Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    Objednal som si čierny a keď som otvoril bol červený vymenili v obchode musel sem som cestovať cca 40 km na svoje náklady koli vášmu zamestnancovi

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar predany nekompletny,slubovana kompenzacia za nekompletny tovar uz nikdy nedorazila!!!!!!

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Vo Vašej objednávke ste si objednali len jednu položku, a to na osobný odber. V systéme od Vás nemáme žiadnu správu, že by ste nás kontaktovali ohľadom nekompletného balenia. V každom prípade, pokiaľ by ste zistili, že Vami zakúpený tovar nebol kompletný, je potrebné nás o tejto skutočnosti informovať na [email protected] alebo na našej tel. bezplatnej podpore 800 221 170. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Na bratislavskej pobocke ochotny personal
    • Mizerna stranka kde z profilu mi miznu zakupene produkty a zobrazovane ceny co som si zakupil su v czk
    • Pokial chces nieco reklamovat posielaju do ciech kde to volakto vyskusa a posle nazad ze to je dobre

    Tovar bol vadny, 2x reklamovany a samozrejme neuznany.... Odpoved: zavada sa neprejavila uz nikdy viac vaprio

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom.

  • Neodporúča obchod

    • Popletené objednávka. Fajčím náplň okolo 10-12 mg nikotínu a prišli mi 0

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Vo Vašej objednávke ste si objednali aj náplne s 0mg nikotínu a určite ich máte uvedené aj na faktúre k objednávke. Možnosť overenia kompatibility ste si nezvolili. V každom prípade, pokiaľ by Vám prišla nesprávna položka v objednávke, je potrebné nás o tejto skutočnosti informovať na [email protected] alebo na našej tel. bezplatnej podpore 800 221 170. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Prvý krát prišiel zlý tovar, tak som preobjednavala. Druhý krát prišiel pokazený vape

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ako uz som si zvykol,ze posielaju tovar v rozbalenom baleni a hlavne,ked je v akcii no moj posledný nakup Geekvape Nova Kit bol posledny gol,dosiel mi zasa otvorene balenie a dokomca Box Mod bol poskrabany!!Uz toho mam dost,keby som chcel otvorene a poskrabane zariadenie tak si ho kupim za polovicu na Bazosi!!Vsetky zariadenia co som kupil ci uz v Cr alebo na Sk boli otvorene balenia!(Aramax Power,Geekvape Solo,Dead Rabbit RTA,OBS Cube,Geekvape boost,Hellvape Grimm sada,Voopoo Vinci X)Vy by ste urcite telefoni nemohly predavat,to by ste vsetky pootvarali!?Nie dakujem ani poukazky ani zlavy ma uz nedonutia u Vas nakupit!!

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • body
    • siroky vyber produktov
    • nezaujem, znudenost, neochota a arogancia predajcov na pobocke v Trnave
    • ponukane darceky nie su na sklade a brzdia objednvaku, pripadne ho vobec nedodaju
    • webova stranka nezobrazuje produkty napr. podla ceny spravne, hadze par drahsich dopredu az potom lacnejsie.. pripadne su tie najlacnejsie produkty rozne prehadzane medzi ostatnymi drahsimi
    • niektore znacky napr. pri prichutiach ani neukaze kym si ich nevyhladam podla nazvu

    cez stranku vaprio. sk som nakupoval za posledny rok asi 4x ... vo vsetkych pripadoch som mal negativnu skusenost.

    prvy krat som vytvoril objednavku cez e-shop, dostal som spravu, ze je moja objednavka pripravena na vyzdvihnute, tak som sa zastavil v predajni v trnave. predajca sa arogantym tonom opytal kto robil tu objednavku (???, to ho nema co zaujimat... prisli sme dvaja) a posmesne zacal vysvetlovat, ze bazy ktore som si vybral niesu vhode. za radu by som bol urcite rad, no ton, akym mi boli tieto informacie vysvetlene mi bol neprijemny.

