Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Dlhé dodanie

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Omylom som si kúpil beznikotinove náplne a personal bol neochotny riešiť situáciu. Nebol ochotný mi vrátiť peniaze a ani vymeniť obchod. Kvôli 15 euram som sa radšej zbalil a odišiel.

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Nie som spokojný s kvalitou produktu

    Objednal som si nový podsystém a k nemu 6 plničov, pod ten normálny, ale čakal som od toho viac, keďže som si o ňom pred objednávkou prečítal všetky informácie a bol som trochu sklamaný, keď som ho začal používať. Objednal som si aj 6 nikotínových náplní s rôznymi preferovanými príchuťami, no ukázalo sa, že takmer všetky tekutiny sú akosi bez chuti, bez výraznej chuti. Celkovo nie som veľmi spokojný s produktmi, ktoré som si objednal

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň,
    ľutujeme, že ste neboli úplne spokojný s produktami, ktoré ste si u nás objednali. Vaše spätné väzby sú pre nás veľmi dôležité a chceme Vám za ne poďakovať.
    Radi by sme Vás informovali, že platforma Heureka.sk slúži na hodnotenie spokojnosti s obchodom ako celkom. Pokiaľ chcete zanechať hodnotenie konkrétnych produktov, môžete tak urobiť priamo na našej stránke pri danom produkte.
    Rozumieme, že očakávania každého zákazníka sú odlišné a chuť je veľmi subjektívnou záležitosťou. Ospravedlňujeme sa, ak produkty nevyhovovali Vašim predstavám. Budeme radi, ak nám dáte ďalšiu príležitosť a v budúcnosti sa k nám opäť vrátite.

    Ďakujeme za Váš nákup a dúfame, že pri ďalšej objednávke budete úplne spokojný.

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Čo sa týkalo objednávky v pohode. No pozor pri rekonštrukcii!!! Elektronická cigareta prestala reagovať, absolútne sa nezapla. Zo servisu prišla s odpoveďou že boli vyčistené kontakty batérie čo bol samozrejme nezmysel, pretože to bola 1vec ktorú som urobil! Po pripojení nabíjačky bolo zistené že konektor vôbec nedrží nabíjací kábel a nenabija! Pozor ja som tam mal magnetický konektor presne pre to aby sa také niečo nestalo. Mám to na všetkých zariadeniach! To znamená že v servise vymenili celý plošiny spoj aj s konektorom ktorý som mal v poriadku. Hnus. Samozrejme že 2 reklamácia tovaru neprešla, tvrdia že som nesprávne manipuloval s nabíjačkou atď. Takže takáto skúsenosť.

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Ľutujeme, že ste mali túto skúsenosť s naším servisom. Berieme vážne všetky pripomienky a recenzie od zákazníkov, pretože nám pomáhajú v neustálom zlepšovaní.
    Chápeme vašu frustráciu ohľadne problému s elektronickou cigaretou a spôsobom, akým bola riešená reklamácia. Ak máte pocit, že vaše zariadenie nebolo opravené správne alebo nesprávne diagnostikované, radi by sme sa pozreli na prípad znova.
    Rádi by sme vám ponúkli opätovný servisný zásah alebo konzultáciu s naším technickým tímom, aby sme mohli problém vyriešit k vašej spokojnosti.
    Prosím, kontaktujte nás priamo, aby sme mohli nájsť najlepšie riešenie pre vašu situáciu. Vaša spokojnosť je pre nás prioritou.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    S elektrickou cigaretou vaporesso xros 3mini som veľmi nespokojný určite ju budem reklamovať, ani nie deň po rozbalení cigareta tečie… veľmi nekvalitný tovaro

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň, v prípade spozorovania vady na výrobku je potrebné zaslať nám ho na reklamáciu, prípadne nás kontaktovať cez [email protected] alebo na bezplatnej info linke 800 221 170. Ako postupovať pri reklamácii, nájdete tu: https://www.vaprio.sk/clanok-ako-reklamovat-tovar-.html. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali naším spokojným zákazníkom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi prišiel poškodený a nefunkčný.

