Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Gýč nezodpovedá vyobrazeniu

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    je nám ľúto, že tovar nesplnil vaše očakávania. Prosím, pošlite nám náušničky naspäť a veľmi radi vám za nich vrátime peniaze alebo ich vymeníme za iný tovar. :)

    https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Tovar je síce do cela pekný, ale nie je taký ako na obrázku, v skutočnosti sú tie retiazky veľmi tenučké. Na obrázku vyzerajú masívnejšie.

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, že tovar nesplnil vaše očakávania. V prípade, že s ním nie ste spokojná môžete ho bezproblémovo vrátiť alebo vymeniť za iný tovar podľa postupu tu:

    https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    Dobrý deň , nemôžem hodnotiť pozitívne, lebo prstienok mi prišiel bez jedného kamienka, čiže poškodený

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    veľmi sa vám ospravedlňujeme. Je možné, že táto chyba bola spôsobená poškodením počas prepravy alebo sme to museli pred odoslaním prehliadnuť. Prosím pošlite nám prstienok na reklamáciu alebo nám napíšte email na [email protected]. Veľmi radi situáciu vyriešime k vašej spokojnosti a našu chybu napravíme. : )

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    Nespokojná som mám retiazku krátko a mi očernela...

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí vaša nepríjemná skúsenosť s tovarom. Je to prvýkrát, čo sa nám niečo také u tejto retiazky stalo. Prosím, pošlite nám ju na reklamáciu - veľmi radi vám ju vymeníme alebo vrátime peniažky. Situáciu samozrejme preveríme aj s dodávateľom a zistíme dôvod prečo sa to stalo.

    https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/

    S pozdravom,
    Tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Rýchle dodanie

    Srdiečko sa mi po týždni odtrhlo, za mňa nekvalitné.

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí vaša negatívna skúsenosť s tovarom. Určite sa musí jednať o výrobnú chybu a srdiečko bolo zle pripevnené. Prosím pošlite nám tovar na reklamáciu a veľmi radi vám ho bezproblémov vymeníme za nový alebo vrátime peniažky. : )

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Náušnice nevyzerajú ako na obrázku,nepáčia sa mi

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí vaša negatívna skúsenosť s tovarom. V prípade, že nie ste s tovarom spokojná, vôbec nie je problém ho vrátiť. : )

    Radi vám ho vymeníme za iný alebo vrátime peniažky. Stačí nám náušničky poslať späť podľa postupu tu:

    https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Rýchle doručenie
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Tovar absolútne nezodpovedal fotkám ani výzorovo ani ako uvadzany materiál ...ešte som nevidela takto prezentovaný šperk poslať vo fólii a v osobnom vrecúšku..žiadne zirkonove kamienky žiadna chirurgická oceľ...ešte u vietnamcov kúpite krajsie prepracovane šperky ako boli tie náušnice Hillary.
    Jediné čo kvitujem bolo že poslali kuriéra hneď na druhý deň a dnes mi bola potvrdená a vybavená reklamácia tovaru...

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    je nám veľmi ľúto, že tovar, ktorý ste si objednali vám nevyhovoval.

    Chápeme, že niekedy tovar nesplní očakávania zákazníka a preto sa pri výmenách a reklamáciách tovaru snažíme byť maximálne ústretoví a asistovať zákazníkom tak, aby mali pri žiadostiach čo najmenej starostí. Žiadosti taktiež vybavujeme veľmi rýchlo a peniažky za tovar takmer vždy vraciame ešte v ten istý deň, keď k nám vrátený tovar dorazí. Vždy sa snažíme o to, aby bol zákazník nakoniec spokojný aj napriek tomu, že tovar nesplnil jeho očakávania. Veľmi nás preto mrzí, že ste nám zanechali zlú recenziu.

    Materiál sme preverili s dodávateľom, ktorý nám potvrdil, že sa jedná o chirurgickú oceľ. Zatiaľ je to prvá negatívna recenzia, ktorú sme na spomínané náušničky dostali.

    Väčšinu produktov sa snažíme aj odfotiť aby mali zákazníci predstavu, ako šperk vyzerá v skutočnosti. Kvôli veľkému množstvu produktov v našej ponuke to ale nie vždy kapacitne stíhame a preto sa niekedy stane, že nie všade sú fotky, čo môže spôsobiť inú predstavu zákazníka. Na vyžiadanie ale vždy vieme produkt odfotiť vami požadovaným spôsobom.

    Veríme, že nám v budúcnosti ešte dáte šancu a možnosť napraviť vzniknutú situáciu. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti.

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    90 %

    náramok mi prišiel prehnutý (možno spôsobené dopravcom), možno to bolo spôsobené tým, že bol len v igelitovom vrecku

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    je nám veľmi ľúto, že vám prišiel poškodený tovar. Dopravcovia k zásielkam občas nepristupujú tak ako by mali a niekedy sú poškodenia spôsobené práve tým.

    Ďakujeme vám za upozornenie a do budúcna určite náramok zabalíme tak, aby bol na nesprávne zaobchádzanie počas prepravy viac pripravený.

    Prosím, pošlite nám náramok na reklamáciu a veľmi radi ho vymeníme alebo vám vrátime peniaze.

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    Ten prsten bol iny ako na obrazku

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, že tovar nezodpovedá vašim očakávaniam. V prípade, že by ste sa ho rozhodli vrátiť, kompletný postup nájdete tu: https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/. Veľmi radi vám ho vymeníme za iný alebo vrátime peniaze. :)

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    Retiazka vydrzala 3 dni na krku a cela sa rozpadla.

