Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tovaj je sice fajn, ale kurier ktory Vasa firma pouziva nevie dorucit v urceny cas. A to sa mi uz stalo 2x.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Rýchle dodanie, pekne zabalene.
    • Dodanie v čase zvýšených teplôt bez potrebného chladenia - čokolady doručené roztopené.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednala som darček "Posedenie pri víne" , na druhý deň ma kontaktovali, že nedisponujú ani značkou vína ani čokolády, či súhlasím so zmenou sortimentu, že bude adekvátne nahradený. Súhlasila som, ale po otvorení som bola veľmi sklamaná, pretože namiesto 2 kusov čokolád mi pribalili 2 čokoládové tyčinky a 3 kusy bonbonov. V podstate mi nebolo doručené nič z toho čo bolo prezentované na stránke. Odporúčala by som obchodu, aby neponúkali tovar, ktorým nedisponujú.
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar bol objednany s donaskou a kurier bol plateny.
    Tovar bol nechany cez sviatky v lekarni. Cokolada bola objednana pre tazko choreho pribuzneho, ale Wellenmark zabral paniaze a service nebol urobeny.

  • Recenze byla smazána, neboť se nejednalo o hodnocení obchodu.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Rychlo odpevadaly, súhlasili s nahradením alkoholu. zdvorilá komunikácia
    • Tovar nebol doručený po termíne a nie v deň narodenín.

    Darček mal byť ku 80ke panovi na 17 januara a prišiel 19 januara. Davajte pozor na dopravcu...

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Bohužiaľ, z vlastnej skúsenosti nemôžem túto firmu Wellenmark nikomu odporúčať a osobne ich služby nikdy viac nevyužijem. Zavádzajú zákazníkov, majú neprofesionálny prístup a čas dodania objednávky si vedia z jedného dňa predĺžiť o ďalších päť, s vyhováranim sa na kuriérsku službu....

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Podpora zakaznikom

    Servis je dobrý, pokiaľ nenastanú problémy, ktoré treba riešiť. Zákaznícka podpora je katastrofálna, ale ďakujem Viktorovi, že mi znova pripomenul, prečo sa nevracat na Slovensko.

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Objednavka pripravena v kratkom case
    • Tovar v objednanej darčekovej krabici nebol vyskladany podla mojho vyberu , obchod ma o zamene tovaru ani neinformoval . Skutocnost som sa dozvedel az na mieste osobneho vyzdvihnutia tovaru.

    Reakcia obchodu Wellenmark

    Dobry den. Dakujem za Vasu objednavku a recenziu. Ano, kvoly aktualnym zasobam museli sme nahradit niekolko produktov. Kazdu nahradu vzdy telefonicky odsuhlasime s zakaznikom. Bohuzial vo Vasej objednavke ste nezadali ziadne kontaktne cislo a upozornit Vas vopred moznost sme nemali. S pozdravom, Wellenmark.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Výber darčekového koša som robila na základe značky výrobkov, ktoré boli v koši ponúkané. Po odoslaní objednávky ma kontaktoval obchod, že výrobky uvedenej značky už nenakupujú. Upozornila som, že treba aktualizovať ponuku darčekových košov na webovej stránke tak, aby zodpovedala realite. Odpoveď bola, že by museli stránku meniť stále.

  • Neodporúča obchod

    Katastrofálne . Veľa veci doslova položené v krabičke. V podstate ste ani nevideli čo v tom "koši" (ak sa to dá nazvať košom)je. Nikdy viac. A ešte za poplatok 10€

    Reakcia obchodu Wellenmark

    Ďakujeme za Váš podnet. Je nám úprimne ľúto, že výsledok našej práce sa Vám nepáčil. Kvôli množstvu a veľkosti Vami vybraných produktov sme boli nútení na zabalenie použiť zlatú darčekovú krabicu. Bohužiaľ, priestor v prútenom koši nie je limitovaný len spodným oválom, ale aj rúčkou a Vami zakúpené produkty by sa jednoducho nezmestili.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Donaska v ottasnych krabiciach

    Reakcia obchodu Wellenmark

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu recenziu.

    Vo Vašej objednávke ste mali objednané len individuálne produkty. Služba zabalenia do darčekového koša nebola zvolená a ani uhradená, preto bol tovar doručený v podobe samostatných výrobkov, nie ako darčekový kôš. Objednávka bola doručená v štandardnej kartónovej prepravnej krabici tak, aby sa produkty pri preprave nepoškodili a boli adresátovi doručené v poriadku.

