Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Potreboval som len podložky na výpustnú skrutku oleja a tu bolo doručenie do Alzaboxu čo mi vyhovovalo, tak som pridal ešte 2 stierače a 2 žiarovky. Všetko bolo uvedené že je skladom. V ten istý deň čiže 30.10. som objednával aj nejaké veci z Číny. Z Číny tovar dorazil 8.11., z PDM 11.11. Navyše to bolo zabalené v takej veľkej krabici, že by sa to do Alzaboxu ani nevošlo. Tak som musel blúdiť po meste a hľadať, výdajné miesto kde mi to kuriér uložil. Čo ma ale najviac prekvapilo, že ešte ani to málo tovaru čo som objednal nebolo kompletné, v krabici chýbali žiarovky. Ani som to radšej ďalej neriešil, lebo tie žiarovky stáli len 70 centov.

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Čo sa týka chýbajúceho tovaru, radi by sme vás informovali, že je potrebné nahlásiť chýbajúce položky ihneď po prevzatí balíka, aby sme mohli situáciu rýchlo vyriešiť. Rozumieme, že sa vám jednalo o drobnú položku, ale napriek tomu by sme ju radi dodali k vašej spokojnosti, ak nás budete kontaktovať.

    Veľkosť balenia bola prispôsobená stieračom, aby sa predišlo ich poškodeniu, ktoré sa pri menších krabiciach stáva pomerne často. Ak máte návrh na zlepšenie, veľmi radi ho zvážime.

    Doručenie zásielky od nás bolo odoslané v stanovenom termíne 6.11., pričom oneskorenie bolo na strane kuriérskej spoločnosti, čo je v predvianočnom období bohužiaľ častejší jav. Ďakujeme za pochopenie tejto situácie.

    Ďakujeme ešte raz za spätnú väzbu a želáme vám príjemný deň.

    Tím PDMauto

  • Neodporúča obchod

    Nedalo sa zaplatiť kartou, takze som zvolila moznost platit prevodom, nepřišli mi vsak platobne informacie.

    Reakcia obchodu PDM auto

    Ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Platobné informácie sme vám odoslali presne 29.10.2024 o 11:50, takže ich určite máte vo svojej e-mailovej schránke. Odporúčame tiež skontrolovať priečinok so spamom alebo nevyžiadanou poštou, kam mohli byť e-maily nesprávne zaradené.

    Každý bežný zákazník nám v podobnej situácii môže jednoducho zavolať na číslo +421 908 877 877 a overiť si potrebné údaje, namiesto zbytočného čakania a písania negatívnych recenzií. Sme tu pre vás a radi pomôžeme s akoukoľvek otázkou. Ďakujeme za pochopenie!

    S pozdravom,
    Tím PDMauto.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    выставляете счет на товар которого нет

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu recenziu. Ospravedlňujeme sa, ale v našom tíme nikto nehovorí po rusky, preto vašej správe nerozumieme. Ak by ste nám mohli napísať v slovenčine, veľmi radi vám odpovieme a pokúsime sa vyriešiť váš problém.

  • Neodporúča obchod

    Nie som spokojný. Napísal som typ vozidla aj VIN číslo bolo mi to schválené a diel aj tak nepasuje.

    Reakcia obchodu PDM auto

    Ďakujeme za vašu spätnú väzbu a veľmi nás mrzí, že ste neboli spokojný s nákupom. Chceme sa ospravedlniť za vzniknuté komplikácie.

    V prípade nekompatibility autodielov, aj keď bol použitý VIN číslo, môže byť niekoľko dôvodov, prečo diel nesedí, ako napríklad rôzne varianty dielov pre ten istý model vozidla alebo špecifické odchýlky vo výbave auta. Prosíme vás, aby ste nás čo najskôr kontaktovali na [email protected] alebo na +421 908 877 877, aby sme situáciu preverili a pomohli vám s výmenou alebo návratom dielu. Urobíme všetko pre to, aby sme našli riešenie k vašej spokojnosti.

    Ďakujeme za pochopenie a tešíme sa na vašu odpoveď!

    S pozdravom,
    Tím PDMauto

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    3.9. som objednal set žeraviacich sviečok na svoje auto značky Champion, podľa e-shopu skladom. Po dvoch dňoch mi volal ich človek, že namiesto sviečok Champion mi dodajú Bosch, nakoľko Championy už nemajú na sklade. "je to kompatibilné, dokonca mi dajú drhahšie sviečky za tú istú cenu".
    Bohužiaľ dodané sviečky Bosch neboli náhradou pre objednaný typ a neboli vhodné pre moje auto.
    Takže komplikácie, reklamácia, vrátenie tovaru 12.9.
    Dnes je 30.9. a peniaze z vrátenia stále nemám na účte, nakpriek tomu, že 24.9. mi vystavili dopropis.

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie. Žeraviace sviečky sme vymenili na základe konzultácie s vami a informácií z katalógu, ktorý uvádzal kompatibilitu. Naším cieľom nikdy nie je dodať nevhodný produkt.

    Peniaze za vrátený tovar sme odoslali hneď v deň vystavenia dobropisu (24.9.) na platobnú kartu, ktorou ste vykonali nákup. Prosíme, skontrolujte si pohyby na karte, keďže sa refundácia môže zobraziť inak ako na bežnom účte.

    Ďakujeme za pochopenie,
    Tím PDMauto.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Pri prvej objednávke , úplne iný tovar,pri druhej objednávke poškodený,nezabalený tovar.

    Reakcia obchodu PDM auto

    Ďakujeme za vašu spätnú väzbu a veľmi nás mrzí, že ste mali negatívnu skúsenosť s vašimi objednávkami.

    Chceli by sme však objasniť, že výfuk od nás nemohol odísť poškodený, pretože prepravná spoločnosť by ho v takom stave neprevzala na prepravu. Výfuky nebalíme kvôli ich špecifickým vlastnostiam a potrebe správneho zaobchádzania počas prepravy. Rozumieme však vašim obavám a mrzí nás, že došlo k poškodeniu počas prepravy, čo žiaľ nie je v našej kompetencii ovplyvniť.

    Ponúkli sme vám výmenu tovaru, ktorú ste odmietli, a nakoľko bol výfuk už namontovaný na vaše vozidlo, žiaľ, ďalej vám už nemôžeme pomôcť.

    Prajeme Vám pekný deň.
    Tím PDMAUTO.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar prišiel tak ako som objednal, ale malé krabičky jednotlivých produktov boli poškodené - dokrkvané, postláčané. Toto poškodenie obalov malo za následok poškodenie jedného produktu - vzduchového filtra. Neviem, či to do krabice dávali už poškodené, alebo sa iba vykašľali na zabezpečenie ťažkých olejov v krabici proti posunu pri preprave, no nepáči sa mi to a pravdepodobne si nabudúce objednám oleje a filtre inde.

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaša recenzia, zvlášť z dôvodu, že sa jedná o recenziu kuriérskej spoločnosti, nie nás.
    Od nás tovar odchádza nepoškodený, dôkladne zabalený, inak by nám kuriérska spoločnosť neprevzala zásielku do expedície.

    Žiaľ, správanie sa kuriérov k zásielkam nevieme ovplyvniť, občas sa stane, že zásielku poškodia. V takomto prípade,
    ak nás o tom zákazník informuje, problém promptne vyriešime zaslaním nového tovaru. To sa v tomto prípade nestalo,
    keďže ste nás o poškodení zásielky doposiaľ neinformovali.

    S pozdravom

    Tím PDMauto.sk

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Žiadna notifikácia od kuriérskej spoločnosti

    Objednaný diel bol v poriadku ale komunikácia zo strany dopravcu ,žiadna (GLS)
    Zavolal že je už na adrese.
    Žiadna SMS ani mail vopred

    Reakcia obchodu PDM auto

    Ďakujeme za vašu spätnú väzbu a za objednávku.