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň, v prípade spozorovania vady na výrobku je potrebné zaslať nám ho na reklamáciu, prípadne nás kontaktovať cez [email protected] alebo na bezplatnej info linke 800 221 170. Ako postupovať pri reklamácii, nájdete tu: https://www.vaprio.sk/clanok-ako-reklamovat-tovar-.html. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali naším spokojným zákazníkom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    2x mi stiahli peniaze z uctu keď som dal platbu cez ich stránku.

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň, dňa 21.4.2023 ste si vytvorili objednávku v hodnote 30,80 eur a riadne ju zaplatili cez platobnú bránu WEBPAY. V systéme máme registrovanú jednu platbu a žiadny opakovaný pokus o úhradu. Nemáme od vás žiadnu správu o tom, že vám bola platba stiahnutá dvakrát. Následne o sedem dní neskôr napíšete toto hodnotenie. Chceme vás požiadať o zaslanie dôkazu na náš e-mail [email protected], z ktorého by vyplývalo, že vám bola platba stiahnutá duplikovane.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    cigareta smrdi, ako spalenina

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň, v prípade spozorovania vady na výrobku je potrebné zaslať nám ho na reklamáciu, prípadne nás kontaktovať cez [email protected] alebo na bezplatnej info linke 800 221 170. Ako postupovať pri reklamácii, nájdete tu: https://www.vaprio.sk/clanok-ako-reklamovat-tovar-.html. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali naším spokojným zákazníkom.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    zákon 102/2014 §7
    e) predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Pri nákupe online je možné odstúpiť v lehote 14 dní od kúpnej zmluvy a tovar vrátiť bez udania dôvodu. V prípade elektronických cigariet, náplní a príslušenstva (typicky žhaviacich hláv a clearomizérov), ktoré sa predávajú v uzatvorenom obale, bohužiaľ nie je možné vrátiť tovar, ktorý bol z tohto obalu vybratý/použitý, a to z hygienických dôvodov - podľa ustanovení § 7 Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • prišla mi zo spálenym podom

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Bohužiaľ dve objednávky dva krát chybný výrobok

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň, v prípade spozorovania vady na výrobku je potrebné zaslať nám ho na reklamáciu, prípadne nás kontaktovať cez [email protected] alebo na bezplatnej info linke 800 221 170. Ako postupovať pri reklamácii, nájdete tu: https://www.vaprio.sk/clanok-ako-reklamovat-tovar-.html. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali naším spokojným zákazníkom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neochotný personál, aspoň moja skúsenosť v Trnave.
    Pri osobnej návšteve ma odporučili na web...
    Musel som si spraviť objednávku a prísť opätovne na druhý deň.
    Pri vyzdvihnutí nestačilo číslo objednávky...
    Neviem potom, aký má význam toto číslo
    Celkovo som nemal dobrý pocit

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Prišiel mi iný tovar

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar ktorý si objednáte cez eshop Vám dajú otvorený.Cigareta samozrejme nefunguje ,vypadáva.

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobry den, vsetky Vase objednavky si objednavate na predajnu Kosice - osobny odber. Opakovane mate v objednavkach jeden typ elektronickej cigarety. Neevidujeme od Vas ziadnu reklamaciu ani mail ohladom nefunkcnosti vyrobku. V kazdom pripade Vam odporucame zalozit reklamaciu v pripade, ze spozorujete vadu na Vami zakupenom produkte. Informaciu ako postupovat pri reklamacii najdete tu: https://www.vaprio.sk/clanok-ako-reklamovat-tovar-.html
    Dakujeme a prajeme pekny den.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednával som zákonnému zástupcovi elektronickú cigaretu pretože sa tomu rozumiem viac než on a kuriér mu zásielku nebol ochotný dať aj keď tam somnou zákonný zástupca bol

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň, tovar v našej ponuke podlieha zákonnému obmedzeniu a preto majú zásielky službu ID CHECK - teda zásielku môže prevziať len osoba, ktorá má viac ako 18 rokov a je zároveň aj objednávateľom tovaru.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Predražený tovar a hlavne zhaviace hlavy EC oproti CZ republike

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Drahé a nemajú tovar podľa požiadaviek zákazníka.

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Arogantný servis cigareta prišla poškodená

    Reakcia obchodu Vaprio.sk

    Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom.