Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
tovar mi nebol doručený na adresu
-
Neodporúča obchod
- Majú zmätok v tom čo je a čo nie je na sklade
- Tovar nepasoval aj po dôkladnom preverení
Reakcia obchodu PDM auto
Dobrý deň,
mrzí nás, že máte negatívnu skúsenosť, avšak radi by sme uviedli veci na pravú mieru. Pri vašej objednávke išlo o prestavbovú sadu spojky z dvojhmotného na jednohmotný zotrvačník. Ak má byť v aute dvojhmotný zotrvačník, výrobcovia odporúčajú vždy originálne riešenie s dvojhmotným zotrvačníkom, ktorý je navrhnutý pre konkrétny model auta.
Niektoré značky síce ponúkajú sady s jednohmotným zotrvačníkom, no ide o alternatívu, ktorá často prináša problémy a nie je štandardne odporúčaná. Pri vašej objednávke sme vás niekoľkokrát upozornili, že kompatibilitu takejto úpravy nevieme zaručiť, keďže prestavbové riešenia nie sú uvedené v odporúčaniach výrobcov vozidiel ani v katalógoch podľa VIN čísla.
Napriek našim upozorneniam ste trvali na tejto objednávke s tým, že vás zaujíma predovšetkým cena a dostupnosť najlacnejšej alternatívy. Veríme, že recenzie by mali byť založené na pravdivých informáciách, preto vás žiadame o zváženie úpravy vašej spätnej väzby.
Ak budete potrebovať ďalšie informácie alebo pomoc, neváhajte nás kontaktovať.
S pozdravom,
Tím PDMauto.sk -
Neodporúča obchod
Tovar mi nebol doruceny ani po tyzdni.
PDM mi mali zavolat naspat ohladne mojej objednavky co sa nesralo a teraz sa im uz neviem ani dovolat.
Doteraz som mal dobre skusenosti, ale tentokrat sklamanie.Reakcia obchodu PDM auto
Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a mrzí nás, že ste mali negatívnu skúsenosť s doručením zásielky.
Zásielku sme riadne a načas odoslali v súlade s dohodnutými podmienkami. Problém vznikol na strane kuriérskej služby, ktorá momentálne eviduje zásielku ako nelokalizovanú (stratenú).
• Spolu s Vami sme komunikovali 21.11. (včera)a okamžite sme začali situáciu riešiť s kuriérskou spoločnosťou SPS.
• Dnes sme s Vami opätovne telefonicky hovorili a novú zásielku odosielame ešte dnes. Pôvodná zásielka bude riešená ako reklamácia priamo so SPS.
Riešenie takýchto situácií, najmä v období pred Vianocami, môže byť časovo náročnejšie kvôli preťaženiu kuriérskych služieb. Prosíme Vás o pochopenie a trpezlivosť.
Pre urýchlenie riešenia môžete kontaktovať zákaznícky servis SPS priamo na telefónnom čísle 16877 alebo prostredníctvom ich webovej stránky.
Ďakujeme za dôveru a veríme, že nová zásielka bude doručená v čo najkratšom čase. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 týždne
Potreboval som len podložky na výpustnú skrutku oleja a tu bolo doručenie do Alzaboxu čo mi vyhovovalo, tak som pridal ešte 2 stierače a 2 žiarovky. Všetko bolo uvedené že je skladom. V ten istý deň čiže 30.10. som objednával aj nejaké veci z Číny. Z Číny tovar dorazil 8.11., z PDM 11.11. Navyše to bolo zabalené v takej veľkej krabici, že by sa to do Alzaboxu ani nevošlo. Tak som musel blúdiť po meste a hľadať, výdajné miesto kde mi to kuriér uložil. Čo ma ale najviac prekvapilo, že ešte ani to málo tovaru čo som objednal nebolo kompletné, v krabici chýbali žiarovky. Ani som to radšej ďalej neriešil, lebo tie žiarovky stáli len 70 centov.
Reakcia obchodu PDM auto
Dobrý deň,
ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Čo sa týka chýbajúceho tovaru, radi by sme vás informovali, že je potrebné nahlásiť chýbajúce položky ihneď po prevzatí balíka, aby sme mohli situáciu rýchlo vyriešiť. Rozumieme, že sa vám jednalo o drobnú položku, ale napriek tomu by sme ju radi dodali k vašej spokojnosti, ak nás budete kontaktovať.
