Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Nebol mi zaslaných tovar , ktorý som si objednal

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    v žiadnom prípade by sme si vedome nedovolili zameniť tovar v objednávke bez vyslovného súhlasu zákazníka. Pokiaľ sa nevedomky také niečo stane, tak je nás potrebné po prevzatí objednávky kontaktovať a my samozrejme vec vyriešime k Vašej spokojnosti.

    Doteraz ste nás s problémom nekontaktovali a teda sme nemohli záležitosť riešiť, no kľudne tak môžte urobit a urobíme všetko preto, aby všetko bolo v poriadku. Našim ciľom je spokojnosť zákazníka.

    Prajeme Vám pekný deň.
    Tím PDMAUTO.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Ani po týždni tovar nedorazil...

    Ani po týždni tovar nedorazil...

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    Ohľadom Vašej objednávky sme spolu už komunikovali a znova teda napíšeme pre vysvetlenie.

    Objednávka od nás bola odoslaná riadne a načas tak, ako deklarujeme na našej stránke. Problém vznikol v kuriérskej spoločnosti, kde Vami vybrané výdajné miesto v tom čase nepríjimalo zasielky a teda kuriérska spoločnosť musela Vašu objednávku presmerovať na iné miesto, čím vzniklo zdržanie.

    Vec nás samozrejme mrzí, no po odoslaní tovaru od nás už naň nemáme dosah, nakolko kuriéri a ani výdajné miesta nie sú naši zamestnanci. Urobili sme všetko preto, aby ste objednávku dostali čo najskôr. Samozrejme aj chápeme Vaše rozhorčenie.

    Prajeme Vám pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Komunukacia celkom v poriadku
    • Katastrofálne zabalené nahrádné diely

    Sučiastky prišli zabalené asi v 15 krát väčšej krabici ako samotné zabalené náhradné diely.Do toho bolo vnútro vystlané iba jedním kartónom od čistiaceho prostriedku JAR a v druhej krabici kde bola tiež dalšia sučiastka zabalená asi do 15 krát väčšej krabici ,bolo vystlané taktiež iba kartónom od damských vložiek,Tým pádom sučiastky pri preprave poletovali vu vnutri krabici a mohli prist k poškodeniu.Obal z jedného náhradného dielu bol poškodení ,otvorení a javil známky použitia.Komunikacia bola OK ale takéto balenie sučiastok je pre zákazníka neprijatelná.Určite som tu objednával naposledi!

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    tovar od nás chodí vždy riadne zabalený a presne podľa predpisov kuriérskej spoločnosti. Majú totiž presné predpisy, ako ma balík vyzerať a ako má byť vystužený.

    Pokiaľ Vám nevyhovuje výstuž od kartónov iných výrobkov, tak ste nám to kľudne mohli napísať do poznámky v objednávke a vystužili by sme balík Vami požadovanoy výstužou, hoci zatiaľ sme takúto požiadavku nezaregistrovali. Keby tomu tak bolo, tak bys me to určite riešili k spokojnosti zákazníkov.

    Pokiaľ by Vám náhodou prišiel balík poškodený, čo sa občas pri preprave stáva, tak nás kľudne môžte kontaktovať a my vec za Vás vyriešime reklamáciou v kuriérskej spoločnosti a okamžite Vám zasielame nový tovar.

    Podľa našich informácií vo Vašom prípade k poškodeniu nedošlo, čo nás teší a veríme, že súčiastky Vám buduú slúžiť k Vašej spokojnosti.

    Prajeme Vám pekný deň.
    Tím PDMAUTO.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Katalyzator...nepasovali diery anj na vrchu ani na spodku. Mechankk dve hodiny prisoosoboval no aj tak to nedokazal upevnit ako by mal.
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Prišiel porušený tovar

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaša recenzia, zvlášť z dôvodu, že na nej nenesieme žiadnu vinu.

    Od nás tovar odchádza vždy nepoškodený, v opačnom prípade by nám kuriér zásielku nezobral do prepravy.
    To, že pri preprave dôjde k poškodeniu tovaru, sa občas stáva, vždy však zákazníkom ochotne pomôžeme a vyriešime
    poškodenie k ich plnej spokojnosti.

    Vy ste nás však o poškodení vôbec neinformovali, nemali sme Vám teda ako pomôcť.

    S pozdravom

    Tím PDMauto.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som si objednal, bolo na sklade. Potom mi volali, že tovar nie je na sklade a ponúkli od iného výrobcu. To som neakceptoval.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    súčiastky neboli totožné s výrobnou značkou, nepasovali ako napr. zapaľovacie káble,podložky

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Obchod sa musí spoliehať na prepravcu čo nie je žiadna výhra

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vaše hodnotenie.

    Veľmi radi by sme si vypočuli Vaše odporúčanie, ako by sme odosielali tovar zákazníkom po celom Slovensku inak, ako kuriérom.