    Je nám ľúto, že ste mali negatívnu skúsenosť s komunikáciou dopravcu. Váš podnet berieme vážne a budeme sa snažiť zabezpečiť lepšiu koordináciu s prepravnou službou, aby informovali zákazníkov vopred o doručení.

    Radi vás opäť privítame v našom obchode a dúfame, že pri ďalšej objednávke bude všetko bez problémov.

    Prajeme pekný deň
    Tím PDMauto.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Poslali iný typ tovaru, nie ten ktorý som si objednal.

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu s nesprávne doručeným tovarom. Urobíme maximum, aby sme to vyriešili čo najrýchlejšie. Prosím, kontaktujte nás na e-mailovej adrese [email protected] alebo telefonicky na čísle 0908 877 877. Dohodneme sa na vrátení alebo výmene tovaru tak, aby ste dostali presne to, čo ste si objednali.

    Ďakujeme za pochopenie a veríme, že sa nám podarí vašu skúsenosť napraviť.
    Tím PDMauto.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • doprava do schránok
    • čakal by som väčšiu ochotu personálu pri riešení komplikácií

    Obchod neodporúčam, ale ani neodhováram od nákupu v ňom.

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že ste neboli úplne spokojný s našimi službami a riešením komplikácií. Vždy sa snažíme vyhovieť našim zákazníkom a byť maximálne nápomocní. Ak ste mali pocit, že naša podpora nebola dostatočná, veľmi radi sa s vami porozprávame o tom, ako môžeme zlepšiť vašu skúsenosť. Prosím, kontaktujte nás na [email protected] alebo telefonicky na čísle 0908 877 877.

    Ďakujeme za spätnú väzbu a prajeme pekný deň,
    Tím PDMauto.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dobry deň. napriek objednávke náhradného dielu , zaslanie vin čísla a kódu motora a porovnaniu čísla dielu s originálnym číslom na pôvodnom diely, mi došla hadička odvetrania hlavy valcov ,ktorá bola označena len nejakým číslom na obale a absolútne nepoužiteľná/ani tvarom ,dĺžkou a priemerom/ , vybrane tlmiče zadnej nápravy , došli po komunikácii s vašim zamestnancom a odobrene podľa vin . žiaľbohu horné uloženie tlmiča ,sa nezhodovalo s pôvodným dielom a vyžadovalo úpravu a časť horného uloženia nebolo možne ani použiť . kdeže je to tretia objednávka pri ktorej sa stale vyskytuju nezrovnalosti ,musím prehodnotiť ďalší nakup.

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    Diely vo Vašej objednávke boli skontrolované podľa VIN čísla a mali by byť správne. Všade však uvádzame, že ani kontrola podľa VIN čísla nie je na 100% presná, pretože sa vyskytnú aj chyby v programe pre VIN čísla.

    Preto takisto uvádzame, že pred montážou je diely potrebné poriadne skontrolovať a porovnať s pôvodnými dielmi a až následne montovať.

    Sám píšete, že už máte tretí problém s dielmi podľa VIN, z toho vyplýva, že zrejme bude problém napríklad v samotnom VIN čísle (v dokladoch k vozidlu a pod.).

    Škoda však, že ste nás o tom, že Vám diely nepasujú vôbec neinformovali a dozvedáme sa to len z recenzie. Bez problémov by sme situáciu vyriešili k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom

    Tím PDMauto.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Na stranke ma produkty ktore mu potom dodavatel nedoda a davaju alternatyvu za 3 nasobnu cenu

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň Vladimír,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie. Snažíme sa udržiavať našu ponuku vždy aktuálnu, no niekedy sa môže stať, že dodávateľ už produkt nedodáva. Preto ponúkame vhodnú alternatívu. Vaša skúsenosť nás mrzí a radi sa s vami bližšie pozrieme na váš prípad. Prosím, kontaktujte nás na [email protected] alebo na čísle 0908 877 877, aby sme situáciu vyriešili k vašej spokojnosti.

