Na Heureke využívame personalizáciu a cielenú reklamu. Na základe vášho správania na Heureke personalizujeme jej obsah. Kliknutím na „Rozumiem“ alebo inam súhlasíte aj s využívaním cookies a odovzdaním údajov o správaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na ďalších weboch. Personalizáciu a cielenú reklamu si môžete vypnúť v nastaveniach prehliadača. Viac

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 1 mesiacom

    Neodporúča obchod

    10 %

    • 3 dni som čakal na obj. a obj. stále bola v stave “čaká sa na spracovanie”
  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 2 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    • Neseriózní

    Objednávku zboží jsem dělal v sobotu. Přišel mi potvrzující mail s objednalvkou a s tím, že zboží bude připravené do dvou dní. V pondělí mi ale přišel mail, že zboží se vyprodalo a že na něj budu muset počkat 21 dní, možná i déle. Musel jsem tedy objednávsku zrušit a koupit zboží na Alza.sk, kde měli k dispozici prosím pěkně to samé zboží v 160 ti kusech! Přijde mi opravdu trapné, aby neměl takový obchod online systém, který by evidoval, kolik zboží je ještě k dispozici. Na internetu mi totiž celý víkend ukazovalo, že ještě několik kusů je. Jinak bych si to neobjednal.

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 2 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    60 %

    • Rychle dodanie
    • Servis

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň, Mária,

    ďakujeme za Vašu recenziu. Prosíme, napíšte nášmu manažérovi servisného strediska Petrovi (peter.cigan@mzone.sk) čo najviac informácií o negatívnej skúsenosti. Radi by sme získali Vašu osobnú spätnú väzbu, ktorá nám pomôže zlepšiť úroveň našich služieb. Vynaložíme maximálne úsilie, aby sme získali Vašu dôveru späť. Ďakujeme a prajeme Vám príjemný deň.

    S pozdravom m:zone tím

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 2 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    Na stránke bolo napísané že mnou objednaný tovar je na sklade, no po objednaní mi prišiel mail že nie je.

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 2 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    - vyhovorky

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň, Ladislav,

    ďakujeme Vám za reakciu. Záleží nám na vyriešení Vašej nespokojnosti a zaujíma nás, čo považujete za výhovorky ohľadom vybavenia Vašej objednávky. Prosíme, napíšte nám podrobnejšie informácie na mzone@mzone.sk, budeme Vás kontaktovať. Ďakujeme a prajeme Vám príjemný deň.

    S pozdravom m:zone tím

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 5 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    Neodpovedali na maile. Tovar nebol doruceny v indikovanej dobe dodania a nikto ma o omeskani ani neinformoval, resp sa neospravedlnil. Jedinou utechou bola minimalna zlava. Tovar bol dodany v zlej farbe (nie v sulade s objednavkou). Na moju reklamaciu ohladom zlej farby doteraz nikto neodpovedal.

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 2 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar som sa rozhodol kúpiť cez víkend.
    Pred vytvorením objednávky som si skontroloval stav na predajni a uistil sa, že tovar na predajni majú. Čiže som očakával, že keď je dostatok kusov na predajni, tak dostanem obratom mail, že si ho môžem vyzdvihnúť.
    Ale nebolo tomu tak. Tak som musel čakať až do pondelka.
    Keby som to vedel dopredu, nevytváram žiadnu objednávku a rovno si ho idem kúpiť.

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň, Marek,

    každá spätná väzba nám pomáha zlepšovať úroveň našich služieb. Cez víkendy naše online oddelenie oddychuje, a preto spracovávame online objednávky naplno od pondelka do piatku. Otváracie hodiny aj pre online služby máme zverejnené na stránke i v automatickom potvrdení o vytvorení objednávky, pokúsime sa však túto informáciu viac zviditeľniť. Ďakujeme a prajeme Vám príjemný deň.

    S pozdravom tím m:zone

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 2 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    50 %

    • Obchod neuvádza dostupnosť tovaru hned pri produkte ako iné eshopy.
    • Obchod neuvádza predpokladanú dostupnosť tovaru
    • Konkurencné eshopy mali mnou hľadaný tovar skôr skladom

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň, Roland,

    ďakujeme Vám za podnet, každá spätná väzba nám pomáha zlepšiť úroveň našich služieb a kvality. Pri novinkách, ktoré sú celosvetovo dostupné obmedzene, zákazníkov priebežne informujeme o stave ich objednávky. Po naskladnení sa u nás nový tovar nezdrží ani chvíľu a objednávky vybavujeme v ten deň. Dodanie noviniek neovplyvníme, do budúcnosti zapracujeme na informovanosti. Ďakujeme a prajeme Vám príjemný zvyšok dňa.

