Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar ešte nedorazil a neodpovedajú ani na email

    Reakcia obchodu ZEPA

    Vážená zákazníčka,

    ďakujeme, že ste nás informovali o svojej skúsenosti s naším eshopom.
    Nášho kolektívu sa však musím zastať. Podľa mojich informácií ste si vytvorili objednávku 6.7.2024 a na druhý deň Vás kolegyňa kontaktovala mailom o dostupnosti tovaru. Píše sa v ňom o tom, že tovar ktorý ste si objednali je momentálne nedostupný, tak ako aj uvádzame na našej webovej stránke.
    Od 11.7.2024 až do 15.7.2024 ste nám písali každý deň mail typu: "Dobry den... Zajtra pisem spravy kedy pride na bazen...... Objednala na buduci tyzden sobotu..... Kovácová"
    Dňa 15.7. ste nám napísali znovu: "Dobry den....Toto je Kovácova chcela by som sa spytat ci som si objednala bazen 6.7.a stale neprisiel....Kedy pride...Ak nepríde tento tyzden. Bol by som rád, keby zrušili objednávku..." na čo sme Vám znovu odpovedali mailom, že tovar nie je skladom.
    Nerozumiem preto vašej recenzií, keďže sme Vám na maily odpovedali, tak ako všetkým našim zákazníkom. Mrzí nás, že ste si nevšimli akú dostupnosť uvádzame pri danom tovare.
    S pozdravom,
    Tím Zepa.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Absolútne neseriózne jednanie
    • Zavádzanie s cenami

    Na eshope som si objednal produkt v akcii nakoľko ma oslovila cena. Tovar som zaplatil no predajca mi uviedol, že tovar mi nezašle nakoľko už nie je skladom, avšak objednať sa stále dal no za neakciovú cenu. Následne som s predajcom komunikoval a keďže som si splnil podmienky kupujúceho uviedli mi, že keď chcem, môžem počkať dva mesiace pokiaľ bude tovar skladom. Uviedol som, že počkám. Po asi dvoch týždňoch ma kontaktovali, že za mesiac a pol bude tovar skladom, no cena bude vyššia ako tá, za ktorú som ho kúpil. Už ma to nebavilo a objednávku som zrušil. O deň na to ma stránka upozornila že tovar je skladom. S obchodom som za toto jednanie ABSOLÚTNE NESPOKOJNÝ

    Reakcia obchodu ZEPA

    Vážený zákazník,

    ďakujeme, že ste nás informovali o svojej skúsenosti s naším eshopom. Mrzí nás, že ste sa stretli s takýmto problémom a rozumieme vašej nespokojnosti.

    Naša spoločnosť sa vždy snaží zabezpečiť, aby naši zákazníci boli spokojní so svojimi nákupmi. V tomto prípade však došlo k nečakanej situácii, kedy bol tovar vypredaný. Tovar, ktorý ste si objednali, bol posledný kus skladom a ten sa vypredal v ten istý deň v našej kamennej predajni. Je to tým, že sa nám skladová zásoba aktualizuje na eshope každých 24 hodín, a preto došlo k nesúladu medzi dostupnosťou tovaru na eshope a skutočnosťou.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme za spôsobené problémy a dúfame, že nám v budúcnosti opäť dáte príležitosť preukázať kvalitu našich služieb.

    S pozdravom
    Tím ZEPA.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neodporúčam. Tovar mi nebol dodaný. Po objednaní a zaplatení tovaru eshop zvýšil niekoľkonásobne cenu a nevedel mi to dodať v cene v ktorej som mal tovar objednaný. V emaile mi navrhli akceptovať novú cenu alebo zrušiť objednávku s vrátením peňazí.

    Reakcia obchodu ZEPA

    Dobrý deň Erik,

    Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Bohužiaľ, na našej stránke došlo k chybe, ktorá spôsobila, že cena produktu bola nesprávne zobrazená. Tovar v hodnote 65 € bol zobrazený za 3,90 €, čo bola evidentná chyba.