Veľkosť balenia bola prispôsobená stieračom, aby sa predišlo ich poškodeniu, ktoré sa pri menších krabiciach stáva pomerne často. Ak máte návrh na zlepšenie, veľmi radi ho zvážime.
Doručenie zásielky od nás bolo odoslané v stanovenom termíne 6.11., pričom oneskorenie bolo na strane kuriérskej spoločnosti, čo je v predvianočnom období bohužiaľ častejší jav. Ďakujeme za pochopenie tejto situácie.
Ďakujeme ešte raz za spätnú väzbu a želáme vám príjemný deň.
Tím PDMauto -
Neodporúča obchod
Nedalo sa zaplatiť kartou, takze som zvolila moznost platit prevodom, nepřišli mi vsak platobne informacie.
Reakcia obchodu PDM auto
Ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Platobné informácie sme vám odoslali presne 29.10.2024 o 11:50, takže ich určite máte vo svojej e-mailovej schránke. Odporúčame tiež skontrolovať priečinok so spamom alebo nevyžiadanou poštou, kam mohli byť e-maily nesprávne zaradené.
Každý bežný zákazník nám v podobnej situácii môže jednoducho zavolať na číslo +421 908 877 877 a overiť si potrebné údaje, namiesto zbytočného čakania a písania negatívnych recenzií. Sme tu pre vás a radi pomôžeme s akoukoľvek otázkou. Ďakujeme za pochopenie!
S pozdravom,
Tím PDMauto.sk -
Neodporúča obchod
выставляете счет на товар которого нет
Reakcia obchodu PDM auto
Dobrý deň,
ďakujeme za vašu recenziu. Ospravedlňujeme sa, ale v našom tíme nikto nehovorí po rusky, preto vašej správe nerozumieme. Ak by ste nám mohli napísať v slovenčine, veľmi radi vám odpovieme a pokúsime sa vyriešiť váš problém. -
Neodporúča obchod
Nie som spokojný. Napísal som typ vozidla aj VIN číslo bolo mi to schválené a diel aj tak nepasuje.
Reakcia obchodu PDM auto
Ďakujeme za vašu spätnú väzbu a veľmi nás mrzí, že ste neboli spokojný s nákupom. Chceme sa ospravedlniť za vzniknuté komplikácie.
V prípade nekompatibility autodielov, aj keď bol použitý VIN číslo, môže byť niekoľko dôvodov, prečo diel nesedí, ako napríklad rôzne varianty dielov pre ten istý model vozidla alebo špecifické odchýlky vo výbave auta. Prosíme vás, aby ste nás čo najskôr kontaktovali na [email protected] alebo na +421 908 877 877, aby sme situáciu preverili a pomohli vám s výmenou alebo návratom dielu. Urobíme všetko pre to, aby sme našli riešenie k vašej spokojnosti.
Ďakujeme za pochopenie a tešíme sa na vašu odpoveď!
S pozdravom,
Tím PDMauto -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
3.9. som objednal set žeraviacich sviečok na svoje auto značky Champion, podľa e-shopu skladom. Po dvoch dňoch mi volal ich človek, že namiesto sviečok Champion mi dodajú Bosch, nakoľko Championy už nemajú na sklade. "je to kompatibilné, dokonca mi dajú drhahšie sviečky za tú istú cenu".
Bohužiaľ dodané sviečky Bosch neboli náhradou pre objednaný typ a neboli vhodné pre moje auto.
Takže komplikácie, reklamácia, vrátenie tovaru 12.9.
Dnes je 30.9. a peniaze z vrátenia stále nemám na účte, nakpriek tomu, že 24.9. mi vystavili dopropis.Reakcia obchodu PDM auto
Dobrý deň,
ďakujeme za vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie. Žeraviace sviečky sme vymenili na základe konzultácie s vami a informácií z katalógu, ktorý uvádzal kompatibilitu. Naším cieľom nikdy nie je dodať nevhodný produkt.
Peniaze za vrátený tovar sme odoslali hneď v deň vystavenia dobropisu (24.9.) na platobnú kartu, ktorou ste vykonali nákup. Prosíme, skontrolujte si pohyby na karte, keďže sa refundácia môže zobraziť inak ako na bežnom účte.
