Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    V ponuke majú len jednu kuriérske spoločnosť 3 dni trvalo doručenie !

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • výhodná cena
    • rýchle doručenie
    • tovar bol poškodený

    Po inštalácii najdrahšieho katalyzátora v eshope pre moje vozidlo (BOSAL 090-711) a následom teste sme si všimli že katalyzátor je od výroby nedovarený (chýbajúci/nedokončený zvar na výfukovej prírube), kadiaľ unikali výfukové plyny resp. si prisával falošný vzduch. Po odoslaní fotiek a videa s problémom mi bolo zo strany obchodu odpovedané, že mám katalyzátor demontovať a zaslať na reklamáciu. Nakoľko som si nemohol dovoliť byť bez auta počas reklamačnej doby, katalyzátor som zatmelil.
    Aby som sa vyhol kúpe nových poškodených dielov, neplánujem v budúcnu nakupovať z tohto obchodu.

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • široká ponuka
    • dobré ceny
    • ponúkaný tovar označený ako skladom v skutočnosti nemajú skladom
    • zbytočná strata času, mohol som hneď objednať inde

    Mnou hladané diely mali podla údajov na stránke skladom a za dobré ceny.
    Po akceptovaní objednávky sa nič nedialo a po 2 dňoch mi zavolali, aby mi ponúkli náhradu, pretože objednaný diel nemajú.
    Keby som vedel, že diel nemajú nemusel som s nimi strácať čas a objednal by som inde.

  • Neodporúča obchod

    Objednavku som zrusil nefungovala im platobna brana.

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že došlo k nepríjemnostiam s platobnou bránou. Táto brána je zabezpečovaná naším bankovým partnerom, a preto jej fungovanie nemôžeme priamo ovplyvniť. Niekedy dochádza k technickej údržbe alebo k dočasným výpadkom siete, ktoré môžu spôsobiť problémy pri platbách.

    Chápeme, že takáto situácia je pre Vás komplikáciou. V prípade, že by sa podobný problém opakoval, odporúčame vyskúšať inú formu platby alebo nás prosím kontaktujte na 0908 877 877 či e-mailom na [email protected]. Spoločne nájdeme vhodné riešenie, aby Váš nákup prebehol hladko.

    Ďakujeme za porozumenie a dúfame, že nám v budúcnosti dáte opäť šancu. Ak budete mať akékoľvek ďalšie otázky, sme Vám k dispozícii. Prajeme pekný deň.

    Tim PDM auto.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • nedodržanie deklarovanej dodacej lehoty

    Objednal som si stierače na auto. Potreboval som to nutne a v eshope to svietilo skladom. Dodanie trvalo viac ako 5 dní! Nakúpil som teda radšej inde.

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že ste neboli spokojný s dĺžkou doručenia. Objednávku z 21. 1. 2025 (zadanú večer) sme spracovali hneď na druhý deň a odoslanie prebehlo 23. 1. 2025. V našom e-shope neuvádzame garantovanú dodaciu lehotu – všetko závisí od kuriérskej služby, ktorá po prevzatí balíka ďalej zabezpečuje doručenie.

    Chápeme, že ste stierače potrebovali súrne, a úprimne nás mrzí, že sa doručenie predĺžilo. V prípade otázok k trase alebo presnému termínu doručenia prosím sledujte číslo zásielky u dopravcu alebo nás kontaktujte. Ďakujeme za spätnú väzbu a veríme, že nabudúce už budete s našimi službami spokojný.

    S pozdravom,

    Tím PDMauto
    Bratislavská 31, Žilina
    0908 877 877 | [email protected] | www.pdmauto.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    V nedeľu si objednám tovar. Do stredy je ticho. Ppotom mi predajca pošle SMS, aby som ho kontaktoval. Samozrejme, mobil nezdvíha a ani nezavolá s5. A v piatok ráno mi príde hodnotiť shop. Tovar nikde, ani neviem kedy príde, pretože shop nereaguje.

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že ste nespokojný, no radi by sme vysvetlili, čo sa skutočne stalo:

    Nedokončená objednávka:
    Objednávku ste zadali 10. januára o 19:49, čo bol piatok a nie nedeľa a vybrali ste platbu kartou, ktorú ste však neuskutočnili. Keby bola platba úspešná, objednávka by bola automaticky spracovaná a nebolo by potrebné Vás kontaktovať.

    Pokusy o kontakt:
    Po zistení nedokončenej platby sme Vás telefonicky kontaktovali, aby sme to spoločne vyriešili. Keď ste nedvíhali, poslali sme Vám SMS správu. Bohužiaľ, aj táto zostala bez odpovede.

    Naša sobotná pracovná doba je od 9:00 do 11:00. V nedeľu a počas sviatkov nepracujeme, takže v tom čase nebolo možné hovory prijímať. Tvrdenie, že sme celý týždeň nedvíhali telefón, preto nie je pravdivé.
    Dostupnosť cez viacero kanálov:
    Pokiaľ ste sa nám nedovolali, bolo možné nás kontaktovať aj inými spôsobmi, napríklad cez e-mail, chat alebo SMS. Ráno, počas otváracích hodín, by sme sa Vám mohli okamžite venovať.

    Našim cieľom nie je ignorovať zákazníkov, práve naopak. Radi by sme vyriešili akékoľvek nejasnosti, a ak máte stále záujem, môžete sa s nami kedykoľvek skontaktovať počas pracovných hodín. Sme tu, aby sme Vám pomohli.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný deň.

    S pozdravom
    PDM Autosúčiastky

  • Neodporúča obchod

    • Drahý
    • Vadný tovar

    Objednávku som musel osobne vyzdvyhnúť na depe. Inak doručenie bolo do boxu.

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Radi by sme objasnili niektoré body:

    Cena: Ak považujete náš obchod za drahý, prekvapuje nás, že ste u nás objednávali. Naše ceny odrážajú kvalitu ponúkaného tovaru a služieb. Radi Vám však poradíme s výberom akcií alebo zliav, ktoré môžu lepšie vyhovovať Vašim očakávaniam.

    Vadný tovar: Mrzí nás, ak ste obdržali vadný tovar, avšak reklamáciu k Vašej objednávke sme doposiaľ neobdržali. Ak ste narazili na problém, neváhajte nás kontaktovať, aby sme mohli situáciu vyriešiť k Vašej spokojnosti.

    Vyzdvihnutie na depe: Objednaný tovar nebolo možné doručiť do boxu, pretože v čase doručenia nebol k dispozícii box vhodnej veľkosti. Podľa obchodných podmienok kuriérskej spoločnosti bol tovar uložený na najbližšom depe na vyzdvihnutie. Ospravedlňujeme sa za akékoľvek nepríjemnosti spôsobené touto situáciou.

    Ďakujeme za pochopenie a veríme, že Vaša ďalšia skúsenosť s nami bude lepšia. Ak by ste potrebovali akúkoľvek pomoc, neváhajte nás kontaktovať.

    S pozdravom,
    Tím PDMauto.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar mi nebol doručený na adresu

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že ste mali problém s doručením vašej objednávky. Podľa údajov z trackovania kuriérskej spoločnosti sa kuriér snažil doručiť zásielku, ale nepodarilo sa mu vás nájsť na adrese (neoznačený zvonček a schránka) a ani sa vám nedovolal.

    Z tohto dôvodu bola zásielka uložená v najbližšom Parcel Shope, kde si ju môžete vyzdvihnúť. Tento postup je štandardný podľa obchodných podmienok kuriérskej spoločnosti.

    Ak by ste potrebovali akúkoľvek ďalšiu pomoc, neváhajte nás kontaktovať. Radi vám pomôžeme.