    S pozdravom tím Wellenmark

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Rýchle doručenie
    • Prišiel mi o kus menej ako som objednala a zaplatila

    Reakcia obchodu Wellenmark

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu recenziu.

    Veľmi sa ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu. Pri príprave objednávky pravdepodobne zlyhal ľudský faktor a do objednávky bolo vložené nesprávne množstvo produktov. Pre našich zákazníkov sme dostupní telefonicky aj emailom. V prípade problémov s objednávkou nás stačí kontaktovať a my konkrétnu situáciu pohotovo vyriešime .

    S pozdravom Tím Wellenmark

  • Neodporúča obchod

    10 %

    V košíku bol iný produkt,ako bol prezentovaný na webe. (Pomazánka z krabieho mäsa)

    Reakcia obchodu Wellenmark

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu recenziu.

    Vaše hodnotenie nás veľmi prekvapilo, keďže boli s Vami zmeny odkomunikované telefonicky pred odberom objednávky a skontrolovali ste si ju aj osobne v predajni pred jej zaplatením. Nízke hodnotenie ste dali aj na dopravu, avšak vo Vašom prípade išlo o osobný odber, tzn. dopravu ste nehradili a ani Vám žiadna dopravná služba nebola poskytnutá.

    S pozdravom, tím Wellenmark

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Nakupovala som tu dvakrat. Prvykrat neprisla zasielka nacas, co dama, s ktorou som rozpravala, vyhodnotila ako nie vas problem. Za to vraj moze dopravca a vy to neviete ovplyvnit. Nesuhlasim. Ja som si objednala komplexnu sluzbu a presne vyznacila datum dorucenia.
    • Druhy nakup: pozamiensne produkty a krabica prisla v stave, ze ju bolo nutne rozbalit a produkty nanovo poukladat, aby sa to podobalo darcekovej krabici.

    Vzhladom k cenam a druhu sluzby, ktoru obchod ponuka, som cakala ovela viac proklientsky pristup a vyssiu kvalitu sluzieb.

    Reakcia obchodu Wellenmark

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu recenziu nášho eshopu.

    Pri Vašom prvom nákupe išlo o zásielku do zahraničia. Presný dátum doručenia pre zásielky do zahraničia nie je garantovaný, pretože deň doručenia v tomto prípade závisí od mnohých faktorov pri prevoze do inej krajiny.

    Darčekové krabice sú balené a fixované tak, aby si pri preprave zachovali svoju podobu. Prepravné krabice sú označené červenými prepravnými etiketami, ktoré zobrazujú, ako má byť zásielka otočená a zároveň upozorňujú na krehký obsah.

    Ak došlo pri preprave k nevhodnej manipulácii, mohlo sa stať že sa niektorý z produktov pootočil a pod. Snažíme sa produkty fixovať čo najlepšie, ale bohužiaľ, občas k nejakému posunu/otočeniu produktov môže dôjsť.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Tím Wellenmark

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar ktory sme objednali podla ponuky na internetovej stranke nam bez upozornenia poslali zameneni!

    Reakcia obchodu Wellenmark

    Dobrý deň, mrzí nás, že ste s našimi službami neboli spokojná. Niektoré výrobky už žiaľ distribútor nemá v ponuke a tak boli nahradené podobnými produktmi v rovnakej cenovej kategórií, ktoré zodpovedali celkovému dizajnu krabice. Vaša recenzia je pre nás určite podnetom na zlepšenie našich služieb v budúcnosti, aby sa takéto situácie neopakovali.

    S pozdravom,
    Tím Wellenmark

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 2 dni

    Honosný záber na fotografii ale obsah tovaru max hodnota 12 eur a suma 35 eur aj s dodaním čo na to napísať radšej by som si urobil balík sám... Ďakujem za prečítanie a prajem Vám pekný víkend v kruhu rodiny s pozdravom Dušan

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • pekne zabeleny
    • On time dorucenie
    • jeden tovar chybal (lindt cokolada) objednala som 2 ks, dorucili ste jednu

    Reakcia obchodu Wellenmark

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí, že nastala na našej strane vo výrobe takáto chyba a hanbíme sa za to. Upravíme naše interné procesy tak, aby k takejto chybe už nedochádzalo. Na Váš podnet sme ihneď reagovali zaslaním emailu s ponúknutým riešením, ale bohužiaľ sme doteraz neobdržali odpoveď. Ešte raz sa veľmi ospravedlňujeme.

    S pozdravom, Tím Wellenmark