    Kontaktovali sme Vás ohľadom tejto chyby a ponúkli sme Vám možnosť akceptovať správnu cenu alebo zrušiť objednávku s vrátením peňazí, nakoľko nie sme schopní vydať vám tovar s hodnotou 65€ za 3,90€. Chápeme, že táto situácia nie je ideálna, a úprimne sa ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti.

    Naším cieľom je Vaša spokojnosť.
    Ešte raz sa ospravedlňujeme a ďakujeme za Vašu trpezlivosť.

    S pozdravom,
    Tím Zepa.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Píšu že doručenie o 24h.Mne to prišlo o 5 dní

    Reakcia obchodu ZEPA

    Dobrý deň,

    ďakujeme vám za vašu spätnú väzbu. Ospravedlňujeme sa za oneskorenie pri doručení vašej objednávky. Chápeme, že to pre vás bolo nepríjemné, a veľmi nás to mrzí.

    Vaša zásielka mala byť doručená do 24 hodín, ale bohužiaľ došlo k neočakávaným okolnostiam, ktoré spôsobili oneskorenie. Intenzívne pracujeme na tom, aby sme zlepšili naše doručovacie procesy a podobné situácie sa v budúcnosti neopakovali.

    Ďakujeme za vašu trpezlivosť a pochopenie. Ak budete mať akékoľvek ďalšie otázky alebo potrebujete ďalšiu pomoc, neváhajte nás kontaktovať.
    S pozdravom,
    Vaša Zepa.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • 6. deň a stále neodoslali tovar

    6. deň a stále nič neodoslali. V pondelok (3. deň) som im volal pretože mi neprišiel ani e-mail o spracovaní objednávky. Pani mi povedala že e-mail mi prísť mal, no neprišiel. K situácii sa vyjadrila že majú problém so skladom, či je to pravda neviem ale doplácam ja. Sklad hodnotiť nemôžem a tak situáciu môžem zhodnotiť asi tak že už by som si od nich nič neobjednal.

    Reakcia obchodu ZEPA

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti.

    Vašu objednávku z 30.5. o 00:33 hod. sme začali spracovávať až 31.5., čo bohužiaľ prispelo k oneskoreniu. Na stránke uvádzame dostupnosť produktu 2-7 pracovných dní, čo znamená, že to nie je 6. deň, ale 4. deň.

    Chceme Vás uistiť, že pracujeme na zlepšení našich procesov, aby sa podobné problémy neopakovali. Vaša objednávka je pre nás prioritou a chceme zabezpečiť, že ju obdržíte čo najskôr, no kvôli veľkému množstvu objednávok v poslednej dobe to nie vždy ide podľa predstáv. Napriek našej snahe predchádzať takýmto situáciám sa občas môžu vyskytnúť nepredvídateľné komplikácie.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti a dúfame, že nám v budúcnosti dáte ďalšiu šancu presvedčiť Vás o kvalite našich služieb.

    S pozdravom,
    Tím Zepa.

  • Neodporúča obchod

    • pekny web
    • nulova komunikacia
  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Tovar "skladom" skladom samozrejme nieje skladom......ked pride o tri dnu tak je to podvod!

    Reakcia obchodu ZEPA

    Dobrý deň,
    mrzí nás vaša reakcia, ale doručenie na stránke bolo do 2 pracovných dní. Vy ste objednávali v nedeľu večer o 22:00 a tovar ste si prevzali v utorok.
    Nič zavádzajúce na eshope nebolo.

    kolektív ZEPA

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Objednal som si pílový list Makita B-63591 kde sa všade uvádza 2 ks v balení a mne poslali iba jeden kus. Neunuvaju sa ani odpísať alebo to vyriešiť

    Reakcia obchodu ZEPA

    Dobrý deň,
    mrzí nás toto nedorozumenie. Na našej stránke nie je uvedená cena za balenie ale za 1ks, vzhľadom na to, že na predajni tento typ tovaru predávame na kusy.
    Za nereagovanie na Váš mail z našej strany sa ospravedlňujeme. Je možné, že kvôli dovolenkovému obdobiu sme mail prehliadli.

