše služby sú úplne korektné, prozákaznícky orientované a pochopiteľne sú aj v súlade s legislatívou.

    Sme radi, že ste bol aspoň spokojný s odstúpením od zmluvy, na ktoré majú samozrejme právo všetci naši zákazníci.
    Trebárs Vás aj tento náš prístup presvedčia o našom serióznym prístupe.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Je to nebezpečne zavádzajúci "obchod". V podstate vás v priebehu "nákupného" procesu navedú nie na nákup, ale na prenájom.
    Long story short: Objednal som smartphone. Keď ani po týždni nedošiel, zavolal som im. Na druhý krát zdvihla pani a povedala, že objednávku eviduje, ale že nebola odoslaná. Tak som si preklepol "obchod". Keď som si následne dal dokopy, ako vyzeral "nákupný" proces, uvedomil som si, že ma naviedli nie na nákup, ale na prenájom zariadenia. Tak som im zavolal znovu a moje podozrenie sa potvrdilo. Mobil som si nekúpil, ale prenajal na dva a pol roka! Podarilo sa mi stornovať objednávku, ale peniaze mi zatiaľ neprišli späť. Ak mi neprídu, tak budem aktualizovať tento komentár a určite aj medializovať, lebo na takých šmejdov nič iné neplatí.

    PS: Bolo by fajn, ak by Heureka takéto obchody neponúkala vo výbere. Znižuje to dôveryhodnosť celého systému a hlave visačky Overené zákazníkmi.
    PS2: Ak by niekoho z Bestcena napadlo reagovať na tento komentár, že veď to máme v obchodných podmienkach, tak vedzte, že na to máme legislatívu a zavádzanie je v nej jasne definované.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Mrzí nás Vaše negatívná skúsenosť. Rozhodne nie je naším cieľom zákazníka akokoľvek poškodzovať. Naše služby už poskytujeme cez 12 rokov. To je veľmi dlhá doba. Za túto dobu sa nikde sa nedočítate, že by sme naše slovenské zákazníkov akokoľvek poškodili. Služba je samozrejme úplne legálne a korektná.

    Na stornovania objednávky či vrátenie do 14tich dní máte samozrejme nárok. Vaše financie Vám budú vrátené v najbližšej možnej dobe, nemusíte sa obávať.

    team Bestcena.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Najnizsia cena, rychla a bezproblemova dodavka. Doprava zdarma.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Teší nás Vaša spokojnosť. Ďakujeme.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Po zaplatení tovaru mi poslali gmail že je zaplatené a odvtedy až do upozornenia z mojej strany že čo je s tovarom vôbec nekomunikovali!!! Absolútna nespokojnosť,na tie kladne recenzie čo majú u mňa všetko zle!!!

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Je nám ľúto, že Vaša objednávka nedopadla podľa Vašich ani našich predstáv. Sme plne k dispozícii v pracovných dnes na telefónoch, emailoch i Facebooku.

    Ospravedlňujeme sa za problémy a veríme, že budeme môcť niekedy v budúcnosti chybu napraviť.

    team Bestcena.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tovar prišiel trošku oneskorene ale ináč všetko v poriadku,som spokojný

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Ďakujeme za Vaše kladné hodnotenie. Za menšie oneskorenie sa ospravedlňujeme.

    team Bestcena.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Super prístup prehľadný popis veci sú ako na stránke som veľmi spokojný
    • Nič

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Ďakujeme za Vašu priazeň!

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Mailové potvrdenie objednávky ako aj obchod neprehľadné....
    Tovar meškal a neprišlo žiadne info.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Ospravedlňujeme sa za problémy s rýchlosťou dodania, ktorá sa v týchto komplikovaných dňoch môže o niečo pretiahnuť. Nie vždy bohužiaľ túto rýchlosť dokážeme ovplyvniť.

    Ďakujeme napriek tomu za Vašu objednávku a prajeme Vám, nech telefón slúži čo najlepšie.

    team Bestcena.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • neskutočné ceny
    • dobrý výber tovaru
    • transparentné popisy

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Ďakujeme za Vašu objednávku aj kladné hodnotenia. Radi pochválime kolegov, ktorí pripravujú obsah stránok a popisy produktov.

    team Bestcena.sk