    Ďakujeme za pochopenie,
    Tím PDMauto.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Majú zmätok v tom čo je a čo nie je na sklade
    • Tovar nepasoval aj po dôkladnom preverení

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že máte negatívnu skúsenosť, avšak radi by sme uviedli veci na pravú mieru. Pri vašej objednávke išlo o prestavbovú sadu spojky z dvojhmotného na jednohmotný zotrvačník. Ak má byť v aute dvojhmotný zotrvačník, výrobcovia odporúčajú vždy originálne riešenie s dvojhmotným zotrvačníkom, ktorý je navrhnutý pre konkrétny model auta.

    Niektoré značky síce ponúkajú sady s jednohmotným zotrvačníkom, no ide o alternatívu, ktorá často prináša problémy a nie je štandardne odporúčaná. Pri vašej objednávke sme vás niekoľkokrát upozornili, že kompatibilitu takejto úpravy nevieme zaručiť, keďže prestavbové riešenia nie sú uvedené v odporúčaniach výrobcov vozidiel ani v katalógoch podľa VIN čísla.

    Napriek našim upozorneniam ste trvali na tejto objednávke s tým, že vás zaujíma predovšetkým cena a dostupnosť najlacnejšej alternatívy. Veríme, že recenzie by mali byť založené na pravdivých informáciách, preto vás žiadame o zváženie úpravy vašej spätnej väzby.

    Ak budete potrebovať ďalšie informácie alebo pomoc, neváhajte nás kontaktovať.

    S pozdravom,
    Tím PDMauto.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar mi nebol doruceny ani po tyzdni.
    PDM mi mali zavolat naspat ohladne mojej objednavky co sa nesralo a teraz sa im uz neviem ani dovolat.
    Doteraz som mal dobre skusenosti, ale tentokrat sklamanie.

    Reakcia obchodu PDM auto

    Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a mrzí nás, že ste mali negatívnu skúsenosť s doručením zásielky.

    Zásielku sme riadne a načas odoslali v súlade s dohodnutými podmienkami. Problém vznikol na strane kuriérskej služby, ktorá momentálne eviduje zásielku ako nelokalizovanú (stratenú).
    • Spolu s Vami sme komunikovali 21.11. (včera)a okamžite sme začali situáciu riešiť s kuriérskou spoločnosťou SPS.
    • Dnes sme s Vami opätovne telefonicky hovorili a novú zásielku odosielame ešte dnes. Pôvodná zásielka bude riešená ako reklamácia priamo so SPS.

    Riešenie takýchto situácií, najmä v období pred Vianocami, môže byť časovo náročnejšie kvôli preťaženiu kuriérskych služieb. Prosíme Vás o pochopenie a trpezlivosť.

    Pre urýchlenie riešenia môžete kontaktovať zákaznícky servis SPS priamo na telefónnom čísle 16877 alebo prostredníctvom ich webovej stránky.

    Ďakujeme za dôveru a veríme, že nová zásielka bude doručená v čo najkratšom čase.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Potreboval som len podložky na výpustnú skrutku oleja a tu bolo doručenie do Alzaboxu čo mi vyhovovalo, tak som pridal ešte 2 stierače a 2 žiarovky. Všetko bolo uvedené že je skladom. V ten istý deň čiže 30.10. som objednával aj nejaké veci z Číny. Z Číny tovar dorazil 8.11., z PDM 11.11. Navyše to bolo zabalené v takej veľkej krabici, že by sa to do Alzaboxu ani nevošlo. Tak som musel blúdiť po meste a hľadať, výdajné miesto kde mi to kuriér uložil. Čo ma ale najviac prekvapilo, že ešte ani to málo tovaru čo som objednal nebolo kompletné, v krabici chýbali žiarovky. Ani som to radšej ďalej neriešil, lebo tie žiarovky stáli len 70 centov.

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Čo sa týka chýbajúceho tovaru, radi by sme vás informovali, že je potrebné nahlásiť chýbajúce položky ihneď po prevzatí balíka, aby sme mohli situáciu rýchlo vyriešiť. Rozumieme, že sa vám jednalo o drobnú položku, ale napriek tomu by sme ju radi dodali k vašej spokojnosti, ak nás budete kontaktovať.