    Budeme radi, keď nám Váš nápad pošlete napríklad mailom, prípadne nás budete kontaktovať telefonicky. Naozaj si vážime každý návrh na zlepšenie.

    Prajeme Vám pekný deň.
    Tím PDMAUTO.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nebol som upozorneny ze brzdove platnicky su k zadnym kotucom nie k objednanym prednym. Mohli ste mi zavolat!

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaša recenzia, zvlášť z dôvodu,
    že na nej nenesieme vinu. V objednávke máte zadané VIN číslo, nedeninovali
    ste však o ktoré platničky máte záujem. Objednávka bola overená (platničky boli správne na zadnú nápravu),
    tým pádom bola spracovaná a odoslaná.

    Škoda, že ste nás ohľadom daného problému vôbec nekontaktovali, radi by sme Vám pomohli ho vyriešiť.

    S pozdravom

    Tím PDMauto.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • neschopnosť obchodu dlhá doba doručenia, a keď tovar prišiel do alza boxu nedal sa zaplatit ani vyzdvihnúť

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaša recenzia, keďže chyba nenastala na našej strane.

    Objednávku ste si vytvorili vo štvrtok večer, v piatok bola z našej strany spracovaná, v pondelok
    odoslaná a v utorok uložená vo Vami vybranom AlzaBoxe. Z našej strany bol teda presne dodržaný najskorší možný
    termín dodania Vami objednaných dielov a v nami deklarovanom čase dodania /tri pracovné dni/.

    V objednávke máte zadanú platbu kartou cez platobnú bránu SPS. O probléme v AlzaBoxe ste nás doposiaľ neinformovali,
    takže sa k nemu nevieme relevantne vyjadriť. Z našej strany však bola objednávka spracovaná včas a presne.

    S pozdravom

    Tím PDMauto.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Pop
    • Zle zloženie objednávky

    Neodborna práca

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaša recenzia, zvlášť z dôvodu, že sme o žiadnom probléme neboli od Vás doposiaľ informovaný.
    Tovar Vám bol odoslaný v zmysle Vašej objednávky, pri ktorej ste nemali zadané ani VIN číslo a ani údaje
    vozidla pre kontrolu objednávky.

    Ostávame s pozdravom

    Tím PDMauto

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Doručené stierače (VW Touran) mali iný systém upínania na rameno, napriek tomu, že som pozorne vyplnil žiadané kolonky typu vozidla, roku výroby, motorizáciu ... Jedným slovom: Nepoužiteľné!

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobry den,

    Mrzi nas Vasa recenzia a to hlavne preto, lebo vina nie je na nasej strane.

    Nepochybujeme, ze ste pozorne vyplnili pozadovane kolkonky, no pri vytvarani ste az taky pozorny neboli. Inak by ste si vsimli, ze takmer v kazdom kroku objednavky zakaznikov vyzyvame k vyplneniu VIN cisla, aby sme nasledne overili kompatibilitu vybranych produktov.

    Deje sa tak hlavne pri stieracoch, nakolko len podla vyberu modelu auta a motorizacie nie je mozne urcit spravny typ takmer pri ziadnom vozidle. Ten Vas ma hned tri rozne druhy uchytov. Pri Vami objednanych stieracoch je dokonca zretelne zobrazeny druh uchytu na obrazku v eshope.

    Uz keby ste aj teda nevyplnili VIN cislo a sami si objednali nespravny stierac, tak je nasledne moznost tovar vymenit, pripadne vratit. O ziadnom probleme ste nas doteraz neinformovali, dozvedame sa o nom z tejto recenzie a teda nemali sme ani najmensiu moznost Vam pomoct.

    Prajeme Vam pekny den.
    Tim PDMAUTO.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • dorucili ale.zly nepasuje nevedia co je nisan micro
    • už su druhy obchod co to nevedia ***editovváno***

    nevyhpda

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    Tovar vo Vašej objednávky (kryt spätného zrkadla) ste si objednali Vy sám. V objednávke nemáte uvedený ani typ vozidla, a ani VIN čísla. Objednávku sme teda nemali podľa čoho skontrolovať a preveriť správnosť dielu.

    To, že sme druhý obchod, od ktorého ste si objednali nesprávny tovar, len potvrdzuje to, že chyba pri objednávke nastala na Vašej strane. Je škoda pre Vás, že ste nás nekontaktovali, radi by sme Vám pomohli objednať správny tovar.

    Zároveň nás mrzí i Vaše vyjadrovanie na našu adresu, keďže chyba nenastala na našej strane. Aj Vaše vyjadrovanie však o niečom svedčí...

    S pozdravom

    Tím PDMauto.sk

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.4.2 OP Heureka.