Ďakujeme za pochopenie,
Tím PDMauto.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
Pri prvej objednávke , úplne iný tovar,pri druhej objednávke poškodený,nezabalený tovar.
Reakcia obchodu PDM auto
Ďakujeme za vašu spätnú väzbu a veľmi nás mrzí, že ste mali negatívnu skúsenosť s vašimi objednávkami.
Chceli by sme však objasniť, že výfuk od nás nemohol odísť poškodený, pretože prepravná spoločnosť by ho v takom stave neprevzala na prepravu. Výfuky nebalíme kvôli ich špecifickým vlastnostiam a potrebe správneho zaobchádzania počas prepravy. Rozumieme však vašim obavám a mrzí nás, že došlo k poškodeniu počas prepravy, čo žiaľ nie je v našej kompetencii ovplyvniť.
Ponúkli sme vám výmenu tovaru, ktorú ste odmietli, a nakoľko bol výfuk už namontovaný na vaše vozidlo, žiaľ, ďalej vám už nemôžeme pomôcť.
Prajeme Vám pekný deň.
Tím PDMAUTO.sk -
Neodporúča obchod
Tovar prišiel tak ako som objednal, ale malé krabičky jednotlivých produktov boli poškodené - dokrkvané, postláčané. Toto poškodenie obalov malo za následok poškodenie jedného produktu - vzduchového filtra. Neviem, či to do krabice dávali už poškodené, alebo sa iba vykašľali na zabezpečenie ťažkých olejov v krabici proti posunu pri preprave, no nepáči sa mi to a pravdepodobne si nabudúce objednám oleje a filtre inde.
Reakcia obchodu PDM auto
Dobrý deň,
mrzí nás Vaša recenzia, zvlášť z dôvodu, že sa jedná o recenziu kuriérskej spoločnosti, nie nás.
Od nás tovar odchádza nepoškodený, dôkladne zabalený, inak by nám kuriérska spoločnosť neprevzala zásielku do expedície.
Žiaľ, správanie sa kuriérov k zásielkam nevieme ovplyvniť, občas sa stane, že zásielku poškodia. V takomto prípade,
ak nás o tom zákazník informuje, problém promptne vyriešime zaslaním nového tovaru. To sa v tomto prípade nestalo,
keďže ste nás o poškodení zásielky doposiaľ neinformovali.
S pozdravom
Tím PDMauto.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
- Žiadna notifikácia od kuriérskej spoločnosti
Objednaný diel bol v poriadku ale komunikácia zo strany dopravcu ,žiadna (GLS)
Zavolal že je už na adrese.
Žiadna SMS ani mail vopredReakcia obchodu PDM auto
Ďakujeme za vašu spätnú väzbu a za objednávku.
Je nám ľúto, že ste mali negatívnu skúsenosť s komunikáciou dopravcu. Váš podnet berieme vážne a budeme sa snažiť zabezpečiť lepšiu koordináciu s prepravnou službou, aby informovali zákazníkov vopred o doručení.
Radi vás opäť privítame v našom obchode a dúfame, že pri ďalšej objednávke bude všetko bez problémov.
Prajeme pekný deň
Tím PDMauto.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
Poslali iný typ tovaru, nie ten ktorý som si objednal.
Reakcia obchodu PDM auto
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu s nesprávne doručeným tovarom. Urobíme maximum, aby sme to vyriešili čo najrýchlejšie. Prosím, kontaktujte nás na e-mailovej adrese [email protected] alebo telefonicky na čísle 0908 877 877. Dohodneme sa na vrátení alebo výmene tovaru tak, aby ste dostali presne to, čo ste si objednali.
Ďakujeme za pochopenie a veríme, že sa nám podarí vašu skúsenosť napraviť.
Tím PDMauto.sk -
Neodporúča obchod
- doprava do schránok
- čakal by som väčšiu ochotu personálu pri riešení komplikácií
Obchod neodporúčam, ale ani neodhováram od nákupu v ňom.
