• Neodporúča obchod

    10 %

    nedá sa s nimi nijako skontaktovať, nedvíhajú telefón

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar nedoručený
    • Komunikácia
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 mesiac

    Dodali pokazený kus (nie je primárne chyba obchodu), reklamáciu riešia cez tretiu firmu kde bolo potrebné tovar zaslať (náklady nepreplatili), po 30 dňoch som im opäť na svoje náklady musel poslať vyjadrenie zo servisu, že tovar nevedia opraviť, lebo oni so servisom nekomunikuju a bez papiera reklamáciu nevyriešia (na email zabudnite). Po dohode poslali "novy' kus, kt. bol zabalený v roztrhanéj škatuli, so škrabancami, spinavymi nožičkami omrvinkami a stopami mastnoty (očividne to nebol nový kus).
    Problémy s nimi nestoja za tých pár eur co "usetrite". Toto bol môj prvý a posledný nákup u nich.

    Reakcia obchodu www.marketworld.sk

    Dobrý deň pán Martin,
    ohľadom postupu riešenia reklamácie sme Vás ihneď obratom informovali prostredníctvom e-mailu, kde sme Vám odporučili autorizovaný servis. Servis Vám do 30 dní zaslal vyjadrenie/výmenný list, na základe ktorého sme Vám zaslali nový kus - nový, nepoužitý, nepoškodený.
    S pozdravom Marketworld

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod ponúka veci, ktoré nemá na sklade. Informácie na webovej stránke nie sú dosť prehľadné. Po dvoch týždňoch som neobdržal faktúru na úhradu objednaného tovaru a na tovar bude treba čakať asi ďalšie dva týždne.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nizka cena objednaného tovaru

    Veľmi dlhá dodacia lehota... Tovar nemajú na sklade.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Od vytvorenia mojej objednávky sa mi do dnešného dňa nikto z neozval.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Stále mi nič neprišlo,ani mail ze je nejaky problém,proste nič

  • Neodporúča obchod

    10 %

    7.6.2021 objednaný tovar , 8.6.2021 urgencia na poslanie faktury alebo c.uctu na zaplatenie objednavky , 9.6.2021 p. Nemetova slubila zaslat fakturu este v tento den ,dnes 17.6.2021 a nic nedoslo ,neviem uhradit objednavku.

    Reakcia obchodu www.marketworld.sk

    Dobrý deň,
    faktúra na úhradu Vám bola zaslaná 9.06.2021, čakali sme na jej úhradu. Pravdepodobne zlyhala e-mailová komunikácia.
    Dňa 17.06.2021 Vám bola faktúra opätovne zaslaná.
    S pozdravom Marketworld

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Tovar dodany velmi rychlo
    • Dobra komunikacia s obchodom
    • Tovar je nanic, kedze je bez efektu a nepomohlo vyriesit problem

    Objednali sme si solarny odpudzovat proti krtkom, ale nie len ze robi strasny hluk, tak je aj bez efektu a krtko si robi svoje vytrznictvo v zahrade dalej.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Prišiel mi poškodený kávovar, odštiepené z plastu nádržky.
    Reklamovať to nebudem, nestojí to za to ponevierať sa po pošte či kuriérovi a vypisovať reklamačný list.
    Radšej už nebudem nakupovať u Vás.
    Česť práci.

    Reakcia obchodu www.marketworld.sk

    Dobrý deň pán Milan,
    tovar od nás odchádza v originálnom, neporušenom obale. K poškodeniu tovaru muselo dôjsť počas prepravy. Reklamácie spôsobené počas prepravy, je nutné nahlásiť do 24 hodín od doručenia tovaru, prostredníctvom linku kuriérskej spoločnosti, ktorý by sme Vám urgentne zaslali. Kuriér by poškodený tovar od Vás bezplatne vyzdvihol.
    S pozdravom Marketworld

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neaktuálna ponúka : objednávka v jeden deň vybavená, potvrdená a na druhý deň zrušená predávajúcim.
    Odporúčam dobre overiť dostupnosť produktu...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar uvedený ako "skladom" v realite nebol dostupný, čo som sa dozvedel po vyše týždni od objednávky len vdaka mojej urgencii

  • Neodporúča obchod

    Zlý sen !
    Už nemám záujem v tomto podniku nič nakupovať.
    tlmočte im to.

    Reakcia obchodu www.marketworld.sk

    Dobrý deň,

    o stave Vašej objednávky a nedostupnosti tovaru sme Vás informovali prostredníctvom e-mailu.

    S pozdravom Marketworld

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna komunikácia ani info o nákupe.

    Dobrý deň je mi ľúto ale z vašej strany nemám žiadne info o nákupe okrem prijatia objednávky ktorá je automaticky prijatá,vôbec neviem či objednaný tovar dostanem.Asi zruším objednávku.

  • Neodporúča obchod

    Tovar ešte nedorazil a obchod ma vôbec neinformoval o stave mojej objednávky.Až po mojom telefonáte som dostala nejake informácie.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Jednanie zo strany obchodu a ospravedlnenie bolo slusne a korektne.
    • Po dlhsom vybere a objednani chladniciek som dostla email, ze produkty, ktore som vybral su vybehove a nedostupne.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar, mi dorucili nefunkcny. Odoslal som ho predajcovi a posta mi ho dorucila nazad nakolko si ho neprebrali od posty

    Reakcia obchodu www.marketworld.sk

    Dobrý deň pán Ján,
    v prípade reklamácie nás treba kontaktovať, následne by sme Vám odporučili servisné stredisko. Zo Slovenskej pošty sme neobdržali žiadne oznámenie ohľadom Vašej zásielky.
    S pozdravom Marketworld

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Už 2.tyzden čakáme na tovar, pritom uvádzajú dodanie 2=5 dní.. Veľká vďaka...

    Reakcia obchodu www.marketworld.sk

    Dobrý deň,
    tovar Vám nebol doposiaľ dodaný, nakoľko v objednávke ste uviedla platbu prevodom. Bola Vám zaslaná faktúra, čakali sme na jej úhradu. Po tel. rozhovore Vám tovar zasielame na dobierku.
    S pozdravom Marketworld

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar ešte nemám.

    Reakcia obchodu www.marketworld.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa, že sme Vás včas neinformovali ohľadom Vašej objednávky. Na základe e-mailovej komunikácie sme Vám potvrdili termín naskladnenia tovaru.
    S pozdravom Marketworld

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Obchod mi po zadaní objednávky nedodal faktúru, nepodarilo sa mi ich kontaktovať.

    Reakcia obchodu www.marketworld.sk

    Dobrý deň pani Hana,

    faktúra na úhradu Vám bola zaslaná dňa 23.02.2021. V prípade neúspešného tel. kontaktu, je možné nás informovať prostredníctvom e-mailu.

    S pozdravom Marketworld