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tovar mi bol doručený s meškaním a poškodený. Na základe komunikácie obchodu som nakoniec objednávku zrušil a tovar vrátil. V minulosti som bol spokojný, no po terajšej skúsenosti ďalšiu spoluprácu (aj na základe neochoty obchodu riešiť záležitosť s dopravcom ako ich zmluvným partnerom) už nezrealizujem.

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaša recenzia, zvlášť z dôvodu, že nie je našou vinou.

    Platničky Vám boli dodané o deň neskôr z dôvodu meškania na strane dodávateľa, o čom ste boli riadne a včas informovaný.

    Zásielka Vám dorazila poškodená, poškodenie však vzniklo na strane kuriérskej služby. Zásielku s dierou v krabici by nám kuriér neprevzal do prepravy.

    Pri telefonickom rozhovore sme Vám oznámili, že poškodenie zásielky nahlásime kuriérskej spoločnosti, ale vzhľadom na naše skúsenosti z predchádzajúcich riešení je ideálne, keď poškodenie nahlási aj samotný príjemca. Kuriérska spoločnosť vtedy reaguje spravidla promptnejšie a v prospech zákazníka.

    Toto ste však odmietli s tým, že na to nemáte čas a nebudete to riešiť. Žiaľ, v prípade, že s nami nechcete na riešení situácie spolupracovať, tak sú naše možnosti pomoci výrazne obmedzené.

    S pozdravom

    Tím PDMauto.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Nekupujte stredný diel výfuku Bosal 850-945 , podľa ilustračného obrázka TECDOKU , na sklade je to v neporiadku, je to zavádzajúce , ťažko získaný termín v servise vyšiel na vnivoč ,a na pocit si spravte predstavu sami , riziko objednania dielov do autoservisu

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobry den,

    dakujeme za recenziu vyrobku, hoci Vam prisla ziadost o recenziu na nasu firmu. Keby ste tak urobili, tak by ste nemohli napisat nic ine, ako ze ste maximalne spokojny.

    To preto, lebo o ten tazko ziskany termin v servise ste sa pripravili len Vy sam a to tym, lebo po vytvoreni objednavky Vam okamzite volal nas operator a jasne Vas upozornil, ze podla zadaneho VIN cisla Vam tato cast vyfuku pasovat nebude. Vy napriek tomu ste si tvrdohlavo stali za tym, ze to pasuje podla typu auta a podla obrazku /dokonca ste ho sam nazvali ilustracnym/ a teda vyfuk chcete.

    Samozrejme sa nie je co cudovat, ze ked ste prisli do servisu na vymenu, tak Vam nepasoval, co nas uprimne mrzi, no urobili sme maximum preto, aby sme Vam vysvetlili, ze sa toto nakoniec stane.

    Kludne nam zavolajte na cislo 0908 877 877 a vec si vysvetlime.

    Prajeme Vam pekny den.
    Tim PDMAUTO.sk

  • Absolútna nespokojnosť,obal na palivom filtri ufo 2602600 bol roztrhaný polepeny izolepou a samotná vložka,filter zdeformovaný s pokrcenou tesniacou gumičkou,no proste hrozné a od PDM auto už nikdy nič!

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaša recenzia, zvlášť z dôvodu, že sa o vzniknutom probléme dozvedáme z recenzie, keďže ste nás o poškodení zásielky a tovaru doposiaľ vôbec neinformovali. Ak o poškodení nemáme informáciu, nemáme to ako riešiť a pomôcť Vám.

    V každom prípade platí, že tovar od nás odchádza nepoškodený, dôkladne zabalený a rozhodne nie polepený izolepou, v takom stave by nám žiadny kuriér neprevzal tovar do prepravy. Vždy, keď došlo k poškodeniu tovaru PRI PREPRAVE KURIÉRSKOU SLUŽBOU a zákazník nás informoval, tak sme celú situáciu vyriešili k plnej spokojnosti zákazníka. To by sa stalo aj tentoraz, ak by ste nás o veci informovali, čo sa, ako som písal vyššie, doteraz nestalo.

    Prajeme Vám pekný deň.
    Tím PDMAUTO.sk

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dobry den objednal som tovar 5.1.2023 dnes je 13.1.2023 a tovar nemam už by som mohol dostat balik z AMERIKY za taky čas.Velmi sm sklamany.

    Reakcia obchodu PDM auto

    Dobry den,

    ze ste velmi sklamany nas uprimne mrzi a to hlavne preto, lebo tovar uz mate davno pripraveny na vyzdvihnutiie na vydajnom mieste, ktore ste si zvolili v objednavke.

    O odoslani objednavky ste od nad dostali sms aj mail. O ulozeni zasielky ste dostali takisto sms aj mail od kurierskej spolocnosti. Cize z nasej strany, ako aj zo strany dorucovatelskej spolocnosti prebehlo vsetko v poriadku.

    Pozrite si prosim aj priecinok SPAM, postu mozte mat v nom.

    Prajeme Vám pekný deň.
    Tím PDMAUTO.sk