Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neda sa im dovolat
    • Na Black Friday som si objednal sluchatka. Su Vianoce, do dnesneho dna mi ich nedorucili. Viac krat som s nimi pisal, najlepsia ich rada bola ist osobne na predajnu a zakupit si dalsie, s tym ze mi potom pridu peniaze za stare. Nove som odmietol kupit s tym, ze nepotrebujem dalsi problem. Za stare som do dnesneho dna peniaze nedostal. Neda sa im dovolat.

    Na Black Friday som si objednal sluchatka. Su Vianoce, do dnesneho dna mi ich nedorucili. Viac krat som s nimi pisal, najlepsia ich rada bola ist osobne na predajnu a zakupit si dalsie, s tym ze mi potom pridu peniaze za stare. Nove som odmietol kupit s tym, ze nepotrebujem dalsi problem. Za stare som do dnesneho dna peniaze nedostal. Neda sa im dovolat.

  • Objednaný tovar 17.10.2023 a je 30.11.2023 a produkt stále nemám.

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie hodnotenia. Žiaľ, obrovský dopyt po Vami vybranom modeli a jeho výrazne nízka dostupnosť spôsobujú, že vybavovanie objednávok ide veľmi pomaly. Aktuálne sa nachádzate až v druhej stovke poradia predobjednávateľov, teda reálne to vidíme ešte na obdobie niekoľkých mesiacov.

    Mrzí nás táto situácia, no robíme čo je v našich silách.

    V prípade, ak je tento stav pre Vás neakceptovateľný, môžete požiadať o storno napísaním mailu na: [email protected].

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.

    S pozdravom
    iSTYLE eCommerce tím
    +421 905 204 150
    [email protected]⎢www.istyle.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Komunikácia po uzatvorení úverovej zmluv
    • Nedvihajú telefóny

    Reakcia na reakciu obchodu inak sa to neda urobiť na heureke:

    Ste si vedomí že sa daju jednoducho vyvrátiť vaše tvrdenia ako zavádzajúce a klamlivé? Existuje záznam telefonnych hovorov a aj emailovej komunikácie kde ste dvihli na 4tý piaty šiesty krát a to isté aj s e-mailami? Keby ste boli v tomto takí promptní ako pri reakcii na heureke...
    To isté vase tvrdenie o "pár" hodinách je zavádzajúce a klamlivé. Ja som inštaloval programy a softvér a používal pc počas 5 dní to bolo denne aj 8 hodin používania . Ocny lekar potvrdil poškodenie zraku a namiesto jednych okuliarov teraz treba 2. Správu sim vam bol ochotný ukázať nechceli ste ju. Prečo? Takisto ze podstúpim očné vyšetrenie u špecialistu ktorého si určíte. Ziadna odpoveď. Prečo?
    Zrak sa mi nezhoršil kvôli slnečným erupciám akebo výbuchu sopky ale v dôsledku používania noveho pc od vás!

    Na zaver otázka preco ste po mne chceli aby som zmazal vsetko z toho pc a odhlásil svoje apple id ked ste dopredu vedeli že to zamietnete? A prečo pri výmene displeja ste tiež vymazali všetky dáta a nasilu upgradovali operacny systém ked to nema nic spoločné s vymenou súčiastky?


