• Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Objednávku na vianočný darček mi dorucili tri dni po Vianociach.Takze prvýkrát a naposledy.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Oproti konkurencii žiadne.
    • Veľmi zlá komunikácia-tovar bol dodaný za 9 dní od objednávky, pričom ma nikto neupozornil, že tovar nebude dodaný do vianoc.Až po potvrdení objednávky mi bolo oznámené, že tovar bude dodaný do 3-5 prac. dní, čo však malo stačiť, aby bol dodaný do 23.12.2016.

    Som maximálne nespokojný a toto bola moja posledná objednávka u spoločnosti Xparfemy.sk.
    Najviac som rozčarovaný z toho, že z ich strany som neobdržal za takéto neskoré dodanie objednávky žiadne ospravedlnenie.

  • Neodporúča obchod

    Objednal som parfémy a prišiel mi toaletný papier v hodnote 100€

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážený zákazník,

    je nám, ľúto, že ste mal s našim obchodom negatívnu skúsenosť. Bohužiaľ prišlo k omylu, a zámene za sklade, za čo sme sa ospravedlnili a ihneď po Vašom oznámení nášmu zákazníckemu centru, zaslali žiadosť na účtovné oddelenie pre vrátenie peňazí. Táto situácia nás mrzí, bohužiaľ prišlo k omylu, ktorý sme ihneď napravili.

    Ďakujeme za pochopenie.
    Vaše Xparfemy.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nie je stiahnuty vypredany tovar.

    Po tyzdni oznam, ze tovar nemaju aj ked bol na sklade. Nebol vypredany. Je to zavadzanie zakaznika.
    Nakoniec som kupila v parfumerii v TT.

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážený zákazník,

    je nám ľúto, že nie ste s našim eshopom spokojná. Ako ste bola informovaná, Vaša objednávka bola spracovaná, avšak pri preprave od dodávateľa prišlo k poškodeniu 1 ks tovaru a jednalo sa o posledný kus. O tejto skutočnosti sme Vás informovali, a na Vašu žiadosť celú zostávajúcu objednávku stornovali.

    Ďakujeme a prajeme príjemný deň,
    Vaše Xparfemy.sk

  • Neodporúča obchod

    • v mojom prípade žiadne
    • v mojom prípade veľké, tesne pred Vianocami musím riešiť aký darček kúpim, lebo Vy ste mi nedoručili a ani na moje správy nereagovali

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážený zákazník,

    dovoľte nám vyjadriť sa k Vášmu hodnoteniu. Objednávku ste si vytvorila dňa 10.12.2016. Pri jej spracovaní sme Vás informovali emailom o nedostupnosti 1 ks tovaru hneď na druhý deň. Vzhľadom k tomu, že sme sa s Vami nevedeli skontaktovať telefonicky a ani ste nereagovali na náš email (nutné kontrolovať SPAM a hromadnú poštu), bola Vám objednávka stornovaná.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný deň.
    Vaše Xparfemy.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Jedinou nevýhodou je, že spolupracujete s kurierskou firmou Geis. Nikdy viac si nezvolím Geis ako dopravu, pretože nielen že mi nedoniesli tovar domov ( nebola som doma), ale kurier sa nechcel dohodnút na inom termíne, musela som si ist po to na výdajne miesto vzdialené asi 20 km od mojho bydliska, nehovoriac o tom, že ked som tam prisla balík nevedeli nájst, takže som odisla opäť bez balíka. Doniesli mi ho po dohode nie na miesto mojho bydliska ale k rodičom v nasledujúci deň. V konečnom dôsledku som na balík čakala 10 dní. Som sklamaná.

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážená pani Nika,

    je nám ľúto, že nám obchod neodporúčate na základe skúseností s kuriérnou spoločnosťou. Jedná sa o externú firmu, ktorej chod nie sme schopní ovplyvniť. Pokiaľ máte záujem, môžete podať sťažnosť na kuriéra priamo na ich infolinke alebo emailom adresovaným riaditeľstvu spoločnosti Geis.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný deň,
    Vaše Xparfemy.sk

  • Neodporúča obchod

    • Žiadne
    • Žiadne

    Celé zle

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážený zákazník,

    vzhľadom k tomu, že ste nám neposkytli žiadne konkrétne informácie o nespokojnosti s našim eshopom, nie sme schopní sa k Vášmu hodnoteniu vyjadriť.