    S pozdravom,
    Tím PDMauto.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Prvá objednávka bola ok, pladba na dobierku
    • Pri druhej objednávke pladba kartou vpred a po zaplatení objednávky prišlo len potvrdenie o úhrade a už je to vyše týždňa a objednávka nebola ešte ani odoslaná a žiadna komunikácia respektíve odôvodnenie meškania zo strany obchodu v objednávke je len jedna vec a aj ta bola skladom

    Neplatiť vopred objednávky potom zvyknú meškať

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobry den,

    platba kartou sice prebehla, no pravdepodobne zlyhalo nieco pri potvrdeni platby v nasom eshope a u nas Vasa objednavka ostala stale v cakani na platbu /nebola potvrdena/. Operator teda objednavku nespracoval a cakal na "zaplatenie".

    Zial o tomto probleme ste nas neinformovali a dozvedeli sa o nom az z recenzie. Okamzite sme platbu preverili a objednavku odoslali.

    Za zdrzanie sa ospravedlnujeme.

    Prajeme pekny den
    Tim PDMauto.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Nebol mi zaslaných tovar , ktorý som si objednal

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    v žiadnom prípade by sme si vedome nedovolili zameniť tovar v objednávke bez vyslovného súhlasu zákazníka. Pokiaľ sa nevedomky také niečo stane, tak je nás potrebné po prevzatí objednávky kontaktovať a my samozrejme vec vyriešime k Vašej spokojnosti.

    Doteraz ste nás s problémom nekontaktovali a teda sme nemohli záležitosť riešiť, no kľudne tak môžte urobit a urobíme všetko preto, aby všetko bolo v poriadku. Našim ciľom je spokojnosť zákazníka.

    Prajeme Vám pekný deň.
    Tím PDMAUTO.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Ani po týždni tovar nedorazil...

    Ani po týždni tovar nedorazil...

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    Ohľadom Vašej objednávky sme spolu už komunikovali a znova teda napíšeme pre vysvetlenie.

    Objednávka od nás bola odoslaná riadne a načas tak, ako deklarujeme na našej stránke. Problém vznikol v kuriérskej spoločnosti, kde Vami vybrané výdajné miesto v tom čase nepríjimalo zasielky a teda kuriérska spoločnosť musela Vašu objednávku presmerovať na iné miesto, čím vzniklo zdržanie.

    Vec nás samozrejme mrzí, no po odoslaní tovaru od nás už naň nemáme dosah, nakolko kuriéri a ani výdajné miesta nie sú naši zamestnanci. Urobili sme všetko preto, aby ste objednávku dostali čo najskôr. Samozrejme aj chápeme Vaše rozhorčenie.

    Prajeme Vám pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Komunukacia celkom v poriadku
    • Katastrofálne zabalené nahrádné diely

    Sučiastky prišli zabalené asi v 15 krát väčšej krabici ako samotné zabalené náhradné diely.Do toho bolo vnútro vystlané iba jedním kartónom od čistiaceho prostriedku JAR a v druhej krabici kde bola tiež dalšia sučiastka zabalená asi do 15 krát väčšej krabici ,bolo vystlané taktiež iba kartónom od damských vložiek,Tým pádom sučiastky pri preprave poletovali vu vnutri krabici a mohli prist k poškodeniu.Obal z jedného náhradného dielu bol poškodení ,otvorení a javil známky použitia.Komunikacia bola OK ale takéto balenie sučiastok je pre zákazníka neprijatelná.Určite som tu objednával naposledi!

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    tovar od nás chodí vždy riadne zabalený a presne podľa predpisov kuriérskej spoločnosti. Majú totiž presné predpisy, ako ma balík vyzerať a ako má byť vystužený.