    Môj najhorší nákup za posledných 30 rokov. Pri uzatváraní obchodu dvíhali telefóny aj reagovali na e-maily a slubovalí objednávku so zmenenou konfiguráciou že dva týždne čo objednávali predtým inému zákazníkovi. S tým že do mesiaca to bude určite. Po dvoch týždňoch to nebolo ani v po 3 zdvihli respektíve zavolali naspäť asi na môj siedmy telefonický pokus. S tým že majú veľa roboty a nestíhajú. Nakoniec počítač bol 4 týždeň dodaný. To že po uzatvorení obchodu nereagovali na maily a nedvíhali telefóny to je momentálne najmenší problém. Ja som zistil že displej MacBook air 15" mi neskutočne ťahá oči a rozostruje zrak. Bol som šokovaný že keď mi rukami prišli mraky počítačov že niečo takéto sa môže stať. Informoval som predajcu že chcem odstúpiť od zmluvy tento je to že je to celkom konfigurácia a že do 14 dní sa nedá vrátiť a že to môže v podmienkach napísané. Na SOI mi povedali že mám požiadať o odstránenie problému a vymenili displej ale výsledok bol ten istý. Keďže problém pretrvával zaniesol som im kompletné nepoškodené balenie aj s počítačom kde bolo potvrdené že nie je poškriabaný nejaví známky používania oznámil že je to proste vec ktorú nemôžem používať. Oni ho prevzali štýlom že sa mám odhlásiť z toho počítača vymazať Apple ID a úplne všetko vymazali.ok Medzitým som bol u očnej tá potvrdila poškodenie zhoršenie zraku predpísala mi okuliare do diaľky a na blízko ktoré som doteraz nepotreboval a pozerám sa teraz na výdavok okolo 800 eur buď na multifokál ak chcem mať jedny okuliare ale 2ks ... Medzitým cofidis tlačí na splácanie úveru mna by zaujímalo že kam až môže siahať grobianstvo firmy ktorá núti zákazníka platiť za tovar ktorý on nemôže používať. Ja som im postavil starý MacBook vedľa toho nového a povedal ak bude ten displej fungovať tak ako na starom do ktorého môžem pozerať aj šesť hodín denne bez problémov tak ja naozaj nebudem mať problém s tým novým počítačom. Na to bola odpoveď že to je iná technológia v poriadku ok je to ina technológia ale mňa ako zákazníka nemá čo zaujímať aká technológia to je ale to že či to môžem alebo nemôžem používať.. na maily vôbec neodpisuju kde som ich vyzval že kľudne môžem ísť na vyšetrenie k očnému ktorého si určia ..nič... Ako veľa ľudí môže mať s nimi dobré skúsenosti každý nech si urobí každý svoj názor ale ja vôbec neberiem to že človek si kúpi vec firma má nejakú podmienku ktorú si bude presadzovať aj za cenu toho že dotyčný zákazník tú vec nemôže používať lebo mu poškodzuje zrak a zdravie.... Upozorňujem vás že keď sa budete pozerať na tieto nové macbooky pod intenzívnym svetlom tak ten problém ktorý mám ja a ktorý by ste mohli mať aj vy v obchode nezistíte ten sa prejaví až keď si počítač donesiete domov a začnete ho používať v domácich podmienkach.

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň pán Kohút,

    ďakujeme za zanechanie hodnotenia.

    Mrzí nás vzniknutá situácia, no zároveň by sme radi zdôraznili niekoľko doplnkových informácií:

    - pri kúpe ste boli niekoľkokrát upozornený, že pri špeciálnej konfugurácii Macbooku, nie je možné uplatniť nárok na vrátenie výrobku do 14 dní
    - na každý Váš email alebo zmeškaný hovor, sme obratom odpovedali, no z dôvodu, že sa celý prípad riešil aj na iných oddeleniach, tak sme boli nútení čakať aj na ich vyjadrenia
    - u žiadneho z našich zákazníkov, nedošlo pri pár hodinovom používaní Macbooku k nezvratnému zhoršeniu zraku (navyše displeje týchto zariadení, sú považované za jedny z najlepších na svete a sú odporúčané profesionálnymi grafikmi, dizajnérmi a architektami, ktorí k svojej práci potrebujú vysoké rozlíšenie, kontrast a verné farebné podanie)
    - v rámci ústretového kroku, sme predsalen prístúpili k výmene displeja, ktorý prešiel všetkými výstupnými testami kvality a teda je absolútne bez chyby, no podľa Vás problém pretrváva

    Je mi to ľúto, no viac pre Vás spraviť nedokážeme.

    S pozdravom
    m:zone ecommerce tím
    +421 2 5564 8694
    [email protected]⎢www.mzone.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Týždeň som čakala na tovar po zaplatení, nemohla som sa dovolať na infolinku, až po e-maile, kde som sa dopytovala, čo je s tovarom mi bolo oznámené, že sa čaká na správu od dodávateľa, doteraz nemám iné info ani peniaze späť...

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby.

    Mrzí nás vzniknutá situácia, najmä čo sa týka nereagovania na Váš telefonát. Od dodávateľa stále nemáme žiadne informácie, ohľadom dostupnosti tovaru, teda musíme čakať.