    Vaše Xparfemy.sk

  • Neodporúča obchod

    • žiadne
    • Nedodržaná dodacia lehota a následné storno objednávky.

    Pri reklamácii drzosť pracovníčky spoločnosti Xparfémy na storno, pričom ani nevedela, kde sa konkrétna objednávka nachádza aj napriek tomu, že bola upozornená, že objednaný tovar nie je stále dodaný v stanovenej lehote a nemala ani záujem riešiť tento problém. Objednávka nebola vybavená v prospech zákazníka, čo sa mi ani už nechce ďalej rozoberať.
    Je množstvo iných stránok, kde sa dá objednať rôzny tovar za podstatne lepších podmienok ako u hore uvedenej spoločnosti.

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážený zákazník,

    ako vidíme v internej komunikácii, pracovníčka sa nevedela k Vaše situácii vyjadriť, nakoľko ste ju ju nepustili k slovu. Dovoľte nám teda osvetliť situáciu aspoň touto cestou.
    Vaša objednávka bola vyexpedovaná 2.pracovný deň po jej vytvorení.
    Za vyexpedované zásielky zodpovedá kuriérna spoločnosť, preto je nutné kontaktovať ich infolinku pre bližšie informácie, nakoľko sa jedná o firmu externú a nie je vašich možnostiach nahliadať do ich interných záznamov.

    Ďakujeme za pochopenie,
    Vaše Xparfemy.sk

  • Neodporúča obchod

    • Nebol doručený objednaný tovar

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážený zákazník,

    objednávku ste prevzal od kuriérnej spoločnosti 3.pracovný deň od jej expedície, t.j.30.11.2016. Preto nechápeme Vášmu komentáru.

    Vaše Xparfemy.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Sklamal ma
    • Neiformovanosť zákazníka o tovare čo kupuje,Viete čo to znamená:TESTSR NOT FOR SALE-Tovar nie na predaj!!!!Nebolo infirmované o nekompletnosti tovaru,až po pár dňoch.

    Neverím Vám,čo mám povedať,mám po Mikuláši pre priateľku.

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážený zákazník,

    táto informácia je u každého takého produktu uvádzaná napravo od ceny, zvýraznená vo fialovom rámčeku.
    Bohužiaľ nepozornosť zákazníka, nie sme schopní ovplyvniť.

    Ďakujeme a prajeme príjemný deň,
    Vaše Xparfemy.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • cena
    • nekvalitný parfém

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážený zákazník,

    je nám ľúto, že nie ste s výrobkom spokojný. Ako iste viete, na našich stránkach ponúkame zvoz kuriérnou službou zdarma, tzv reklamáciu bez starostí. Vy ste sa však na naše zákaznícke centrum so žiadosťou o reklamáciu neobrátil, to znamená, že sme nemohli situáciu vyriešiť k Vaše spokojnosti.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný deň,
    Vaše Xparfemy.sk

  • Neodporúča obchod

    Nie som spokojní vôbec to necítiť len vtedy keď ho striekam!!!

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážený zákazník,

    je nám ľúto, že nie ste s výrobkom spokojný. Na našich stránkach ponúkame zvoz kuriérnou službou zdarma, tzv reklamáciu bez starostí. O túto službu ste neprejavil do dnešného dňa záujem, to znamená, že sme nemohli situáciu vyriešiť k Vaše spokojnosti.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný deň,
    Vaše Xparfemy.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Krabička na darčeku bola poškodená a zdeformovaná, tovar nebol zabalený vo folíí akoby bol použitý.

    už si u vás nič nekúpim, mal to byť darček na vianoce a hanbím sa to darovať.

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážený zákazník,

    Radi by sme upresnili, že celofánový obal nevypovedá o kvalite tovaru či serióznosti obchodu. V celofánu sú obvykle dodávané niektoré značky parfumov, avšak ani tu to nie je pravidlom. Ostatné produkty - kozmetika, kozmetické pomôcky, žiletky a pod. - Nie sú označené celofánovým obalom, ako sa ostatne môžete presvedčiť v bežnej predajnej sieti.
    Samozrejme pokiaľ ste nebola s výrobkom spokojná mala ste nárok na vrátenie zdarma ako uvádzame na našich stránkach.
    Bohužiaľ ste naše zákaznícke centrum neinformovala.

    Ďakujeme za pochopenie,
    Vaše Xparfemy.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    V balíčku nebol sľúbený darček.

