Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    Ako je mozne ze mi pridu mailom objednavky ktore som nevytvoril ja!

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň, mail sme zaradili do blacklistu. Žiaľ, ak osoba, ktorá vytvára objednávku, vyplní zlú mailovú adresu, potvrdenie o objednávke príde na mail, ktorý bol uvedený pri procese objednania. Túto skutočnosť nevieme ovplyvniť.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    V trnavskej pobocke mate zaujateho covidoveho predavaca Absolutne sa v tej pobocke uz nezastavim On zije s covidu a nie s vaseho platu

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom.

  • Neodporúča obchod

    70 %

    • Prislo mi to co malo prist
    • Pomerne rychle dodanie
    • Komunikacia s podporou
    • Tovar mi prisiel so znamkami pouzivania

    Objednal som si tovar, konkretne Joyetech exceed grip plus. Tovar mi prisiel rychlo, takze to je ok, no po otvoreni balenia som zistil ze na e-cigarete su znamky opotrebenia ako napr. skrabance na rame, trosku sa kyve kryt na bateriu… ale nechce sa mi cakat na reklamaciu lebo mam skusenosti ze reklamacia dost dlho trva… ale funguje ako ma, takze v konecnom dosledku je to ok

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Šak sa mi pokazila za dva dni.
    • Cele zle

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • neni tam nic kde si mozem pozrieť aktuálny stav objednávky

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobry den, aktualny stav objednavky si mozete kedykolvek skontrolovat vo Vasom ucte po prihlaseni na stranke. Avsak vo Vasom pripade to nie je mozne, pretoze Vasa objednavka bola zrusena. Elektronické cigarety su urcene pre osoby starsie ako 18 rokov.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Prišlo mi niečo iné ako som si objednal a jeden zhavic bol nefunkčný. A všetko je podľa mňa predražené oproti konkurencii

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobry den, dakujeme za vasu negativnu rezenziu nakupu, ktory ste uskutocnili 17. 11. 2021. Po telefonickom kontakte a otazke, preco az po mesiaci pisete, ze ste mali nekompletnu objednavku, ste nam povedali, ze si upratujete mail a budete nakupovat inde. Znacka Vaprio je globalnym partnerom najvacsich vyrobcov elektronickych cigariet a prislusenstva vo svete. Cena nasich produktov je rovnaka, aku uvadza priamo vyrobca na svojich strankach. Ak najdete dany produkt lacnejsie vo firmach, ktore kazdorocne vykazuju straty a tym padom neplatia dane, tak dovolte, taketo firmy nie su nasa konkurencia.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som si elekt. c., vsetko vyzeralo byt v poriadku, v skatulke vsak nebol jeden zhavic na to ze tam mali byt dva. Moja priatelka si objednala o dva dni, zhavice mala dva ale vo vasej pobocke jej zamenili farbu a museli sme sa vracat, len sme stratli kopec casu a energie. Myslel som na zaklade vasho nazvu bude Vap. obchod plny profesionalov, ale opak sa stal pravdou. Tak uprimne, neodporucil by som vas ani nepriatelovy.

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu recenziu, aj keď je negatívna. Len nerozumieme jednej veci: ak ste dostali nekompletné balenie, ako tvrdíte, a následne ste boli o dva dni priamo na predajni v Nitre, že ste o tejto skutočnosti nikoho neinformovali. Zvláštne je aj to, ako píšete, že Vaša pani dostala zlú farbu na predajni - podľa informácie od predajcov ste si tú zlú farbu aj nechali a kúpili ešte jednu sadu navyše. Samozrejme, nie je vylúčené, že samotný výrobca dodá nekompletné balenie a nie je v našich silách kontrolovať každú sadu. No v takom prípade by bolo vhodné, aby ste nás po takomto zistení kontaktovali, aby sme daný problém vedeli vyriešiť k spokojnosti zákazníka.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • rychle dodanie
    • Objednal som si dve sady elektornickej, jedna mi prisla uplne otvorena bez obalu. Samozrejme baterka nesla. Volal som na infolinku, tam mi povedali ze baterku mi na predajni vymenia na pockanie. Pridem na predajnu a pan povedal ze sa to da iba na reklamaciu. Chapem, maju na to 30 dni zo zakona ale potom nech mi pan na infolinke nehovori nieco ine a pan na predajni nieco ine. Bol to darcek pre znameho, bude si musiet pockat

    Vsetko inak v pohode, az na to ze nechapem ako mozu poslat otvorenu, mozno aj pouzitu sadu.

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ndali mi objednávku lebo mám čiernu listinu a mohli mi to napisat vo pred a nie aby som čakal 3dni aby mi ti napisali mohol som si objednat skoreja a cez inu strsnku.
    • Východa je to ze to dojde do dvoch dni v pracovných dnoch

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň, máte u nás štyri neprevzaté objednávky a všetky s platbou na dobierku. Pre obchod to znamená platiť poštovné tam aj späť z dôvodu vedomého si neprevzatia objednávky. Po piatej objednávke nemáte ešte súdnosť a zanecháte negatívne hodnotenie.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Hardware od vaprio bol zatial ok
    • Neochota reklamovat tovar
    • viac krat zdegradovany nikotin aj nikotinove soli (silna rybacia prichut),
    • Viac krat liquidy s rovnakym problemom
    • Dorucenie vyplateneho tovaru na predajnu s dorucovaciou dobou 3 dni trvalo 2 tyzdne
    • Neprijemny pan, ktory mi volal par minut po pridani hodnotenia a snazil sa ma agresivnym pristupom prinutit hodnotenie zmenit na pozitivne.