    V prípade, ak je pre Vás tento postup neakceptovateľný, prosím napíšte nám požiadavku o storno na email: [email protected] a my Vám do 7 pracovných dní vrátime peniaze.

    Ďakujem za pochopenie.

    S pozdravom
    m:zone ecommerce tím
    +421 2 5564 8694
    [email protected]⎢www.mzone.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávku som posielala pred 6timi dňami a ešte stále mi neprišla ďalšia info a ani tovar mi neprišiel

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Vami objednaný tovar je aktuálne v našich skladoch nedostupný. Čakáme na jeho dodanie od dodávateľa. Mrzí ma, že ste neboli informovaná o tejto skutočnosti. Ihneď, ako bude opäť dostupný, zasielame ho na Vašu adresu.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom
    m:zone ecommerce tím
    +421 2 5564 8694
    [email protected]⎢www.mzone.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar zatial nemam bez vysvetlenia

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie hodnotenia.

    Mrzí nás vzniknutá situácia. Aktuálna dostupnosť noviniek od Apple, najmä iPhonov 15 Pro a Pro Max, je vysoko obmedzená. Z dôvodu obrovského dopytu a nízkej dostupnosti, máme na jednotlivé modely vytvorený poradovník, v ktorom sú klienti zoradení podľa času vytvorenia objednávky. Vaša objednávka je aktuálne 45. v poradí a náš predpoklad termínu dodania zariadenia, je niekoľko mesiacov.

    Žiaľ, podobné je to u každého predajcu na Slovensku. Tento stav nedokážeme ovplyvniť a všetko závisí od rýchlosti dodávania tovaru, resp. iných externých faktorov.

    V prípade, ak je tento stav pre Vás neakceptovateľný, prosím napíšte nám požiadavku o storno, na email [email protected]. Finančné prostriedky Vám vrátime do 7 pracovných dní od prijatia požiadavky.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom
    m:zone ecommerce tím
    +421 2 5564 8694
    [email protected]⎢www.mzone.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neozyvaju sa tovar objenany a nic

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za hodnotenie. Mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť. Žiaľ, aktuálne dodávky noviniek, konkrétne modelov Pro a Pro Max, sú vysoko obmedzené. Každý týždeň nám chodí vopred neznámy počet, v rôznych farebných a pamäťových verziách.

    Od spustenia predaja novinky (15.9.2023) sme prijali obrovské množstvo predobjednávok, ktoré vysoko prevyšujú aktuálne dodávky. Z toho dôvodu máme vytvorený poradovník, ktorý automaticky priraďuje telefóny, podľa času vytvorenia predobjednávky. V prípade Vášho poradia, v kombinácií s už spomínanými faktormi, je predpoklad vybavenia objednávky až niekoľko mesiacov.

    V prípade, ak je táto situácia pre Vás neakceptovateľná, tak je možné požiadať o storno objenávky. Stačí ak svoju požiadavku napíšete na mail: [email protected].

    Za pochopenie vopred ďakujeme.

    S pozdravom
    m:zone ecommerce tím
    +421 2 5564 8694
    [email protected]⎢www.mzone.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Bohužiaľ nemám dobrú skúsenosť
    • Slabá vlastne nulová informovanosť na stránke v sekcii objednávky
    • Slabé poradenské centrum, písala som 2 krát email, raz mi niekto odpísal, 2 krát sa už nik neobťažoval na email odpovedať

    Zlá skúsenosť. Už 2 krát. Zakúpila som si iPhone v predpredaji do pár sekúnd. Informačný email o uzavretí objednávky spoločne s platbou som mala v schránke do cca 3 minút. Čakám na mobil už 2 týždne. Odpoveď kedy sa dočkám, nejasná, klasické vyhýbavé odpovede. Vraj som v tých prvých sekundách po spustení predpredaja bola 10 v poradí!!!! A čakám 2 týždne a komunikácia a celkovo info zákazníkovi absolútne žiadne. Napísala som 2 emaily. Na prvý odpoved prišiel. Na druhý už nikto nereagoval. Iné eshopy čo ani nie sú APR majú a mali mnou zakúpený model skladom aj keď možno len po 1 ks, ale mali. Avšak pochopiteľne sa vždy rýchlo vypredá. Nebyť zaplatených 1449€ dávno som mohla mať mobil doma z iného eshopu a nečakala by som od nevidím do nevidím. Bohužiaľ m:zone nikdy viac.