    druhy krat som sa zastavil na predajni v trnave kvoli atomizeru. opytal som sa predajcu, ktory by bol vhodny na moj vapor... povedal ze nevie, ze tam pasuju asi vsetky a ukazal na miesto kde bolo vystevnych asi 50 roznych (tie neboli nijako rozdele, len vystavene jeden vedla druheho, bez akych kolvek info o nich, okrem ceny a nazvu).. opytal som sa ktory ma otvaranie na zakrucanie.. opat nevedel odpovedat ani odporucit nejaky konkretny typ ci model.. povedal ze to tak maju ASI vsetky. nemal zaujem sa na niektore ani len pozriet a ukazat ako sa aspon niektore otvaraju a naplnaju..

    treti krat som robil objednavku cez e-shop. objednavka mala byt dostupna na vyzdvihnute (nepamatam si konkretne dni) asi v stredu. v stredu som nedostal ziadnu informaciu o tom, ze je pripravena na vyzdvihnutie. zastavil som sa tam teda dalsi de, vo stvrtok, bez akejkovek spravy ci mailu o tom, ze moja objednavka je uz tam. predajca povedal, ze mi volal no nebol som dostupny.. nakolko cez den dostavam niekolko hovorov, nevolam na kazdy zmeskany hovor spat (nasiel som si zmeskany hovor z neznameho cisla.. ked dostavam od vas sms, ako odosielatel spravy je vaprio.sk.. ak by to bolo tak aj v pripade zmeskaneho hovoru, nemuseli tu byt taketo komplikacie). ked sa uz predajca nedovoval, ocakaval by som v taktomto pripade sms, pripadne e-mail. ked som tam dalsi den prisiel, dozvedel som sa, ze darcek, ktory som mal dostat k objednavke nemaju, takze som ho ani nedostal. pytal som sa ci mi tam nemoze dat nejaky iny, z tych ktore boli navyber. povedal ze to nevie spravit (??? vymenit jeden produkt za druhy ??? pre priklad, v prvom pripade, ktory som rozpisal, predajca vedel vymenit produkty, ktore som si objednal, za produkty, ktore, aj ked neprijemne, navrhol)

    stvrty (posledny) krat opat objednvaka cez e-shop. tento krat som si zvolil sluzbu dodania kurierom. objednavku som mal dostat (do 3 dni) najneskor do piatku (27.3.). dnes som obdrzal (aspon) mail ze sa dodanie posuva... preco? pri produktoch ktore som objednaval, nebolo uvede, ze by nemali byt dostupne.. (toto dlhsie dodanie, viem ale pochopit tak, ze momentalna situacia to cele komplikuje).. ked si objednavku otvorim teraz na e-shope cez moje konto, vidim, ze darcek, ktory ponukate NIE JE SKLADOM.. keby som to videl v tej obednavke, tak by som nemal zaujem o to, aby sa moja objednavka zbrzdila, kvoli jednemu produktu..

    v prvych troch pripadoch bol stale iny predajca na predajni v Trnave. ich spravanie a postoj voci mne, ako ako zakaznikovy bol nevhodny.

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom Doplnenie: V kazdom pripade Vas chceme poprosit o zalozenie zakaznickej karty na Vase meno. Zakaznicka karta je neprenosna a moze na nu nakupovat len osoba, na ktoru bola vydana, co je podmienene dovrsenim veku 18 rokov. Pokial sa na otazky ohladom elektronickych cigariet dotazuje osoba, ktora nedovrsila plnoletost, predajca nema dovod takejto osobe vysvetlovat produkty, na ktore sa vztahuje obmedzenie veku. Nasi predajcovia komunikovali len s Vasim sprievodcom, ktory ma nasu zakaznicku kartu a evidentne Vam spostredkovaval nakup. Urcite vyvodime opatrenia, ktore zabrania takymto situaciam dobuducna.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Doručenie na druhý deň
    • Komunikácia pri reklamácií

    Jeden deň objednaný tovar, na druhý deň doručený. Bohužiaľ tovar nefunkčný. Tak na tretí deň vrátené na reklamáciu. Stav reklamácie si musíte zistiť sami. Obchod sám od seba neinformuje. Po týždni od reklamácie NOVÉHO tovaru prišiel balík, o ktorom ma tiež informoval iba prepravca. Tovar je našťastie už funkčný.