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    naozaj nás mrzí vaša negatívna skúsenosť s tovarom. Retiazka žiaľ musela byť poškodená výrobnou chybou, ktorá nebola skôr viditeľná a tak sme ju prehliadli.

    Veľmi radi náhrdelník však vymeníme za nový kus alebo vám vrátime peniaze. Stačí ho zaslať na reklamáciu. Podrobný postup nájdete tu:
    https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/

    V prípade akýchkoľvek otázok nás môžete kontaktovať e-mailom alebo telefonicky.

    S pozdravom,
    Tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar som zaplatila 21.12.2021,este zatiaľ nedorazil

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    Pri vašej platbe ste neuviedli správny variabilný symbol, na základe ktorého sa platba priradí k objednávke . Náš systém teda platbu nevedel zaevidovať a manuálne sme ju dohľadali až na základe vášho hodnotenia.

    Pri veľkom množstve objednávok nie je pre nás možné aby sme kontrolovali všetky prichádzajúce platby manuálne, preto v prípade nesprávne uvedených údajov pri platbe (a neupozornenia nás na to) môže dôjsť k omeškaniu odoslania. V opačnom prípade sú objednávky doručené do 1-2 pracovných dní.

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Napísali dámske náušnice a prišli malé, detské, nič moc

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, že s náušničkami nie ste spokojná. Niektoré sú naozaj menšie, nakoľko je u nas záujem aj o také - záleží na vkuse. U väčšiny našich produktov však uvádzame aj rozmery.

    V prípade, že by ste sa tovar rozhodli vrátiť môžete tak bezproblémov urobiť podľa postupu tu:

    https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Prstene nezodpovedajú veľkosti,ktoré som si objednala,ani posledná ani predposledná objednávka ,myslím si že ak nemáte veľkosť,ktorú som si objednala tá pošlete menšiu akú máte,to sa mi nepáči,preto už viac si určite u Vás nebudem prstienky objednávať,všetky som musela darovať po rodine,inak s kvalitou výrobkov som spokojná.

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že vám veľkosti prsteňov nevyhovujú. V prípade, že sme naozaj odoslali menšiu veľkosť ako bola v objednávke, muselo to byť omylom a nie je problém reklamovať to. Informácie ako postupovať v prípade reklamácie alebo vrátenia tovaru nájdete tu: https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/. Prípadne nás môžete kontaktovať e-mailom alebo telefonicky - radi pomôžeme.

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Rýchla odpoved obchodu
    • Rýchle vrátenie peňazí

    Prsteň v hroznej kvalite

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Náhrdelník mal inú farbu na obrázku ako je v skutočnosti

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    Veľmi nás mrzí, že Vám prišiel iný tovar ako ste očakávali - pravdepodobne to bola nejaká výrobná chyba a pred odoslaním sme si to nevšimli. Tovar môžete reklamovať kedykoľvek - stačí nám napísať na náš mail [email protected] a my Vám poradíme ako ďalej postupovať a uhradíme Vám aj náklady za poštovné.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme.

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Náhrdelník má chybu v spoji, pri nosení je vidieť, kde bola teda časť danej retiazky nadpájaná. Je tiež nekvalitne nastriekaný zlatou farbou, na jednej strane je totižko viditeľný strieborný pás. Nákup šperkov tu už teda riskovať radšej nebudem.

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás to mrzí - túto chybu sme si pravdepodobne pred odoslaním nevšimli. Prosím, napíšte nám e-mail na [email protected] a poradíme Vám, ako náhrdelník reklamovať. Pre zásielku vieme poslať kuriéra, ktorý ju od Vás zadarmo vyzdvihne, aby ste s tým nemali starosti navyše.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté nepríjemnosti. Dúfame však, že nám dáte možnosť túto chybu napraviť.

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Veci sú pekne no to číslovanie je hrôza!

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás vaša negatívna skúsenosť. Boli by sme veľmi radi ak by ste nám konkrétnejšie povedali aký problém vidíte s číslovaním a tým nám dali možnosť chybu napraviť.

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Tovar bol zlé opísaný, Tovar po doručení a už prvom pohľade bolo zrejme že to nie je to čo si človek objednával. Až po doručení som pátral a prevažne všetko čo som namátkovo hľadal som našiel na AliExpress za 1/5 ceny ešte aj obrázky sú skopírované .

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás vaša nespokojnosť s objednávkou.

    Fotografie na našich stránkach si robíme sami alebo sú poskytované priamo našimi overenými dodávateľmi. Predajcovia na Aliexpresse sú známi tým, že mnoho produktov často kopírujú.

    Okrem toho, nákup na podobnych stránkach so sebou prináša niekoľko nevýhod:
    - nikdy neviete čo kupujete a či je šperk naozaj pravý
    - po príchode na Slovensko máte starosti ohľadom colného konania a platby DPH
    - dodanie trvá zvyčajne viac než mesiac (niekedy to dokonca vôbec nepríde)
    - ak vám tovar nevyhovuje (alebo vám prišlo niečo, čo ste si neobjednali) nemáte možnosť ho vrátiť

    U nás je naopak kvalita tovaru dôkladne kontrolovaná, objednávka je doručená hneď nasledujúci pracovný deň a tovar môžete z akehokoľvek dôvodu bezproblémov vrátiť a zároveň máte na neho dvojročnú záruku. Pri vybavovaní vráteného tovaru alebo reklamácií sa snažíme vždy zabezpečiť spokojnosť zákazníka a byť maximálne ústretoví.

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk