Na Heureke využívame personalizáciu a cielenú reklamu. Na základe vášho správania na Heureke personalizujeme jej obsah. Kliknutím na „Rozumiem“ alebo inam súhlasíte aj s využívaním cookies a odovzdaním údajov o správaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na ďalších weboch. Personalizáciu a cielenú reklamu si môžete vypnúť v nastaveniach prehliadača. Viac

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 3 týždňami

    Neodporúča obchod

    10 %

    • cakanie 10 dni na dodanie bezneho tovaru na pobocku

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň Lukáš,

    dopytovaný tovar bol na sklade na predajni pri vytovorení objednávky, nakoľko bol víkend do prvého precovného dňa sa vypredal a musel byť objednaný. Veríme že bude slúžiť a do budúcna sa podobným situáciám vyvarujeme.

    S pozdravom m:zone tím.

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 2 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    Ziadna odpoved na mail ohladom kupe Macbook 12.

    Nikto nezdviha telefon, ked im volaju.

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň Alex,

    ďakujeme za váš názor a podnet. Každá spätá väzba nám pomáha sa stále zlepšovať. Záleží nám na každom názore . Budeme aj do budúcna pracovať na odstranení tohoto problému aby sa už neopakoval. Vopred ďakujeme a prajeme Vám príjemný zvyšok dňa.
    S pozdravom m:zone tím

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 2 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    40 %

    • Mzone robí problémy pri vrátení tovaru kúpeného cez internet, ale vyzdvihnutého na predajni - pracovníci skúšajú zákazníka odbiť s tým, že sa nejedná o predaj cez internet, keďže zákazník má k nemu klasický pokladničný blok a prevzal si ho osobne.

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň Lukáš,

    vašu objednávku evidujeme v systéme ako zrušenú zákazníkom nakoľko neprešla platba cez portál CardPay. Viete nám prosím zaslať mailom na mzone@mzone.sk čo presne sa stalo. Čím viac informácii budeme mať tým rýchlejšie budeme môcť situáciu vyriešiť. Vopred ďakujeme a prajeme príjemný deň.
    S pozdravom m:zone tím.

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 2 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    20 %

    absolutne neodborny personal, ktory nevie co predava

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň Juraj,
    záleží nám na Vašej spokojnosti. Náš manažér kvality Peter Vás bude kontaktovať čo najskôr. Budeme veľmi radi ak nám porozprávate čo najviac informácii, ktoré nám pomôžu zlepšiť úroveň našich služieb. Záleží nám na každom názore (aj ked je negatívny). Ak sa niekde stala chyba, budeme pracovať na jej okamžitom odstránení, aby sa neopakovala. Vopred ďakujeme za pomoc a prajeme Vám príjemný zvyšok dňa.
    S pozdravom m:zone tím

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 2 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    20 %

    • Nedvíhajú infolinku
  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 2 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    na otázku či náramok je možné kúpiť v Žiline aj inde odpoved bola určite nie kedže ho nemali na predajni...o den neskor som zistila ze to bolo klamstvo a bol aj lacnejsi v inom obchode + na tovar som čakala skoro 5 dni... na mňa príliž dlhá doba doručenia...keby viem nekupim ho určite v mzone

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň Monika,
    preverili sme proces Vašej objednávky. Od dňa akceptácie prijatia do dňa expedície ubehlo 48 hodín. Remienok, ktorý ste si objednali s osobným vyzdvihnutím v našej predajni v Žiline sme museli zaslať z nášho centrálneho skladu. Notifikačné správy, Vám boli zaslané aj s potvrdením prijatia. Produkty, ktoré nie sú priamo na sklade v predajniach sú do 24-48 vždy expedované na vyzdvihnutie. Vynakladáme maximálne úsilie aby boli naši zákaznici spokojní. Pre ešte rýchlejšie dodanie tovaru, stačí ak si zvolíte dopravu kurierom na Vašu adresu. Ušetríte si čas, cestovanie a remienok Vám príde skôr. Ak budete potrebovať v budúcnosti poradiť zastavte sa u nás, alebo nám napíšte. Naši Apple experti sú vždy ochotní pomôcť. Ďakujeme a prajeme Vám príjemný zvyšok dňa.
    S pozdravom m:zone tím

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 3 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    70 %

    15 dni cakam na bezny modry remienok k hodinkam,

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 7 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    50 %

    • nič
    • neviem

    dalo sa

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň Matej,

    kolegovia z online oddelenia vás budu kontaktovať. Vždy vynakladáme maximálne úsilie aby každý náš zákazník odchádzal od nás spokojný. Ďakujeme a prajeme príjemný zvyšok dňa.
    S pozdravom m:zone tím

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 5 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    • Ze ani neodpisete dovody preco ste mi zamietli poziadavku to by ma velice zaujimalo chapete to konecne ????
  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 9 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    • Tri mesiace prešli a za zrušenú objednávku mi ešte nevrátili peniaze

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň Radoslava,
    prijmite od nás ospravedlnenie za vzniknutú situáciu. Vašu úhradu cez CardPay sme Vám zaslali späť 29. januára. Chyba vznikla na strane nášho systému. Naši kolegovia s obchodného oddelenia Vás budú kontaktovať a navrhnú Vám kompenzáciu, ktorá Vás dúfame poteší. Ďakujeme a prajeme príjemný zvyšok dňa.
    S pozdravom m:zone tím

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 6 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    • Zavádzajúce informácie na internetovej stránke.
    • Obchod neodpovedá na emaily.

