Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Komunikácia 0 bodov

    Bol mi doručený tovar bez návodu a bez šróbov. Telefonicky som to komunikoval firme, poslali mi návod, ktorý bol od iného výrobku. Podľa zamestnankyne to mal byť rovnaký návod / postup, ale nebol. Posunula to na reklamačné, kde sa mi mali ozvať do 3. dní. Prešiel týždeň a nič sa neudialo. Otrasné. Posledný krát som nakupoval u nich.

    Reakcia obchodu SG-nabytok

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že máte s našim e-shopom takúto nepríjemnú skúsenosť. Keďže nie sme výrobca produktov ponúkaných v našom e-shope, všetky montážne návody sú automaticky prikladané ku každému produktu priamo dodávateľom.
    K Vami zakúpenej pohovke sme i my od dodávateľa obdržali rovnaký montážny návod, aký bol zaslaný aj Vám.
    Pomoc s montážou v našom e-shope rieši reklamačné oddelenie, kam bola Vaša požiadavka postúpená. Reklamačné oddelenie na väčšinu dotazov odpovedá formou elektronickej pošty.
    Ak ste neobdržal odoveď reklamačného oddelenia, mohla nastať situácia, kedy mail zaslaný reklamačným oddelením Vám spadol do nevyžiadanej pošty alebo do SPAMU.
    Za vzniknutú situáciu sa ospravedlňujeme.
    Neustále sa snažíme naše služby zlepšovať.

    Prajeme Vám príjemný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Mizerna komunikacia

    Reakcia obchodu SG-nabytok

    Dobrý deň,

    1) v prvotnom e-maili potvrdzujúcom prijatie Vašej objednávky je JASNE UVEDENÉ :
    "Dobrý deň, radi by sme Vás informovali o Vašej objednávke 1023097472 na meno: P...r C....y. Termín dodania je 21 PRACOVNÝCH DNÍ (čo po prepočte čiste pracovných dní vychádza na 26.1.2024 )!!!!!. Kópiu Vašej objednávky nájdete v prílohe e-mailu. Vezmite prosím na vedomie, že termín dodania je IBA PREDBEŽNÝ ohľadom doručenia objednávky Vás budeme vopred informovať.
    2) Tovar v skutočnosti bol naskladnený už 22.1.2024
    3) Doručenie je VŽDY plánované PO NASKLADNENÍ a oznámené VŽDY 3 pracovné dni pred doručením.
    4) Plánovanie termínu doručenia závisí od mnohých faktorov - aký tovar bude naskladnený-> kde bývajú zákazníci, ktorí tento tovar majú objednaný-> trasa (väčšinou 400 km) bude naplánovaná podľa adries zákazníkov (vždy 25-30 na trase).
    Akonáhle naplánujeme trasu na Vašu adresu, budeme Vás vopred kontaktovať ohľadom presného termínu doručenia.

    Veríme, že doručenie prebehne k Vašej spokojnosti
    Prajeme Vám príjemný deň.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Komunikacia obchodu a dopravcu

    Dopravca nebol schopný vyniesť sedačku na druhé poschodie. Nemal ani potrebne technické vybavenie na presun nábytku. Bez pomoci zákazníka nebol schopný tovar ani dostať z auta.
    Obchod udával cenu za vynesenie 4€, dopravca 20€ a niesť ju budem ja na rukách. Som ZŤP.

    Reakcia obchodu SG-nabytok

    Dobrý deň,

    na našich www stránkach uvádzame k cene vynášky v úplnom znení toto:
    Cenník vynášky:
    - za prvé uzamykateľné domové dvere do 20m od možnosti zastavenia automobilu 0 €.
    - do priestorov určených kupujúcim v prízemí 4 - 8 €.
    - do priestorov určených kupujúcim v prvom poschodí nad prízemím 4 - 12 €, a ďalej v čiastke navýšenej o 4 - 12 € za KAŽDÉ ĎALŠIE POSCHODIE !!!!!
    - do priestorov určených kupujúcim v ktoromkoľvek poschodí nad prízemím, ak je možné využiť výťah, 4 - 12 €.
    Cena výnosu sa rozlišuje podľa typu a váhy tovaru. Cena je za jednu položku, presnú cenu vám vždy oznámi vodič.

    - Cena 4-12 € závisí od vynášaného produktu -> je logické, že za nočný stolík si vodič nevezme 12 € a naopak za ťažklú skriňu, sedačku či pohovku nebude chcieť IBA 4 €.

    -Zároveň Vám bola v deň oznámenia doručenia (tj 3 pracovné dni vopred) zaslaná SMS správa s informáciou o objemnom tovare a nutnosti súčinnosti zákazníka na vynáške ->
    "Odchodzia SMS dňa 05.12.2023 13:40 Dobry den, v pripade zaujmu o vynos tovaru je nutna pomoc zakaznika vodicovi. Tovar je objemny. Cenu si dohodnete s vodicom. SG nabytok."

    Prajeme Vám príjemný deň.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Žiadna komunikácia zo strany obchodu, až keď som napísala mail, čo je s mojou objednávkou, či bude doručená v predpokladanom termíne, dostala som odpoveď, že oni sú internetový obchod a tovar majú na objednanie. Už plynie 41. deň od objednania a tovar nielenže stále nemám, ale ani neviem, či a kedy vôbec dorazí. Našťastie, som to neplatila vopred, ale na dobierku.