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň pani Ledajová,

    mrzí nás aktuálna situácia, preto sa ju pokúsime vysvetliť.

    Vašu predobjednávku ste vytvorili v čase 14:03:06. Za tieto 3 minúty Vás naozaj predbehlo 10 iných predobjednávateľov. V kombinácii s veľmi obmedzeným dodávaním Vami predobjednaného modelu (inými slovami, od spustenia predaja noviniek, ešte nedorazil), ste stále na 10. mieste v poradí predobjednávok. Žiaľ nedokážeme urýchliť dodávanie noviniek a netrpezlivo čakáme na každý kus, ktorý dorazí. V dôsledku tohto reálne nevieme predikovať termín dodania, ani odhadom. Samozrejme pokiaľ sú tieto podmienky pre Vás neakceptovateľné, pokojne nám napíšte email s požiadavkou o vrátenie peňazí, ktoré Vám vrátime do 7 pracovných dní.

    Zároveň sa ospravedlňujeme za nereagovanie na Váš druhý email, no stalo sa to nedopatrením. Denne vybavujeme desiatky emailov, chatov a hovorov... a Váš sa medzi nimi stratil.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.

    S pozdravom
    m:zone ecommerce tím
    +421 2 5564 8694
    [email protected]⎢www.mzone.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Moja objednavka bola prijata, presmerovana na obchodne oddelenie (iba podla zaslanej sms) a od toho momentu nie je s obchodom ziadna komunikacia.

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že nie ste spokojný s priebehom Vašej predobjednávky.

    Informačné emaily, ohľadne vybavovania predobjednávok, zasielame na týždennej báze. Okrem tohto však od Vás neevidujeme žiadny emailový alebo telefonický kontakt.
    Kedže ste aktuálne až na 195. mieste v poradovníku predobjednávok Vami vybraného modelu, tak je veľmi obtiažne určiť skutočný termín dodania. V dôsledku obrovského dopytu a obmedzených dodávok noviniek od Apple, je predpoklad dodania o niekoľko týždňov, až mesiacov.

    Ďakujeme za pochopenie.

    Prajeme pekný deň.

    S pozdravom
    m:zone ecommerce tím
    +421 2 5564 8694
    [email protected]⎢www.mzone.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Predobjednavky boli zo strany m:zone spustene 15.09. 14:00. Z mojej strany bola predobjednavka vytvorena v tomto case (na sekundu presne). Cize oznam o tom, ze neboli zasoby dostatocne, aby pokryli moju objednavku, mi nepride ani v poriadku, ani fer.

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. V prvom rade nás veľmi mrzí Vaša negatívna skúsenosť, za ktorú sa ospravedlňujeme.

    Na férovosti si zakladáme a práve tá je dôvodom nevybavenia Vašej predobjednávky v prvej vlne. Aj napriek Vašej rýchlosti, sa našlo ešte niekoľko rýchlejších, ktorí Vás predbehli. V kombinácii s obmedzeným počtom Vami vybraného modelu v prvonávoze, sme nedokázali pokryť aj Váš dopyt. Avšak Vaše poradie zaručuje jej vybavenie v krátkom čase.

    Prosím budte ešte trpezlivý :)

    Prajeme krásny deň.

    S pozdravom
    m:zone ecommerce tím
    +421 2 5564 8694
    [email protected]⎢www.mzone.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nulová komunikácia

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za zhoršenú komunikáciu počas uplynulých dní. Od spustenia predaja noviniek od Apple pracujeme na plné obrátky, no ako sa hovorí, práce veľa a ľudí málo :)

    Kedže patríte medzi prvých predobjednávateľov Vami vybraného modelu, tak predpokladáme vybavenie Vašej objednávky, čo najskôr.
    Dajte nám ešte prosím nejaký čas.

    Prajeme krásny deň.

    S pozdravom
    m:zone ecommerce tím
    +421 2 5564 8694
    [email protected]⎢www.mzone.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    nova objednavka na iphone 15 pro max, s tym ze spustena bola 15.9.23 o 14h spravil som objednavku o 14.01h avsak. ani do casu predaja tj. 22.9. ziadne info o tom ze kedy dostanem tovar, alebo nejake info.
    Ziadna komunikacia....