    Veľkosť balenia bola prispôsobená stieračom, aby sa predišlo ich poškodeniu, ktoré sa pri menších krabiciach stáva pomerne často. Ak máte návrh na zlepšenie, veľmi radi ho zvážime.

    Doručenie zásielky od nás bolo odoslané v stanovenom termíne 6.11., pričom oneskorenie bolo na strane kuriérskej spoločnosti, čo je v predvianočnom období bohužiaľ častejší jav. Ďakujeme za pochopenie tejto situácie.

    Ďakujeme ešte raz za spätnú väzbu a želáme vám príjemný deň.

    Tím PDMauto

  • Neodporúča obchod

    Nedalo sa zaplatiť kartou, takze som zvolila moznost platit prevodom, nepřišli mi vsak platobne informacie.

    Reakcia obchodu PDM auto

    Ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Platobné informácie sme vám odoslali presne 29.10.2024 o 11:50, takže ich určite máte vo svojej e-mailovej schránke. Odporúčame tiež skontrolovať priečinok so spamom alebo nevyžiadanou poštou, kam mohli byť e-maily nesprávne zaradené.

    Každý bežný zákazník nám v podobnej situácii môže jednoducho zavolať na číslo +421 908 877 877 a overiť si potrebné údaje, namiesto zbytočného čakania a písania negatívnych recenzií. Sme tu pre vás a radi pomôžeme s akoukoľvek otázkou. Ďakujeme za pochopenie!

    S pozdravom,
    Tím PDMauto.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    выставляете счет на товар которого нет

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu recenziu. Ospravedlňujeme sa, ale v našom tíme nikto nehovorí po rusky, preto vašej správe nerozumieme. Ak by ste nám mohli napísať v slovenčine, veľmi radi vám odpovieme a pokúsime sa vyriešiť váš problém.

  • Neodporúča obchod

    Nie som spokojný. Napísal som typ vozidla aj VIN číslo bolo mi to schválené a diel aj tak nepasuje.

    Reakcia obchodu PDM auto

    Ďakujeme za vašu spätnú väzbu a veľmi nás mrzí, že ste neboli spokojný s nákupom. Chceme sa ospravedlniť za vzniknuté komplikácie.

    V prípade nekompatibility autodielov, aj keď bol použitý VIN číslo, môže byť niekoľko dôvodov, prečo diel nesedí, ako napríklad rôzne varianty dielov pre ten istý model vozidla alebo špecifické odchýlky vo výbave auta. Prosíme vás, aby ste nás čo najskôr kontaktovali na [email protected] alebo na +421 908 877 877, aby sme situáciu preverili a pomohli vám s výmenou alebo návratom dielu. Urobíme všetko pre to, aby sme našli riešenie k vašej spokojnosti.

    Ďakujeme za pochopenie a tešíme sa na vašu odpoveď!

    S pozdravom,
    Tím PDMauto

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    3.9. som objednal set žeraviacich sviečok na svoje auto značky Champion, podľa e-shopu skladom. Po dvoch dňoch mi volal ich človek, že namiesto sviečok Champion mi dodajú Bosch, nakoľko Championy už nemajú na sklade. "je to kompatibilné, dokonca mi dajú drhahšie sviečky za tú istú cenu".
    Bohužiaľ dodané sviečky Bosch neboli náhradou pre objednaný typ a neboli vhodné pre moje auto.
    Takže komplikácie, reklamácia, vrátenie tovaru 12.9.
    Dnes je 30.9. a peniaze z vrátenia stále nemám na účte, nakpriek tomu, že 24.9. mi vystavili dopropis.

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie. Žeraviace sviečky sme vymenili na základe konzultácie s vami a informácií z katalógu, ktorý uvádzal kompatibilitu. Naším cieľom nikdy nie je dodať nevhodný produkt.