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň, pri reklamácii bolo zadané nesprávne tel. číslo a vďaka tomu ste neboli infomovaný o stave svojej reklamácie. Prosím, prijmite naše ospravedlnenie za vzniknutý problém. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali naším spokojným zákazníkom. S pozdravom Vaprio

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • web stránka je zblbnutá a v predajni sa nedá dýchať

    Na oko v pohode, personál arogantný

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • V objednávke stálo, že tovar príde v štvrtok, no prišiel až v pondelok

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Vysoke ceni za malu gramaž
    • Žiadna komunikacia zo strany obchou po obiednani neposlali žiadny mejl o prijati obiednavky ani nič podobne
    • Od obiednania žiadna komunikacia s klientom ani mejlova ani telefonicka
    • Tri dny doba doručenia
    • Zla orientacia v echope
    • Nefunčnosť ces mobilnu verziu
    • Ces mobilnu verziu neprime vek hoci jaky

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • siroky sortiment
    • vybavovanie internetovych objednavok

    Posledny nákup po skusenosti s vianocnou sutazou. Ako registrovany zakaznik s vernostnou kartou som nedostal súťažný kod pri osobnom vyzdvihnuti v TT internetovej objednvaky len preto, ze som kartu nemal pri sebe.

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Predavač mi dal iný produkt(žhaviacu hlavu) ako som si objednal. Produkt ktorý mi dal bol lacnejší ako ten ktorý som si objednal mal iný odpor a podotýkam, že to neurobil náhodou pretože keď som sa vrátil na predajňu tak mi povedal, že on vie ale to čo som si objednal nemajú na sklade. Tak som ho požiadal nech urobí storno a zoberiem len jednu žhaviacu hlavu. Predavač síce urobil storno ale iba jednej hlavy (vrátil peniaze) a druhú mi nechal aj napriek tomu, že bola lacnejšia o 0,3€. Neide mi o tie centy ale o princíp a seriózny prístup. V dnešnej dobe sa takéto veci nemôžu stávať.

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Mal som u nich 2 objednavky. Prvy krat mi prisli liquidy s odpecatenymi uzavermi a druhykrat mi prisiel uz pouzivany mod, bez toho aby ma na to upozornili. Odporucam zdaleka sa vyhnut nakupu v tomto eshope.

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti VerneVaseCigareta Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.4.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na stránke písané, že majú exigaretu a pritom nemali. Nanútili mi napokon drahšiu a hneď o 1 deň ju zľavili.... dalšia vec ... predavač mi nanútil najdeahšie liqudiy dream za 4 e 10 mil lebo vraj len tie tam môžu ísť.... o týždeň som ram šiel lebo mi vôbec nechutili a další predavač úplne super taký chudáň mi povedal, že môžu byť aj lacnejšie. Tie americké za 2.50€ 10 ml... sú o mnoho lepšie. Predavača som sa pýtal či daná e cig ktorú mi odporučil je dostatočne silná a spraví mi aj riadny dym on nato áno a hovno asi trošku viac dymu ako originál cíga. Celkovo hodnotím prístup prvého predavača za negatívny. Ten chudý bol naozaj super.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Komunikácia so zákazníkom
    • Treba si kontrolovať tovar, nie vždy príde kompletný, ako uvádzajú v popise balenia.
    • Dezolátny stav balíčka pri doručení.

    Vybavenie objednávky trvalo 4 dni, nakoľko prišlo nekompletné balenie (chývalo náhradné sklo atomizéru, ktoré uvádzajú v obsahu balenia) a teda museli doposielať osobitne. Ospravedlnili sa a pribalili mi aj darček, no ten sa po ceste poškodil.

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobry den, Vasa objednavka bola odoslana hned po prijati platby. Chybajuce sklo v baleni od vyrobcu sme vam poslali hned ako ste nam pisal. Nic o poskodenom baliku ste nam nedal vediet. Dakujeme

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Bolo to dodane do 96 hodin a nie do 24 ako to všade reklamujete,tovar došiel o deň neskôr ako mi syn odcestoval do Nemecka a musel som to poslať poštou za nim za 13 €

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobry den, je nam velmi luto, ze Vam tovar prisiel neskor. Pokial realizujete objednavku v sobotu tak Vam tovar nepride v pondelok. Samotna preprava je 24 hodin. Dakujeme

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.