Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Neda sa im dovolat
- Na Black Friday som si objednal sluchatka. Su Vianoce, do dnesneho dna mi ich nedorucili. Viac krat som s nimi pisal, najlepsia ich rada bola ist osobne na predajnu a zakupit si dalsie, s tym ze mi potom pridu peniaze za stare. Nove som odmietol kupit s tym, ze nepotrebujem dalsi problem. Za stare som do dnesneho dna peniaze nedostal. Neda sa im dovolat.
Na Black Friday som si objednal sluchatka. Su Vianoce, do dnesneho dna mi ich nedorucili. Viac krat som s nimi pisal, najlepsia ich rada bola ist osobne na predajnu a zakupit si dalsie, s tym ze mi potom pridu peniaze za stare. Nove som odmietol kupit s tym, ze nepotrebujem dalsi problem. Za stare som do dnesneho dna peniaze nedostal. Neda sa im dovolat.
-
Neodporúča obchod
Objednaný tovar 17.10.2023 a je 30.11.2023 a produkt stále nemám.
Reakcia obchodu mzone.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za zanechanie hodnotenia. Žiaľ, obrovský dopyt po Vami vybranom modeli a jeho výrazne nízka dostupnosť spôsobujú, že vybavovanie objednávok ide veľmi pomaly. Aktuálne sa nachádzate až v druhej stovke poradia predobjednávateľov, teda reálne to vidíme ešte na obdobie niekoľkých mesiacov.
Mrzí nás táto situácia, no robíme čo je v našich silách.
V prípade, ak je tento stav pre Vás neakceptovateľný, môžete požiadať o storno napísaním mailu na: [email protected].
Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.
S pozdravom
iSTYLE eCommerce tím
+421 905 204 150
[email protected]⎢www.istyle.sk -
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- profesionalita
Reakcia obchodu mzone.sk
Dobrý deň,
veľmi pekne ďakujeme za Vaše pozitívne hodnotenie.
Prajeme krásny deň.
S pozdravom
m:zone ecommerce tím
+421 2 5564 8694
[email protected]⎢www.mzone.sk -
Odporúča obchod
- Milá, ochotná a rýchla obsluha (BA Eurovea)
- Veľmi rýchle vybavenie objednávky
- Kontaktovanie cez SMS
Všetko super.
Reakcia obchodu mzone.sk
Dobrý deň,
veľmi pekne ďakujeme za Vaše pozitívne hodnotenie.
Prajeme krásny deň.
S pozdravom
m:zone ecommerce tím
+421 2 5564 8694
[email protected]⎢www.mzone.sk -
Neodporúča obchod
- Komunikácia po uzatvorení úverovej zmluv
- Nedvihajú telefóny
Reakcia na reakciu obchodu inak sa to neda urobiť na heureke:
Ste si vedomí že sa daju jednoducho vyvrátiť vaše tvrdenia ako zavádzajúce a klamlivé? Existuje záznam telefonnych hovorov a aj emailovej komunikácie kde ste dvihli na 4tý piaty šiesty krát a to isté aj s e-mailami? Keby ste boli v tomto takí promptní ako pri reakcii na heureke...
To isté vase tvrdenie o "pár" hodinách je zavádzajúce a klamlivé. Ja som inštaloval programy a softvér a používal pc počas 5 dní to bolo denne aj 8 hodin používania . Ocny lekar potvrdil poškodenie zraku a namiesto jednych okuliarov teraz treba 2. Správu sim vam bol ochotný ukázať nechceli ste ju. Prečo? Takisto ze podstúpim očné vyšetrenie u špecialistu ktorého si určíte. Ziadna odpoveď. Prečo?
Zrak sa mi nezhoršil kvôli slnečným erupciám akebo výbuchu sopky ale v dôsledku používania noveho pc od vás!
Na zaver otázka preco ste po mne chceli aby som zmazal vsetko z toho pc a odhlásil svoje apple id ked ste dopredu vedeli že to zamietnete? A prečo pri výmene displeja ste tiež vymazali všetky dáta a nasilu upgradovali operacny systém ked to nema nic spoločné s vymenou súčiastky?
