Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pred týždnom som si objednala vonavku a telovy sprej a stale to nedorazilo. Neprišiel mi ani mail o potvrdeni objednavky a ani v akom stave stave je moja objednavka.

    Reakcia obchodu NajParfemy.sk

    Dobrý deň.
    Email s číslo objednávky chodí hneď po vytvorení objednávky. Ak Vám neprišiel treba skontrolovať spam.
    Objednávky vybavujeme do 7 pracovných dní.

    S pozdravom, najparfemy

  • Pred týždňom 13.2. som objednala aj uhradila objednávku a stále tovar nemám doma (20.2.).
    Neprišiel mi žiaden potvrdzujúci e-mail ohľadom stavu objednávky, na stránke mi po prihlásení píše, že moja objednávka doposiaľ nebola uhradená.
    Kladne hodnotím komunikáciu zo strany eshopu. Hneď ako som kontaktovala stránku mi prišla odpoveď, že moju objednávku budú vybavovať až v priebehu budúceho týždňa.
    Ak budem ešte niekedy objednávať z tejto stránky, určite si nevyberiem platbu vopred.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • drahé poštovné

    prišiel mi nefunkčný parfém- flakón poškodený. Sme už druhý týždeň len v štádiu dopisovania. Žiadna férová ponuka z ich strany ako poškodenému odberateľovi nebola ponúknutá. Za vlastné náklady si mám parfém vrátiť :-o. Za 5 eur poštovného už som mala mať reklamáciu dávno vybavenú

    Reakcia obchodu NajParfemy.sk

    Dobrý deň.
    Rada by som reagovala na vašu recenziu.
    Objednávali ste si parfém 6.2. objednávka bola vybavená 7.2. písali ste nám na ďalší deň že je problém s rozprašovačom, že okolo neho parfém tečie.
    Ponúkli sme vám 2 možnosti riešenia ihneď.
    Vy ste si vybrali možnosť že nám parfém vrátite na výmenu- v poriadku podľa obchodných podmienok ste mohli odoslať tovar naspäť a už mohol byť na reklamácii.
    Z našej strany bola ochota ihneď riešiť problém.

    S pozdravom, najparfemy.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Dodali mi nespravny tovar a pozadovali, aby som najprv na vlastne naklady a vlastne riziko nespravny tovar vratila postou, az potom mi dodaju spravny tovar. Predajca nemoze od zakaznika pozadovat napravu vlastnej chyby na riziko zakaznika. Presli viac ako 2 mesiace a stale mi nedodali objednany a zaplateny tovar

    • Nereaguje mailom ani telefonicky!!

    Reakcia obchodu NajParfemy.sk

    Dobry den,

    pani Iveta K., v case naseho pracovneho volna, cas medzi Vianocnymi sviatkami a Novym rokom nepracujeme. Tak ze ani telefony nevieme zdvihat.. zial.. Prepacte, zasluzime si aj my volno.

    s pozdravom, Najparfemy.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednavku som realizovala 2.1…je v poriadku ak by aj tovar meskal…no musel by ma o tom niekto informovat
    Doteraz ziadna odozva zo strany obchodu…telefonne cislo ktore uvadzaju je nedostupne a na 2 zaslane emaily nikto neodpoveda…nastastie som za tovar zatial neplatila

    Reakcia obchodu NajParfemy.sk

    Dobry den pani Andrea V.,

    v Novom roku sme zacali pracovat az od 11.1.2022, tak ze do tejto doby sme Vam nemohli odpisat na Vase emaily.. Objednavku ste zrusili. /info o nasom volne bolo uverejnene v eshope/

    s pozdravom, Parfumeria

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Do dnešného dňa neviem čo je s mojou objednávkou. Je tovar objednaný, vyskladnený, kedy dostanem zásielku ?

    Reakcia obchodu NajParfemy.sk

    Dobry den pani Renata K.,

    v Novom roku sme zacali pracovat az od 11.1.2022. Skor ste hodotili eshop ako sme ju vobec mohli vybavit.
    /info o nasom volne bolo uverejnene v eshope/

    s pozdravom, Parfumeria

    • Neviem urgovať kuriéra. Nemám na neho kontakt. Neviem kde zostala zásielka.