Reakcia obchodu PDM auto
Dobrý deň,
mrzí nás, že ste neboli úplne spokojný s našimi službami a riešením komplikácií. Vždy sa snažíme vyhovieť našim zákazníkom a byť maximálne nápomocní. Ak ste mali pocit, že naša podpora nebola dostatočná, veľmi radi sa s vami porozprávame o tom, ako môžeme zlepšiť vašu skúsenosť. Prosím, kontaktujte nás na [email protected] alebo telefonicky na čísle 0908 877 877.
Ďakujeme za spätnú väzbu a prajeme pekný deň,
Tím PDMauto.sk -
Neodporúča obchod
Dobry deň. napriek objednávke náhradného dielu , zaslanie vin čísla a kódu motora a porovnaniu čísla dielu s originálnym číslom na pôvodnom diely, mi došla hadička odvetrania hlavy valcov ,ktorá bola označena len nejakým číslom na obale a absolútne nepoužiteľná/ani tvarom ,dĺžkou a priemerom/ , vybrane tlmiče zadnej nápravy , došli po komunikácii s vašim zamestnancom a odobrene podľa vin . žiaľbohu horné uloženie tlmiča ,sa nezhodovalo s pôvodným dielom a vyžadovalo úpravu a časť horného uloženia nebolo možne ani použiť . kdeže je to tretia objednávka pri ktorej sa stale vyskytuju nezrovnalosti ,musím prehodnotiť ďalší nakup.
Reakcia obchodu PDM auto
Dobrý deň,
Diely vo Vašej objednávke boli skontrolované podľa VIN čísla a mali by byť správne. Všade však uvádzame, že ani kontrola podľa VIN čísla nie je na 100% presná, pretože sa vyskytnú aj chyby v programe pre VIN čísla.
Preto takisto uvádzame, že pred montážou je diely potrebné poriadne skontrolovať a porovnať s pôvodnými dielmi a až následne montovať.
Sám píšete, že už máte tretí problém s dielmi podľa VIN, z toho vyplýva, že zrejme bude problém napríklad v samotnom VIN čísle (v dokladoch k vozidlu a pod.).
Škoda však, že ste nás o tom, že Vám diely nepasujú vôbec neinformovali a dozvedáme sa to len z recenzie. Bez problémov by sme situáciu vyriešili k Vašej spokojnosti.
S pozdravom
Tím PDMauto.sk -
Neodporúča obchod
- Na stranke ma produkty ktore mu potom dodavatel nedoda a davaju alternatyvu za 3 nasobnu cenu
Reakcia obchodu PDM auto
Dobrý deň Vladimír,
ďakujeme za vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie. Snažíme sa udržiavať našu ponuku vždy aktuálnu, no niekedy sa môže stať, že dodávateľ už produkt nedodáva. Preto ponúkame vhodnú alternatívu. Vaša skúsenosť nás mrzí a radi sa s vami bližšie pozrieme na váš prípad. Prosím, kontaktujte nás na [email protected] alebo na čísle 0908 877 877, aby sme situáciu vyriešili k vašej spokojnosti.
S pozdravom,
Tím PDMauto.sk -
Neodporúča obchod
- Prvá objednávka bola ok, pladba na dobierku
- Pri druhej objednávke pladba kartou vpred a po zaplatení objednávky prišlo len potvrdenie o úhrade a už je to vyše týždňa a objednávka nebola ešte ani odoslaná a žiadna komunikácia respektíve odôvodnenie meškania zo strany obchodu v objednávke je len jedna vec a aj ta bola skladom
Neplatiť vopred objednávky potom zvyknú meškať
Reakcia obchodu PDM auto
Dobry den,
platba kartou sice prebehla, no pravdepodobne zlyhalo nieco pri potvrdeni platby v nasom eshope a u nas Vasa objednavka ostala stale v cakani na platbu /nebola potvrdena/. Operator teda objednavku nespracoval a cakal na "zaplatenie".
Zial o tomto probleme ste nas neinformovali a dozvedeli sa o nom az z recenzie. Okamzite sme platbu preverili a objednavku odoslali.
Za zdrzanie sa ospravedlnujeme.
Prajeme pekny den
Tim PDMauto. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- Nebol mi zaslaných tovar , ktorý som si objednal
Reakcia obchodu PDM auto
Dobrý deň,
v žiadnom prípade by sme si vedome nedovolili zameniť tovar v objednávke bez vyslovného súhlasu zákazníka. Pokiaľ sa nevedomky také niečo stane, tak je nás potrebné po prevzatí objednávky kontaktovať a my samozrejme vec vyriešime k Vašej spokojnosti.