Môj najhorší nákup za posledných 30 rokov. Pri uzatváraní obchodu dvíhali telefóny aj reagovali na e-maily a slubovalí objednávku so zmenenou konfiguráciou že dva týždne čo objednávali predtým inému zákazníkovi. S tým že do mesiaca to bude určite. Po dvoch týždňoch to nebolo ani v po 3 zdvihli respektíve zavolali naspäť asi na môj siedmy telefonický pokus. S tým že majú veľa roboty a nestíhajú. Nakoniec počítač bol 4 týždeň dodaný. To že po uzatvorení obchodu nereagovali na maily a nedvíhali telefóny to je momentálne najmenší problém. Ja som zistil že displej MacBook air 15" mi neskutočne ťahá oči a rozostruje zrak. Bol som šokovaný že keď mi rukami prišli mraky počítačov že niečo takéto sa môže stať. Informoval som predajcu že chcem odstúpiť od zmluvy tento je to že je to celkom konfigurácia a že do 14 dní sa nedá vrátiť a že to môže v podmienkach napísané. Na SOI mi povedali že mám požiadať o odstránenie problému a vymenili displej ale výsledok bol ten istý. Keďže problém pretrvával zaniesol som im kompletné nepoškodené balenie aj s počítačom kde bolo potvrdené že nie je poškriabaný nejaví známky používania oznámil že je to proste vec ktorú nemôžem používať. Oni ho prevzali štýlom že sa mám odhlásiť z toho počítača vymazať Apple ID a úplne všetko vymazali.ok Medzitým som bol u očnej tá potvrdila poškodenie zhoršenie zraku predpísala mi okuliare do diaľky a na blízko ktoré som doteraz nepotreboval a pozerám sa teraz na výdavok okolo 800 eur buď na multifokál ak chcem mať jedny okuliare ale 2ks ... Medzitým cofidis tlačí na splácanie úveru mna by zaujímalo že kam až môže siahať grobianstvo firmy ktorá núti zákazníka platiť za tovar ktorý on nemôže používať. Ja som im postavil starý MacBook vedľa toho nového a povedal ak bude ten displej fungovať tak ako na starom do ktorého môžem pozerať aj šesť hodín denne bez problémov tak ja naozaj nebudem mať problém s tým novým počítačom. Na to bola odpoveď že to je iná technológia v poriadku ok je to ina technológia ale mňa ako zákazníka nemá čo zaujímať aká technológia to je ale to že či to môžem alebo nemôžem používať.. na maily vôbec neodpisuju kde som ich vyzval že kľudne môžem ísť na vyšetrenie k očnému ktorého si určia ..nič... Ako veľa ľudí môže mať s nimi dobré skúsenosti každý nech si urobí každý svoj názor ale ja vôbec neberiem to že človek si kúpi vec firma má nejakú podmienku ktorú si bude presadzovať aj za cenu toho že dotyčný zákazník tú vec nemôže používať lebo mu poškodzuje zrak a zdravie.... Upozorňujem vás že keď sa budete pozerať na tieto nové macbooky pod intenzívnym svetlom tak ten problém ktorý mám ja a ktorý by ste mohli mať aj vy v obchode nezistíte ten sa prejaví až keď si počítač donesiete domov a začnete ho používať v domácich podmienkach.Reakcia obchodu mzone.sk
Dobrý deň pán Kohút,
ďakujeme za zanechanie hodnotenia.