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážený zákazník,

    ihneď po avíze, že v balíčku chýbal darček, Vami zvolený INNOVATION Active Collagen Gel - krém proti vráskam - vzorka 1,1 ml, Vám bol kuriérnou službou doposlaný, samozrejme na naše náklady.

    Vaše Xparfemy.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Ked som kupoval dany tovar,stranka uviedla ze tovar bol zlavneny o 50%,cize z povodnej ceny 77,35 vytvorili cenu 40,80 vratane s DPH +postovne.Podla inych stranok dany tovar nikdy nestal 77,35.Trhova cena kolisa medzi 42-60Eur.

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážený zákazník,

    cena uvádzaná ako pôvodná, je cena, s ktorou daná značka uviedla parfum na trh, nie s ktorou ho uviedol náš eshop.
    V prípade, že ste s cenou na našom eshope nebol spokojný, mal ste možnosť tovar nezakúpiť.

    Vaše Xparfemy.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • myslela som , ze dostanem ORIGINAL tovar za vyhodnejsiu cenu
    • nedostala som original objednednaneho parfemu
    • tuto vonu pouziva moj manzel uz dlhu dobu
    • a tato, vami dodana, nie je original!!!!

    budem reklamovat dodany tovar. som sklamana,
    nespokojna

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážená pani Judita,

    radi by sme Vás uistili, že všetky nami ponúkané parfumy aj kozmetika pochádzajú výhradne od overených dodávateľov z autorizovaných distribučných reťazcov. Za originalitu každého produktu ručíme.
    Vaša objednávke je momentálne v reklamačnom procese.
    Tovar bol vyzdvihnutý zdarma kuriérnou službou na Vami uvedenej adrese a bol zaslaný na posúdenie a podrobnejšiu analýzu priamo nášmu dodávateľovi.

    Ďakujeme za hodnotenie a prajeme príjemný deň,
    Vaše Xparfemy.sk

  • Neodporúča obchod

    • Už som to raz napísala.
  • Neodporúča obchod

    60 %

    nekupovať aleo vera bio produkt

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážený zákazník,

    je nám ľúto, že neodporúčate nákup na našom eshope.

    Po prehliadnutí Vašej objednávky sme zistili, že ste nám doposiaľ neodpovedala na email, ktorý Vám bol zaslaný dňa 17.10.2016 o 9:28 hod, kde sme Vás žiadali o zaslanie adresy, kam si želáte zvoz zariadiť.
    Bez informácií, o ktoré sme Vás žiadali, žiaľ nie sme schopní situáciu doriešiť.
    Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný deň,

    Vaše Xparfemy.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Má výhodnejšie ceny
    • Nedodava tovar v takom čase,ako uvádza na stránke

    Je potrebné si tovar objednať s časovým predstihom

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážený zákazník,

    ako sme si všimli pri sledovaní Vašej objednávky, bol Vám zaslaný informačný email ohľadne objednaného tovaru.
    Objednávka mala byť vyexpedovaná do 5 pracovných dní, čo sme vo Vašom prípade splnili a z našej strany neprišlo k pochybeniu.
    Určite viete, že po zaslaní informácie o dĺžke expedície, máte právo objednávku stornovať, pokiaľ Vám táto doba nevyhovuje.
    Neučinila ste tak, tak bola riadne vyexpedovaná.

    Ďakujeme a prajeme príjemný deň,
    Vaše Xparfemy.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • kurierska služba je katastrofa,dlha cakacia doba

    Reakcia obchodu Xparfemy.sk

    Vážená pani Adriana,

    mrzí nás, že nie ste s našim obchodom spokojná.

    Čo sa týka kuriérnej spoločnosti, máte na výber s viacero možností, z čoho vyplýva, že sa nejedná o našich interných kuriérov, ale klasickú prepravnú spoločnosť.
    Zvolila ste si kuriérnu spoločnosť Geis, s ktorou pokiaľ ste nebola spokojná, môžete sa obrátiť priamo na ich zákaznícke centrum.
    Ohľadne čakacej doby. V objednávke ste si zadala parfum s expedíciou 3-5 pracovných dní, čo sme uvádzali aj na našich internetových stránkach.
    Vaša objednávka bola vyexpedovaná tretí pracovný deň, čo znamená, že sme avizovanú dobu splnili, a neprišlo z našej strany k pochybeniu.

    Želáme príjemný deň,
    Vaše Xparfemy.sk