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť. Informačný email bol odoslaný na Vašu adresu v den spustenia predaja, v ktorom bola vysvetlená aktuálna sitácia. Žiaľ v prvonávoze, bol k dispozícii len veľmi obmedzený počet Vami vybraného modelu. Z toho dôvodu sme nedokázali pokryť Váš dopyt, aj napriek tomu, že ste patrili medzi prvých predobjednávateľov. Pevne veríme, že sa situácia zlepší a Vašu objednávku vybavíme čo najskôr.

    Buďte ešte prosím trpezlivý, robíme čo je v našich silách :)

    Prajeme krásny deň.

    S pozdravom
    m:zone ecommerce tím
    +421 2 5564 8694
    [email protected]⎢www.mzone.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Neznalosť termínu dodania

    Pôvodne objednaný tovar, ktorý sa nacházal "vo výpredaji" nebol na sklade a nikto nevedel ani povedať či a kedy bude. Možno by už ani nebol, za tú cenu, ale za novú.
    Myslím, že toto by malo byť štandardne už pri objednávaní s upozornením, že váš tovar bude k dispozícii ..... (konkrétny dátum). Následne som zmenil tovar na podobný (iná farba).

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše konštruktívne hodnotenie.

    Mrzí nás, že ste mali komplikácie pri snahe objednať si Vami vybraný tovar. V blízkej budúcnosti plánujeme viaceré zmeny, ktoré vyriešia viaceré z aktuálnych problémov a zvýšia zákaznícku spokojnosť.

    Buďte ešte prosím trpezlivý :)

    Prajeme krásny deň.

    S pozdravom
    m:zone ecommerce tím
    +421 2 5564 8694
    [email protected]⎢www.mzone.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Rýchla komunikácia prostredníctvom emailov
    • Na stránke po prihlásení neviete sledovať objednávku
    • Dodacia lehota (tovar bol na sklade)
    • Žiadne info ohľadom dodávky ak sa sami neopýtate

    Objednával som tovar, ktorý bol posledný na Žilinskej pobočke v utorok. V dnešnej dobe keď je málo Macov k dispozícii, za co samozrejme mzone nemôže, som potreboval práve tento posledný kus. Po vytvorení objednávky mi dosiel automaticky email o zaregistrovaní objednávky s linkom na jeho sledovanie. Po kliknutí na link ma presmerovalo na web mzone, kde celý čas až do prevzatia tovaru svietil ten istý stav objednávky - zatiaľ nevyexpedovane. Na druhý deň som teda napísal email na podporu, ako to asi vyzerá, keďže som mal reálne obavy, ze tovar dokonca ani nie je v Žiline, ze išlo len o nejakú chybu v systéme. Musím pochváliť pracovníka, odpovedal skoro hneď, ubezpečil ma ze tovar je k dispozícii a bude dodaný. Cakal som ďalší den do piatku, žiadny email ani nič o ďalšom posunutí stavu objednávky mi neprisliel, tak som opäť napísal mail, kde mi pán napísal ze bude dodaný iba v pondelok do BA. Odkiaľ este den bude trvať priniesť tovar tiez do BA pobočky. Neviem, či som najivny, alebo je konkurencia na míle ďaleko, ale preniesť vec zo Žiliny do Bratislavy aby trvalo týždeň mi nepride ok - možno keby je pred vianocami tak si poviem OK. Tovar ale prišiel a zatiaľ všetko v poriadku, to je ale samozrejmosť, preto to nevnímam ako plus.

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň pán Strelecký,

    ďakujeme za zanechanie hodnotenia. Mrzí nás Vaša viac negatívna, ako pozitívna skúsenosť. Za zdržanie vybavenia Vašej objednávky sa ospravedlňujeme. V tomto prípade, zdržanie spôsobila nedostatočná komunikácia medzi personálom predajne v Žiline a centrálou v Bratislave. Sme ale radi, že Vami objednaný tovar, je už u Vás a ste s ním spokojný.
    Čo sa týka procesu sledovania objednávky, tak od implementácie nového informačného systému, nám nefunguje korektne. Vzniknuté chyby sa snažíme postupne odstráňovať, preto Vás prosíme ešte o trpezlivosť.