Mrzí nás vzniknutá situácia, no zároveň by sme radi zdôraznili niekoľko doplnkových informácií:
- pri kúpe ste boli niekoľkokrát upozornený, že pri špeciálnej konfugurácii Macbooku, nie je možné uplatniť nárok na vrátenie výrobku do 14 dní
- na každý Váš email alebo zmeškaný hovor, sme obratom odpovedali, no z dôvodu, že sa celý prípad riešil aj na iných oddeleniach, tak sme boli nútení čakať aj na ich vyjadrenia
- u žiadneho z našich zákazníkov, nedošlo pri pár hodinovom používaní Macbooku k nezvratnému zhoršeniu zraku (navyše displeje týchto zariadení, sú považované za jedny z najlepších na svete a sú odporúčané profesionálnymi grafikmi, dizajnérmi a architektami, ktorí k svojej práci potrebujú vysoké rozlíšenie, kontrast a verné farebné podanie)
- v rámci ústretového kroku, sme predsalen prístúpili k výmene displeja, ktorý prešiel všetkými výstupnými testami kvality a teda je absolútne bez chyby, no podľa Vás problém pretrváva
Je mi to ľúto, no viac pre Vás spraviť nedokážeme.
S pozdravom
m:zone ecommerce tím
+421 2 5564 8694
[email protected]⎢www.mzone.sk -
Odporúča obchod
- veľmi milí a ochotní zamestnanci na info linke , radosť telefonovať , so všetkým čo som potreboval mi pomohli
Reakcia obchodu mzone.sk
Dobrý deň,
veľmi pekne ďakujeme za milé a povzbudivé slová. Sme radi, že ste boli spokojný s prístupom našich zamestnancov. Dúfame, že to bude rovnaké aj nabudúce :)
Prajeme krásny deň.
S pozdravom
m:zone ecommerce tím
+421 2 5564 8694
[email protected]⎢www.mzone.sk -
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Rýchle vybavenie požiadavky
Reakcia obchodu mzone.sk
Dobrý deň,
veľmi pekne ďakujeme za Vaše pozitívne hodnotenie.
Prajeme krásny deň.
S pozdravom
m:zone ecommerce tím
+421 2 5564 8694
[email protected]⎢www.mzone.sk -
Odporúča obchod
Rychle jednanie
Reakcia obchodu mzone.sk
Dobrý deň,
veľmi pekne ďakujeme za Vaše pozitívne hodnotenie.
Prajeme krásny deň.
S pozdravom
m:zone ecommerce tím
+421 2 5564 8694
[email protected]⎢www.mzone.sk -
Neodporúča obchod
Týždeň som čakala na tovar po zaplatení, nemohla som sa dovolať na infolinku, až po e-maile, kde som sa dopytovala, čo je s tovarom mi bolo oznámené, že sa čaká na správu od dodávateľa, doteraz nemám iné info ani peniaze späť...
Reakcia obchodu mzone.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za zanechanie spätnej väzby.
Mrzí nás vzniknutá situácia, najmä čo sa týka nereagovania na Váš telefonát. Od dodávateľa stále nemáme žiadne informácie, ohľadom dostupnosti tovaru, teda musíme čakať.
V prípade, ak je pre Vás tento postup neakceptovateľný, prosím napíšte nám požiadavku o storno na email: [email protected] a my Vám do 7 pracovných dní vrátime peniaze.
Ďakujem za pochopenie.
S pozdravom
m:zone ecommerce tím
+421 2 5564 8694
[email protected]⎢www.mzone.sk -
Neodporúča obchod
Objednávku som posielala pred 6timi dňami a ešte stále mi neprišla ďalšia info a ani tovar mi neprišiel
Reakcia obchodu mzone.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Vami objednaný tovar je aktuálne v našich skladoch nedostupný. Čakáme na jeho dodanie od dodávateľa. Mrzí ma, že ste neboli informovaná o tejto skutočnosti. Ihneď, ako bude opäť dostupný, zasielame ho na Vašu adresu.
Ďakujeme za pochopenie.
S pozdravom
m:zone ecommerce tím
+421 2 5564 8694
[email protected]⎢www.mzone.sk -
Odporúča obchod
Som s nimi spokojný
Reakcia obchodu mzone.sk
Dobrý deň,
veľmi pekne ďakujeme za Vaše pozitívne hodnotenie.
Prajeme krásny deň.
S pozdravom
m:zone ecommerce tím
+421 2 5564 8694
[email protected]⎢www.mzone.sk -
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
dlhá dodacia doba
Reakcia obchodu mzone.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za zanechanie hodnotenia.