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň, pán Máčaj,

    dovoľte nám reagovať na Vašu negatívnu recenziu.

    Po zanechaní negatívnej recenzie na stránke heureka Vás kolega, vzhľadom na to, že z Vašej mailovej adresy nebola s naším obchodom žiadna komunikácia, slušne kontaktoval ohľadom dôvodu tejto negatívnej recenzie (pôvodne ste nezanechali žiadny text). V žiadnom prípade nešlo o agresívny prístup, ako píšete, pretože som daný rozhovor počul. Pán na supporte sa Vás slušne pýtal, v čom bol Váš problém a následne pri verzii, že sa Vám zdajú náplne od IVG Salt pokazené, Vás poprosil o ich zaslanie na našu centrálu, aby sme si overili Vaše tvrdenie. Myslím, že takýto prístup je úplne v poriadku a profesionálny. Píšete, že tento problém máte opakovane - ale náplne s nikotínom ste si objednali v našom obchode len dvakrát. Čo sa týkalo Vášho osobného odberu pri objednávke číslo 2110170327, ktorú ste si vytvorili 17.10. o 19:10 a pripravená k odberu bola 20.10., Vy ste si po objednávku prišli 25.10. Mrzí nás Vaša negatívna recenzia a ešte viac Váš prístup, keďže sa snažíme Váš problém riešiť.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • nie som spokojná s produktom pretože nefunguje tak ako má

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobry den, pri spozorovani vady na vyrobku a zaroven vyluceni nespravneho pouzivania je potrebne vyrobok reklamovat, pripadne nas kontaktovat na [email protected], ci na bezplatnom cisle 800 221 170. Spolocnost Vaprio si zaklada na zakaznickej podpore a to viac nas mrzi Vase negativne hodnotenie, kedze ste nas vobec nekontaktovali. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • 2 zo 4 objednaných príchutí boli pokazené (neboli po dátume spotreby ale mali zázvorovú chuť čo znamená, že “prošlé”)

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň, nerozumieme Vašej negatívnej recenzii. Ak príchute neboli po dátume spotreby, sú úplne v poriadku a určite nie sú prošlé, ako píšete. Ak chcete zanechať recenziu na konkrétny produkt, môžete tak urobiť priamo na našej stránke. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Som si ju nabila naplnila a za 30 minút som si ju musela znova nabíjať a už mi nejde ukazuje mi že je nabitá ale ťahať mi nejde iba náplň mi ide.

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobry den, pri spozorovani vady na vyrobku a zaroven vyluceni nespravneho pouzivania je potrebne vyrobok reklamovat, pripadne nas kontaktovat na [email protected], ci na bezplatnom cisle 800 221 170. Spolocnost Vaprio si zaklada na zakaznickej podpore a to viac nas mrzi Vase negativne hodnotenie, kedze ste nas vobec nekontaktovali. Preto Vas bude nasa zakaznicka podpora kontaktovat, aby Vam pomohla riesit dany problem. S pozdravom Vaprio

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Bolo to hrozne, predajne očividne medzi sebou nekomunikujú, nápomocnosť nulová, celkový dojem zlý. Až na týpkom, ktorý robil v utorok 24.8.21 v OC Dubrawa poobede. Ten bol super, vtipný, pomohol poprial pekný deň, nie ako jeho kolegovia v druhej Ba pobočke, ale aj na tej predajni, kde som bola predtým. To ani nehovorím že jednu malú objednávku som riešila tri týždne, a bola som v na obidvoch pobočkách dokopy 4-krát. Na jednej mi povedali, že to majú v tej druhej pobočke, v tej druhej pobočke mi povedali, že to majú na tej prvej… posledný nákup

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň, veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť. V našom systéme ste si vytvorili dve objednávky. V prvej objednávke č. 2108190086 ste si zvolili na osobný odber v OC Dubrawa produkt Eleaf Melo 3 Mini Clearomizér a následne 20.8. ste tuto objednávku zrušili. V nedeľu 22.8. ste si vytvorili objednávku č. 2108220162 tiež na osobný odber v OC Dubrawa na pravdepodobne už správny produkt a to Eleaf Melo 3 Clearomizér - špeciálne farby Wood Grai, ktory ste si v utorok 24.8. aj prevzali. Pokiaľ je skladová dostupnosť na centrálnom sklade, je potrebne rátať s dodaním tovaru na danú pobočku s časom 24 hodín a produkt si prísť vyzdvihnúť po SMS správe na pobočku, ktorú ste si zvolili v objednávke. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Nemali produkty ktoré som si objednal sj keď na e-shope písali že sú skladom tak som musel zvoliť drahšiu alternativu

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar mi nemohol prevziať brat, keď som bol preč

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň, tovar v našej ponuke podlieha zákonnému obmedzeniu a preto majú zásielky službu overenia veku - teda zásielku môže prevziať len osoba, ktorá má viac ako 18 rokov a je zároveň aj objednávateľom tovaru. Elektronické cigarety nepatria neplnoletým osobám do rúk a preto veríme, že toto dané obmedzenie chápete. Ďakujeme a prajeme pekný deň!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nahovno obchod neodporúčam

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobry den Daniel, predaj elektronickych cigariet a prislusenstva je zakazany osobam do 18 rokov. To, ze ste poslali odfotene doklady totoznosti Vasich rodicov, nic nemeni na skutocnosti, ze kurier vyda zasielku len osobe, ktora uskutocnila objednavku a zaroven je starsia ako 18 rokov. Prajeme pekny den!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neochota personálu..

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • NEPRÍJEMNÁ obsluha na predajni!!!

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom.