Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Odporúča obchod

    100 %

    Po objednani som za par hodin dostala spravu pre vyzdvihnutie tovaru. Mily personal.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Doručenie tovaru bez nutnosti opustiť domov.

    Som so službou spokojný, najmä teraz v covidovej dobe.

  • Odporúča obchod

    60 %

    TOVAR NEBOL NACHYSTANý, VŠETKO IŠLO ZO SKLADU PO KUSOCH,
    ČO TRVALO DOSŤ DLHO

  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Dovoz domov za 1€ je super!

  • Odporúča obchod

    60 %

    • cena
    • prehladnost obchodu
    • tovar skladom
    • rychlost vybavenia objednavky
    • tovar nebolo mozne dorucit, pricom som nakupil za 160€ a mal som narok na dopravu zadarmo
    • musel som prist osobne a zaplatit poplatok za vyzdvihnutie tovaru
    • na predajni si ma nikto nevsimal, lebo obsluhovali zakaznikov na predajnej ploche (halooo, ked uz robite nieco v rozpore s aktualnymi opatreniami, tak aspon fungujte ako standardne vydajne miesto a zakaznik nemusel cakat, kym obsluzite zakaznikov, ktori tam nemaju co robit)
    • Neoznacena brana pri vydaji tovaru v Lamaci, kto to nepozna, nenajde a nikto na neho necaka, aby ho nasmeroval

    V Mountfielde nakupujem pomerne casto a s ich tovar som spokojny. Nepaci sa mi ale, ze ak nevedia tovar dorucit kurierom (dorucenie zadarmo), musite si zaplatit za to, ze si pre tovar pridete. Na mieste zistite, ze predajna vobec nefunguje ako vydajne miesto, ale vsetci zamestnanci obsluhuju zakaznikov po celej predajni, pri bazenoch, technike... a ked si vas konecne niekto vsimne, tak vam len odvrkne, ze si mate ist zaplatit tovar. Upozornil som tohto "mileho pana", ze mam tovar zaplateny, tak mi odvrkol druhykrat, ze aj tak mam ist do pokladne, kde mi vytlacia dodaci list. Odkial to mam vediet? Nikde ziadne oznacenie ani usmernenie. Prisiel som na vydajne miesto so zaplatenym tovarom. Nakoniec ma poslali na rampu s vydajom tovaru, ze ma tam pockaju s tovarom. Brana je neoznacena, kruzil som dokola a nakoniec som sa musel pytat pana z inej predajne, ktory tam stal na cigaretke. Sluzby a vazenie si zakaznika na bode mrazu.

  • Odporúča obchod

    90 %

    • Blizko domu.
  • Odporúča obchod

    80 %

    • rýchlosť,spoľahlivosť
    • zatiaľ som neregistroval
  • Odporúča obchod

    50 %

    • bazén mám :D

    Na stránke Mountfieldu je uvedené : "Doprava až k domu" čo nie je celkom pravda. Pri objednávaní sa na mňa už usmievala táto hláška: Objednávku nemožno doručiť k vám domov, pretože niektorý z produktov je dostupný len na vybraných predajniach. Na výber bol Zvolen, Liptovský Mikuláš a Rimavská Sobota. Takže som si bol objednávku vyzdvihnúť v Zvolene aj keď som z okolia Nitry. Skladom nebolo aj tak všetko musel som čakať . Tovar bol pripravený za 5 dní. Podľa mňa nemôže byť taký problém doručiť niečo z Mountfieldu Zvolen do Mountfieldu Nitra. K tomu manipulačný poplatok 1€ mi príde smiešny.

  • Objednávku som musela uhradiť okamžite a doteraz tovar nemam ani sa mi nikto neozval s informáciou kedy bude objednávka zrealizovaná uvažujem ze ju zruším dakujem

    Reakcia obchodu Mountfield

    Dobrý deň, ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie s oneskorenými expedíciami našich objednávok, riešením prípadných reklamácií, ktoré bolo zapríčinené enormným zahltením eshopu, z dôvodu vyhlásených vládnych opatrení smerujúcich na obmedzený pohyb občanov SR a možnosti nákupu výrobkov na kamenných predajniach. Pevne veríme, že v priebehu niekoľkých dní sa táto pre nás všetkých ťažká situácia dostane do normálu a eshop bude expedovať objednávky v nami avizovanom termíne uvedenom na našich internetových stránkach. V prípade, že sa tak do dnešného dňa nestalo, prosím informujte nás na [email protected] . Ďakujeme za pochopenie. Váš Mountfield

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Vrelo odporúčam
  • Odporúča obchod

    100 %

    • profesionáli
  • Odporúča obchod

    100 %

    • tovar je si nutné odobrať osobne a v dnešnej dobe Covid 19 to nie je žiadna výhoda, najme keď nebývate v mieste predajne
    • prečo nie je možné tovar dodávať cez napr. Geis
  • Odporúča obchod

    100 %

    Mám veľmi dobré skúsenosti, ochota personálu, príjemné jednanie

  • Odporúča obchod

    90 %

    Som spokojný.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • prehľadný, rýchly
  • Odporúča obchod

    50 %

    ochotní personál, ktorí nakladá tovar, avšak personál vo vnútri pôsobí dojmom, že ho všetci obťažujú.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    2 tyzdne a tovar stale nemam doma

    Reakcia obchodu Mountfield

    Dobrý deň, ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie s oneskorenými expedíciami našich objednávok, riešením prípadných reklamácií, ktoré bolo zapríčinené enormným zahltením eshopu, z dôvodu vyhlásených vládnych opatrení smerujúcich na obmedzený pohyb občanov SR a možnosti nákupu výrobkov na kamenných predajniach. Pevne veríme, že v priebehu niekoľkých dní sa táto pre nás všetkých ťažká situácia dostane do normálu a eshop bude expedovať objednávky v nami avizovanom termíne uvedenom na našich internetových stránkach. V prípade, že sa tak do dnešného dňa nestalo, prosím informujte nás na [email protected] . Ďakujeme za pochopenie. Váš Mountfield

  • Odporúča obchod

    100 %

    ok

  • Odporúča obchod

    60 %

    velmi drahy obchod

  • Odporúča obchod

    100 %

    • rýchle vybavenie