Po preverení dĺžky vybavenia popisovanej objednávky, Vám dávame za pravdu a zároveň sa ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu. Urobíme všetko pre to aby sa dodacia doba objednávok skracovala a nie naopak.
Prajeme pekný deň.
S pozdravom
m:zone ecommerce tím
+421 2 5564 8694
[email protected]⎢www.mzone.sk -
Odporúča obchod
- Autorizovaný predajca
- Dobrý výber
Reakcia obchodu mzone.sk
Dobrý deň,
veľmi pekne ďakujeme za Vaše pozitívne hodnotenie.
Prajeme krásny deň.
S pozdravom
m:zone ecommerce tím
+421 2 5564 8694
[email protected]⎢www.mzone.sk -
Odporúča obchod
Moj prvy dojem pri vstupe do obchodu bol usmiaty personal a okamzity zaujem. Mlady muz, kt sa mi venoval pri kupe mobilu bol trpezlivy, ochotny, na vsetky moje zvedave a verim, ze aj niekedy naivne otazky odpovedal max slusne a s usmevom. Maximalna skokojnost!
Reakcia obchodu mzone.sk
Dobrý deň,
veľmi pekne ďakujeme za Vaše pozitívne hodnotenie.
Prajeme krásny deň.
S pozdravom
m:zone ecommerce tím
+421 2 5564 8694
[email protected]⎢www.mzone.sk -
Odporúča obchod
- Dobrá cena
- Rychle vybavenie objednávky
- Možnosť uplatniť študentskú zľavu
- Niekdy vysia cena za apole podukty ale
- tie stanovuje pre reslerov apple
Kvalitne služby niekedy zaujiamvwnakcie ana Apple podukty september aka návrat na školu / univerzitu
Reakcia obchodu mzone.sk
Dobrý deň,
veľmi pekne ďakujeme za Vaše pozitívne hodnotenie.
Prajeme krásny deň.
S pozdravom
m:zone ecommerce tím
+421 2 5564 8694
[email protected]⎢www.mzone.sk -
Neodporúča obchod
Tovar zatial nemam bez vysvetlenia
Reakcia obchodu mzone.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za zanechanie hodnotenia.
Mrzí nás vzniknutá situácia. Aktuálna dostupnosť noviniek od Apple, najmä iPhonov 15 Pro a Pro Max, je vysoko obmedzená. Z dôvodu obrovského dopytu a nízkej dostupnosti, máme na jednotlivé modely vytvorený poradovník, v ktorom sú klienti zoradení podľa času vytvorenia objednávky. Vaša objednávka je aktuálne 45. v poradí a náš predpoklad termínu dodania zariadenia, je niekoľko mesiacov.
Žiaľ, podobné je to u každého predajcu na Slovensku. Tento stav nedokážeme ovplyvniť a všetko závisí od rýchlosti dodávania tovaru, resp. iných externých faktorov.
V prípade, ak je tento stav pre Vás neakceptovateľný, prosím napíšte nám požiadavku o storno, na email [email protected]. Finančné prostriedky Vám vrátime do 7 pracovných dní od prijatia požiadavky.
Ďakujeme za pochopenie.
S pozdravom
m:zone ecommerce tím
+421 2 5564 8694
[email protected]⎢www.mzone.sk -
Odporúča obchod
Ochota, rýchle riešenie = pozitivita
Reakcia obchodu mzone.sk
Dobrý deň,
veľmi pekne ďakujeme za Vaše pozitívne hodnotenie.
Prajeme krásny deň.
S pozdravom
m:zone ecommerce tím
+421 2 5564 8694
[email protected]⎢www.mzone.sk -
Neodporúča obchod
Neozyvaju sa tovar objenany a nic
Reakcia obchodu mzone.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za hodnotenie. Mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť. Žiaľ, aktuálne dodávky noviniek, konkrétne modelov Pro a Pro Max, sú vysoko obmedzené. Každý týždeň nám chodí vopred neznámy počet, v rôznych farebných a pamäťových verziách.