Doteraz ste nás s problémom nekontaktovali a teda sme nemohli záležitosť riešiť, no kľudne tak môžte urobit a urobíme všetko preto, aby všetko bolo v poriadku. Našim ciľom je spokojnosť zákazníka.
Prajeme Vám pekný deň.
Tím PDMAUTO.sk -
Neodporúča obchod
- Ani po týždni tovar nedorazil...
Ani po týždni tovar nedorazil...
Reakcia obchodu PDM auto
Dobrý deň,
Ohľadom Vašej objednávky sme spolu už komunikovali a znova teda napíšeme pre vysvetlenie.
Objednávka od nás bola odoslaná riadne a načas tak, ako deklarujeme na našej stránke. Problém vznikol v kuriérskej spoločnosti, kde Vami vybrané výdajné miesto v tom čase nepríjimalo zasielky a teda kuriérska spoločnosť musela Vašu objednávku presmerovať na iné miesto, čím vzniklo zdržanie.
Vec nás samozrejme mrzí, no po odoslaní tovaru od nás už naň nemáme dosah, nakolko kuriéri a ani výdajné miesta nie sú naši zamestnanci. Urobili sme všetko preto, aby ste objednávku dostali čo najskôr. Samozrejme aj chápeme Vaše rozhorčenie.
Prajeme Vám pekný deň. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- Komunukacia celkom v poriadku
- Katastrofálne zabalené nahrádné diely
Sučiastky prišli zabalené asi v 15 krát väčšej krabici ako samotné zabalené náhradné diely.Do toho bolo vnútro vystlané iba jedním kartónom od čistiaceho prostriedku JAR a v druhej krabici kde bola tiež dalšia sučiastka zabalená asi do 15 krát väčšej krabici ,bolo vystlané taktiež iba kartónom od damských vložiek,Tým pádom sučiastky pri preprave poletovali vu vnutri krabici a mohli prist k poškodeniu.Obal z jedného náhradného dielu bol poškodení ,otvorení a javil známky použitia.Komunikacia bola OK ale takéto balenie sučiastok je pre zákazníka neprijatelná.Určite som tu objednával naposledi!
Reakcia obchodu PDM auto
Dobrý deň,
tovar od nás chodí vždy riadne zabalený a presne podľa predpisov kuriérskej spoločnosti. Majú totiž presné predpisy, ako ma balík vyzerať a ako má byť vystužený.
Pokiaľ Vám nevyhovuje výstuž od kartónov iných výrobkov, tak ste nám to kľudne mohli napísať do poznámky v objednávke a vystužili by sme balík Vami požadovanoy výstužou, hoci zatiaľ sme takúto požiadavku nezaregistrovali. Keby tomu tak bolo, tak bys me to určite riešili k spokojnosti zákazníkov.
Pokiaľ by Vám náhodou prišiel balík poškodený, čo sa občas pri preprave stáva, tak nás kľudne môžte kontaktovať a my vec za Vás vyriešime reklamáciou v kuriérskej spoločnosti a okamžite Vám zasielame nový tovar.
Podľa našich informácií vo Vašom prípade k poškodeniu nedošlo, čo nás teší a veríme, že súčiastky Vám buduú slúžiť k Vašej spokojnosti.
Prajeme Vám pekný deň.
Tím PDMAUTO.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- Katalyzator...nepasovali diery anj na vrchu ani na spodku. Mechankk dve hodiny prisoosoboval no aj tak to nedokazal upevnit ako by mal.
Reakcia obchodu PDM auto
Vážený zákazník,
ďakujeme za vašu recenziu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté problémy s inštaláciou katalyzátora. Mrzí nás, že výrobok nesplnil vaše očakávania a spôsobil Vám ťažkosti.
Zabezpečíme, aby bola táto otázka kompatibility lepšie zdokumentovaná, aby sa podobné problémy neopakovali.
Ďakujeme za pochopenie a tešíme sa, že situáciu vyriešime k vašej spokojnosti.
S pozdravom,
Tím PDMauto.sk