Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Spoločnosť Vaprio.sk, s.r.o. namiesto ospravedlnenia sa zákazníkovi, že pochybili pri reklamácii, tak Vám poskytnú ,,zážitok“ vo forme direktívne smerovaného telefonického rozhovoru a následne Vám pošlú email s návod, dovolím si zacitovať z emailu pána Petra Poláčeka: ,,Žiadosť o zmenu hodnotenia je nutné zaslať emailom na adresu [email protected] z emailovej adresy z ktorej bola vytvorená objednávka v našom systéme. Žiadosť by mala byť v znení: Mením svoje hodnotenie na Odporúčam pre objednávku č: ....
- ,,Teraz fakt neviem“, či recenziu na heuréka píše zákazník, podľa skutočného zhodnotenia ako prebiehal nákup, alebo recenziu na heuréka za zákazníka napíše spoločnosť Vaprio a pošlú Vám ju do emailu.
- Spoločnosť Vaprio.sk, s.r.o. ignoruje zákon o ochrane spotrebiteľov. Spolieha sa na to, že ak zákazníkovi opakovane-účelovo neuzná reklamáciu výrobku s výrobnou vadou, tak zákazník si radšej zakúpi nový výrobok, ako by mal niekoľko mesiacov čakať a domáhať sa uznania oprávnenej reklamácie. Spoločnosti sa nevytvárajú náklady spojené so reklamáciou výrobku, namiesto toho dosiahne, že si zúfalý zákazník zakúpi ďalší výrobok.
Spoločnosť Vaprio.sk, s.r.o. ignoruje zákon o ochrane spotrebiteľov. Spolieha sa na to, že ak zákazníkovi opakovane-účelovo neuzná reklamáciu výrobku s výrobnou vadou, tak zákazník si radšej zakúpi nový výrobok, ako by mal niekoľko mesiacov čakať a domáhať sa uznania oprávnenej reklamácie. Spoločnosti sa nevytvárajú náklady spojené so reklamáciou výrobku, namiesto toho dosiahne, že si zúfalý zákazník zakúpi ďalší výrobok.
V mojom prípade, sám zamestnanec spoločnosti Vaprio.sk otestoval mnou reklamovaný výrobok s výrobnou vadou a do reklamačného listu uviedol, že bol svedkom nefunkčnosti výrobku. Na overenie vady výrobku vymenil žhaviacu hlavu za novú, no výrobok nefungoval.
Napriek uvedenému bola reklamácia zamietnutá z dôvodu že ,,technik“ spoločnosti Vaprio CZ sa vyjadril, že výrobok vyčistil, že problém bol v oxidácii kontaktov z vytečeného liquidu.
Tento technik CZ si nedal námahu, ani len prečítať popis reklamačného listu, kde jeho kolega zo Slovenska uviedol, že vymenil žhaviacu hlavu za novú, teda nemohlo dosť k oxidácii kontaktov liquidom.
Po prvej zamietnutej reklamácií som zakúpil nový výrobok na predajni. Následne som sa 4-krát opakovane domáhal reklamácie.
Výrobok opakovane otestoval zamestnanec v predajni, spísal reklamačný protokol a potom ,,technik CZ“ opakovane asi ,,odbornou skúškou“ zistil, že kontakty oxidujú cestou z predajne Vaprio SK do servisu Vaprio CZ. !!!
Neviem, čo sa zmenilo, ale posledná reklamácia bola uznaná, výrobok zrazu bol s výrobnou vadou.
Spoločnosť Vaprio.sk, s.r.o. namiesto ospravedlnenia sa zákazníkovi, že pochybili, tak Vám poskytnú ,,zážitok“ vo forme direktívne smerovaného telefonického rozhovoru a následne Vám pošlú email s návod, dovolím si zacitovať z emailu pána Petra Poláčeka:
,,Žiadosť o zmenu hodnotenia je nutné zaslať emailom na adresu [email protected] z emailovej adresy z ktorej bola vytvorená objednávka v našom systéme. Žiadosť by mala byť v znení: Mením svoje hodnotenie na Odporúčam pre objednávku č: ....
,,Teraz fakt neviem“, či recenziu na heuréka píše zákazník, podľa skutočného zhodnotenia ako prebiehal nákup, alebo recenziu na heuréka za zákazníka napíše spoločnosť Vaprio a pošlú Vám ju do emailu.