    Reakcia obchodu NajParfemy.sk

    Dobry den pan Jozef A.,

    Vasu objednavku riesime uz druhy krat. Prvy krat ste si dal dorucenie do parcelshopu v decembri, no zasielka sa nam vratila. Objednavka vola vybavena ihned po obdrzani platby na nas ucet. Druhy krat sa zasielka posielala na Vasu adresu /na nase naklady/ a opat je problem s dorucenim. Zakaznik zistil, ze sa pomylil v telefonnom cisle. Cize ak sa nam nepodari zmenit cislo cez infolinku kurierskej spolocnosti, balik sa nam vrati opat. Ale hlavne ze eshop neodporucate a sme za to vinni.

    s pozdravom, Petrik
    NajParfemy.sk

  • maximalne nezodpovedne nedali ani vediet co s objednavkou nakolko so im pisala

    Reakcia obchodu NajParfemy.sk

    Dobry den,
    pani zakaznicke sme ponukli nahradny tovar za super cenu /ine zlozenie kazety/ ale toto odmietla. Tovar sa v decembri velmi rychlo vypredaval. Ospravedlnujeme sa.

    s pozdravom,
    Parfumeria

    • Žiadna reakcia ohľadom objednávky. Možno sú v karanténe alebo majú zatvorené. V každom prípade sa majú ozvať.

    Reakcia obchodu NajParfemy.sk

    Dobry den,

    pani Danka Z., ozyvame sa zakaznikom v pripade, ak je nejaky problem s objednavkou. Vasa taka nebola a dorucenie bolo v garantovanom termine. Cize v predvianocnom case to je do tyzdna.

    s pozdravom, Parfumeria

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Po cca 1,5 tyzdni a viacerych mailoch iniciovanych z mojej strany, som sa tovaru nedockala a ani nedockam, lebo uz ho nemaju k dispozicii. Odpovede zo zakaznickeho centra boli neuplne a neuspokojive (napr na otazku, ci im zbehla platba odpovedali, ze to kontroluju pri odosielani tovaru. Na otazku kedy budu odosielat, odpoved bola, ze cakaju na naskladnenie. Na otazku kedy predpokladaju naskladnenie, odpoved bola, ze produkt uz mat nebudu. )

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Obchod je samotný osebe v poriadku aj z hľadiska komunikácie, ceny ako aj dĺžky dodacej lehoty. Nespokojnosť pramení z kvality predávaných produktov. Kúpené produkty sa ani len náhmatkovo nepodobajú originálnym vôňam a ich výdrž je nulová.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Nedá sa mi dovolať na zakaznicku linku

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Objednala som si toaletnu vodu a prišla bez vrchnaku

  • 6 dni a nic nedoslo, preto sa cudujem tomuto dotazniku ...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Dobrý deň,
    tovar, ktorý som si objednala, vrátila som do 3 dní, nakoľko vôňa, ktorú si dlhé roky objednávam, vôbec nezodpovedala originálnej vôni, tovar som vrátila, avšak do dnešného dňa mi neboli vrátené peniaze, na eshope sa vyhovárajú, že zásielku preberú na pošte, už prešli skoro 4 týždne a nikto zásielku neprebral, stále čaká na pošte, myslím, že ju ani nepreberú a nemám ani moje peniaze sa ani tovar. Som maximálne nespokojná, ako pristupujú k zákazníkovi, ak sa rozhodne tovar vrátiť. Viacej si z tejto stránky nič neobjednám. !!!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    po tyzdni bez odpovede z eshopu, obchod dvihol cenu o viac ako 100% a na moju ziadost o informaciu o objednavke , samozrejme ponukol tovar za vyssiu cenu. toto jednanie povazujem za maximalne neprofesionalne a nefer. uz nikdy nebudem nakupovat z ich eshopov. neodporucam

    Reakcia obchodu NajParfemy.sk

    Dobry den,

    ponuknuta cena bola za original balenie, nie za to testerove, ktore ste objednali. Testery sa zial hned vypredali. Cize narast ceny bol za tovar v inom baleni, co je rozdiel.

    s pozdravom, Parfumeria

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Vnútorné balenie - krabička parfému pokrčená , bez originálneho vrchnáčika.

    Reakcia obchodu NajParfemy.sk

    Dobrý deň.
    Objednávali ste si testerové balenie parfému.
    Testerové balenia niekedy nemajú vrchnák.

    S pozdravom, najparfemy

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar označený ako skladom, mi bol oznámený asi 4 dni od objednávky, ako vypredaný.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhá doba doručenia

    Reakcia obchodu NajParfemy.sk

    Dobrý deň.
    Každú objednávku sa snažíme vybaviť čo najrýchlejšie.
    Objednávky vybavujeme do 7 pracovných dní, tak ako to máme napísané v našich OP.

    S pozdravom, najparfemy