    S pozdravom
    Tím ZEPA

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod predaval produkt uvedeny ako skladom a samozrejme to bola loz a objednavku zrusili a ani tovar nedoobjednali. Neodporucam. Strata casu nakupovat u tohoto obchodnika.

    Reakcia obchodu ZEPA

    Dobrý deň,
    Ďakujeme, že ste sa podelili o svoju spätnú väzbu. Naša spoločnosť sa snaží stále zlepšovať. Keďže máme aj kamennú predajňu, tak tovar sa vypredal skôr ako sme spracovali vašu objednávku a už sme ho nevedeli objednať v takej cene. Je nám veľmi ľúto, že ste mali negatívnu skúsenosť s naším eshopom, a chceme sa za to ospravedlniť.
    S pozdravom
    Tím ZEPA

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Eshop uviedol zlu cenu za ktory to nechcel dat
    • Pomala komunikacia

    Vybral som si tento eshop na zaklade recenzie kde sa pisalo rychle dodanie. Tak som objednal radio Makita DMR108 tu, bo som ho potreboval cim skor. Vsetko zaplatene rano okolo 9:00. Cely den nebola ziadna odozva okrem automatickych mailov kde spominali prijatu platbu a ze dalsie info bude o odoslani. Na konci dna o 16:00 prisla sprava ze mali zlu cenu a nieje 142, ale 156 ze ci to chcem, alebo storno. Cena okolo 142 bola bezna u par dalsich eshopov. Ja ze to chcem vtej zaplatenej cene . Obchod odpovedal az na druhy den po 14tej. Ze sa to neda a ze vracaju peniaze a ze chybal personal ze to dho trva a ze maju problem so systemom preto zla cena. K peniazom som sa dostal az na treti den tak som zabil 3 dni zbytocne. Za negativnu recenziu sa ospravedlnujem.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Po objednani a uhradeni tovaru mi prisla sprava o nespravnej cene retazovej pily. Cena bola o 100 eur zvysena tak som to zrusil.

    Uvedene “nespravne ceny “ a nasledne zvysenie po objednani tovaru.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Mislia si že ja som pokazil centrálu ja som ju naštartoval nerobila nedostávala energiu tak som ju chcel vrátiť do 14 dní tvária sa čudné uvidím ako to dopadne.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Po objednani tovaru mi bola objednavka zrusena s tym, ze mali nespravnu cenu v Eshope... Z ceny tovaru 62 EUR mi ponukli cenu 113 EUR. Dakujem... Tovar som zakupil obratom v AZ STROJ za 65 EUR. Obchod sa aspon ospravedlnil...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • “Chladnŷ-neosobnŷ”prístup . Zavádzajúce info onladne dodania tovaru.

    Doba dodania z pôvodnych 3 dní sa po zaplateni zmenila na cca 40 dní.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Poplatok za osobne prevzatie ??? !!!!
    Ina cena osobne v predajni a ina cez eshop ??!!!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadna

    tovar mal byť skladom, tak som ho objednal.
    na druhý den volaju že tovar nemajú ale objednavaju ho, to som už vedel že je zle lebo ani ich dodavatel ho nemal kedže som to objednaval predtým inde vedel som tuto skutočnosť. upozornil som ich že ani ich dodavatel to nemá, povedali že je to na ceste už k nim, napokon po urgovaní a naslednej kontrole zistili že fakt tovar nie je na ceste a nemá ho ani výrobca. ponukli iný tovar za plnu cenu bez zlavy, ktorou by mohli kompenzovať ich zlyhanie.

    navyše na predajni maximálne neochotný, 5 minut pred koncom pracovnej doby zatvorené a predavačka povie že ma už neobsluži ani ked som potreboval len jednu položku..