Na preukázanie mnou uvádzaného.... REKLAMAČNÝ LIST - Popis závady: Zamietnutá reklamácia, cigareta mala byť funkčná ale nie je tomu tak. Na zariadení vypadáva kontakt, napríklad pár sekúnd poťah funguje a po krátkej dobe zas nie. Žhaviaca hlava bola menená na predajni, celá cartridge bola skúšaná aj v úplne novej kroma a tam fungovala bez akéhokoľvek problému. Prosím cigaretu testovať dlhšiu dobu nakoľko som ako predajca bol svedkom problému. (Zákazník vlastnými slovami trvá na tom, aby predchádzajúca reklamácia bola uznaná, tak isto aby bola uznaná aj táto reklamácia).
Vyjadrenie vaprio technika: Oxidace kontaktů způsobená vyteklým liquidem. Nejedná se o výrobní vadu. Zařízení opětovně vyčištěno.Reakcia obchodu Vaprio.sk
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu, ktorú berieme veľmi vážne. Mrzí nás, že ste mali negatívnu skúsenosť s naším reklamačným procesom. Našou prioritou je zabezpečiť, aby každý zákazník bol spokojný so službami, ktoré poskytujeme, a aby reklamácie boli vybavené spravodlivo a v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľov. Ospravedlňujeme sa za prípadné nejasnosti, ktoré Vám vznikli počas komunikácie s naším tímom. Vaša spätná väzba nám pomáha lepšie pochopiť, kde môžeme zlepšiť naše služby a zabezpečiť, aby k podobným situáciám nedochádzalo v budúcnosti.
Ak by ste mali ďalšie otázky alebo potrebovali ďalšiu pomoc, neváhajte nás kontaktovať priamo, aby sme mohli situáciu riešiť k Vašej spokojnosti. S pozdravom Vaprio -
Neodporúča obchod
Zboží bez kolků.
Reakcia obchodu Vaprio.sk
Vážený zákazník, ďakujeme za vašu spätnú väzbu, aj keď nás mrzí, že ste s našimi službami neboli spokojný. Radi by sme vám však objasnili situáciu.
Spoločnosť Vaprio.sk prísne dodržiava všetky platné zákony a nariadenia týkajúce sa distribúcie tovaru, ktorý podlieha spotrebnej dani. V súlade s legislatívou nie je povolené odosielať takýto tovar do Českej republiky, pretože to by bolo v rozpore so zákonom. Práve z tohto dôvodu bola vaša objednávka stornovaná.
Je nám veľmi ľúto, že táto situácia viedla k vašej negatívnej recenzii, no veríme, že pochopíte naše kroky. -
Neodporúča obchod
veľmi málo tovaru a aj ten je nedostupný
Reakcia obchodu Vaprio.sk
Dobrý deň, ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, že ste mali pocit, že ponúkame málo tovaru a niektoré položky sú nedostupné. Radi by sme vás ubezpečili, že máme viac ako 5000 položiek na sklade, no je možné, že niektoré populárne produkty môžu byť v určitých momentoch dočasne vypredané. Neustále pracujeme na tom, aby sme mali dostatok zásob a zabezpečili ich dostupnosť. Ak máte konkrétne otázky ohľadom dostupnosti produktov, neváhajte nás kontaktovať, radi vám pomôžeme.
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Neodporúča obchod
Objednala som si tovar dlho nič nechodilo tak som tam napísala a odpísali mi ze objednavka bola zrušená z ich strany...pritom prišiel potvrdzovací email kde bolo všetko v poriadku... neodporúčam
Reakcia obchodu Vaprio.sk
Dobrý deň, na Vašom účte evidujeme viac ako päť zrušených, neprevzatých a neuhradených objednávok. Z tohto dôvodu bola aj Vaša ďalšia objednávka zrušená. Ďakujeme a prajeme pekný deň.
-
Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- zla objednavka domrvena na narodeninovy darček
Reakcia obchodu Vaprio.sk
Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom.
-
Neodporúča obchod
Poprosil by som uviesť pri každom tovare rok výroby alebo verziu /edícia 2021 alebo 2024/. kúpil som zastaranú verziu vaperu s nabijaním micro USB a technológia miešania vzduchu a typ špirály je už zastaralý na dnešnú dobu.
Reakcia obchodu Vaprio.sk
Vážený zákazník,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Veľmi nás mrzí, že ste neboli s nákupom u nás spokojný. Vaše pripomienky berieme veľmi vážne a radi by sme sa k nim vyjadrili.
Radi by sme Vás upozornili, že na našej webovej stránke máme sekciu "Novinky", kde pravidelne uvádzame najnovšie produkty a aktualizácie. Odporúčame Vám túto sekciu pravidelne sledovať, aby ste mali prehľad o najmodernejších verziách a edíciách našich produktov.