Od spustenia predaja novinky (15.9.2023) sme prijali obrovské množstvo predobjednávok, ktoré vysoko prevyšujú aktuálne dodávky. Z toho dôvodu máme vytvorený poradovník, ktorý automaticky priraďuje telefóny, podľa času vytvorenia predobjednávky. V prípade Vášho poradia, v kombinácií s už spomínanými faktormi, je predpoklad vybavenia objednávky až niekoľko mesiacov.
V prípade, ak je táto situácia pre Vás neakceptovateľná, tak je možné požiadať o storno objenávky. Stačí ak svoju požiadavku napíšete na mail: [email protected].
Za pochopenie vopred ďakujeme.
S pozdravom
m:zone ecommerce tím
+421 2 5564 8694
[email protected]⎢www.mzone.sk -
Odporúča obchod
Tovar nie je na sklade
Reakcia obchodu mzone.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za hodnotenie.
Aktuálne dodávky noviniek Apple sú veľmi vysoko obmedzené, tzn. dopyt je v značnom nepomere k množstvám dodaného tovaru. Njamä modely Pro a zvlásť Pro Max su doskladňované po kusoch. Žiaľ, niektoré faktory nedokážeme ovplyvniť a toto je jedným z nich.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.
S pozdravom
m:zone ecommerce tím
+421 2 5564 8694
[email protected]⎢www.mzone.sk -
Neodporúča obchod
- Bohužiaľ nemám dobrú skúsenosť
- Slabá vlastne nulová informovanosť na stránke v sekcii objednávky
- Slabé poradenské centrum, písala som 2 krát email, raz mi niekto odpísal, 2 krát sa už nik neobťažoval na email odpovedať
Zlá skúsenosť. Už 2 krát. Zakúpila som si iPhone v predpredaji do pár sekúnd. Informačný email o uzavretí objednávky spoločne s platbou som mala v schránke do cca 3 minút. Čakám na mobil už 2 týždne. Odpoveď kedy sa dočkám, nejasná, klasické vyhýbavé odpovede. Vraj som v tých prvých sekundách po spustení predpredaja bola 10 v poradí!!!! A čakám 2 týždne a komunikácia a celkovo info zákazníkovi absolútne žiadne. Napísala som 2 emaily. Na prvý odpoved prišiel. Na druhý už nikto nereagoval. Iné eshopy čo ani nie sú APR majú a mali mnou zakúpený model skladom aj keď možno len po 1 ks, ale mali. Avšak pochopiteľne sa vždy rýchlo vypredá. Nebyť zaplatených 1449€ dávno som mohla mať mobil doma z iného eshopu a nečakala by som od nevidím do nevidím. Bohužiaľ m:zone nikdy viac.
Reakcia obchodu mzone.sk
Dobrý deň pani Ledajová,
mrzí nás aktuálna situácia, preto sa ju pokúsime vysvetliť.
Vašu predobjednávku ste vytvorili v čase 14:03:06. Za tieto 3 minúty Vás naozaj predbehlo 10 iných predobjednávateľov. V kombinácii s veľmi obmedzeným dodávaním Vami predobjednaného modelu (inými slovami, od spustenia predaja noviniek, ešte nedorazil), ste stále na 10. mieste v poradí predobjednávok. Žiaľ nedokážeme urýchliť dodávanie noviniek a netrpezlivo čakáme na každý kus, ktorý dorazí. V dôsledku tohto reálne nevieme predikovať termín dodania, ani odhadom. Samozrejme pokiaľ sú tieto podmienky pre Vás neakceptovateľné, pokojne nám napíšte email s požiadavkou o vrátenie peňazí, ktoré Vám vrátime do 7 pracovných dní.
Zároveň sa ospravedlňujeme za nereagovanie na Váš druhý email, no stalo sa to nedopatrením. Denne vybavujeme desiatky emailov, chatov a hovorov... a Váš sa medzi nimi stratil.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.
S pozdravom
m:zone ecommerce tím
+421 2 5564 8694
[email protected]⎢www.mzone.sk