    Pevne verím, že v budúcnu si u Vás napravíme reputáciu a skúsenosť bude už iba pozitívna.

    Prajeme úspešný koniec pracovného týždňa a čo najslnečnejší víkend :)

    S pozdravom
    m:zone online tím
    +421 2 5564 8694
    [email protected]⎢www.mzone.sk

  • Počítač si kupujem na spríjemnenie dôchodku a finančne som limitovaný. Dúfal som že kúpim priamo M2 16 G RAM a 256 G SSD. Je škoda že sa priamo nevyrába. V rozhovore som výslovne povedal že M2 PRO je pre mňa príliš drahý. Bol by som si objednal mailom ale keďže zásadne nepodpisujem cookies nepustili ste ma na Vašu stránku a musel som objednať osobne. Aj keď som túto objednávku odmietol, Váš pracovník bol velmi ochotný a podal som novú objednávku na horeuvedenú zostavu ktorú som druhý deň uhradil keďže rozšírenie pamäti sa platí vopred. Mal som už obdržať faktúru ale nič som nedostal. Neviem Topinka

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň pán Topinka,

    ďakujeme za zanechanie hodnotenia. Mrzí nás popisovaná situácia, ktorá nastala pri vytváraní objednávky na predajni. Našim cieľom, v žiadnom prípade, nie je závadzať alebo iným soôsobom klamať zákazníka. Preto môžeme s istotou potvrdiť, že nešlo o úmysel ale nedorozumenie, za ktoré sa úprimne ospravedlňujeme. Nič to však nemení na fakte, že sme aj vďaka identifikovali tento nedostatok, ktorý obratom odstránime.
    Predajne boli poučené aby si s každým zákazníkom proaktívne prechádzali obsah vytváranej / vytvorenej objednávky.

    Prajeme Vám už len pozitívne skúsenosti s našou spoločnosťou a zároveň príjemne strávené chvíle pri používaní Apple zariadenia :)

    S pozdravom
    m:zone online tím
    +421 2 5564 8694
    [email protected]⎢www.mzone.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dobrý večer prajem spravil som online objednávku na splátky a zvolil som si že tovar si vyzdvihnem na pobočke v Bratislave. Prišiel mi email o prijatí objednávky potom mi prišla aj akceptácia o mojej objednávke a tretí email mi prišiel že tovar mám už na pobočke a môžem si ho vyzdvihnúť a na predajni spravili dvakrát to isté zas si ma dával do jeho systému a zrazu som neprešiel v Auparku... Hrozná skúsenosť neodporúčam určite nikomu...

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň pán Svet,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie.

    Mrzí nás, že ste mali negatívnu skúsenosť pri nákupe v našom eshope. Popisovaná situácia však nenastala naším pochybením, nakoľko objednávku na splátky nie je možné doručiť na predajňu. Takýto typ objednávky expedujeme výlučne prostredníctvom kuriérskej spoločnosti. Z tohto dôvodu je pravdepodobné, že ste si zvolili spôsob platby "na hotovosť" s doručením na predajňu a práve preto museli kolegovia vytvárať žiadosť o zmluvu v splátkovej spoločnosti, v ktorej ste neprešli schvaľovacím procesom. Týmto sa ospravedlňujeme, že sme Vás na daný stav lepšie neupozornili ešte pri vytváraní objednávky.

    Pevne veríme, že v budúcnu už k takémuto nesúladu nedôjde.

    Prajeme pekný deň.

    S pozdravom
    m:zone tím
    +421 2 5564 8694
    [email protected]⎢www.mzone.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    neprofesionálny prístup

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň pani Šafraneková,

    veľmi nás mrzí Vaša aktuálna skúsenosť. Ako Vás už dnes kolega telefonicky informoval, zdržanie nastalo z dôvodu implementácie nového informačného systému. Objednávka bude však už dnes expedovaná na Vašu adresu.

    V mene celej spoločnosti sa Vám ospravedlňujeme a pevne veríme, že Vaša najbližšia skúsenosť bude už len pozitívna :)

    Ďakujeme za Vašu trpezlivosť.