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň Marcel,
    v rámci podmienok aktuálnej akcia "Starý za nový" získa každý zákazník recyklačný bonus (pre iPad 40€) ak pri kúpe donesie akékoľvek staré zariadenia (aj nefunkčné). Informácie sú popísané priamo na našich stránkach. Naši kolegovia Vás budú dnes kontaktovať aby vyriešili vzniknutú situáciu k Vašej spokojnosti. Ďakujeme a prajeme Vám príjemný zvyšok dňa.
    S pozdravom m:zone tím

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 7 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    40 %

    • Je v Žiline

    Veľmi zlá obsluha. Nato, že to je obchod s drahým tovarom, viacerí predavači sa nesprávajú k zákazníkovi ako by som predpokladal. Tvária sa dôležito, nedávajú kompletné informácie a pod. Nemal som pocit, že som tam žiadaný a že som prišiel minúť nemalú sumu. Už 2x som zrušil objednávku, kvôli prístupu a objednal si u konkurencie.

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň Tomáš,
    ďakujeme Vám za Vašu spätnú väzbu. Záleží nám na Vašej spokojnosti. Radi by sme si na osobnom stretnutí vypočuli čo najviac detailov Vašich zážitkov. Vedúci predajne Filip Vás bude čo najskôr kontaktovať. Vynaložíme maximálne úsilie aby sme získali Vašu dôveru späť. Ďakujeme a prajeme príjemný zvyšok dňa.
    S pozdravom m:ztone tím

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 8 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    prisiel mi dotazník na spokojnosť ale nic mi nebolo doručené este

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 8 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    • po Niekoľkých dňoch ticha mi napísali, na tovar, ktorý majú ževraj na sklade, že ho nemajú a musia ho najprv naskladniť a až potom mi ho pošlú.

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň Martin,
    slúchadlá AirPods máme stále na sklade. Objednávky, ktoré sú vytvorené mimo pracovných dní sú expedované až v najbližší pracovný ceň. Skôr než sme stihli zabaliť a poslať (v pondelok 2.1.2018) bola objednávka z Vašej strany zrušená. Ďakujeme za Váš názor a prajeme Vám príjemný zyvšok dňa.
    S pozdravom m:zone tím

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 8 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    30 %

    Po 10 dnoch od objednania neviem, ci a kedy mi dorazi tovar .... neviem na ako dlho budem potrebovat nahradny telefon a komplikuje mi to situaciu ..

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň Pavel,
    iPhone 6s je aktuálne neodstupný. O jeho nedostupnosti ste Vám zaslali správu. Nevieme odhadnúť kedy bude opäť na sklade. Ak potrebujete súrne vyriešiť náhradný telefon, doporučujeme Vám iPhone 7 ktorý je skladom. Získate novší model s lepšími vlastnosťami. Ak budete potrebovať radu, alebo pomôcť s výberom zastavte sa v našich predajniach kde Vám naši Apple experti ochtone poradia. Prajeme Vám príjemný zvyšok dňa.
    S pozdravom m:zone tím

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 8 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som si tovar, neprisiel mi ani potvrdzujuci mail. A tovar stale nemam!

    Reakcia obchodu mzone.sk

    Dobrý deň Katarína,
    náš systím Vám odoslal potvrdzujúci mail o prijatí a spracovaní Vašej objednávky. Pravdepodobne Vám naše správy padli do spamu. Skúste si pozrieť Váš mailobox. Púzdro, ktoré ste si objednali už bolo expedované. Prajeme príjemný zvyšok dňa.
    S pozdravom m:zone tím

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 8 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    60 %

    • Arogancia smerom k zakaznikom
  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 8 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar objednaný 17.12.2017 v predajni m:zone. Neprišla žiadna odozva - email, sms. 18.12. po urgencií bolo oznámené, že objednávka je evidovaná, 19.12. opätovná urgencia - ústny prísľub pracovníka obchodu, že tovar bude doručený do 23.12. Tovar bol doručený - bez prevzatia 27.12.2017......
  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 8 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    • ochotny personal

    nema zmysel objednavat tovar online kedze neexistuje za nim funkcny system - nikto sa neozve, informacia zo supportu je nepravdiva, o objednavke na mieste odberu nikto netusi... fraska

  • nakúpil v obchode mzone.sk pred 9 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    20 %

    • doručenie trvá už vyše 3 týždňov