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Sekera, ktorú som kupoval mala hneď na prvý pohlad zničenú rúčku, kontaktoval som predajcu (železiarstvo ZEPA) kde mi bolo povedané, že mi pošlú novú a starú si zoberú. Po týždni nikto neprišiel, keď som ich znova kontaktoval už mi bolo povedané, ze ak nie som s výrobkom spokojný mám im ho poslať na vlastné náklady. Určite nedoporučujem! Škoda, že sem nejdú vložiť fotky, asi by ste sa aj vy čudovali v akom stave dokážu tovar poslať bez výčitiek zákazníkovi...

    ...nabudúce by som sa tomuto železiarstvu oblúkom vyhol

    Reakcia obchodu ZEPA

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaša reakcia, nakoľko výrobok je plne funkčný a nič s ním nieje. Keď sa sekera osadí na násadu, musí sa zaistiť klinom. Ten rozštiepi násadu v časti, kde ju obopína kovová časť sekery. To, ale nieje na závadu, je to preto aby sekera nevypadla. Tovar sme Vám nemohli vymeniť, lebo každá sekera je osadená týmto spôsobom. Napriek tomu sme Vám ponúkli, že tovar môžete vrátiť a peniaze Vám pošleme späť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    fakturovany a nedodany tovar miesto obiednanych dvoch kusov dodany len jeden fakturovne dva. na stranke tovar skladom expedovane az po vise tyzdni. dovody som sa dozvedel az po urgencii.

    Reakcia obchodu ZEPA

    Dobrý deň,

    áno v balíku s rôznymi sieťami sme pribalili namiesto dvoch balení spôn jeden balík. Po upozornení sme Vám ich do 24 hodín doručili.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    • Siroky sortiment, dobre ceny.
    • Ponukaju tovar, co nemaju na sklade, priserna komunikacia,

    Objednal som si produkty, ktore boli vsetky skladom, resp. skladom u dodavatela. Max. dodacia lehota 3-4 dni.
    Ked mi tyzden nic nechodilo, napisal som im, samozrejme vyhovorky, ale ze mi poslu co maju, ostatne v priebehu tyzdna. Ok. Ked tyzden nic nechodilo, tak som im opat napisa, ziadne reakcie (2x). Po zavolani zas vyhovorky, ze im nieco nedoslo, ze mi teda poslu zvysok a za nedodany tovar vratia peniaze. Tovar dodali, peniaze zas az po tyzdni, ked som ich urgoval. Dost zle....

    Reakcia obchodu ZEPA

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaša skúsenosť s naším obchodom. Je to tak ako píšete. Polovicu objednávky sme expedovali hneď, druhú o dva dni /poštovné bolo zaúčtované len raz/ s tým, že chýbajúci jeden kus tovaru doručíme keď príde na sklad. Na Slovensku z dôvodu Covid-19 je situácia aká je a zápasia s ňou aj naši dodávatelia. Vozík, ktorý ste si objednali prišiel v deň zrušenia objednávky. Zvyšných 5 položiek bolo doručených v poriadku do 4 dní od objednania. Peniaze sme Vám vrátili na kartu do 7 dní.

  • Neodporúča obchod

    70 %

    S obchodom som spokojný,zároveň aj s tovarom.avšak,pokiaľ budete spolupracovať s tou istou doručovateľskou službou,tak od vás už objednávať nebudem.pristup ich dispečerky v Košiciach bol pri najmenšom neprofesionálny.doslovne na mňa kričala v telefóne,lebo nemala na mňa čas. Ďakujem

    Reakcia obchodu ZEPA

    Dobrý deň, pán Murgaš,
    ďakujeme Vám za Vaše úprimné hodnotenie. S našou prepravnou spoločnosťou sme doposiaľ nemali žiadny problém a mrzí nás, že ste mali takúto veľmi nepríjemnú skúsenosť. Obrátili sme sa preto na prepravcu a požiadali ho o prešetrenie, napomenutie pani dispečerky a nápravu, nakoľko nám záleží na celkovej spokojnosti našich zákazníkov, vrátane doručenia objednávok.

    Veríme, že ste niečo podobné zažili naposledy a ospravedlňujeme sa za túto nepríjemnosť.

    S prianím pekného dňa a pekných vianočných sviatkov,
    ZEPA.