    Pokiaľ Vám nevyhovuje výstuž od kartónov iných výrobkov, tak ste nám to kľudne mohli napísať do poznámky v objednávke a vystužili by sme balík Vami požadovanoy výstužou, hoci zatiaľ sme takúto požiadavku nezaregistrovali. Keby tomu tak bolo, tak bys me to určite riešili k spokojnosti zákazníkov.

    Pokiaľ by Vám náhodou prišiel balík poškodený, čo sa občas pri preprave stáva, tak nás kľudne môžte kontaktovať a my vec za Vás vyriešime reklamáciou v kuriérskej spoločnosti a okamžite Vám zasielame nový tovar.

    Podľa našich informácií vo Vašom prípade k poškodeniu nedošlo, čo nás teší a veríme, že súčiastky Vám buduú slúžiť k Vašej spokojnosti.

    Prajeme Vám pekný deň.
    Tím PDMAUTO.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Katalyzator...nepasovali diery anj na vrchu ani na spodku. Mechankk dve hodiny prisoosoboval no aj tak to nedokazal upevnit ako by mal.

    Reakcia obchodu PDM auto

    Vážený zákazník,

    ďakujeme za vašu recenziu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté problémy s inštaláciou katalyzátora. Mrzí nás, že výrobok nesplnil vaše očakávania a spôsobil Vám ťažkosti.

    Zabezpečíme, aby bola táto otázka kompatibility lepšie zdokumentovaná, aby sa podobné problémy neopakovali.

    Ďakujeme za pochopenie a tešíme sa, že situáciu vyriešime k vašej spokojnosti.

    S pozdravom,
    Tím PDMauto.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Prišiel porušený tovar

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaša recenzia, zvlášť z dôvodu, že na nej nenesieme žiadnu vinu.

    Od nás tovar odchádza vždy nepoškodený, v opačnom prípade by nám kuriér zásielku nezobral do prepravy.
    To, že pri preprave dôjde k poškodeniu tovaru, sa občas stáva, vždy však zákazníkom ochotne pomôžeme a vyriešime
    poškodenie k ich plnej spokojnosti.

    Vy ste nás však o poškodení vôbec neinformovali, nemali sme Vám teda ako pomôcť.

    S pozdravom

    Tím PDMauto.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som si objednal, bolo na sklade. Potom mi volali, že tovar nie je na sklade a ponúkli od iného výrobcu. To som neakceptoval.

    Reakcia obchodu PDM auto

    Vážený zákazník,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu a úprimne sa ospravedlňujeme za nepríjemnosti spojené s vašou objednávkou. Rozumieme, že ste očakávali dodanie tovaru, ktorý bol uvedený ako skladový, a mrzí nás, že došlo k zmene.

    Situácia vznikla v dôsledku neaktuálnej skladovej dostupnosti, na ktorej intenzívne pracujeme, aby sa podobné situácie v budúcnosti neopakovali. Ak by ste mali záujem o akúkoľvek ďalšiu pomoc alebo odporúčanie pri výbere alternatívneho výrobku, neváhajte nás kontaktovať.

    Ďakujeme za pochopenie a veríme, že nám dáte možnosť napraviť túto skúsenosť pri vašej ďalšej objednávke.

    S pozdravom,
    Tím Pdmauto.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    súčiastky neboli totožné s výrobnou značkou, nepasovali ako napr. zapaľovacie káble,podložky

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za problémy s kompatibilitou dielov. Naším cieľom je vždy dodávať súčiastky, ktoré dokonale sedia. Ak diely nepasovali, môže ísť o chybu pri identifikácii alebo odlišnosti vo výrobe. Radi sa na váš prípad bližšie pozrieme a zabezpečíme riešenie, ktoré vám vyhovuje. Prosím, kontaktujte nás e-mailom na [email protected] alebo telefonicky na čísle 0908 877 877, aby sme mohli situáciu čo najskôr vyriešiť.

    Ďakujeme za pochopenie,
    Tím PDMauto.sk