    Reakcia obchodu SG-nabytok

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za neprimerane dlhú dodaciu lehotu. Avšak nie sme výrobcom tovaru a sme závislí na dodávateľoch. Keďže sme internetový obchod a nedisponujeme takými skladovými priestormi, aby sme mohli držať skladom z každého tovaru , farebnej varianty či stranového otočenia (u sedačiek) aspoň po jednom kuse, je väčšina tovaru ponúkaného v našom e-shope je vyrábaná na základe objednávky zákazníka.
    My čakáme na naskladnenie tovaru rovnako ako zákazníci.

    Všetky informácie o zmene termínu naskladnenia Vám boli odoslané elektronicky, a to 19.12. a 28.12. 2023.

    Táto objednávka bola po zaslaní termínu doručenia, na Vašu žiadosť stornovaná.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 3 týždne

    • Zle popisy na eshope
    • Zla komunikacia s reklamacnym oddelenim - naucena fraza
    • Tovar bol zle zlozeny a na vlastne naklady ho clovek ma vratit co vyjde na 30% hodnoty vyrobku

    Eshop neodporucam. Vsetko si vzdy objednavam z eshopu, ale tento eshop uplne sklamanie. Tovar pekny, ale naopak poskladany perinak od vyroby a na reklamacnom presviedcaju cloveka, ze nemoze miesat hrusky s jablkami. Perinak je naopak poskladany. Velmi zla komunikacia. Malo informacii o tovare, pri tomto eshope si to podla slov ma zakaznik konzultovat telefonicky, len si neviem predstavit, ze osoba na opacnej strane mi pojde kontrolovat perinak, ci oblozenie podruciek, ktore su len obtiahnute latkou...eshopovy obchod, by sa mal popozerat po inych eshopoch a naucit sa robit popisy...

    Reakcia obchodu SG-nabytok

    Vážená pani Závadská,

    1) vytvorila ste objednávku na produkt s katalógovým číslom 070-0250, tj Pohovku DORMA II (https://www.sg-nabytok.sk/sk/pohovka-dorma-ii).
    2) Bočnice (podrúčky) tetjo pohovky sú hranaté, mierne skosené. Vami požadované zaoblenie a zvlnenie podrúčok (z obrázku, ktorý ste zaslala reklamačnému oddeleniu ) je u pohovky od iného predajcu (Mi..an 24). Vami zaslaný produkt sa absolútne neshoduje s žiadnou pohovkou ponúkanou na našich www stránkach.
    3) Pohovka má úložný priestor (nie však perinák!!). Spôsob vyhotovenia pohovky je výhradne záležitosťou dodávateľa. To, že dodávateľom zvolený systém a smer otvárania úložného priestoru nie je totožný s Vašimi predstavami (prípadne s pohovkami iných výrobcov a predajcov), nie je vadou produktu.
    4) Všetky informácie sú uvedené v popise daného produktu ako aj v parametroch produktu. Ak akákoľvek informácia v popise chýba, zákazník má možnosť si takú informáciu vyžiadať, a to elektronickou poštou alebo telefonicky.
    Telefónne číslo zákazníckej linky ako aj e-mailová adresa sú VIDITEĽNE uvedené na našich www stránkach.
    5) Bol Vám doručený produkt, ktorého katalógové číslo ste zvolila v objednávke . Tj bol Vám doručený produkt v štandardnom prevedení.
    Ak ste chcela, aby prevedenie a vzhľad pohovky boli totožné s pohovkou na Vami zaslanom obrázku, mali ste si objednať zobrazený produkt u konkrétneho predajcu.
    6) Slovné spojenie "porovnávate jablká a hrušky" bolo pracovníčkou reklamačného oddelenia použité až po niekoľkonásobnom oznámení, že objednaná pohovka a pohovka z Vami zaslaného obrázku NIE JE TOTOŽNÝ PRODUKT a takýto produkt náš e-shop NEPONÚKA!!!

    Prajeme Vám príjemný deň.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Žiadna komunikácia a dlhá čakacia doba

    Reakcia obchodu SG-nabytok

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu reakciu,
    - Dostupnosť Vami objednaných šatníkových skríň je zvyčajne 28 dní, avšak ide o dobu doručenia tovaru k nám do skladu. Na naplánovanie termínu doručenia na Vašu adresu máme po naskladnení ešte 7 dní. Celková doba dodania je teda približne 5 týždňov.
    - V e-maili s informáciou o termíne dodania objednávky zákazníka upozorňujeme : BERTE PROSÍM NA VEDOMIE, ŽE TERMÍN DODANIA JE LEN ORIENTAČNÝ, ohľadom presného doručenia objednávky Vás budeme vopred informovať.
    - Všetky informácie o dostupnosti produktov uvádzame na našich www stránkach, a to u každého produktu, ako aj v obchodných podmienkach.
    -> 3.1.13 Prevádzkovateľ sa zaväzuje dodať Tovar Užívateľovi v primeranej lehote od uzatvorenia Kúpnej zmluvy. Všetky lehoty pre dodanie Tovaru uvedené v užívateľskom rozhraní E-shopu sú len orientačné.
    - ODOSLANÍM objednávky SÚHLASÍTE s obchodnými podmienkami .
    - Objednávku ste vytvorili dňa 28.09.2023, tovar bol naskladnený dňa 26.10.2023 (tj v avizovanom termíne).
    - Dňa 02.11.2023 Vám bol odoslaná SMS s termínom doručenia.
    - Tovar Vám bude doručený vo Vami potvrdenom termíne, a to dňa 6.11.2023.

    Prajeme Vám príjemný deň.