Čo sa týka Vami zakúpeného produktu, je dôležité spomenúť, že sa stále aktívne predáva a je obľúbený medzi našimi zákazníkmi. O jeho kvalite a obľúbenosti svedčí niekoľko stoviek recenzií, ktoré môžete nájsť priamo na stránke daného produktu.
Ak máte akékoľvek ďalšie otázky alebo potrebujete pomoc s výberom vhodného produktu, neváhajte sa obrátiť na náš zákaznícky servis. Sme tu pre Vás a radi Vám poradíme. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- Objednavka prišla
- Objednavka bola poškodena
- Neprijali reklamaciu
Reakcia obchodu Vaprio.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za vašu recenziu a za to, že ste sa s nami podelili o vašu skúsenosť. Mrzí nás, že ste boli nespokojný so stavom doručenej objednávky.
Radi by sme uviedli na pravú mieru, že sme od vás neobdržali žiadnu reklamáciu ani informáciu o poškodenej zásielke. Je pre nás dôležité riešiť akékoľvek problémy čo najskôr a zabezpečiť spokojnosť našich zákazníkov. Preto vás chceme požiadať, aby ste nás kontaktovali priamo na našu zákaznícku podporu, kde spoločne môžeme situáciu vyriešiť k vašej spokojnosti. -
Neodporúča obchod
2x kúpený prístroj, vydržal 3 týždne, druhu reklamáciu sme chceli vrátiť peniaze, čo nám samozrejme automaticky zavrhli a zase len nákup ďalšieho tovaru.
Reakcia obchodu Vaprio.sk
Dobrý deň,
Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Vaša reklamácia č. R2024055530 bola uznaná a v rámci objednávky, na ktorú ste poslali túto negatívnu recenziu, ste si plne uplatnila sumu reklamovaného tovaru vo výške 21.50 €. Pri podaní reklamácie ste si zvolili ako spôsob vybavenia výmenu za iný tovar. Možnosť vrátenia peňazí nebola uvedená, a preto nie je z našej strany úplne jasné, kde nastala chyba.
Chceli by sme Vás informovať, že sme sa Vás pokúšali kontaktovať, aby sme situáciu vyriešili, avšak neboli ste ochotná komunikovať. Snažíme sa vždy vyhovieť našim zákazníkom, no bez vzájomnej spolupráce je to náročné. -
Neodporúča obchod
- Ak pride na lamane chleba tak zamietaju reklamacie
2 krat reklamovany jeden tovar druhykrat uz to ani netestovali. 10dni prebehla 2 reklamacie a to posielaju do CZ . Nakupim urcite inom eshope vaprio urcite nie dakujem. Volal pan preco som dal negativnu recenziu na heureke pokecali sme vysvetlil som preco akceptoval to.
Reakcia obchodu Vaprio.sk
Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom.
-
Neodporúča obchod
odporúčam zmeniť kurierskú spoločnosť.... poslali mi včera sms že mi doručí zasielku, čakal som, volal som ale neuspešne, zasielka nedorazila... stáva sa to čoraz častejšie... ak sa stane ešte raz že budem sedieť doma a čakať na kuriera, on nepríde a ani nezdvihne telefon, budem nútený najisť iný e-schop ktorý používa inú kurierskú spoločnosť..
Reakcia obchodu Vaprio.sk
Dobrý deň, veľmi pekne ďakujeme za Vaše kladné hodnotenie. Neustále pracujeme na zlepšovaní poskytovaných služieb a veríme, že aj do budúcnosti budete naším spokojným zákazníkom. S pozdravom Vaprio
-
Neodporúča obchod
Il alredy payed for my product, but ididint get yet
Reakcia obchodu Vaprio.sk
Good day, a colleague has already contacted you regarding your order. Should you opt for online payment and fail to complete it, your order will not be processed by us. Once the payment is received, your order will be prepared for shipment—a process that has just now been completed. Thank you, and we wish you a pleasant day.
-
Neodporúča obchod
S prístupom pri objednaní som spokojný no ako zákazník by som cakal trošku viac.
Reakcia obchodu Vaprio.sk
Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom.
-
Neodporúča obchod
Nedá sa opísat moje sklamanie... Náplne boli pod úroven - a ani som nedostala vsetky, ktorych som objednala. E-cigareta mi vyhorela na nabíjacke na druhy den. Nemám slov. Dakujem pekne. (Náhodou som tam dala polovicnú hviezdicku, lebo do mínus-hviezdicky sa nedá íst.)