    Peniaze za vrátený tovar sme odoslali hneď v deň vystavenia dobropisu (24.9.) na platobnú kartu, ktorou ste vykonali nákup. Prosíme, skontrolujte si pohyby na karte, keďže sa refundácia môže zobraziť inak ako na bežnom účte.

    Ďakujeme za pochopenie,
    Tím PDMauto.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Pri prvej objednávke , úplne iný tovar,pri druhej objednávke poškodený,nezabalený tovar.

    Reakcia obchodu PDM auto

    Ďakujeme za vašu spätnú väzbu a veľmi nás mrzí, že ste mali negatívnu skúsenosť s vašimi objednávkami.

    Chceli by sme však objasniť, že výfuk od nás nemohol odísť poškodený, pretože prepravná spoločnosť by ho v takom stave neprevzala na prepravu. Výfuky nebalíme kvôli ich špecifickým vlastnostiam a potrebe správneho zaobchádzania počas prepravy. Rozumieme však vašim obavám a mrzí nás, že došlo k poškodeniu počas prepravy, čo žiaľ nie je v našej kompetencii ovplyvniť.

    Ponúkli sme vám výmenu tovaru, ktorú ste odmietli, a nakoľko bol výfuk už namontovaný na vaše vozidlo, žiaľ, ďalej vám už nemôžeme pomôcť.

    Prajeme Vám pekný deň.
    Tím PDMAUTO.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar prišiel tak ako som objednal, ale malé krabičky jednotlivých produktov boli poškodené - dokrkvané, postláčané. Toto poškodenie obalov malo za následok poškodenie jedného produktu - vzduchového filtra. Neviem, či to do krabice dávali už poškodené, alebo sa iba vykašľali na zabezpečenie ťažkých olejov v krabici proti posunu pri preprave, no nepáči sa mi to a pravdepodobne si nabudúce objednám oleje a filtre inde.

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaša recenzia, zvlášť z dôvodu, že sa jedná o recenziu kuriérskej spoločnosti, nie nás.
    Od nás tovar odchádza nepoškodený, dôkladne zabalený, inak by nám kuriérska spoločnosť neprevzala zásielku do expedície.

    Žiaľ, správanie sa kuriérov k zásielkam nevieme ovplyvniť, občas sa stane, že zásielku poškodia. V takomto prípade,
    ak nás o tom zákazník informuje, problém promptne vyriešime zaslaním nového tovaru. To sa v tomto prípade nestalo,
    keďže ste nás o poškodení zásielky doposiaľ neinformovali.

    S pozdravom

    Tím PDMauto.sk

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Žiadna notifikácia od kuriérskej spoločnosti

    Objednaný diel bol v poriadku ale komunikácia zo strany dopravcu ,žiadna (GLS)
    Zavolal že je už na adrese.
    Žiadna SMS ani mail vopred

    Reakcia obchodu PDM auto

    Ďakujeme za vašu spätnú väzbu a za objednávku.

    Je nám ľúto, že ste mali negatívnu skúsenosť s komunikáciou dopravcu. Váš podnet berieme vážne a budeme sa snažiť zabezpečiť lepšiu koordináciu s prepravnou službou, aby informovali zákazníkov vopred o doručení.

    Radi vás opäť privítame v našom obchode a dúfame, že pri ďalšej objednávke bude všetko bez problémov.

    Prajeme pekný deň
    Tím PDMauto.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Poslali iný typ tovaru, nie ten ktorý som si objednal.

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu s nesprávne doručeným tovarom. Urobíme maximum, aby sme to vyriešili čo najrýchlejšie. Prosím, kontaktujte nás na e-mailovej adrese [email protected] alebo telefonicky na čísle 0908 877 877. Dohodneme sa na vrátení alebo výmene tovaru tak, aby ste dostali presne to, čo ste si objednali.

    Ďakujeme za pochopenie a veríme, že sa nám podarí vašu skúsenosť napraviť.
    Tím PDMauto.sk