• Neodporúča obchod

    70 %

    • Tovar mi bol doručený, jeden tester bol poskodený, nie je možné ho používať. (nestrieka parfem).

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážená zákzazníčka,
    je nám veľmi ľúto, pokiaľ ste s tovarom nespokojná. Bohužiaľ nie sme schopní sa vyjadriť k reklamácii, pokiaľ daný tovar neobdržíme. Pokiaľ sa rozhodnete pristúpiť k reklamácii, kontaktujte prosím naše reklamačne oddelenie na e-maily: [email protected] alebo na čísle 220 812 503.
    Ďakujeme Vám a prajeme príjemný deň.
    Vaše Xparfemy.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • pri vyplnení objednávky som uviedla, aby tovar bol doručený s kurierom na adresu, ktorú som uviedla. Nestalo sa to tak, dostala som SMS, že tovar sa nachádza u nijakej fyzickej osoby vo Veľkom Mederi.Keď som konečne našla tú adresu, veľmi nemilo ma prekvapila pani, ktorá vydávala tovar. Totiž bola dosť arogantná. Nechápem prečo ten tovar nebol dodaný s kurierom, bola dlhá dodacia lehota. Už som si viackrát objednala tovar cez internet, ale to sa mi ešte nestalo, aby som musela zisťovať, kde bol tovar dodaný.

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážená pani Alica,
    vo Vašej objednávke ste si zvolila doručnie na odberné miesto do Veľkého Medera, nie kuriérom ako tvrdíte. V momente ako si zákazník vytvorí objednávku, obdrží rekapituláciu, ktorá slúži na skontrolovanie údajov. Rovnako ste bola informovaná o expedícii emailom a SMS správou, kde ste si mohla všimnúť, že Vaša zásielka bude odoslaná na odberné miesto.
    Ako náhle je objednávka prijatá systémom, môže zákazník kontaktovať zákaznické centrum. Bohužiaľ, vo Vašom prípade sa tak nestalo.
    Je nám ľúto, pokiaľ ste nebola spokojná, ale z našej strany neprišlo k pochybeniu.
    Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný deň.
    Vaše Xparfemy.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Objednal som si DVE flasticky, ale Vy ste mi poslali len JEDNU !!!! To mam zase platit postovne ak chcem aj druhy flakon ? Ja nie som taky dobtry priatel so spediterom.!.

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážený pán Miroslav,
    vo Vašej objednávke ste mal zvolený 1 kus tovaru, nie 2, ako uvádzate. Prosíme Vás, aby ste si skontroloval rekapituláciu, ktorú ste obdržal emailom pri vytváraní Vašej objednávky a taktiež účtenku, na ktorej je uvedený iba 1 kus, teda Vami objednaný.
    Veríme, že sa nám podarilo situáciu objasniť.
    Vaše Xparfemy.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Predáva tovar, ktorý nevie zabezpečiť a ešte posiela nezmyselne e-maily s otázkou, že či chcem poslať další tovar aj napriek tomu že som si už nič iné okrem toho čo nedodali neobjednala!!!

    Overiť dostupnosť tovaru pred objednaním!!!

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážený zákazník,
    je nám veľmi ľúto, že nebolo možné spracovať Vašu objednávku k Vašej plnej spokojnosti.
    Zvolila ste tovar s dostupnosťou 2-4 dni, teda na objednávku od dodávateľa. Bohužiaľ nás v okamihu objednávky dodávateľ informoval, že 5 kusov daného tovaru už nemá k dispozícii. Hoci na aktualizácii našej ponuky nepretržite pracujeme, bohužiaľ môže zo strany dodávateľa k takejto situácii dôjsť. Na sklade sme pre Vás mali zarezervovaný posledný kus, z toho dôvodu ste bola kontaktovaná emailom, či si prajete Vašu objednávku doplniť alebo Vám môžeme poslať aspoň jeden kus.
    Túto informáciu sme Vám poslali dvakrát. Vzhľadom k tomu, že sme od Vás nedostali žiadny email s odpoveďou, boli sme nútení Vašu objednávku stornovať.
    Ďakujeme za pochopenie a prajeme prájemný deň.
    Vaše Xparfemy.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • čas
    • čas

    nech skúsia

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážená zákazníčka,
    pokiaľ z našej strany došlo k pochybeniu, veľmi sa ospravedlňujeme. Vaša objednávka bola prijatá 29.5.2015 a expedovaná 2.6.2015, preto nechápeme Vašu negatívnu recenziu. Prosíme o zaslanie bližších informácií na email: [email protected].
    Ďakujeme a prajeme príjemný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Som nespokojna!!!!!!na tovar som cakala vyse tyzdna a to mi nebolo povedane ani do telefonu !!!takze neodporucam

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážená zákazníčka,
    veľmi sa ospravedlňujeme za oneskorenie Vašej objednávky. Bohužiaľ došlo k omeškaniu dodania tovaru zo strany dodávateľa, ako sme Vás aj informovali emailom.
    Ďakujeme Vám za pochopenie a prajeme príjemný deň.
    Vaše Xparfemy.sk

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Neodporucam kupovat vonavku,lebo je to fake... Pouzivam tuto vonavku uz 5rokov,tak preto viem,ze to nie je original....