Reakcia obchodu Vaprio.sk
Dobrý deň, Vaša objednávka obsahovala všetky položky, ktoré ste si objednali, a nedostali sme od Vás žiadnu informáciu ohľadom chýbajúceho tovaru a ani iný problém - je zvláštne, že ste stihli vyskúšať všetkých 7 druhov náplní za jeden deň.. Veľmi nás mrzí, že ste boli sklamaná z vašeho výberu pri online nákupe, obzvlášť ak ide o Váš prvý nákup. V každom prípade existuje mnoho možností, pokiaľ ide o náplne, a každý výrobca môže mať iné úrovne zvýraznenia intenzity príchute a samotných zmesí.
Ak nemáte možnosť nakupovať náplne v kamennom obchode a potrebujete pred nákupom radu, neváhajte nás kontaktovať na našej bezplatnej linke, radi Vám pomôžeme. Veríme, že toto počiatočné sklamanie Vás neodradí od používania elektronickej cigarety. -
Neodporúča obchod
už je to viac ako týždeň a zásielky stále nemám
Reakcia obchodu Vaprio.sk
Dobrý deň, v pondelok Vás budeme kontaktovať - zásielka bola odoslaná hneď na ďalší deň po objednávke a v systéme GLS má stav ako neprevzatá. Tracking: https://gls-group.eu/SK/sk/sledovanie-zasielok?match=010030084726 Ďakujeme a prajeme pekný deň.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- Prišiel poškodený produkt
Reakcia obchodu Vaprio.sk
Dobrý deň, v prípade spozorovania vady na výrobku je potrebné zaslať nám ho na reklamáciu, prípadne nás kontaktovať cez [email protected] alebo na bezplatnej info linke 800 221 170. Ako postupovať pri reklamácii, nájdete tu: https://www.vaprio.sk/clanok-ako-reklamovat-tovar-.html. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali naším spokojným zákazníkom.
-
Neodporúča obchod
- DOSLI MI SKORO PRAZDNE FLASTICKY S PRICHUTOU.BOLI SICE PRELEPENE ALE BOLI SKORO PRAZDNE ml NEZODPOVEDALO ml FLASTICKY
- ZKUSIM ESTE RAZ UROBIT OBJEDNAVKU AK SA TO BUDE OPAKOVAT,TAK RYCHLE ZABUDNEM NA VAS ALE AK SA MA NIEKTO OPYTA ALEBO VZPOMENIE ZE CHCE OD VAS ZOBRAT TOVAR TAKU TUTO SKUTOCNOST VYTIAHNEM
Reakcia obchodu Vaprio.sk
Dobrý deň, vo Vašej objednávke ste si objednali príchuť Shake and Vape, kde máte uvedené, že sa jedná o 10 ml príchute v 60 ml fľaštičke. Príchute Shake and Vape vždy dostanete vo väčšej flaštičke, ako je obsah príchute a to aj pri ďalších objednávkach.
-
Neodporúča obchod
Aj keď všetky položky nákupu boli deklarované pri objednávke na sklade, nákup nebol zrealizovaný ani do 7 dní od potvrdenia objednávky
Reakcia obchodu Vaprio.sk
Dobrý deň prajeme v mene spoločnosti Vaprio. Ďakujeme, že ste s nami zdieľali svoje hodnotenie. Aj napriek negatívnemu hodnoteniu a zlej skúsenosti sú pre nás Vaše názory veľmi dôležité, berieme ich do úvahy a urobíme maximum pre nápravu a zlepšenie. Boli by sme veľmi radi, ak by ste sa v budúcnosti opäť stali našim spokojným zákazníkom.
-
Neodporúča obchod
- neviem co to bol za zamestnanec ale blby jak tago tri krat som tam bol a stale zle pripravena objednavka nakoniec namiesto dvoch baterii 21700 bola v krabycke len jedna tak znova reklamacia ale bol tam uz iny predavac neviem ci maitel alebo kto nechcel to uznat myslel si asi ze mam potrebu ho oklamat o 12 eur ked som mal obiednavku kolo500 eur behom asi dvoch dni skoda ale uz tam nenakupim
Reakcia obchodu Vaprio.sk
Dobrý deň,
ľutujeme nepríjemnosti spojené s Vašou poslednou návštevou predajne Vaprio Košice, kde ste sa stretli s problémom vo Vašej objednávke v hodnote 310.21 €. Sme vďační, že ste si našli čas a energiu vrátiť sa do predajne a umožnili nám tak napraviť chybu.
Ospravedlňujeme sa za nedopatrenie, kedy Vám bola vydaná iba jedna batéria 21700 v krabičke namiesto dvoch. Náš predajca Vám pri Vašej druhej návšteve poskytol chýbajúcu batériu a osobne sa ospravedlnil za túto chybu.
Veríme, že nás neodsúdite na základe tejto jednej nepríjemnej skúsenosti a dáte nám príležitosť obnoviť Vašu dôveru v naše služby.