    S pozdravom m:zone tím

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 3 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    100 %

    • Bol mi ponuknuty tovar -hodinky, ktore nemate skladom a aj napriek vasej masivnej reklame ho nedokazete dodat uz cca 10 dni, ako za komunizmu cele zle

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň, Matúš,

    ďakujeme za Vašu reakciu. Apple predstavuje každoročne nové produkty, ktoré zaraďujeme do ponuky pre našich zákazníkov. Celosvetová obmedzená dostupnosť nových Apple Watch Series 4 výrazne ovplyvňuje vybavovanie objednávok. Po naskladnení Vašej objednávky Vás obratom skontaktujeme ohľadom expedovania. Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný deň.

    S pozdravom m:zone tím

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 3 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod v Auparku v Ziline je jeden velky chaos, kde nevedia co maju a nemaju skladom s neochotnou a drzou obsluhou.

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 3 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    • Neskutočne čakanie na tovar

    Na budúce si tento tovar objednam od iných dodávateľov.

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň, Andrej,

    ďakujeme Vám za reakciu. Na dodanie tovaru z Vašej objednávky stále čakáme. Výrobok EU duckhead for Apple chargers prechádza zmenou názvu i balenia, taktiež sa zmenila aj cena tohto produktu. Novú Premium verziu pre Vás, samozrejme, ponecháme s pôvodnou cenou a vyexpedujeme hneď po naskladnení. Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám príjemný deň.

    S pozdravom m:zone tím

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 4 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    Od spustenia nefunguje zadná kamera a blesk. Tovar bol odovzdaný spät do m-zone a rieši sa to reklamácia.

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň, Pavol,

    ďakujeme za Vašu reakciu. Chápeme, že Vám závada pokazila zážitok z nového iPhonu. Vašu reklamáciu sme ukončili do 11 dní, veríme, že už všetko funguje, ako má a prajeme Vám, aby ste s iPhonom spravili množstvo krásnych fotiek. Ak by nastal akýkoľvek problém, sme tu pre Vás. Ďakujeme a prajeme príjemný deň.

    S pozdravom m:zone tím

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 4 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    30 %

    • objednavka vytvorena, dodavatel povedal 5 dni ale ziadna informovanost o stave objednavke, len "čakajte". Žiadna predpokladaná doba dodania ani vysvetlenie.

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň, Juraj,

    ďakujeme za Vašu reakciu. Hoci je predaj Apple noviniek spustený od 28.9.2018 a záujem o ne je enormný, celosvetovo sú dostupné v obmedzenom počte kusov. Hneď ako budeme mať Vaše Apple Watch Series 4 pripravené do objednávky, skontaktujeme Vás e-mailom alebo prostredníctvom sms a možnosti jej vyzdvihnutia. Ďakujeme a prajeme Vám príjemný deň.

    S pozdravom m:zone tím

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 4 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    20 %

    Cely problem je v tom ze nedokazu presne urcit kedy vobec tovar pride. Nemaju uvedenu ZIADNU dodaciu lehotu. Mna ako zakaznika nema co zaujimat ze dodavatel im tovar nedodava. Ja ked si nieco objednam chcem vediet KEDY to aj realne budem mat! Priklad iStores - na stranke maju pri produkte uvedene 4-5 tyzdnov dodanie a ja som s tym ok . Je to dlha doba ALE zakaznik nie je zavadzany a rovno vie kedy tovar dostane. Naozaj nerozumiem naco mi mzone len stale posiela emaily ze tovar nieje skladom a budu ma kontaktovat ohladom dostupnosti a ta stale nikde.

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň Nikola,

    ďakujeme za Váš názor, naším cieľom je stále sa zdokonaľovať. Snažíme sa dodávať zákazníkom reálne informácie o dostupnosti tovaru. Pri novinkách je dostupnosť vždy obmedzená, čo je spôsobené celosvetovým dopytom. Budeme sa snažiť zlepšiť informovanosť na webe. Ďakujeme a prajeme Vám príjemný deň.

    S pozdravom m:zone tím

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 4 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    objednal som po konzultacii s technikom výrobok ktorý nie je vhodny pre moj počitač

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň, pán Herczegh,

    ďakujeme Vám za reakciu. K objednávke sme vystavili dobropis, z našej strany už platba odišla, peniaze by ste mali mať späť na karte v najbližších dňoch. V minulosti ste už s nami realizovali viacero objednávok, preto dúfame, že na nás po drobnom nedorozumení v komunikácii nezanevriete a opäť si získame Vašu priazeň. Ďakujeme a prajeme Vám príjemný deň.

    S pozdravom m:zone tím

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 4 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar som objednala par minut po zacati predpredaja. Zatial neprisiel. Vraj to ide podla podla poradovnika, co si nemyslim, kedze som musela byt medzi prvymi v poradi. Nikto mi ani nevie povedat, kedy apple watch 4 pridu, ani kolka som v poradi. Zatial moja velka nespokojnost.

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň, Silvia,

    od spustenia predpredaja evidujeme veľké množstvo objednávok na Apple Watch Series 4, ktoré sú stále dostupné v obmedzenom počte kusov. Predobjednávky vybavujeme postupne podľa naskladnenia tovaru, Vaša bola vyexpedovaná 5.10.2018. Veríme, že Vám budú nové Apple Watch dobre slúžiť.

    S pozdravom m:zone tím

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 5 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    • problémy s faktúrami
    • dlhá odmlka po uhradení faktúr
    • nesprávne objednaný tovar
    • nesprávne dodaný tovar

    Objednávala som si macbook pro s vlastnou konfiguráciou. V internetovej objednávke som zadala platbu na mieste v hotovosti aby som urýchlila proces a nemusela čakať na prevod peňazí. Nakoniec som aj tak musela platiť faktúru, ktorá bola aj tak zlá takže som musela platiť na viacejkrát a venovať tomu viacej času. Po uhradení aj poslednej faktúry sa mi týždeň nikto neozval. Ked som konečne si mohla ísť vyzdvihnúť macbook(čo aj s výrobným procesom u applu trvalo vyše 6 týždňov), tak som zistila že dali vyrobiť zlý macbook, čiže za vyššiu sumu som dostala nižšiu verziu. V skratke: zbytočne veľa čakania, vybavovania a mailovania.

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 5 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    • Vzhľad stránky

    Objednal som si obal na Mac, pri objednávke ma obchod informoval, že nie je tovar na sklade. Následne som sa infmormoval kedy tovar naskladnia, bolo mi povedané, že v priebehu budúceho týždňa. V ten týždeň, ktorý už mal byť obal naskladnený som písal na kontakt, kde ma o tom informovali. Nikto neodpísal aj keď mi bolo na linke povedané, že reakcia príde max do 3 hodín. V piatok, v spomínanom týždni som volal na linku kde mi pán neznámy (pretože sa ani nepredstavil) povedal, že zistí stav tovaru a dá mi vedieť. Samozrejme nikto sa neozval. Nakoniec som dostal mail, že tovar nemajú a nevedia ani kedy príde. Na to akú značku zastávajú som čakal iné zábchádzanie s ľudmi. Už aj keď sa so mniu niekto vybavoval tak bol znechutený, že som mu vôbec zavolal, neochotný, lenivý prístup. Prvá a posledná skúsenosť s obchodom.

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň, Marek,

    v čase Vašej objednávky tovar nebol skladom u nás ani u dodávateľov, dodanie sme očakávali v priebehu nasledujúceho týždňa. Počas presunu tovar nesvieti ani na jednom zo skladov, preto ste dostali od kolegu informáciu o jeho nedostupnosti a navrhli sme Vám aj alternatívne riešenie, čo zapríčinilo celé nedorozumenie v komunikácii. Po naskladnení obalu sme Vás kontaktovali opätovne s možnosťou dodania, hoci už bola objednávka zrušená. Vaše rozhodnutie zrušiť objednávku samozrejme akceptujeme, 28.8.2018 bola od nás zaslaná späť zálohová platba. Aj napriek vzniknutej situácii vynaložíme maximálne úsilie, aby sme opäť získali Vašu dôveru. Ďakujeme Vám za pochopenie a prajeme príjemný zvyšok dňa a pekný víkend.

    S pozdravom m:zone tím

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 5 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    60 %

    • Sľúbený termín dodania 15.8 nebol dodržaný

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň, Ivan,

    tovar, ktorý nie je na sklade, dodávame na objednávku a mailom alebo telefonicky priebežne informujeme každého zakázníka o predpokladanej dobe dodania. Predbežný dátum expedície MacBooku Pro od dodávateľa bol 15.8.2018, o čom sme Vás aj informovali. Dĺžku logistického procesu neovplyvníme, po dodaní sme však zrealizovali naskladnenie i vyexpedovanie k Vám v rámci jedného dňa. Záleží nám na Vašej spokojnosti, preto veríme, že sa situácia v budúcnosti nezopakuje. Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám príjemný zvyšok dňa.

    S pozdravom m:zone tím

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 6 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    • cakanie 10 dni na dodanie bezneho tovaru na pobocku

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň Lukáš,

    dopytovaný tovar bol na sklade na predajni pri vytovorení objednávky, nakoľko bol víkend do prvého precovného dňa sa vypredal a musel byť objednaný. Veríme že bude slúžiť a do budúcna sa podobným situáciám vyvarujeme.

    S pozdravom m:zone tím.