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážený zákazník,
    radi by sme Vás uistili, že všetky nami ponúkané parfumy a kozmetika pochádzajú výhradne od overených dodávateľov z autorizovaných distribučných reťazcov. Za originalitu každého produktu ručíme. Veríme, že o kvalite nami ponúkaného tovaru svedčí aj spokojnosť našich zákazníkov, vďaka ktorým sme sa stali finalistom prestížnej ankety ShopRoku.
    Bohužiaľ nie sme schopní sa vyjadriť k reklamácii, pokiaľ daný tovar neobdržíme. Pokiaľ sa rozhodnete pristúpiť k reklamácii, kontaktujte prosím naše reklamačne oddelenie na e-maily: [email protected] alebo na čísle 220 812 503.
    Veríme, že situáciu budeme schopní vyriešiť k Vašej spokojnosti.
    Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný deň.
    Vaše Xparfemy.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Pri stornovaní objednávky zo strany predajne si nechávajú celých 14 dní na vrátenie peňazí.

    Vidím ako veľké mínus neschopnosť predajne vrátiť peniaze stornovanej objednávky z ich strany skôr než za 14 dní.

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážená zákazníčka,
    je nám veľmi ľúto, že nebolo možné spracovať Vašu objednávku k Vašej plnej spokojnosti. Bohužiaľ nás dodávateľ informoval, že nám nie je schopný zaslať Vami vybraný tovar až po zaplatení objednávky. Táto situácia nás veľmi mrzí, avšak nie je v našich možnostiach ju nijak ovplyvniť.
    Peniaze vraciame podľa zákona do 14 kalendárnych dní. Kolegyňa z účtovného oddelenia sa snaží vracať peniaze v čo najkratšom termíne, bohužiaľ ich musí odosielať postupne.
    Ďakujeme Vám za pochopenie a prajeme príjemný deň.
    Vaše Xparfemy.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Rozny tovar, dobre ceny
    • Keď moj tovar nevedeli dodať, sice ho objednali v externej firme, nedali mi sami vedieť. Musela som sa o stave sama zaujímať.

    Ešte neviem, tovar mi este neprisiel.

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážená zákazníčka, veľmi sa ospravedlňujeme za oneskorenie Vašej objednávky. Bohužiaľ došlo k omeškaniu dodania tovaru zo strany dodávateľa. Ako sme Vás informovali emailom, Vaša objednávka je kompletná a je v stave čakáme na platbu. Pokiaľ ste neobdržala podklady na zaplatenie, prosíme o kontrolu spamu alebo nevyžiadanej pošty, poprípade nás môžete kontaktovať emailom: [email protected]. Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný deň.

  • Neodporúča obchod

    Parfem dobre poznam a pravidelne použivam. Parfem, ktory som si objednala extremne skoro vyprcha a skoro vôbec ho nie je citit. Nechapem to.

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážená pani Anna,
    je nám veľmi ľúto, že Vám dodaný tovar nevyhovuje. Bohužiaľ u Vašej objednávky neevidujeme žiadosť o odstúpenie od zmluvy. Radi by sme Vás teda požiadali o kontaktovanie nášho zákaznického centra e-mailom: [email protected] alebo na linke 220 812 503.
    Veríme, že situáciu budeme schopní vyriešiť k Vašej spokojnosti.
    Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný deň.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • z pohodlia domova sa da nakupit
    • clovek nevie, co ho v baliku prekvapi. Ako mna vyliaty kokosovy olej.Samozrejme 1/4 chybalo z neho a ostatne krabicky boli cele domastene, nemohla som tovar pouzit ako darcek, tak ako som mienila...

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážená pani Oľga,
    je nám ľúto, pokiaľ ste obdržala tovar v neporiadku. Radi by sme Vás ubezpečili, že k poškodeniu tovaru v balíčku mohlo prísť pri doručovaní.
    Ako uvádzame na našich stránkach, pre našich zákazníkov zaisťujeme v prípade reklamácie bezplatný odvoz tovaru. Radi by sme Vás požiadali o kontaktovanie nášho zákaznického centra na linke 220 812 503, prípadne e-mailom: [email protected]
    Veríme, že budeme môcť vedieť situáciu vyriešiť rýchlo a k Vašej spokojnosti.
    Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nedodanie tovaru..uz preslo 10 dni a neviem sa dostat k mojej zasielke, zaplatene vsetko pri objednavke.

    Zasielkovna Parickova, zle oznacena, zatvorene, neberu mobil, neoznacene kedy je otvorena prevadzka.