    S pozdravom
    m:zone tím
    +421 2 5564 8694
    [email protected]⎢www.mzone.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Možnosť splácať bez úroku
    • Dodanie trvá veľmi dlho
    • Slabá komunikácia
    • Úzky sortiment konfigurácii zariadení

    Velmi Rad by som chcel kladne ohodnotiť obchod ale objednávka je stale označená ako čakajúca na spracovanie. Obchod mi po 5dnich napísal SMS ze oboznámia ma so stavom objednávky o 3 hodiny avšak stale sa nič neudialo ani som nedostal žiadnu ďalšiu správu o stave objednávky. Dodanie je veľmi zdĺhavé. Uz sa mi to stalo aj predtým pri kupé iného zariadenia z tohto obchodu ale bral som to ze môže sa stat. Ale druhýkrát to iste uz ma to fakt nebaví. Aspoň keby bola komunikácia o stave objednávky ale nič.

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň pán Selep,

    ďakujeme za zanechanie Vášho hodnotenia. V prvom rade sa ospravedlňujeme za zdržanie a vzniknuté komplikácie.

    V aktuálnom období nasadzujeme nový informačný systém, ktorý je vo fáze dolaďovania. Aj preto sa niektoré objednávky môžu zdržať alebo iným spôsobom spomaliť. Je našou prioritou aby všetko čo najskôr fungovalo na 100%. Robíme pre to maximum :)

    Čo sa týka Vašej objednávky, tak jej obsah (Apple iPhone 13 128GB Red) je objednaný a Vy ste prvý v poradí, komu ho budeme expedovať. Inými slovami prvý kus ktorý k nám príde, posielame obratom k Vám. Kolega Vás už dnes ohľadne toho kontaktoval.

    Ďakujeme za Vašu priazeň a tpezlivosť.

    S pozdravom
    m:zone tím
    +421 2 5564 8694
    [email protected]⎢www.mzone.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    pisali, ze tovar je skladom, po objednavke napisali, ze upresnia kedy dojde.

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň pán Juraš,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Mrzí nás, že bola informácia na našej stránke pre Vás mätúca.

    Aktuálne ste 56. v poradí na Vami vybrané zariadenie (vo Vašom prípade ide o zariadenie Apple iPhone 14 Pro). Najskôr musíme vybaviť všetkých zákazníkov, ktorí si spomínané zariadenia objednali pred Vami a až následne môžme vybaviť Vašu objednávku.

    Situácia s novinkami od Apple, je aktuálne veľmi neistá a my presne nepoznáme dátumy naskladnenia nových kusov na náš sklad. Je však našou prioritou aby bol každý naskladnený kus okamžite expedovaný do rúk zákazníkov a teda aj Vám.

    Buďte prosím trpezlivý, robíme všetko, čo je v našich silách aby ste mali svoj nový iPhone doma.

    Ďakujeme a prajeme pekný sviatočný deň.

    S pozdravom
    m:zone tím
    +421 2 5564 8694
    [email protected]⎢www.mzone.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Bežný obchod, ničím výnimočný
    • Nalákajú vás na výkup zariadenia, kvôli čomu ich uprednostníte, ale nakoniec sa takmer nikdy neuskutoční, vždy si nájdu dôvod preco to neprebrat a ešte vám povedia vám, ze keď nám to druha strana neprevezme, tak nám to strhnú z platu.
    • Klamlivá reklama

    Viac by som tu nenakupoval

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň pán Zruban,

    ďakujeme za zanechanie spätnej väzby. Mrzí nás, že ste neboli spokojný s priebehom výkupu Vášho zariadenia.

    Predbežnú výšku sumy za vykupované zariadenie, si viete pozrieť na našej stránke, v sekcii "m:zone výkup" (link: https://www.mzone.sk/clanok/m-zone-trade-in-program), kde je potrebné vybrať si správnu kategóriu podľa fyzického stavu zariadenia. Toto je následné preverené našim expertom na predajni, a až ten určí výslednú sumu. Následne je už len potrebný Váš súhlas alebo nesúhlas s finálnou výkupnou sumou.

    Ak máte dojem, že nebolo postupované v súlade s týmto procesom, prosím napíšte nám o tom správu na [email protected] a môžeme to podorobnejšie preveriť.

    Ďakujeme za Váš čas a prajeme úspešný týždeň.

    S pozdravom
    m:zone tím
    +421 2 5564 8694
    [email protected]⎢www.mzone.sk