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážená pani Milka,
    Vaša zásielka bola expedovaná v termíne 2-4 pracovné dni, presne tak ako inzerujeme na našich stránkach, o všetkom ste bola informovaná e-mailom a sms. Je nám ľúto, ale pripravenie Vašej zásielky sa zdržalo kvôli Veľkonočným sviatkom.
    Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    už nič nekúpim garantovali dobu doručenia pri objednávke v daný deň do 14.00 do 24hodín a nereagovali na email zasielany ako reklamaciu o dodaní v lehote 24hod. Tovar doručili pri objednávke vo štvrtok až na druhý týždeň v utorok - nikdy viac a reklama "dodanie do 24hod" je zavádzajúca

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážená zákaznice,
    velice se omlouváme za zpoždění Vaší objednávky.
    Bohužel došlo k prodlení dodání zboží ze strany dodavatele.
    Přijměte prosím naši upřímnou omluvu za tuto neúmyslně způsobenou komplikaci.
    Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný den.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • široký výber
    • vysoké ceny

    Obdržal som iný druh tovaru, nie to čo som objednal.

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážený zákazníku,
    je nám velmi líto, pokud došlo k pochybení expedice, nicméně jak uvádíme v obchodních podmínkách, je nutné nás v takovém případě obratem kontaktovat.
    Pro výměnu za správný produkt bychom Vám zajistili kurýrní odvoz zdarma a okamžité zaslání správného zboží.
    Je nám velmi líto, že jsme neměli možnost situaci vyřešit dříve k Vaší spokojenosti.
    Přejeme Vám příjemný den.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 1 deň

    • naštandartné výhody
    • žiadne
  • Neodporúča obchod

    • Neskutočne dlhá hoba dodania oproti ostatným e-obchodom. Tovar vyskladnia v jeden deň, a kde sa túla ešte ďalšie dva týždne???? A to bez vysvetlenia dôvodu, ešte že som nezaplatila popredu. Nie je to moja prvá skusenosť s týmto obchodom. Inak tovar OK, ceny OK.

    Využijem radšej ponuky v ALZA.sk

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážená Jano,
    velice se omlouváme, za zdržení Vaší objednávky, kterou jsme z našeho centrálního skladu expedovali v den objednání, ale bohužel došlo k pochybení při expedici a kurýrní služba, která balíček měla doručit na Vámi vybrané odběrní místo Zásilkovny, doručila zásilku na jinou pobočku.
    Ještě jednou se velice omlouváme a věříme, že se tato situace již nebude opakovat.
    Děkujeme Vám za pochopení a přejeme příjemný den.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Váš tovar som si objednala 30.12.2014 a keď som ho reklamovala 07.01.2015, a chcela som nejaké zľavy, za to že ste nesplnili požadované podmienky (2-4prac.dni - dobu dodania)Dnes je už 10.01.2015 a tovar ešte stále nemám!!!! , tak mi bolo napísané Vašou spoločnosťou, že Vy ste požadované podmienky splnili, čo nie je pravda. Myslím si,že ak máte dobu doručenia 2-4 dni, tak tovar by mi v tom čase mal prísť a nie vyhovárať sa na dodaciu službu! Myslím si, že toto sa verným zákazníkom nerobí!Dobudúcna zvážim Vaše služby!!!

    -určite by som doporučila zlepšiť logistické služby ako aj komunikáciu ohľadom reklamačných služieb s klientom.

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážená zákaznice,
    velice se omlouváme za zdržení Vaší objednávky, ke kterému došlo z důvodu pozdějšího připsání platby na náš účet. Objednávku jsme expedovali 4. den od jejího obdržení.
    Jak jsme Vás informovali emailem, zásilka měla být doručována nejdříve v pondělí 12.1.
    Způsobené nepříjemnosti nás opravdu mrzí.
    Omlouváme za vzniklé komplikace a děkujeme za pochopení.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ziadne
    • Neaktulne ponuky

    Sklamanie

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážený zákazníku,
    je nám velmi líto, že nebylo možné zpracovat Vaši objednávku k Vaší plné spokojenosti.
    Zvolil jste zboží s dostupností 2-4 dny, tedy na objednávku od dodavatele. Bohužel nás v okamžiku objednávky dodavatel informoval, že dané zboží již nemá k dispozici.
    Ačkoli na aktualizaci naší nabídky nepřetržitě pracujeme, bohužel může ze strany dodavatele k takovéto situaci dojít.
    Přijměte prosím naši upřímnou omluvu za nastalé komplikace.
    Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný den.

  • Neodporúča obchod

    pred desiatimi dnami som objednala tovar do dnešného dna mi nebol doručený ani sa mi nikto neozval v akom štádiu je moja objednávka takže vôbec neviem či mi bude vôbec objednavka doručená

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážená Hano,
    velice se omlouváme za zpoždění Vaší objednávky.
    Bohužel došlo k prodlení dodání zboží ze strany dodavatele.
    Přijměte prosím naši upřímnou omluvu za tuto neúmyslně způsobenou komplikaci.
    Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný den. Jonášová.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Dobrá cena a široký sortiment tovaru.
    • Nemá

    Oplatí sa kvôli akciovým cenám a dajú si objednať aj vzorky.